Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

Daca aveti dubii referitoare la lipsa unor obiecte sau inlocuirea unor piese nu aveti decit sa solicitati vizionarea inregistrarii...sunt camere de luat vederi si cu aceasta ocazie va veti convinge ca nu s-a intimplat nimic dubios.Cunosc oamenii de acolo si nu cred ca se preteaza nimeni la asa ceva!Daca aveti nemultumiri referitoare la calitatea reparatiei ,dati un telefon consilierilor service, specificati nemultumirile , si se vor remedia toate deficientele in cel mai scurt timp posibil.Comunicarea este esentiala intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma adaug si eu celor nemultumiti de Elcargid.

In luna decembrie mi-au facut o reglare a geometriei. Eu am o Octavia 2 tractiune fata, iar cei de la service mi-au facut reglajul pentru modelul cu tractiune integrala. Le-am atras atentia de atunci si au spus ca nu este nici o problema. De asemenea, cand mi-au dat foaia cu reglajele le-am aratat ca unele valori nu sunt in intervalul care trebuie si le-am spus ca nu mi se pare normal acest lucru. Din nou ei au spus ca este ok si sa nu imi fac griji.

Avand dubii asupra reglajului facut de cei de la Elcar am facut un nou reglaj la alt dealer de data aceasta si ... surpriza, mi-a confirmat exact ce credeam, fara macar sa le fi spus ce suspectam. Ba mai mult, se vedeau si urmele de pe cauciucuri, ce dovedeau ca rotile "calca" aiurea. Geometria "reglata" de cei de la Elcargid era complet anapoda!!! Prin urmare m-am ales cu o geometrie proasta si cauciucuri tocite.

In trecut v-am laudat considerand ca ati meritat, acum nu pot decat sa va spun decat un HUO domnilor. Din cauza dumneavoastra mi-am tocit cauciucurile aiurea. O sa scanez rezultatul "reglarii" voastre si o sa il trimit si la fabrica, sa vad, ei ce parere au de acel reglaj.

Daca nu conta ce tip de masina selectati in acel computer, nu ati mai fi avut la dispozitie atatea modele din care sa alegeti domnilor.

Modificat de stofarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema de tinichigerie / vopsitorie la ElcarGid, iar rezultatul este unul foarte bun. A meritat sa ajung la Buzau, nu am asteptat inutil, totul a mers bine, domnul Paul Constantin este agreabil si amabil. Evident ca nu toti cei care lucreaza acolo sunt dupa acelasi calapod, astfel ca in loc sa plec marti seara am avut de asteptat pana miercuri la ora 14. Destul de neplacut sa gasesti explicatii decente si scuze pentru altii dar, toti avem zile bune si mai putin bune la servici. Multumiri domnului Paul C-tin din partea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu conta ce tip de masina selectati in acel computer, nu ati mai fi avut la dispozitie atatea modele din care sa alegeti domnilor.

Destul de ciudat ceea ce zici tu...pt ca in cazul Skodei mele nu numai ca au selectat modelul...ba chiar ma intrebau daca este MY 2007 sau MY 2008...(asta pt niste verificari la partea electrica)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E lasa ca si eu am patit-o tot la ei, si anume i-am rugat sa faca o scanare, meseriasu in loc sa selecteze modelul meu, selectase o alta SKODA si ca urmarea scanarii mi-au iesit erori de injectie si alte nebunii, iti dai seama ca ma apucase damblaua acolo, si am observat chiar eu pe aparatul lor de scanat ca era alt model si dupa ce au selectat tot ce trebuie totul a iesit OK...deci iti dai seama daca nu eram langa ei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

facut revizie sambata iar astazi am montat pragurile

o bila alba de la mine, cu multumirile de rigoare! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de tip 30.000 (desi am 24500KM) azi la Elcar Gid, si totul a fost super ok. Mai dau inca o bila alba (pe langa cele care le-am dat deja)

Cel mai mult mi-a placut atitudinea oamenilor, care au fost foarte amabili, si de asemenea rapiditatea cu care s-a intamplat totul. In rest, pe partea tehnica, nu a fost vreun mare examen pt ei, ca nu am avut nici o problema cu masina (nici sesizata de mine, nici de ei)

Toate cele bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am demonstrat ca bagasem motorina chiar inainte cu 5 min sa intru la ei. Am fost sunat de la firma respectiva, s-au aratat tare interesati sa rezolve problema ... insa cam atat. Aveam un bidon cu ulei in spate care disparuse si el. Insa nu fac scandal pt 100 RON si un bidon de ulei. Gestul conteaza, un gest urat din partea lor.

