Jump to content

Seat Ateca 2.0TDI DSG 190PS


ToniM

Postare recomandată

De unde ai luat kitul de amortizoare pentru capota, retinusem ideea, dar nu am cautat o sursa pentru a le procura.

Buretele a iesit si la mine usor cand s'a aplicat folia pe capota. Cat despre accesul la surubul de jos, cu o inelara cu cot sigur treaba mai facila.

Pentru Mirror dip in R ai folosit app'ul sau codare? Daca ai folosit app, ce versiune de Ateca ai selectat? Eu am incercat cu Ateca 18 si nu functioneaza corect, coboara doar cateva grade la cuplarea marsarier'ului (e'adevarat ca in descrierea app'ului procedura de setare e data pentru cutie automata, dar din moment ce la mine totusi functia de activeaza, ma gandesc ca e ceva din codare din app care nu e facut corect)

Referitor la jante, personal Aneto mi se par mai potrivite, chiar daca nu ma atrage ideea de diamond cut/ bicolor

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Cand Mirror Dip in R este activat, reglezi tu manual oglinda. Ulterior masina va retine pozitia selectata.

Link către comentariu

@ToniM: nice retrofit cu hood dampers :) Puteai sa te intrebuintezi mai mult, asa cum faceai la O3, but hey, vorba ta, OCD doar cand deschizi capota.

What does this do:  DRL settings in head unit ?

Ref la jante, oricare din ele, cu un plus pentru Aneto. Daca diferenta dpdv financiar "merita" poti merge si pe Triglav. La combo-ul tau Portocaliu/Negru, ar da excelent si Triglav, par mai musculoase fata de Aneto

Link către comentariu

@Muale costsaving + Marca mai ieftina => no good dampers, mi-am asumat aspectul la achizitie, cat despre vopsit, multe ar arata mai bine din multe puncte de vedere, timp, energie, rabdare si bani sa fie ;)

@andrei0241 a fost efectuat din app, nu am intrat in long coding, vezi miscarea Comutator pe R , cobori manual Oglinda, dai in spate, pornesti, Oglinda ar trbeuie sa urce la peste 15km/h parca era, inapoi in sus. La Ateca e prematur, la Octavia dupa "codare", o data la 3/5/7 garari, mai trebuia sa urc manual oglinda dreapta in sus, parca nu urca tot timpul la fel de sus, la "pozitia initiala"

@75NOR Da, entuziasmul nu este acelasi, "versatilitatea", "utilitatea" cat si "combinatia" motor+cutie sunt mai bune, insa nu am ajuns inca la acelasi factor al "head turning" dupa parcare ca la Huantia, Bruni mai are de lucrat inca la acest aspect. Sincer, am fost sceptic cu Aneto, si mie imi suradeau mai mult Triglav, insa dupa ce am vazut cateva poze de "mai departe", cum nu se vede acea spita centrata vopsita, cele Seat m-au atras mai tare. Financiar...hmmmm....nu are rost inca sa le balansez prea tare, da, imi place sa "ma vad" in 19 pe vara, insa pe moment nu este exclus ca in 2 saptamani sa trec tot la 18 daca nu pleaca, deci nu sarim in sus inca, asa mai ardeleneste...mai hooooo :)

im-not-lazy.jpg

Link către comentariu

Toni, daca iti cerem prea mult, noi, posesorii de Ateca, poti sa ne dai o lista cu piesele necesare instalarii amortizoarelor pentru capota? E o modificare pe care as vrea si eu sa o fac cand vine masina, vad ca si Andrei e interesat.

Link către comentariu
1 hour ago, 75NOR said:

Bun.:) Si totusi, ce face codarea asta ? DRL settings in head unit ?

Iti permite sa activezi si sa dezactivezi DRL-ul din HU?! 

Link către comentariu

@75NOR & @Rave revin, daca imi permite timpul, cu cateva poze de la setarile din bord, daca tin bine minte deblocheaza cateva submeniuri, revin ;)

Link către comentariu

Ceva de genul, nu mai tin minte cum arata meniul inainte. @Rave da, poti bifa/debifa din infotaiment DRL-ul

ZroeYO5.jpg

Link către comentariu

Asta o am si eu activa. Credeam/speram ca e ceva mai mult... sa poti seta intensitate, chestii...

