Jump to content

Tremura/smuceste motorul


777
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze ca scriu tocmai aici in postul dumneavoastra , sunt nou pe acest forum si tot o problema m-a adus aici .AM dat search , nu am gasit nimic din ce caut , am incercat sa deschid un topic , nici pe departe nu ma lasa , am incercat sa dau un PM nici asta nu am voie .Pana imi dau seama cum sta cu acest forum scuzati-mi postul . Florin sau Cosmin dati-mi va rog un pm , unde sa va scriu problema mea , si sa ma indrumati ori pe forum ori sa-mi dati un sfat ceva daca doriti . Inca o data imi cer scuze ca postez aici . O seara buna .

Postez si problema mea aici , poate '' se indura cineva si de mine '' .

M-a lasat intr o depasire , ( Vw passat an 2002 74 kw 1.9 diesel) , s-a turat motorul maxim (singur) si s-a oprit .Dau sa l pornesc canci , s-a racit a inceput sa mearga dar rau , nu trage nu are putere scoate fum ca dracu . Merg cu ea la ''doctor'' , pune testerul pe ea si-mi da debitmetru de aer , senzor de presiune si injectorul 1 .Zis si facut , schimb debitmetru de aer , senzor si injector .Surpriza , nu merge masina , lafel scoate fum jale si putere cat un scuter . Merg la alt servis ,imi zice ca injectorul 1 nu merge am peste 2.8 pe el .L-am schimbat injectorul 1 cu cel cumparat si nimic .Le schimb intre ele (toate 4 injectoarel) tot injectorul 1 mi l da defect .Ma pune sa verific cablajul .Zis si facut , l am verificat totul e bun , si acum imi spune ca nu e bun debitmetrul .Pai cum sa nu fie bun daca i nou ? Dati mi ceva un raspuns ca m-a tampit masina asta , cred ca o dau in primul stalp .

Modificat de alecsbb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti spuneam si in PM, ulei mai ai? Ai verificat joja?

Cum s-a turat la maxim? Cu ambreiajul apasat? Ca in sarcina nu  prea vad cum.

Fum mult dupa tine n-ai observat cand s-a intamplat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
liviuplenicianu

salut. vin si eu cu o problema..destul de mare. in ultima vreme masina a inceput sa consume mai mult..in sensul ca sub 7.2 nu se ducea, iar ieri, dupa ce am alimentat de la omv cu motorina si am mai mers vreo 20 minute, apoi dupa ce am plecat dintr-un loc a inceput sa tremure motorul si sa functioneze parca in 3 pistoane. putere nu mai are, iar sunetul e foarte gronjos si trepidant. m-am gandit ca am alimentat eu cu benzina...cine stie..m-am dus inapoi la aia si i-am intrebat...aveti motorina in tank-ul omv diesel? s-a mai plans cineva astazi-ieri? imi zice baiatul ala ca nu.

ideea e ca in ultima perioada nu am mers cu ea turata...nu prea am mai depasit 3000 rpm..iar de schimbat..am schimbat in 2000. sa fie asta problema? 

in drum spre serviciu am zis sa merg cu ea in 4-5000 ture...poate s-a depus calamina..ceva. pare sa-si revina, dar tot se aude un zgomot infernal...voi ce sfatuiti? banuiesc ca sa pun testerul pe ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai banuit bine, test si print screen pe grupurile 004/013/015 si apoi il postezi.

Dupa...se va vedea ce e de facut.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. vin si eu cu o problema..destul de mare. in ultima vreme masina a inceput sa consume mai mult..in sensul ca sub 7.2 nu se ducea, iar ieri, dupa ce am alimentat de la omv cu motorina si am mai mers vreo 20 minute, apoi dupa ce am plecat dintr-un loc a inceput sa tremure motorul si sa functioneze parca in 3 pistoane. putere nu mai are, iar sunetul e foarte gronjos si trepidant. m-am gandit ca am alimentat eu cu benzina...cine stie..m-am dus inapoi la aia si i-am intrebat...aveti motorina in tank-ul omv diesel? s-a mai plans cineva astazi-ieri? imi zice baiatul ala ca nu.

ideea e ca in ultima perioada nu am mers cu ea turata...nu prea am mai depasit 3000 rpm..iar de schimbat..am schimbat in 2000. sa fie asta problema? 

in drum spre serviciu am zis sa merg cu ea in 4-5000 ture...poate s-a depus calamina..ceva. pare sa-si revina, dar tot se aude un zgomot infernal...voi ce sfatuiti? banuiesc ca sa pun testerul pe ea....

 

diagnoza intai, dupa care vedem ce este de facut.

