Jump to content

Golf 6 - Probleme bord / instrument cluster


nicolae.rosia
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

Am o problema cu bordul la Golf 6, 2.0 TDI, 110hp, fabricatie 2009 care se manifesta in felul urmator:

La cateva secunde dupa ce pornesc motorul, bordul (Instrument Cluster?) se stinge si uneori in mers se mai porneste pentru o secunda dupa care moare subit.

Intrucat am avut experiente pozitive in trecut cu cei de pe forum, imi puteti recomanda un service sau se ofera cineva sa se uite? Daca e si in zona, e perfect (Sector 1).

Nu ma astept la lucruri pro bono.

Am atasat si un filmulet in care se poate vedea problema.

 

 

O zi buna,

Nicolae

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit,dar cu contactul pus...lasat 5-10 minute...se mai stinge?

Ar trebui verificate sigurantele,sa nu fie oxidate,dar din ce spui s-ar putea ca bordul sa fie pe duca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Jetta din 2011, 1.2TSI. Ieri am vrut s-o pornesc, dar bordul (instrument cluster) stins complet, niciun martor aprins.

Am dat totusi la cheie, motorul a pornit si a mers vreo 4 secunde, dupa care s-a oprit.

Am verificat cam toate sigurantele si de la motor si din interior, toate par ok.

Cineva mi-a zis ca e simptom de baterie moarta, am pus-o la incarcat, e cea originala.

Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos bordul, pune-l la caldura, nu cumva sa ai condens pe placa de baza.

Daca tot nu isi revine, trebuie vazut despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu bateria încărcată nu a luat-o. Electromotorul învârte dar nu pornește, probabil nu merge pompa de benzină. Merg radio, clima, luminile.

E normal să nu pornească? Mașina are 55.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ceasurile nu lucreaza, masina nu porneste - ai componenta de imobilizare in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, F l o r i n said:

Da jos bordul, pune-l la caldura, nu cumva sa ai condens pe placa de baza.

Daca tot nu isi revine, trebuie vazut despre ce este vorba

Multumesc, astazi o las in parcare, o sa vad daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti o lista cu sigurante si relee? am gasit una pe aici cu sigurante, dar pentru relee nu.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a pornit, dupa ce a stat toata ziua in frig. N-am nicio explicatie, doar aia cu condesul, dar unde?

Aveti idee pt ce sunt releele din poza? Multumesc.20170116_182752.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se intampla - faza cu condensul - se intra in masina cu zapada, se da drumul la caldura, se raceste in masina.... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare normal. Păi să scrie în manual soluția: "mașina nu pornește? Mut-o la soare."

N-am mai pățit asta la alte mărci, chiar și autohtone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

condens poate sa apara in orice masina, fie ca e dacie sau ferrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat - si mai tine si de noi - mai trebuie sa le lasam sa se ventileze un pic cand ajungem acasa, dupa ce ne-am suit cu bocancii plini de zapada si am tinut caldura la maxim.... etc - nu strica cateva minute de aerisire a habitaclului, cand ajungem. 

Bine ca a fost asta solutia, in cazul tau - si nu s-a ajuns la inlocuire ceasuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Am un prieten cu un golf 6 ,din 2011 , motor de 1.6 tdi.Ieri a pornit masina si a lasat-o sa se incalzeasca 15 minute, dupa care, cand a incercat sa plece, a murit motorul si bordul de asemenea. De ieri nu se mai aprinde bordul deloc nici nu porneste masina, nu se invarte nici electromotorul. Radioul merge daca e pornit, in bord apare masina cand se inchide si deschide masina din cheie. Sigurantele de la baterie si din interior arata in regula. A mai avut cineva probleme de genul asta? Acum masina sta deschisa la soare (citeam mai sus probleme legate de condens) Aveti alte sugestii?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanre ce iese? Verifica alimentarea cu curent si cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp sa merg sa scanez, o sa o fac azi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge scanat.Eroare conexiune.Luni o duce la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un releu.Din cauza lui nu primea curent la contact cheie, si nu pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o nelamurire referitoare la display-ul MFD-ului, am observat cand am vrut sa-l sterg(delicat) ca acesta are un usor joc sus-jos in lacas.Este normal, poate afecta functionalitatea in timp?Din ce stiu eu nu s-a umblat la bord..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu afecteaza cu nimic - in functie de model/fabricant, unele sunt prinse in cadru de metal pe placa - si nu prea se misca, altele vin fixate in cleme de plastic - si au un pic de jos - oricum, este f.f.mic, nu afecteaza cu nimic.

Nu am verificat asta, am cateva clustere pe stoc, voi verifica si la ele, daca vrei ca o comparatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti verifica ar fi minunat, iti multumesc!Masina este fabricata in 2009 si are MFD highline, ref la joc, ai dreptate este mic si asezarea sa in locas este buna, adica nu este stramb sau ceva de genul.

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Catalin Udrea

Bună ziua, astăzi de dimineață am pus contractul și să pornesc mașina însă în 2 sec a murit motorul,  după ce pun contactul din nou ceasurile și nici ecranul nu mai funcționează și motorul pornește și moare imediat. 

Am verificat toate siguranțele am schimbat între ele, nimic. Geamurile nu le pot ridica sau lăsa,  am reușit sa le las din cheie, iar acum nu se mai ridică. În rest totul este funcțional. 

Vreau sa zic ca ieri am fost și am curățat tot interiorul și am lăsat mașină la soare ca sa se usuce scaunele și nu am lăsat deschise geamurile, iar de dimineață aveam condens cam peste tot. Am demontat și ceasurile și nu am băgat de seamă să fi avut condens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-le la uscat si incearca din nou.Eventual trebuie refacute lipiturile pinilor din conector.Verifica si daca ai alimentare in mufa lor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Udrea

La pinii mufei te referi? 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote la postul anterior.Poti fi sanctionat.

Da,la pinii mufei ceasurilor.Lipiturile lor pe placa de baza a ceasurilor.Dar asta dupa ce verifici alimentarea in mufa de pe masina,masa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!