Link către comentariu
  • 1 month later...

:mop:

hemrdd3.jpg

Nu am scris de ceva timp...

Trecut pe setul de vara, prins un cadru de primavara...

xSkJEM1.jpg

Spalat inainte de depozitare, aici din pacate la 1 saptamana dupa trecere sefa a fost "distrata" peste noapte de protectia/capacelele de la prezoane, ma dispera cum arata, insa sunt si in dubii daca vor redisparea ulterior din nou...

dwns2Il.jpgBh8HN9N.jpg

Cateva privelisti pe unde am mai carato...

HTmr5Qz.jpg

rmhfbGK.jpg

KHf7mFl.jpg

A aparut un bazait (electric, ca de element sub tensiune) in bord la activarea degivrarii parbrizului, aspect sesizat prin Februarie, insa am tot amanat vizita, acuma la temperaturile astea nu mai apare, va astepta toamna probabil pentru a putea fi sesizat. Am avut si programare pentru o "revizie" si lucrare de "mentenanta/ungere/etc" la trapa, desi programare peste 3 saptamani, au uitat una din "creme", deci astept telefonul pentru reprogramare o data ce au tot kit-ul. Nu exista sunete in zona trapei, insa doresc intretinerea o data pe an sa nu am surprize ulterioare.

Prins si o distractie la retur de Valcea-Cluj...

fV9ZruQ.jpgy8ZsQEQ.jpg

Pneul, conform celor de la vulcanizare, nu este compromis, fiind spate dreapta vedem cum se comporta in timp.

Folia de pe oglinda soferului a inceput sa se dezlipeasca, am fost la sesizare, va fi remediata in garantia lucrarii, aici ma "laud" ca am ales service cu garantie, factura etc. pentru colantare.

Am montat urmatoarele pe masinuta:

  • 575071617 - kit styling bara fata
  • 575071328  Z76 - ornamente usi

Am sesizat lipsa unui element si aici, mai jos pozele "aferente"

KPvkpAX.jpgOVmamoz.jpghTYdTL9.jpg6y4d3On.jpgb38jCV9.jpgzeeb96N.jpgmsBiX9D.jpgBEyRHF3.jpg6pz9omE.jpg5k7TEgl.jpg

La prima "inspectie" asupra elementelor cromate ramase pe masina mi sa comunicat ca sunt prea "dure" pentru a putea fi colantate, aspect care va fi revazut o data cu remedierea oglinzii. In cazul in care nu se vor putea colanta, probabil voi comanda elementul central, care lipseste pe moment, pe portocaliu, si va ramane asa pe moment...

Colac peste pupaza: dupa coating-ul ceramic + "black pack" + ornametele aferente, a inceput sa imi faca din nou cu ochiul masinuta, si ma incanta acest aspect. Intre Decembrie si Februarie eram foarte pornit pe alternative, pe moment insa sunt "fericit"

In rest, ne pregatim de un weekend de Brasov, si dupa mai vedem.

Seara faina ;)

PS: ceva ce ma amuzat mai jos :P

Spoiler

QpK3P3I.jpg3ZqBDWv.jpgwu3sEP0.jpgpudJrSQ.jpgdVBqh7M.jpglaymYOH.jpg1LaZjp6.jpgnF9xxDm.jpg

 

 

Link către comentariu

Superbe pozele ca de obicei. Big like! Modificarile nici nu le observasem, as fi zis ca asa a venit din fabrica.

Locul in care a fost perforata anvelopa din pacate o compromite. Nu o spun eu ci altii mult mai in tema, la o cautare pe google nu cred ca vei gasi pe cineva care recomanda reparatie in zona in care anvelopa flexeaza. Tu faci si multi km extraurban si doamne fereste ca daca cedeaza, nu va fi placut. Doar vulcanizarile de la noi repara asa ceva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca nu poti colanta elementele argintii, poate le vopesti negre. Pentru cine nu s-a prins, cuiul din cauciuc e folosit la potcovit cai, poate e norocos.

