Jump to content

Seat Ateca 2.0TDI DSG 190PS


ToniM

Postare recomandată

Nu m'am bagat in seama ptr ca daca incepeam discutia despre Ateca (desi a mea inca n'a sosit) imi petreceam tot concediul in benzinaria aia :))

Link către comentariu

Din seria...ce isi face omul cu mana lui se numeste...:tomato:

In acest weekend a fost frumosul festival Smida Jazz Festival, asa ca ne-am gandit sa urcam si noi o zi pana acolo.

Initial era in calcul cort, innoptat etc, insa sanatatea nu a tinut cu noi, asa ca am zis ca nu ne riscam la temperaturi de 2°C la cort, pentru a putea fi apti saptamana asta din nou.

Vorba lunga, fara sens...vine Sambata dimineata, la o cafeluta, zicem ca nu mancam nimica, ca oricum in maxim 2 ore ajungem....drumul initial...fiind pana in 2 ore...spoiler, am facut peste 4/5h...

La iesirea din Cluj deja a inceput haosul, intre Floresti si Gilau se forta pe banda de urgenta, am blocat, mi-am auzit injuraturi ca nu i-am lasat pe destepti sa depaseasca pe dreapta pe banda de urgenta, din pacate la calitate maxima nu am loopwhole mai multe de 7h30m la camera, deci nu va mai pot reda ce si cum a fost...

Am scurtat spre luna si reintrat in Gilau, sa nu stau bara-in-bara, si dupa speculand un trafic infernal pana la huedin, am zis sa urcam pe la tarnita spre Marisel, frumos apoi Belis si traseul meu DC121, si totul urma sa fie o urcare placuta....

Insa, dupa marisel ajungand la intersectia intre Poiana Horia si Belis....politist in intersectie, tronson blocat ambele sensuri pentru cel putin 1h40m....in jur plin de "colorati" cu NR. de AB / SJ / BH si turisti din BG ... alternativa la prima vedere, retur spre Gilau si traficul bara la bara de DN pana la Huedin....

Am stat si cautat pe navigatia masinii, nici o alternativa, Gmaps nici cum nu vroia, asa ca cu Waze am prins localitatea Petreasa, si am zis ca pe drum ulterior pun iara Smida, si bun a fi...sfat "prietenesc"...nu ganditi ca mine

Tronsonul urma sa arate asa...

AuaVx3r.png

Drumul real a fost o adevarata peripetie...care m-am bucurat ca nu eram la final cu jante de 19...insa nici astea de 18 din pacate nu arata ca inainte...

Las filmuletele sa vorbeasca de la sine, din pacate anumite tronsoane din cauza unghiului prost al camerei nu redau exact urcarile/coborarile aferente, insa tin sa imi multumesc pentru alegerea unei masini 4wd - fie el si haldex, cat si hill decent control, a fost de vis cu el la anumite unghiuri, cat si pentru 360° camera view, acuma mi-am dat seama la ce sunt exact utile vederile laterale, altfel trebuia mult sa stau si eu si sefa cu geamul pe geam cu frica la anumite "obstacole"...

In rest nu am ce zice prea multe, las filmuletele sa vorbeasca pentru iq-ul meu redus.

Pentru cei busy la birou, desigur ~3h POV driving material :))

Din ce imi aduc aminte, de mentionat urmatoarele "minute", cel mai probabil si altele, insa nici nu doresc sa va plictisesc prea tare deja, oricum bat campii prea mult de obicei:

  • Part 1 , minutul 10/11 camping de colorati si bariera de la intrarea in parcul national (presupun)
  • Part 1, minutul 29+, primele balti mai serioase (cred, nu mai tin minte intre exact)
  • Part 2, minutul 8:40, incep primele drumuri neabordabile, cu "mici" urcari, a fost prima si singura data cand am pus sefa sa se dea jos din masina pentru a aborda unghiul :P (ma rog, incepe pe la minutul 10-11, pacat de copyright de la radio background music, mi-a scos aparent total sunetul)
  • Part 2, minutul 17, primul fail de noroi, abordat complet gresit, cred ca am avut ulterior mai grele prin care am trecut fara sa fac tigania (aici tind sa cred ca mi-am aranjat si jantele zgarieturile din aftermath photos)
  • Part 2, minutul 23, wrong turn 1
  • Part 2, minutul 25:30, urcare abrupta ingusta
  • Part 2, minutul 34, wrong turn 2
  • Part 2, minutul 38, drum bun si semnal de net....insa wrong road, retur pe araturi
  • Part 2, minutul 50...DN1R 5 km....nu stiam ca va fi un pic mai "lung" ca si timp pana acolo decat mi-as imagina in mod normal pentru 5 km
  • Part 3, inceput,  magia Hill Decent, pacat ca nu se prea observa, minutul 3+ deja nu mai atingeam nici o pedala
  • Part 3, minutul 7, va fac cunostinta cu calutii, imi pare rau de aripa daciei care a fost indoita :(
  • Part 3, minutul 16, coborare ingusta
  • Part 3, minutul 18, god bless side view camera
  • Part 3, minutul 22:40, primele pietricele mai serioase
  • Part 3, minutul 32, ultimii 400m pana la asfalt
  • Part 4, minutul 23...final destination...Smida...

 

Si acuma "aftermath-ul"

Proaspat dupa zona in care am ramas impotmolit

lBFmvHJ.jpg

W0sCsHp.jpg

La destinatie

muMKc4k.jpg

UK7HRHf.jpg

hgPuyut.jpg

5GIdeZQ.jpg

atLiviZ.jpg

3 din 4 jante cu zgarieturi jur imprejur sa fie ca la carte....macar is "fine" :(

hm8dphi.jpg

xFPsrMa.jpg

Zom2UQR.jpg

1 cu ciobitura....

binvUx3.jpg?1

Mai era putin afectat lacul de pe aripa fata dreapta la o zgarietura fina, insa dupa spalat/mic polish nu se mai observa nimica.

Jantele se vor "reface" dupa ce trec la cele de iarna, nu vad nici un sens sa le refac inainte. Da, ma zgarie si pe mine zilnic cand le vad, insa poate trec macar pe la cineva inainte, sa imi spuna exact cum va sta distractia, atat ca si cost, cat si ca si durata a lucrarii, desi nu imi imaginez ca e rocket science, dar nu e domeniul meu, deci voi intreba ca vaca la poarta noua

In rest, cel tarziu in weekend cred ca bifez 20k km, poate reusesc o poza in bord daca imi aduc aminte, insa fiind mai tot timpul cu ACC activat, tot uit sa il dezactivez sa vad cati km am in total, fiind in aceasi "zona" afisate ambele, alternand in functie de ACC on/off

Ah, si un meanwhile in Romania, la intoarcerea inspre Cluj , fac un cut sa nu va irositi 10minute din viata pentru 1 cadru cu oi...si viraje ac de par fara nici macar un indicator :P

In alta ordine de idei...si offtopic...

Un NOE infiltrat - Bruni era dupa 4 episoade de inmuiat, spuma, clatit si prastia astepta sa fie dusa la spalatorie, inca nu avea nimica la aripa

ZwNSywj.jpg

Prastia are 9.5xy km, trebuie sa ii revopsesc o oglinda, sefa a crezut ca incape pe undeva... Asta imi este pe primul plan, nu doresc sa ma apuce anotimpul rece cu ea asa.

e5RBNhq.jpg

Mai muscase asa ceva ieri, insa a fost scos dupa spalat/mic polish, imi pare rau ca nu am facut poza initial cu cat verde/albastrui era pe aripa...am dat cu mana/carpa, m-am umplut de creta, nu imi explic exact cum a fost reusita bravura, masina era la mine, parcata legal, banda dedicata parcarilor pe partea carosabil, partea zgariata pe partea cu banda de circulatie, si masina din fata prastiei si cat si cea din spatele eie, erau mai in afara, ma rog...