Referitor la ceea ce sustineti domnule AdCrys "disparut= furt" va rog sa-mi dati voie sa nu va cred. Lucrez de doi ani cu aceasta echipa si nu pretindem ca suntem perfecti, am facut si greseli si cred ca nimeni in meseria pe care o practica nu poate sa pretinda ca este perfect sau nu a gresit niciodata, dar pana la furt sunt ceva pasi pe care acesti oameni nu cred ca se preteaza sa-i faca. Este destul de usor sa faci rau ,sa acuzi, sa dai cu pietre dar se pare ca partenerii dumneavoastra de topic-uri nu sunt de acceasi parere, sau facut si se fac in continuare lucrari bune la ElcarGid. In final tin sa va asigur ca nu se preteaza nimeni din echipa ElcarGid la cele mentionate de dumneavoastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O plimbare scurta de tot la ElcarGid Buzau...

Pe scurt, am lasat si am regasit in masina, detector de radar, pda, telefoane... iar revizia a fost facuta in timp util, prestatia fiind la inaltime, asa cum era de asteptat.

:icon_cool:

Un service pe care in continuare il recomand :D :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si eu in curand o noua vizita la elcargid. un mic incident in trafic. sper sa iasa bine. pana acum n-am avut probleme la ei pe partea de tinichigerie si vopsire. (desi, o sa fie vorba doar de vopsire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu cer sa ma credeti. Asta arata ca nu va intereseaza ceea ce s-a intamplat. O sa caut numarul si persoana cu care am discutat (de la Bucuresti) despre lucrul acesta. Ei m-au contactat nu eu (in urma sesizarii facute de mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unui nefericit accident suferit in decembrie, am fost programat pe data de 22 ianuarie pentru a veni cu masina in service. Au fost inlocuite mai multe piese din partea frontala a masinii respectiv bara, faruri, capota si bineinteles airbag-ul. Masina a fost preluata de catre dl. Varlan. Durata totala a reparatiilor a fost de aproximativ o luna si jumatate, ceea ce mie mi se pare cam mult. Mi se pare mult deoarece pe toata durata cat masina a stat in service am tinut legatura telefonic cu dl. Varlan care mi s-a parut ca ma cam duce cu "zaharelul", parea ca nu prea stie ce se intampla cu masina. Dupa o luna si o saptamana masina a fost preluata de catre dl. Paul Constantin. Nu stiu cum a facut dar dupa 3 zile masina era gata. A mai durat apropae doua saptamani pana a venit comfirmarea de plata din partea asiguratorului dar asta nu i se poate imputa service-ului. Pot spune ca s-a mai schimbat ceva in bine in atitudinea personalului in special a domnisoarei de la casierie care la penultima vizita parea cam plictisita. Referitor la calitatea lucrarilor cred ca a iesit foarte bine. Ma asteptam sa se vada diferenta de culoare intre partile vopsite recent si vopseaua originala dar se pare ca m-am inselat. Nu se observa nici o diferenta. Ca o bila negra pe care o acord ar fi durata prea lunga a reparatiilor. Alta bila neagra ar fi ca in momentul cand m-am prezentat sa ridic masina aceasta nu a pornit avand bateria complet descarcata. Per total sunt multumit de serviciile Elcar Gid si in special de dl. Paul Constantin caruia ii multumesc si pe aceata cale. Oricum o sa revin peste 1700 km la urmatoarea revizie.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu se mai supara lumea ca dau bile negre, dau si una alba: am inlocuit bara fata si vopsit usa stanga si nu se vede diferenta la revopsire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am postat mai demult un mesaj si nu am vazut nici o reactie din partea reprezentantului Elcargid, anume:

