Jump to content

Golf 6 - Probleme bord / instrument cluster


nicolae.rosia
 Share

Postare recomandată

F l o r i n
20 hours ago, Catalin Udrea said:

Bună ziua, astăzi de dimineață am pus contractul și să pornesc mașina însă în 2 sec a murit motorul,  după ce pun contactul din nou ceasurile și nici ecranul nu mai funcționează și motorul pornește și moare imediat. 

Am verificat toate siguranțele am schimbat între ele, nimic. Geamurile nu le pot ridica sau lăsa,  am reușit sa le las din cheie, iar acum nu se mai ridică. În rest totul este funcțional. 

Vreau sa zic ca ieri am fost și am curățat tot interiorul și am lăsat mașină la soare ca sa se usuce scaunele și nu am lăsat deschise geamurile, iar de dimineață aveam condens cam peste tot. Am demontat și ceasurile și nu am băgat de seamă să fi avut condens. 

verifica alimentarea din mufa ceasurilor, sa vedem daca ai curent acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Udrea

Am uscat ceasurile cu feonul, iar acum funcționează. Mulțumesc pentru răspunsuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Sper ca sunt incadrat la topicul corect. Problema mea legata de instrument cluster se refera la faptul ca memoria pentru "trip2" cade aleator la inervale de 2-10 zile sau 50 - 300km. Se reseteaza cand ti-e lumea mai draga. Masina ( Jetta 2017 1,2 TSI) nu are alte probleme. Nu-i de viata si de moarte pentru mine, insa nu-i inginereste sa lasam defectul. "Cunoscatorii" din zona mea spun ca piesa vinovata se numeste E-pro (sau cam asa), ca e un fel de stick de memorie ca la calculatorul de acasa, ca defectul poate sa se extinda si la inregistrarea km-lor distanta totala si ca trebuie schimbate instrumentele de bord in totalitate pe garantie. Cineva stie mai mult?

Modificat de Cristian TI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie un bug software al eeprom-ului.Eepromul este un cip pe placa de baza a ceasurilor de nord..este o memorie nevolatila ce contine softul ceasurilor.Daca e in garantie,du-te si reclama problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
calin.florindaniel
On 1/15/2017 at 5:29 PM, nicolae.rosia said:

Buna ziua,

Am o problema cu bordul la Golf 6, 2.0 TDI, 110hp, fabricatie 2009 care se manifesta in felul urmator:

La cateva secunde dupa ce pornesc motorul, bordul (Instrument Cluster?) se stinge si uneori in mers se mai porneste pentru o secunda dupa care moare subit.

Intrucat am avut experiente pozitive in trecut cu cei de pe forum, imi puteti recomanda un service sau se ofera cineva sa se uite? Daca e si in zona, e perfect (Sector 1).

Nu ma astept la lucruri pro bono.

Am atasat si un filmulet in care se poate vedea problema.

 

 

O zi buna,

Nicolae

Salut, care a fost rezolvare acestei probleme cu ceasurile. Am și eu aceeași problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua .Am un priten care a cumparat de curând o jetta 2009 motorizare 1.6 tdi , problema depistata pe cluster , mai precis pe vitezometru este faptul ca masina arata cu aprox 10km/h peste cea reala a gps sau miljloacele de masurare a vitezei amplasate pe carosabil ( montate pe dn1 in diferite puncte ) Rotile sunt cele standard 205 55 16. I_mi cer scuze daca a mai fost discutat , dar eu nu am gasit ptr acest model.Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rand este f important care este diferența.... Ca sa știm cum putem sa te ajutam mai departe. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este de aprox 10 % .Mai precis masina arata pe bord 100km/h , in realitate are aprox 90_91 km /h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie văzut dacă se recomanda e modificare în acest sens sau este ok. E normal sa arate mai mult pe ceasuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, b100wvw said:

pe bord 100km/h , in realitate are aprox 90_91 km /h.

Asa sunt toate masinile facute. Eu am un Seat din 2001 si trebuie sa merg pe ceas cu 140 ca sa am 130 Km/h real pe GPS. Mai am o Skoda noua si este la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da... Dar pe bord ai indicatoare... Nu instrumente de masura. Adică... Ca e 5.3....sau 5.5... Cam tot aia este. Dacă abaterea nu e mare... Adică.. La 150...sa ai 14x în realitate... atunci este în grafic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul nu se calculeaza dupa cat indica acul vitezometrului

care e normal sa arate mai mult de cat ai in realitate, asa e la toate masinile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma puteti ajuta va rog cu acesta eroare aparuta la intrumentele de bord ?

Adresa 17: Instrumente bord (J285)       Eticheta: ROJ\5K0-920-xxx-17.clb
   Număr VAG SW: 5K0 920 870 E    HW: 5K0 920 870 E
   Componenta: KOMBI         H08 0021  
   Revizie: V0008011    Număr serial:               
   Codare: 170B00
   Atelier: WSC 00066 000 00150
   Pachet ASAM: EV_KombiUDSMM9RM10 A04010
   ROD: EV_KombiUDSMM9RM10_VW36.rod
   VCID: 2F67784976F89859C61-807A

1 cod a gasit:
13701120 - Limitare de functii -  cauza
          U1110 00 [008] - perturbare comunicare
          intermitent - Confirmat - Testat deLa ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 6
                    Frecv. defect: 254

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt . Pur si simplu am gasit acesta eroare la scanare si tot apare dupa stergere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci dă-i pace... Doar monitorizează problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca o pot numi problema dar undeva din zona clusterului se aude un fel de tiuit pe varfurile de turatie , undeva intr-re 1800- 2500 rot / min . Ceva mult mai slab ca tonalitate decat cel care indica farurile aprinse cu usa deschisa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu are legătură cu eroarea de comunicație.... Adică, sunt probleme distincte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
On 16.02.2017 at 9:59, karlosss a scris:

Era un releu.Din cauza lui nu primea curent la contact cheie, si nu pornea.

salut mai sti care releu am aceeias problema mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am pățit și eu același lucru azi dimineață. Funcționa totul mai puțin bordul și se oprea motorul.  Verificat siguranțele și am văzut că pe toate suprafețele de sub bord era un strat de condens. După ce am citit aici am tras un prelungitor și am pus un feon pe sub bord. In mai puțin de 30 sec s-a aprins bordul și am pornit mașina.

 

Acum 5 zile am spălat mașina au rămas covorașele umede. Probabil de aici s-a făcut condens peste noapte pe suprafețele metalice pe la o mufa ceva..

Modificat de cristiangabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e de aici. Clar se face condens, etc...dar nu de la presurile umede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce interfata se poate citi pin-ul pentru programarea unui nou cip ? Cu vag tacho 3.01 nu se conecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 6? Nu e ca la B5.5.

Iti trebuie un Abrites sau VVDI....etc. E mai complicat. 

Plus un cip can vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! Am impresia ca indicatorul de motorina nu indica corect, se aprinde becul de la rezerva dar manosul nu este chiar pe rosu, putin deasupra de linie...asa trebuie sau arata putin eronat?

Din tester pot verifica/regla?

Modificat de Bounce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!