LZOTeo2.jpg

6hmtN44.jpg

Si vorba unui contemporan in viata: tocmai a suferit Bruni depreciere de 9.999€, oricum clar sub orice "proaspat importat" cu km reali de peste hotare, doar are uzura de Romania :D

Si cam atata cu minciuna, ca deja exagerez ^^

Drumuri bune si minte mai multa decat detin eu, va doresc tuturor ;)

Link către comentariu

@ToniM: #bainene, sunt zone acolo care nu sunt de soft road... gen urcarea aia abrupta si ingusta si bolovanoasa...

Io zic ca ai avut mare noroc si ca "ai scapat" ieftin si ca poti fi recunoscator pentru experienta :) 

In ceea ce priveste jantele, singurii din tara - pe care ii stiu eu - care refac jante polished sunt in Cj, deci...din nou ai noroc :)

Daca-mi permiti, cateva sfaturi pentru viitor:

1- Daca pleci, nu pleca singur. Sansele sa ai o neprevazuta care sa te imobilizeze sunt mari: e suficient doar sa tai 2 anvelope intr-un colt de piatra, gen pe urcarea aia. Sau sa ramai in noroi :) 

2- Daca pleci si iti dai seama ca "e groasa", mai bine te intorci. "Live to fight another day" e mult mai sanatos si mai ieftin decat alte variante - gen recuperat din padure, mistocareala aferenta, nervii partenerei - astia sunt priceless, intotdeauna, poti sa ma crezi pe cuvant :) 

3-  Dupa ce umpli masina de noroi - mai intai dai cu apa, gen dintr-un pet, sa iei "grosul", abia apoi cu stergatoarele. Nu se deschid geamurile laterale, caci se vor zgaria de la pietricelele prinse in periile dintre geam si usa

Either way, ar fi mandri astia de la Seat, cred ca ai depasit cerintele din "caietul de sarcini" al modelului..

Noi sa fim sanatosi si grijulii :rolleyes:

Link către comentariu

Refacerea jantelor polished e mult mai scumpa decat cea a unor jante obisnuite. Zgarieturile fine la diamond cut nu ai ce sa faci, sunt in lac. Jantele astea nu au ce cauta prin noroi, zona cu pietre. Dupa mine a fost o imprudenta, mai ales ca masina totusi nu e facuta pt asa ceva. Nu e un 4x4 veritabil, plus fara anvelope pt un teren de genul. Doamne fereste de o piatra mai ascutita. Daca era o portiune de 5minute, mai era de inteles...dar a fost de 2h+. Totul e bine cand se termina cu bine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Inconstienta inconstienta dar o sa ai o poveste frumoasa pe viitor.

Sincer ma bucur cand posesorii de fashion itemuri d-astea aleg sa iasa din tipar. :)

Zgarieturile alea le-ai fi capatat la iarna oricum asa ca relax and chill.

Link către comentariu

Moama, ce am vazut pe aici! Nici nu stiu daca sa te felicit sau sa...iti zic de noroc! :D

Link către comentariu

Inca o nota, usor OT, dar zic ca aduce "dovezi din viata reala", nu din marketing: "Traiasca Haldexul"...

Stiu ca posesorii de 4x4 Haldex o sa ma injure si o sa-si doreasca sa-mi dea nenumarate "downvote-uri", dar, daca studiati cu atentie filmuletul la momentul ramanerii in noroi si studiati cat si cum si pe ce zone este murdarita Ateca, o sa fie clar ca tot puntea fata a dus greul la faza cu noroiul. 

Spatele a "intrat" putin si marginal si doar la faza cu talpa foarte hotarata, cand a si iesit din noroi. De asta e si foarte putin noroi pe bara spate si pragul in zona spate.