"Legat de revizii: as avea o rugaminte, sau mai degraba o sugestie pentru domnul Popescu care reprezinta service-ul pe acest forum: Cand faceti revizia la un motor diesel 1.9TDI, verificati va rog si EGR-ul. Dureaza 10 secunde si nu va costa nimic. "

Eu am ramas in drum cu masina din cauza neglijentei dvs, facusem revizia cu 2-3 saptamani inainte. Masina abia iesise din garantie de 4 luni, aprox 45000 km la bord, toate reviziile facute la timp la Elcargid. Vi se pare normal ?

... dar sa dau o bila alba (desi personal am mai multe negre decat albe de dat), saptamana aceasta mi s-a aprins la bord in timpul mersului spirala aceea de la bujii ( e diesel ). A inceput sa clipeasca in timpul mersului fara avertizment sonor. Sun la Elcargid , imi explica un tehnician de la service ca e vorba de senzorul de la pedala de frana si ma pune sa verifica daca imi merg stop-urile pe spate. Asa e nu mergeau. Deci motorul , bujiile nu au nimic ?! Nu. Deci se aprinde indicatorul de la bujii in timpul mersului daca nu imi mai merg stop-urile pe spate !? Da. Ok. Merg asa, peste jumate de ora indicatorul se stinge, stop-urile isi revin, acum nu mai am probleme de cateva zile. Bila alba este pt faptul ca am gasit prin telefon un tehnician priceput care mi-a explicat ce se intampla.

PS: Bila neagra pt Skoda: masina asta sincer mi se pare facuta sa mearga bine pana iese din garantie, adica 2 ani. Imediat dupa am avut probleme. Categoric urmatoarea mea masina nu va fi Skoda, si nici VW, voi alege o masina cu garantie de minim 4 ani. Apoi o vand. 2 ani e prea putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la prima revizie, considerand ca merita drumul la ce bine a iesit totul in ianuarie. Din pacate n-a fost asa. Desi in ianuarie mi-au reglat cutia de viteze chiar destul de bine, acum au dereglat-o f rau. A tinut cam 50 km dupa iesirea din Buzau si cand am ajuns in Bucuresti abia intra in vit 1 si asta extrem de greu. Mai bine o lasam asa cum o facusera in ianuarie, ca 50% mergea bine, acum degeaba imi pare rau :)

Plus schimbat filtrul de benzina la 11.5 k km, o eroare aparuta si stearsa iar, ca pun benzina peste momentul in care sare blocajul la pompa (CEEA CE NU E ADEVARAT!). Le zic ca nu pun niciodata peste, imi zic ca e ok sa fac asa, dar atunci de ce apar aceste erori?? n-au fost in stare sa ma lamureasca sau sa dea un raspuns coerent.

La reclamatia ca imi moare motorul la relanti, STAND la semafor, mi se raspunde ca sa acelerez mai tare cand plec de pe loc. Repet, masina STATEA, era rosu... la care consilierul de service imi spune ca si lui i-a murit motorul cand a bagat o masina in hala. Ar trebui sa ma incalzeasca asta??

Per ansamblu, am facut drumul degeaba si e mai rau decat cand am dus masina acolo. Si au mai fost multe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin pe forum...se simte lipsa lui Vlad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma review-urilor negative si in lipsa lui vlad, revizia de 45.000 se va face la cardinal motors ploiesti.

pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

de luni pana vineri am schimbat alternatorul la ElcarGid. Durata este justificata de comanda si livrarea piesei.

Tot nu am ce reprosa serviciilor oferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la Elcar pentru revizia de 15.000, montare praguri GTI si fusta spate GTI. Desi am intarziat 18 min. la programare si intrase alta masina in locul meu, am asteptat 15 minute si am fost preulat si eu de catre consilierul de service.

