Jump to content

Probleme motor 2.0 crdi la rece merge prost sacadat


Blurrrache
 Share

Postare recomandată

Am si eu problema cu 2.0 Tdi 2011, CFHC. Porneste bine, relanti bun, nu scoate fum, dar la plecarea de pe loc cu motorul rece merge tremurat, mai ales in zona 1500rpm-2000rpm. Sunt valori marite de corectie pe injectoare 1 si 4. Toate injectoarele au fost testate pe banc si sunt ok, dar injectoarele 1 si 4 baga multa motorina pe retur. Nu sunt observatiile mele, doar redau ce mi s-a spus de la service. Mentionez ca nu sunt alte erori. In mers, chiar si cu motorul cald, se aude ca motorul nu merge la fel de rotund ca inainte. Cand trec din frana de motor iarasi pe acceleratie simt un bump, mult mai tare ca inainte. Cand turez in talpa a2a si apoi schimb in a3a, tzacane ceva foarte urat. Displayul care imi recomanda treapta de viteza a luat-o razna, imi cere sa schimb si mai devreme decat o facea inainte chiar la 1400rpm. Cand opresc motorul am senzatia ca se mai invarte un pic. In conditiile astea, ar trebui sa ma uit la alte posibile cauze in afara injectoarelor? Poate o distributie prost pusa sa dea problemele astea? Mentionez ca problema s-a agravat treptat in ultimii 30.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 8/27/2018 at 1:58 PM, ph13xlv said:

Am aceleasi probleme ca cele relatate de initiator in primul post, doar ca la mine a inceput sa se manifeste de 2 zile, cand temperaturile au fost destul de mari.

Se intampla(merge in 3 pistoane) la pornirea motorului ,,rece,,, iar cand apa ajunge la 90, merge normal. Fara erori in bord.

Stiti pe cineva sau coleg de forum, in Ploiesti cu tester.

Multumesc

Am patit, am mai si urmarit inainte dar si dupa fenomenul.

Se pare ca este vorba de un injector defect, de cele mai multe ori cel de pe cilindrul cu numarul 3.

Schimbat injector, scapat de problema.

Masina in discutie 2010 Audi A3 CFFB 103KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceleasi simptome le am si eu. Pe loc motorul nu merge rotund' iar la acceleratii merge in suturi'. Posibil sa fie un injector si la mine? 

3 Faults Found:

5174 - Fuel Pressure Regulation 
          P1065 00 [104] - Regulation Discrepancy
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 13
                    Mileage: 163876 km
                    Date: 2060.14.08
                    Time: 18:00:16

                    Engine speed: 1205.00 /min
                    Normed load value: 97.3 %
                    Vehicle speed: 6 km/h
                    Coolant temperature: 79 �C
                    Intake air temperature: 29 �C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.740 V
                    Unlearning counter according OBD: 11
                    Engine status: COENG_RUNNING
                    Fuel temperature: 32.7 �C
                    Mean injection quantity: 34.53 mg/stroke
                    Pressure control valve adaptation factor: 1.3000
                    Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure: 663400 hPa
                    High fuel pressure: specified value: 887100 hPa
                    Fuel high pressure: actual value: 1.0084e+006 hPa

8736 - Cylinder 2 
          P0302 00 [032] - Misfire Detected
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 168072 km
                    Date: 2062.14.03
                    Time: 18:57:47

                    Engine speed: 817.00 /min
                    Normed load value: 99.2 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 78 �C
                    Intake air temperature: 43 �C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.340 V
                    Unlearning counter according OBD: 15
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 139.7 mg/stroke
                    Throttle valve adapter: specified value: 0.00 %
                    Throttle valve adapter: actual value: -0.51 %
                    Throttle valve adapter: offset closed: -12.43 %
                    Throttle valve adapter: status-Bit 0: 00000000 
                    Throttle valve adapter: status-Bit 16: 00001000 
                    Throttle valve adapter: status-Bit 24: 00110111 
                    Throttle valve adapter: status-Bit 8: 00000010 
                    Throttle valve adapter: uncond voltage actual value: 934.2 mV


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

 

 

Mentionez ca nu am span in instalatie iar dupa o perioada mai lunga de condus (30min - 1h) problema incepe sa dispara insa nu de tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inteleg din log ca e o problema cu presiunea in rampa sau  cu traductorul de presiune, ca ai o functionare defectuoasa pe injectorul 2 din cind in cind si eroare la senzorul de pozitie acceleratie, o eroare sporadica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut intreb si eu , si am nevoie de o parere despre problema unui prieten cu un passat b7 din 2012 cu motor de 2.0 tdi cffb. Problema e in felul urmator, dupa ce sta masina un timp de 6-8h nepornita, la prima pornire face figuri, in ideea in care la pornire învârte putin mai mult, si dupa ce porneste, merge balbait si sacadat. Daca o accelerez incepe si bate un injector am pus testeru si am facut un log pe injectoare in timpul pornirii, si am vazut ca valoarea  de pe injectorul 3 ar fi de vina.  Ce ar fi de facut ? Problema e doar injectorul sau si altceva? Dupa ce se incalzeste problema dispare si totul revine la normal

20181209_100038.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu da, de la injectoare e problema, insa ma indoiesc ca doar unul defect. La simptomele descrise de tine cel putin doua sunt busite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

 

On 15.01.2017 at 16:57, Blurrrache a scris:

Va rog un sfat pentru identificarea unei probleme pe care o am la un passat b7 cod motor cffb simptomele sunt :

-relantiu sacadat un fel de mers in 3 pistoane dar nu prea

-dupa cca 2 min de stat la relantiu nu mai sacadeaza

-daca o turez in gol in cele 2 min sacadeaza acceleratia

-dupa cele 2 min masina pare ca merge bine dar cand plec la drum accelereaza in sarcina sacadat chiar zgomotos

-dupa ce ajunge masina la cca 60-70 de grade merge perfect(cca 10 min de mers)

Detalii: 

-masina se comporta prost la prima pornire din zi cand motorul este rece.

-masina porneste la sfert tot timpul

-nu am nici o eroare in vcds

-cand ma uit pe valoriile de corectie ale injectoarelor toate sunt razna (2.5, 3) atunci cand merge prost, iar dupa 2 3 min dupa cum am mai spus se comporta normal cu valori normale de corectie pe toate injectoarele (0.5, 0.7) 

Nu prea stiu de unde sa incep. M-am gandit la egr joasa presiune la clapetele de evacuare, de admisie,

Am incercat sa scot mufa de la debitmetru dimineata la prima pornire dar la fel se comporta

la fel am incercat si cu clapeta de acceleratie/egr

 

Salut .  Cum ai scăpat de problemă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!