Daca ar fi tras spatele din greu, cu totul altfel ar fi aratat patternul de murdarie pe masina.

Again, Haldex works...dar in anumite conditii

Link către comentariu

Daca tot ai dat-o in off, problema nu e de la Haldex ci de la lipsa blocajului manual de cuplaj. Asa e la Ateca, masina e setata sa fie dinamica (deci Haldexul sa lucreze in mers), nu prin noroaie.

Link către comentariu

Wow, asa da. Astea sunt drumuri pe care sa te bagi cu masina asta, dar nu cu rotile astea!

Eu sunt fanul drumurilor de genul asta, si ma bucur ca nu sunt singurul nebun care se baga la asa ceva. De fapt eu am fost si mai dus cu capul, m-am bagat cu un Ford KA (modelul nou, nu ala vechi) pe drum cum e in filmarea ta la Part 1. Nu eram sigur ca ajung la capat, dar am dat in ea si nu m-a lasat, am lovit de mai multe ori planetarele in pietre, insa la viteze mici, sub 10km/h. Bineinteles, dupa vreo 30km facuti asa, am ajuns la niste urcari si noroaie ca in Part 2 la tine, moment in care am intors pentru ca daca intram in noroaiele alea sigur nu mai ieseam si eram fara insotitor :)

Am ajuns inapoi si masina a fost inspectata atent, din fericire nu m-am ales cu nicio paguba, doar niste lovituri superficiale pe sub ea care insa nu au afectat nimic dpdv tehnic, ci doar putin estetic. De abia cand am ajuns acasa am realizat ca puteam in orice secunda sa sparg vreo anvelopa, iar Ford KA-ul nu avea nici roata de rezerva, doar kit de reparatie. :) Deci da..

Link către comentariu
5 hours ago, 75NOR said:

Inca o nota, usor OT, dar zic ca aduce "dovezi din viata reala", nu din marketing: "Traiasca Haldexul"...

Stiu ca posesorii de 4x4 Haldex o sa ma injure si o sa-si doreasca sa-mi dea nenumarate "downvote-uri", dar, daca studiati cu atentie filmuletul la momentul ramanerii in noroi si studiati cat si cum si pe ce zone este murdarita Ateca, o sa fie clar ca tot puntea fata a dus greul la faza cu noroiul. 

Spatele a "intrat" putin si marginal si doar la faza cu talpa foarte hotarata, cand a si iesit din noroi. De asta e si foarte putin noroi pe bara spate si pragul in zona spate.

Daca ar fi tras spatele din greu, cu totul altfel ar fi aratat patternul de murdarie pe masina.

Again, Haldex works...dar in anumite conditii

Imi permit si eu o remarca: masinile noastre nu sunt pentru off road. Deci a intra in asemenea situatie incetisor incetisor asa cum a fost in cazul de fata este tipic pentru ceva off-road, dar in cazul de fata risti (dovada..) sa ramai acolo.

Eu sincer as fi facut atlfel: as fi coborat din masian daca nu eram sigur cat de adanc este acolo, luam un bat, testam terenul si daca decideam ca vreau sa trec, imi luam putin avant, o calcam si aia era, treceam din inertie.

Altfel, traseu dificil... Toni, esti curajos nene , te-as felicita dar nu vreau sa te incurajez sa mai repeti experienta :) - merge o data sa vezi ce poate (si iata ca a putut masina), dar altfel, e pacat. Eu cand am urcat la Poiana Pelegii ma gandeam sincer ca daca se strica ceva la masina (nu de la traseu, asa...nah, de ghinion), o bagam pe maneca, nu aveam nici un fel de semnal la telefon, iar daca ma prindea seara pe acolo iti spun ca nu aveam tupeu sa ma dau jos din masina. Si nici ziua nu aveam curaj sa o iau la pas si sa dau nas in nas cu vreun Mos Martin... In cazul meu totusi am fost 2 masini, cum zicea si Tizu', e rau sa mergi singur in asemenea experiente.

