Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

fii mai discret ca o faci pe domnisoara sa roseasca in fata colegilor.. :lol: ...deh..daca n-ai avut intuitia sa o inviti la o proba de drum .. :icon_thumright: ...ai ratat ocazia :sbine:

Monica nu trebuie sa roseasca...trebuie sa zambeasca in continuare :P

Urmaresc de ceva vreme postarile din sectiunea service elcargid, si nu pot sa-mi stapanesc o intrebare: de ce oare numai bucurestenii(sau aproape numai ei) posteza apreciativ la adresa acestui service? Unde sunt buzoienii, cei carora le-au fost vandute peste o mie de skoda, oare ei nu au acces la internet,oare ei nu stiu de existenta acestui forum? Sau ei nu beneficiaza de aceleasi privilegii ca si forumistii vwforum? Sau bucurestenii si nu numai au cumva tarife preferentiale si atentii sporite fata de buzoienii care nu posteaza aici?

Cum s-a mai spus deja probabil majoritatea buzoienilor nu stiu de forum.In plus tratamentul din partea service-ului (impus de dl Vlad-salutari pe acesta cale) se vrea sa fie la fel pentru toata lumea.In plus dl Vlad raspunde personal la cerintele forumistilor,ajuta programari chiar si sambata pentru cei care nu pot ajunge in cursul saptamanii,etc. Un lucru de admirat, nu de condamnat ...zic eu!

Si se vede din feedback-ul de care are parte acest service. ;)

Salutari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la buzoieni... am multi prieteni cu masini din grupul vw, dar chiar nu ii intereseaza de forum. din comoditate, vb antevorbitorului meu.

@elad: lichidul de racire a ajuns pe minim. cat costa un bidon pentru o recompletare ? :vaidecapulmeu: mersi frumos. daca nu poti sa raspunzi aici poti sa-mi dai un pm. mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si astazi am fost sunat de la firma care se ocupa cu survey-ul referitor la multumirea clientilor fata de elcar gid. imi venea sa ii zic d-nsoarei "citit pe vwforum.ro" :) m-a tinut aproape 10 minute la telefon, cu o gramada de intrebari, unele mi s-au parut ca se repeta oarescum, dar oricum, m-a surprins placut aceasta atitudine. acum nu stiu ce metoda de selectie a clientilor sunati s-a folosit...daca a contat sau nu faptul ca sunt membru vwforum...nu cunosc, dar nici nu mai conteaza pana la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi din cauza de Passat ;)

vineri merg in inspectie la BZ sa vedem cum stau lucrurile pe acolo... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc si eu luni si o sa va tin la curent cu evolutia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la ElcarGid au loc modificari in structura de conducere ...speram ca nu vor fi cu impact negativ si nu se vor face modificari doar de dragul de a schimba ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost sunat astazi, nu am putut sa raspun, dupa care am sunat inapoi, am vorbit cu o domnisoara, cu siguranta n'am vbit cu Monica pt ca nu aveam cum sa nu-i recunosc vocea :rolleyes:, m-a intrebat pe fuga daca am fost multumit, daca totul a decurs conform promisiunilor si asa mai departe, m-a intrebat pe "fuga" deoarece a spus ca nu vrea sa ma tina pe banii mei la telefon. Draguta intentia, dar parca as fi apreciat mai mult daca ma suna consiliera preferata :lol: glumesc, un gest ok, cu care nu m-am mai intalnit de ceva timp nici prin service, nici prin diferite locuri in care sunt client. Felicitari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si altii fac sondaj tel. dupa vanzare/service dar cu rezultate minime(cazu meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer am fix 4 ani de cand nu am mai fost sunat de catre cineva de NICAIERI pentru a ma intreba daca a fost ok produsul comandat, daca este pe masura asteptarilor si asa mai departe, normal ar fi sa se intample asta oriunde esti client si lasi sume de bani cat de cat maricele pe acolo. E o chestie de marketing... dar in fine, la noi lasa foarte multe de dorit asa ca inca odata felicitari Elcar Gid pt gest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Pentru problema cu indicatorul s-a decis ca de vina sunt ceasurile de bord... s-a cerut aprobare de la PORO pt. schimbare piesa pe garantie si voi fi sunat cand vine. Astept...