 

e posibil sa ai probleme la cablaj, conector injector - daca este din ele, se intaresc contactele la mufe, se curata - si o sa mearga ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
boboaca stelian

Salut la fel am patit si eu.sorbul de la pompa de dizel era infundat si nu se alimenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună. Am și eu o problemă cu tremuratul mașinii (a motorului mai bine zis) și lipsă de putere, are tendință de oprire dacă insist.

Acest fenomen îl face doar când pornesc de pe loc (treapta 1), este cald afara si motorul este și el cald. Ca un exemplu când mă deplasez incet bară la bară in trafic aglomerat.

În rest mașina merge perfect.

O părere, o idee de la cineva care confruntat cu o astfel de problemă.

Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut niste masuratori de baza? Injectoare, turbina, EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele lucrau în parametrii la ultima verificare. EGR-ul l-am înlocuit că cel vechi cu toate că l-am curățat făcea ca rața când motorul era cald. Turbo mai pică câte o dată când o turez peste 3000 (opresc motorul, îl pornesc și își revine).

O să mai fac un test cănd o prind la cald sa văd daca dă ceva erori.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVB-ul oricum e mai puturos de felul lui. Asa ca daca vreo componenta nu e in parametri, urgent ingenuncheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

AVB-ul oricum e mai puturos de felul lui. ....

 

Cred ca vrei bataie! :))

Curata tubina, strange-I clemele de la mufele injectoarelor si da-I bice. Saptamanal o duc cel putin o data in 4.000 de ture timp de 3, 4 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io vad (si stiu) in profilul tau 101+CP. Deci nu e concludent.  :soothe[1]:

Si unde o tii tu 3-4 minute in 4000? Pi loc?  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si unde o tii tu 3-4 minute in 4000? Pi loc? 

 

Cum pe loc mah? Forja pe cele doua portiuni drepte pe care le am pana la Craiova. Bine ca sa fiu mai exact intre 3.500 si 4.000 de ture in viteze inferioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 3500, 30 de secunde, nu? Ca sa fii mai exact.   :D

 

Ca sa revin... un AVB stock (sa nu mai comenteze carcotasii), cu putine probleme are toate sansele sa moara la plecare de pe loc. Mai ales cand e cald afara si randamentul scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

cosmin vreau sa te intreb ceva. am vazut aici in topic ca in 2010 ai avut si tu problema cu sacadatul motorului in sarcina. si eu am aceiasi problema. am cautat raspuns si in sectiunea <problema amorsare pompa rezervor> si am aflat ca eu nu am asa ceva. am facut un test si am plecat pe firul problemei. am schimbat filtrul de motorina, pe langa toate celelalte filtre, si problema persista. insa dupa schimbarea celui de motorina s-au mai diminuat sacadarile nu mai sunt asa  violente. la tester, m-am uitat si eu, nu aveam corectii mai mari de 0,90 pe nici un injector, nici in relanti nici turat si nici cu ea in mers. am plecat cu masina si in timpul sacadarilor nu treceau corectiile injectoarelor de valoarea care ti-am spus. omul cu testerul a spus ca injectoarele sunt "super". singura eroare ce mi-a aparut pe motor este cu senzorul de temperatura cel pt ECU care are fluctuatii destul de mari. adica sare de la 50 de grade la 70 si 80 si iar 50 si tot asa. oare unde sa mai caut?


Ce mi-a mai spus de injectoare e ca injecteza bine 70g de motorina. Nu stiu ce inseamna asta
Mentionez ca pornierea e buna in ideea ca la -10 grade mi-a pornit la sfert de cheie tinand cont ca am 3 bujii arse.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ar trebui sa schimbi senzorul si apoi sa continui cercetarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, daca problema persista, sa demontezi capacul la culbutori si sa intaresti contactele injectoarelor.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

contactele imperfecte la injectoare nu da eroare pe tester?


am sa schimb si senzorul. dar ma gandesc ca nu ar trebui sa aiba prea mare  influenta senzorul de temperatura cu accelerare sacadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin vreau sa te intreb ceva. am vazut aici in topic ca in 2010 ai avut si tu problema cu sacadatul motorului in sarcina. si eu am aceiasi problema.

La mine a fost defecta pompa din rezervor. Eu aveam ATJ.

Nu e cazul la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blaga.

Contactele imperfecte nu dau eroare dar...poti sa te uiti la corectiile injectoarelor, daca sunt mari te poti gandi la contacte/oringuri/reglajul lor.

Eroare pe partea electrica a injectoarelor pe tester o gasesti(ceva de genul"limita superioara/inferioara depasita").

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 si posteaza l.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de la caz la caz - iti poate stoca eroare sau nu, se poate duce in 2.99, etc... si problema sa fie de la partea electrica - mufa, cablaj.

 

intai schimba senzorul G62 - daca i-ai curatat mufa si nu si-a revenit, schimba-l - cumpara Hella sau original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Injectoarele nu au corectie mai mare de 0,90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

destul de mult.... fa un printscreen sa vedem valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!