 

Arata foarte bine masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu

De efect modificările, iar pozele is facute in mediul in care ar trebui sa se simtă in largul ei masina!

Link către comentariu

@ToniM: Big like pentru elementele suplimentare satinate. Arata excelent pe masina 

Link către comentariu

@The_Ego multumesc pentru apreciere si pentru sfatul legat de pneuri

@cristi511 mersi, asemenea ;)

@deenman este si aia o posibilitate, insa nu pot sa zic ca m-ar deranja daca le las asa, inca le cantarim

@sebip mersi, trebuie sa ne vedem sa iti dau alea de la mine si poate ne tragem 2/3 cadre intr-o zi cu soare :)

@75NOR apreciez "as allways", distractie in concediu !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Bifat urmatoarele aspecte? :

  • bandou lipsa fata - l-am luat pana la urma pe portocaliu (575071365 X2U)
  • lumini footrest spate (facut o singura poza si e miscata, poate revin cu una)
  • lumina mai puternica portbagaj + priza 12V portbagaj (facut o singura poza si e miscata, poate revin cu una)
  • bricolaj cu dublu fata pentru numere [aici probabil am folosit prea multa banda (1,5 rola / numar ), insa nici nu am vrut sa imi faca surprize la drumurile care le bifez ]

Si 2 cadre, disclaimer, numarul din spate sta stramb, si nu e centrat, prea la dreapta, coboara de la stanga la dreapta, my bad, vedem cat de tare ma va zgaria sa il refac in timp.

PsEiApy.jpg

cxoVVsC.jpg

@Cristian uite plasa mea

LbyvBbJ.jpg

"Pasii" urmati pentru lipirea numerelor mai jos, cel putin senzorul fata tace acuma, voi urmari aspectul daca mai reapare, insa pe moment e liniste.

Spoiler

7pgdTC2.jpg

Despachetat...

5MjtHaC.jpg

Plug & ...

jMtz2x9.jpg

(...) Play

TD9V5WF.jpg

Dat jos suport...

BsUwH5t.jpg

Degresat numarul...

oyctJih.jpg

Degresat bara...

3IIMwR7.jpg

Dupa o rola...

ZwD0CNI.jpg

Dupa inca jumatate...

TdQx585.jpg

Lipit...

v9mFwuo.jpg

Final fata...

UcUATaU.jpg

Repetat spate, tot o rola jumatete, insa aici lipit pe numar...

ke7DErC.jpg

 

Intr-un final au reusit cei de la reprezentanta sa comande toate solutiile aferente lucrarilor de "mentenanta/intretinere" la trapa, joi va fi bifata si aceasta actiune. Tot atunci mai verificam senzorul de la deschiderea "din picior/hands free" de la portbagaj, desi aici suspectez probabil bateria de la telecomanda slabita, insa nici nu mi-am dat interesul sa incerc cu cealalta cheie daca merge sau nu. Tot acuma am si promisiunea ca vor reasculta motorul la rece (tot mi se pare ca nu merge "rotund" dimineata), cat si imi completeaza in caietul service actiunea din ianuarie (sau a fost februarie, nici nu mai tin minte) cand am schimbat volant pe garantie.

 

Revin probabil dupa ce bifez si "mentenanta" la trapa si prind si un 12V / 220 in portbagaj.

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Pe spate nu are acele nituri in care se prinde suportul de numar cu suruburi?

 

Link către comentariu

(39.998 km in bord)

@Marius82 Ba da, si pe fata puteam la urma urmei sa apelez la suruburi, insa am vrut sa le elimin. Cu suruburile oricum avea placuta ceva joc si, cel putin spate, incet dar sigur "ataca" lacul. (cel putin dupa suportul dat jos a ramas urma, si asta daca ne gandim ca portbajaul e automat si nu e trantit, tot ma zgarie la retina)

Si cele 2 cadre "lipsa"

fHKsCzb.jpg

RcRkQPd.jpg

Weekend fain popor

 

Link către comentariu

Pentru luminile pasageri spate exista cablajul facut? Ne poti descrie pe scurt cam ce a insemnat operațiunea ?