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Ca si completare...

Da, ieri am avut timp la birou sa "redatez" tot ce e mai sus.

Da, sunt happy ca am scapat cu basmaua "curata"

Nu, nu as face/reface astfel de traseu cu masina actuala nici platit

 

Daca vroiam offroad luam SUV, este un cross-over der oras, un fashion item, insa asta pentru mine nu inseamna sa o pun in vitrina.

In vocabularul meu tot mai reusit am fost cu acest roadtrip decat sa ma intorc inapoi sau sa fi asteptat in soare pe langa colorati 1h40m minim :/

 

Nu incerc sa va convertesc in a-mi intelege bucuria ca am reusit sa trec cu bine si suferinta la ce am facut la jante, insa nu e chiar asa de negru dracu.

Atata timp cat ne folosim pentru nevoile personale si reusim sa povestim "pataniile" bune/rele cu zambetul pe buze ulterior, suntem pe drumul cel bun :D

 

Hai, spor la treaba ca destula "cerneala" a ajuns deja pe hartie ^^

 

le:
@75NOR frumoase punctele, si mai frumoase analogiile, mersi :))

@The_Ego fiecare cu vaca din ograda, ce mai, viata ne da peste nas din cand in cand

@cristi511 mai trebuie si din astea sa ne trezim la realitate xD

@sebip either way, vezi ca azi nu is la birou, nu stiu daca mai ajung saptamana asta, daca treci zona plopilor vechi/berarie ursus poate iti predau "coletul" :P

@vdragos yep, am invatat pe pielea mea aceasta :)

@RzzV +1, macar pe hartie suntem "2 dusi" :D

@CristiALF nu a zis nimeni offroad, insa revin la deviza - eu ma folosesc de ea daca sunt "nevoit"

 

@restu csf, ncsf

Modificat de ToniM
le@
Link către comentariu

Oauuu , superb drumul, ai umblat pe niste drumuri, despre existenta carora nici nu stiam,... si macar ai testat limitele masinii , ai avut si un mic/mare noroc ca nu a trebuit sa stai la schimb cauciuc sau sa astepti un tractor care sa te tracteze, dar asa este viata frumoasa :) . Eu clar nu ma bagam, dar sunt eu mai fricos de felul meu in asemenea situatii ( plus ca imi pare rau si de masina). In schimb nu cred ca multi au putut sa faca asa filmulete cu un Ateca de cand se fabrica ( pe rusi sa nu le punem aici ca ei sunt o specie aparte). In schimb se vede clar ca un Duster se misca mai bine pe teren greu (sunt filmulete destule) Doar ca acesta se pierde pe orice alt tip de drum si situatie fata de Ateca :))). Mi-a placut sa vad filmuletele imi place tare mult in continuare jurnalul tau de bord despre Ateca. Daca ar avea 4X4 blocabil 50-50% ar fi ideal cu niste cauciucuri mai dintate si mai balonate. Consider in continuare optima DSG pe acest tip de teren, ca altfel trebuia sa te joci cu ambreiajul pana iesea fum in unele situatii... asa, lejer... Noroc si la mai multi km :)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Toni, aventura ta mi-a adus aminte ca am facut comanda de Ateca. Imi doresc aventuri similare, dar probabil ca voi avea alte cauciucuri, ceva mai potrivite pentru asemenea teren. Esti curajos sa mergi pe asemenea drumuri, insa pana la urma, asta face viata mai frumoasa si mai interesanta si cred ca de asta ai ales Ateca, nu doar pentru sosea. 

Crezi ca un scut metalic ar ajuta in cazul in care intalnesti obstacole care iti pot atinge componentele de sub masina?

Link către comentariu

Domnilor,

Va las un sample, mai jos.

Notati janta si anvelopa folosita. Asta ar fi primele necesitati, daca vreti "la joaca". Tineti cont, cu cat e anvelopa mai de "offroad", cu atat e mai putin de "strada".