(...)

Mi s-a confirmat marti primirea ceasurilor de bord. Din pacate pentru mine operatiunea presupunea codarea piesei care se putea face doar in timpul saptamanii (eu fiind din Bucuresti). Singura portita o aveam miercuri dimineata si... am fost programat miercuri la ora 08.00 :blink: . In bunul obicei Elcar, in 10 min. masina a fost in service.

Din pacate, interventia care avea o durata estimata de 30 min. a tinut 3 ore si 30 min (am cam intarziat la serviciu ;)). Cauza a fost aparitia unor probleme la cablaj (o problema si la un fir de masa de la boxele spate... nu stiu mai multe). In final totul a fost ok... in sfarsit vad si eu cata motorina am :P . Singura problema e aparitia subita a unui greieras foaaaaaarte enervant in usa spate. Sper sa-i dau de cap la revizie.

Bafta.

P.S. dupa prima vizita la Elcar am primit si eu celebrul telefon... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mascota cu coada mai era pe acolo, ca luni ma duc si eu si as lua cu mine ceva mancare speciala :Driver: ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matza n-am vazut-o, ca eram mai mult cu ochii dupa Monica "lui" Alex :Driver: . Dar nici pe ea n-am identificat-o. N-am avut noroc la "feline" :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Scriu si eu in ceasul al 12-lea in speranta ca imi va raspunde cineva in noaptea asta. Maine dimineata am progamare la Elcar Gid, dar nu stiu ce acte imi trebuie. Masina este luata in leasing, insa am inteles ca trebuie sa prezint la rezivie si cartea de identitate a masinii (care este la firma de leasing).

Va rog sa-mi spuneti daca stiti ceva despre asta, sau daca exista alte variante...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

champion, nu pot sa iti spun exact cum este la Elcar Gid sau la firma ta de leasing, dar iti pot spune sigur ca la masina pe care o aveam eu in leasing (un Kalos), nu mi-a trebuit niciodata cartea de identitate ...si nici nu am auzit pe nimeni ca i-ar fi fost necesara la revizie... Trebuie sa ai teoretic: talonul si cartea de service (plan de service, cum se cheama). Astea sigur le-ai primit de la firma de leasing pentru ca sunt date utilizatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai inteles sau ti s-a comunicat asa???

cartea service si talonul/certificatul de inmatriculare e tot ce ti se cere

(poti lua si contractul dintre tine si firma de leasing ca sa dovedesti ca e a ta...)

nici io nu am vazut blanoasa pe acolo desi am stat ceva timp... dupa spusele lui Alin, in anii petrecuti acolo, am fost cel mai intelegator client :P asa ca data viitoare o sa ii cer premiul cistigat astazi pe merit :P :P

Acidutzule, trebuia sa arunci privirea spre mese sa vezi numele consilierilor :P

As usual, alles in ordnung! :lol:

(cred ca in urma discutiilor de mai inainte vis-a-vis de preturi Alin a inceput sa imi puna creierii pe bigudiuri cu prostiile lui :P : operatiunea x...manopera y fractie z data de program si alte blablauri de-astea din care a rezultat totalul de plata, de altfel singurul capitol interesant pentru persoana mea)

Continuarea in episodul urmator!

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, inseamna ca mi s-a comunicat gresit. Sper sa fie asa.

Inca o data, multumesc foarte mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe blanos l-am vazut eu la patinoarul din buzau, dar nu sunt convins :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima mea vizita la Elcar Gid s-a incheiat bine. Multumesc lui Vlad, cu care am vb doar la telefon, domnisoarei Monica care a fost very nice cu mine, mecanicului care se pare ca a facut o treaba buna.

