Jump to content

Probleme electrice


gleonard
 Share

Postare recomandată

buna seara. cu rugaminte am 2 coduri eroare si intrebari. ambele sa fie din cauza debitmetru aer ? motorul tremura rau la rece apoi revine. am scos mufa debitmetru si merge ca uns, ff bine. are ceva daca merg cu debitmetrul scos pana cumpar si l schimb ? mentionez ca am cumparat un debitmetru, o prastie dupa aliexpres si la fel face clar ca nu vrea cu facaturi.

 

skoda superb 1.8 tsi 160 cp an 2010

multumesc frumos

 

2  coduri de defecte:

000369 - B1.:sistem dozare carburant 
               P0171 - 000 - prea sãrac - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 6
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 204885 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.03.04
                    timp: 12:52:25

             împrejurari cod:
                    RPM: 838 /min
                    sarcina: 14.1 %
                    viteza: 10.0 km/h
                    temperatura: 72.0*C
                    temperatura: 32.0*C
                    pres.absoluta: 990.0 mbar
                    tensiune: 13.589 V

000256 - Debitmetru aer -G70- alimentare 
               P0100 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2047.15.31
                    timp: 31:63:63

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    sarcina: 0.0 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 18.0*C
                    temperatura: 17.0*C
                    pres.absoluta: 1000.0 mbar
                    tensiune: 11.557 V


Gata de functie: 0010 0000
 

Modificat de B161KTA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alabalaportocala

Salutare! O problema la Skoda Superb 2 2.0 TDI din 2009 4x4, apare in bord " Brake servo defective", se aprinde martorul ABS si de frana de mana care clipeste, iar dupa ce plec de pe loc ramane aprins doar martorul de la frana de mana care clipeste. Frana functioneaza perfect, mentionez ca problema e de mai de mult si nu s-a agravat.

 

Eroarea pe tester este "03366-Vacuum sensor-Lower limit exceeded", daca o sterg,  apare iar dupa cateva porniri.

 

Electricianul nu stie ce piesa sa schimbe. Ma poate ajuta cineva cu ce ar putea fi facut? Multumesc!

 

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cât încarcă alternatorul.Daca încarcă sub 14 v el este problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca aia e eroarea de pe motor? ca pe motorul tau nu exista acest senzor

Stai ca acum vad ca eroarea e pe ABS. verifica firele de la senzorul de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

Senzorul se afla pe pompa de frână? Sa știu ce sa ii spun electricianului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electricianul ar trebui sa stie unde se afla. E pe pompa doar daca pompa de frana produce vacuum. Deci …. Nu e pe pompa, e pe un furtun de vacuum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alabalaportocala
On 10/24/2022 at 7:17 PM, alabalaportocala said:

Salutare! O problema la Skoda Superb 2 2.0 TDI din 2009 4x4, apare in bord " Brake servo defective", se aprinde martorul ABS si de frana de mana care clipeste, iar dupa ce plec de pe loc ramane aprins doar martorul de la frana de mana care clipeste. Frana functioneaza perfect, mentionez ca problema e de mai de mult si nu s-a agravat.

 

Eroarea pe tester este "03366-Vacuum sensor-Lower limit exceeded", daca o sterg,  apare iar dupa cateva porniri.

 

Electricianul nu stie ce piesa sa schimbe. Ma poate ajuta cineva cu ce ar putea fi facut? Multumesc!

 

Revin, am fost la un electrician care a verificat traseul de vacuum și nu exista pierderi. Am schimbat și senzorul de vacuum original, tot da eroare. 

A spus ca varianta e schimbarea modulului abs. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr firele dintre senzor si ABS le-a verificat cineva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara, am o Skoda Superb II din anul 2014, 2.0TDI, 170CP. Problema despre care vreau sa întreb este legată de alarma de presiune ulei care se aprinde la fiecare pornire și apoi din 2 in 2 minute. Nu cred că este ceva real, merg cu ea așa de 2 ani, am făcut peste 20.000 km in acest mod. Știe cineva ce poate avea mașina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica presiunea cu ceas pus in locul senzorului de presiune.  Ba poate sa fie problema mecanica, des întâlnita la 2.0tdi

Intai verifica senzor,  cablaj,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, de curand am montat un RNS 315 pe Skoda Superb II FL, cand am cumparat masina avea un cd player kenwood legat direct in panoul de sigurante. Unitatea merge bine, nu am probleme cu ea, poate doar ca nu arata senzorii laterali, si nu am reusit sa gasesc in VCDS cum sa o fac sa ii arate.

 

Problema este ca la o scanare cu VCDS cu unitatea oprita am foarte multe erori. Cu ea pornita dispar multe erori dar inca mai raman cateva, cea mai ingrijoratoare cred ca este: 00470 - Company Comfort Databus in Single Wire si 7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533). O sa atasez si Scanurile la post.

 

Am vorbit cu un electrician auto si mi-a spus ca trebuie schimbate modulele si vazut de la care vine eroarea de single wire.

 

Acum intrebarea este daca montez un headunit columbus RNS 510, cu care masina a venit din fabrica, vor disparea erorile? Sau daca montez un sistem aftermarket sony?

 

Cum as putea sa rezolv erorile daca schimbarea unitatii nu le rezolva?

headunitOff.pdf headunitOn.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA diagnoza cu o interfata care stie sa interpreteze codurile de eroare

Nu schimba module, electricianul ala habar nu are ce vorbeste. Nu are treaba daca unitatea e oprita sau pornita cand o scanezi.

verifica firele din burduful usii sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce versiune de vcds si obd este necesara sa citeasca corect codurile?

 

Din cauza vcds au aparut mai multe erori cu unitatea oprita decat pornita?

 

Firele din burduf par in regula, nu sunt intrerupte. Are sens sa incerc si alta unitate? sau prioritar e sa scanez cu ceva capabil si vad apoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Versiunea original;a nu da rateuri. 

Cum adica, par in regula, ori sunt ori nu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Cum adica, par in regula, ori sunt ori nu .

 

Dupa ce am desfacut burduful, cabluri erau intregi si fara ciupituri sau intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!