Eu va recomand sa nu mergeti mai extrem decat un AT ca si tip de guma, iar aici, avand in vedere masina, alegeti ceva mai "bland" ca profil si usor dpdv greutate,, indicat este un Conti Cross Contact - care inca isi va face treaba bine pe sosea, sau un BF Goodrich Urban Terrain - e usor mai soft in off road decat Conti. Nu mergeti pe aplicatii gen BFG All Terrain sau General Grabber 2 - sunt foarte bune, dar mult peste ce poate masina.

http://continentalretail.com.au/tyres-detail.php?id=ContiCrossContact%26trade%3B+AT

http://www.bfgoodrich.ro/BFGood-projet-site-international/GoodPROJECT/News/BFGoodrich-Urban-Terrain-T-A

Apoi, dupa jante si cauciucuri, da, un set de scuturi e de ajutor. Si da, pentru aplicatii off-road o folie pe partile expuse: aripi + usi, va poate scuti de harsaiala crengilor si polish-ul aferent. Make no mistake, intre harsaiala in crengi si a ramane in noroi, prima e de preferat - de aici si utilul foliei

P.S.1 Se iese la traseu impreuna cu alte masini, preferabil una mai "grea"/heavy duty pentru a asigura suport tehnic.

P.S.2. Daca va place la outdoor, tineti pentru binele vostru un "kit de supravietuire" in portbagaj, intr-o geanta gen gym bag: 1x topor mediu + 1x sufa tractare + 1xbricheta + 2x fleece/geaca de vant. Nu stiti niciodata unde ajungeti si ce se intampla. Un pet de apa e de asemenea, obligatoriu cand plecati

 

ContiCrossContactAT.jpg

 

BFGoodrich-Urban-Terrain-T-A_home_background_hd.jpg

Link către comentariu

Bai tuning SRL, eu tind spre jante 19 si tu imi vii cu din astea :))

@Cristian nu era planificat nimica, insa m-a facut sa imi revina pasiunea/iubirea/atasarea (u name it) fata de masinuta, deci totul e bine cand se termina cu bine

@75NOR daca imi dadeai pe cineva care imi adapta o suspensie adaptiva si/sau o directie progresiva ma prindeai cred mai bine :D

Filmuletul spaniol il stiu, multe luni la rand am verificat youtube, cautand seat ateca, si sortand dupa upload date, putine filme tind sa cred ca mi-au scapat ^^

Link către comentariu

@ToniM: bai, e vorba de tuning vizual si tehnic pentru binele tau... :) 

Lasand gluma la o parte, eu zic ca sunt mai folositoare in viata reala, pe un Crossover, un set de jante 17, hai aliaj, cu niste cauciucuri mai capabile si eventual un scut sub masina decat niste suspensii adaptive si roti 19. Viata e mai mult decat un span pe serpentine, iar, daca tot ai masina aia, nu e pacat sa ratezi potentialul ei + frumusetile patriei ? Nu zic sa o rupi in 2 pe offroad, filmuletul de mai sus mi se pare cam prea mult pentru Ateca - desi duce - dar sunt o groaza de zone faine in "arealul tau" ce s-ar preta la vizite.

Asa, cu 19, ajungi ca mine, te bucuri de peisaj, dar "din incinta", adica de pe asfalt si ratezi "the best part" 

Apropos, iti recomand topicul colegului @Doomy :) 

 

Link către comentariu

Am un KQ750 cu BH2, scuturi metalice, aparatori maini, cutie pasager...a mers doar (o) bunica cu el, il dau ieftin :))

/sarcasm; /offtopic

Astfel de "aventuri" se savureaza in minim doua "masini", pentru ca, daca Domnu'-fereste ramai impotmolit, nu are cine rade de tine. :D 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

:mop: pentru ca marti...si pentru a stimulaa colegii/colegele  @shiretzicu / @_Gabriela_ pentru a posta si eie in aceasta arie ;)

23.xyz km ....