Angajati politicosi, atmosfera profesionista si un mediu placut in care sa iti petreci timpul.

O singura reclamatie, totusi (ca nu se putea sa fie totul perfect ;)) pe care am semnalat-o si domnisoarei de la casierie. In modalitatile de plata (care sunt foarte multe) nu e inclusa si plata cu bonuri de masa. :Driver: .

Glumeam. Felicitari, faceti o treaba excelenta, data viitoare tot acolo vin.

Keep up the good work!

Modificat de champion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la ElcarGid cu cateva probleme. Tot ce aveam de rezolvat s-a rezolvat. Imediat cum am ajuns am fost preluat si masina bagata in service. Ce sa zic ... ca de obicei, adica ireprosabil. Multumiri lui Vlad si lui Alin Baroian pentru amabilitate si echipei din service pentru modul in care au lucrat! In continuare raman client fidel si supermultumit. Sa dea Domnul sa o tina tot asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut programare pentru joi, revin atunci cu impresii. Sper sa fie bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca foarte multi forumisti sunt multumiti de acest service...astfel incat din ce in ce mai mult cred ca merita sa fac drumul pana acolo, avand in vedere ca se apropie f f f curand momentul reviziei de 15000 km. As dori sa stiu cat costa o astfel de revizie la Elcar Gid la masina din semnatura, ce ulei se foloseste si daca se poate veni cu uleiul de acasa (SHELL SINT PLUS 10W-40).

Felicitari celor de acolo pentru serviciile lor...caci rar mai auzi "sunt foarte multumit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare scurta: la motoarele diesel cu incalzire stationara (webasto) se poate seta cumva ca acest webasto sa intre in functiune la o temperatura mai mare ? El porneste singur de pe la 5-6 grade spre 0 si minus, insa daca se poate programa sa porneasca si la 10 grade ar fi super. Ca sa stiu ce mai adaug la urmatoarea revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost cu cateva defectiuni la Elcar. Programarea era la ora 10:30. Pe la 10:15 am predat cheile iar la fix 10:30 masina a intrat in service, imediat mecanicii apucandu-se de lucru. Toata lucrarea a durat pana la 11:25 cand masina a fost scoasa din service. De la iesirea masinii din service si pana la preadare au trecut aproximativ 45 Minute!!!

Pot spune ca mecanicii cat si consilierul si-au facut treaba bine.

Trei nemultumiri am care cred eu ca se pot remedia:

1. Domnisoara sau doamna de la casierie era extrem de plictisita si fara chef... dar poate a prins o zi mai proasta;

2. Timpul de asteptare de la terminare masinii pana cand aceasta a fost predata posesorului (45 minute);

3. Au fost facute cateva teste pe masina, contra cost, dar nu am fost intrebat daca sunt de acord cu acestea, tinand cont ca masina este in garantie.

Dupa prima vizita dau nota 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la nemultumiri:

1.Din pacate domnisoarele si doamnele mai au si zile proaste ... asta nu inseamna ca a scapat de trasul de urechi

2.La timpul de asteptare -ai dreptate -din pacate sunt lucruri care uneori se mai intimpla.Muncim pentru remedierea deficientelor-este unul dintre motivele pentru care am deschis acest topic.Sunam cam 30% din clienti pentru a afla multumirile/nemultumirile lor , dar consider ca mai pot fi scapari, asa ca orice informatie venita dinspre clienti care sa ne ajute in imbunatatirea activitatii este binevenita.Multumim!

3.Pentru a constata unele lucruri solicitate de catre client, trebuie sa facem ceva investigatii.Daca se constata vreo defectiune legata de un defect de fabricatie, clientul nu plateste nici un fel de test.

Pentru toti cei care au urmarit acest topic, tin sa va spun ca pe parcursul anului 2008 se vor rezolva doua din problemele ridicate de voi-internetul si o cafenea unde sa puteti lua macar un sandwich.Am promisiunea conducerii ca se va rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!