Revizia a decurs normal (verificari, test VAS, schimb ulei+filtru, schimb filtru motorina). Pretul ar fi fost 520 lei daca nu as fi solicitat si inlocuirea filtrului de motorina, ceea ce a urcat pretul la 650 lei (alegerea mea). Ulei Castrol Longlife III 507.0. Filtrele de aer si polen nu s-au schimbat (o fac singur).

Montatul fustei si pragurilor a decurs de asemenea normal. Am fost chemat la masina, mi s-a explicat ce si cum, lucrarea facuta bine.

In concluzie, inca merita drumul la Buzau iar data viitoare cand voi avea nevoie de service, Elcar va fi prima mea optiune. Atmosfera mi sa parut ceva mai... sa-i spun "relaxata", lucru benefic atata timp cat profesionalismul ramane la niveulul adecvat :) .

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat acum 2 zile o completare, dar nu stiu de ce nu s-a salvat :rolleyes:

ca sa fie totul corect, spuneam: consilierul de service Dl. Alin, a fost extrem de amabil (desi dimineata cand am ajuns mi se spunea ca problemele trebuie rezolvate si pana seara se schimbasera lucrurile), probabil fiind doar interfata dintre client si service nu a avut ce face mai mult. Mi-a oferit si masina de inchiriat pt cateva ore (n-am luat-o ca nu mi-a trebuit). Si ca sa raspund unor posturi de mai sus, nu mi-a disparut absolut nimic din masina, desi am destule si prin potbagaj si in torpedou, si am gasit si toate piesele schimbate+bidoanele de ulei de la revizie, in portbagaj. Dar cam atat cu partile bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in ziarul Obiectiv de Braila ca se fac angajari ptr ElcarGid, cv-rile urmand a se trimite la o adresa de mail ce contine numele orasului Braila. Se deschide reprezentanta Elcar sau macar service in acest oras? Nici nu am curaj sa sper... Altfe nu vad rostul anuntului in acest ziar... Poate sa-mi raspunda cineva din personalul Elcar sau cineva care are mai multe informatii? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am fost si eu saptamana trecuta, inainte de sarbatori cu masina la ElcarGid, masina din semnatura. Sunt clinet fidel de-al lor toate serviceurile la actualul autovehicul numai la el facandu-le. Pana acum am fot extrem de multumit de serviciile oferite.

Am avut de schimbat geamul dreapta fata - deh un hot mi-a spart masina. Toata operatiunea s-a desfasurat pe caco.

Pot spune ca geamul l-au monta foarte bine ( din cate ma pricep eu - iar cunostintele mele in acest domeniu sunt foarte limitate ), dar acum usa pasagerului din dreapta aproape ca nu se mai inchide, trebuie trantita foarte tare. Banuiesc ca le-a scapat ceva domnilor mecanic. Asta ar fi bulina neagra, care sper eu ca se va transforma in una alba atunci cand ma duc la service si imi voi prezenta mica doleanta.

In rest o treaba foarte buna la preturi OK.

Multumesc,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in ziarul Obiectiv de Braila ca se fac angajari ptr ElcarGid, cv-rile urmand a se trimite la o adresa de mail ce contine numele orasului Braila. Se deschide reprezentanta Elcar sau macar service in acest oras? Nici nu am curaj sa sper... Altfe nu vad rostul anuntului in acest ziar... Poate sa-mi raspunda cineva din personalul Elcar sau cineva care are mai multe informatii? Multumesc!

ElcarGid are in "spate" showroom si service in Buzau. Din cate am inteles vor deschide showroom in Braila.

(au deschis) :lol:

Service... doar piata si volumul de vanzari ... vor determina un astfel de pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

News legat de problema mea initiala: Dupa un drum pana la bulgari si inapoi - aprox 800KM geamul din drepata fata zdrangane de mama focului. Sunt profund nemultumit de lucrarea facuta, sper ca atunci cand ma voi prezenta la ei peste o saptamana jumatae sa remedieze aceasta mare neplacere.

Din partea mea pentru aceasta lucrare au o mare bila neagra!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!