Am prins escapada in Berlin weekendul trecut aka 8-12 Septembrie, si ma pot "da mare" ca am reusit sa prind si eu Foo Fighters (si Cro pt cine "asculta" Rap/Hip&Hop nemtesc), pentru mine spectacolul a fost acolo sus, top 3 langa AC/DC si Rammstein - insa stim cu totii, ca gusturile nu se discuta :))

In rest....o cifra rotunda prinsa in bord

ZOkwd0D.jpg

Consum...pentru ca conteaza...leit ca si cele de la producatori, stiu ca masina e stricata si nu merge ca la carte, insa pot trai cu asta, real e "fun 2 drive"...Cluj-Carei (SM)-Budapesta-Bratislava-Praga-Berlin-Hannovra - 3 adulti, retur Hamburg-Praga-Bratislava-Budapesta-Carei(SM)-Cluj

RBvsEFa.jpg

Ah da, si cateva cadre cu o pata de portocaliu...asa arata Bruni bine :))

UmfouZ2.jpg

5qehukY.jpg

E8vjZIK.jpg

B6Dl3eY.jpg

Am mai achizitionat inca 2 recipiente de ad blue, astept sa imi vina completare de 9,x Litri sa pot debarasa ambele, pe moment pot spune ca daca acu 10 ani umblam cu 1 bidon/recipient de ulei in masina, acuma o data la ceva timp tot ajung la recipient cu mine, insa de aceasta data fiind AdBlue :P

Urmeaza un weekend de VL , un weekend prin Maramu' ....weekend de weekend...poate in ritmul asta tot bifez 30k inainte de an

@Automobilistica - luna Octombrie va fi: detailing cu strat ceramic pe Bruni, stergatoare noi, si o lucrare pe garantie - scartie locul unde pui cotul pe usa, e dezlipit-inceput de dezlipit - mie asa mi se pare....o nou plangere pentru mesajele trafic, inca tot nu imi sunt luate pe navi....intra tpm peste radio/media player insa pe navigatie nu apar....poze in plin stau

mLOpsKP.jpg

OTovo6c.jpg

La Prastie vreau sa ii fac revizia - cred ca acolo unul din filtre de aer/habitaclu isi da duhul, parca a prins miros cand opresti/pornesti AC (1 an si 3/4 luni de la achizitie, 9xyz km in bord, fiind 30k km sau 2ani recomandat de producator, cred ca voi face si intru la intervalul frumos anual, oricum sefa face cu Prasita pana in 5.000km/an, ajungand la 9mii acuma doar din pricina celor 2/3 luni cand am stat doar cu 1 masina), si sa ii revopsesc oglinda zgariata si un polish la toate barile, avem senzori spate, insa nu stiu cum parcheaza ca tot timpul cineva o atinge :))

Sanatosi sa fim, din acealea ca la romani, numai bine :P

Link către comentariu

Stii ca sâmbătă  am venit de la turda pas la pas? Eu eram cu passat rosu break hehe. Chiar ii spuneam la sotie ca ce masina faina ai si ca suntem colegii pe forum????

 

Modificat de lucaflo26
Link către comentariu

Îmi părea mașina cunoscuta însă nu eram sigur, nu reținusem numărul :)

 

Da, eram singur in mașina si mergeam la consum, M-ai pierdut după sensul giratoriu ;)

 

seara faina

Link către comentariu

Eram la desfundat si regenerare. ????

Se vede frumos Seat . Și chiar ma uitam in curbe ce bine stă

Link către comentariu

Te-am observat, superb iti arata jucaria, esti cu stopurile de Golf 6 care le ador :)

Mi-a placut setup-ul masinii tale, cel putin pentru mine se diferenteaza frumos fata de alte Golfuri din trafic ;)

(sper sa fi nimerit masina, cred ca ne-am intersectat la Campului cu frunzisului si ne-am despartit Calea Turzii cu Iosif Vulcan)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!