Link către comentariu

@cris2109 nu au exista cabluri, am tras si le-am legat in paralel cu cele de pe fata, astfel incat sa isi si schimbe intensitatea si in spate in cazul in care "ma joc" la ea din infotaiment.

Pentru bricheta din spate am pus inclusiv siguranta in panoul de sigurante, toate cablurile au fost trase pe sub chedere/presuri/plasticaraie cu ajutorul unui electrician priceput, sa evit orice posibilitate de agatare, greierasi nedoriti sau cabluri care atarna sau riscul de taiere la miscatul scaunelor fata/spate. Pe scurt cam atata a fost, pe lung cam vreo 5 ore de munca

Link către comentariu
  • 1 month later...

45.xyz km :mop:

Un roadtrip de 2 saptamani...undeva putin peste 5000km...(preview de pe gMaps, insa km au fost mai multi) - cu clima si lada frigorifica la convertor pe ambele saptamani

MD4Rtrj.png

1 saptamana Cluj-Brno-Erding(Berarie si bai)-Stuttgart-Legoland(Günzburg)-Stuttgart-Cluj in 4 adulti + Jetbag, incarcati de la detergenti la masini de cusut, la soundbar pentru TV la retur...3413km prima tura

9CahVwI.jpg

1 saptamana Cluj-Brezoi-Nufaru-imprejurimi-Brasov-Cluj in 4 adulti, fara jetbag, cu mai putin bagaje

vmndVbf.jpg

Masina a stat in afara tarii pe Eco -insa autostrada, pe Germania pe individual/sport (mi-a permis traficul sa parcurg Muc-Stuttgart la 170/190 constant, cu 2-3 escapade la 210-in bord, insa avand jetbag m-am oprit aici), in tara pe individual (Adaptive-Eco/Motor-Sport/Volan-Normal). Se poate si mai rau, dar si mai bine, de exemplu la retur Rasnov-Cluj

D2F6BxA.jpg

Si cateva cadre de dragul lui Bruni, care la momentul actual i se reschimba rolele si curelele de la accesorii, acele curele care au fost schimbate si in decembrie 2018, sunetul a persistat la rece/reaparut la "cald" dupa cateva luni de utilizare

DN10 zona Siriu

CnuC7oC.jpgpZ5xaCR.jpg

KopYPjv.jpg

Cetatea Enisala - unde nu am stiut ca este drum asfaltat si am urcat pe coclauri -.-

(Poza de pe Gmaps)

GnZB4mP.png

ict57sz.jpg

Si undeva la margine de drum prin delta...

D0K2Nh5.jpg

IRV2VSX.jpg

Si undeva la plecare in concediu, refugiu M3 Ungaria...

q09mcYc.jpg

Revin cel tarziu probabil prin August, dupa ce o duc pana pe insula Borkum (DE)

 

Drumuri bune ;)

Link către comentariu

Superb traseu, minunate poze. Imi plac la nebunie plimbarile astea lungi, pe mii de km in care poti intelege o parte din ritmul si stilul de viata al altor civilizatii.

Te plimbi foarte mult si asta este foarte bine ca masina aduna km pe perioade relativ scurte de timp, ceea ce nu duce la uzuri pronuntate ale multor piese, fiind inca destul de noi.

Masina ta este cu 4 luni mai noua decat a mea si deja ai 5k km mai mult ca mine, dar eu alerg pe benzina, tu pe motorina. :D

Trista treaba cu rolele si curelele de accesorii, dar e bine totusi ca aduni km acum, cat e in garantie si se schimba gratuit.

Eu dupa ceva sute de km facuti cu viteze intre 150 si 230km/h in Germania aveam botul masinii plin de "animale" strivite. La un moment dat aproape ca nu mi se mai putea citi numarul din fata. L-am curatat la un peco, dar se murdarea la loc foarte repede. Iar parbrizul, nicio sansa sa-l curat cu lichid de parbriz si stergatoare, numai la peco cu scula minune. :))

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!