Jump to content

Probleme motor 2.0 crdi la rece merge prost sacadat


Blurrrache
 Share

Postare recomandată

Va rog un sfat pentru identificarea unei probleme pe care o am la un passat b7 cod motor cffb simptomele sunt :

-relantiu sacadat un fel de mers in 3 pistoane dar nu prea

-dupa cca 2 min de stat la relantiu nu mai sacadeaza

-daca o turez in gol in cele 2 min sacadeaza acceleratia

-dupa cele 2 min masina pare ca merge bine dar cand plec la drum accelereaza in sarcina sacadat chiar zgomotos

-dupa ce ajunge masina la cca 60-70 de grade merge perfect(cca 10 min de mers)

Detalii: 

-masina se comporta prost la prima pornire din zi cand motorul este rece.

-masina porneste la sfert tot timpul

-nu am nici o eroare in vcds

-cand ma uit pe valoriile de corectie ale injectoarelor toate sunt razna (2.5, 3) atunci cand merge prost, iar dupa 2 3 min dupa cum am mai spus se comporta normal cu valori normale de corectie pe toate injectoarele (0.5, 0.7) 

Nu prea stiu de unde sa incep. M-am gandit la egr joasa presiune la clapetele de evacuare, de admisie,

Am incercat sa scot mufa de la debitmetru dimineata la prima pornire dar la fel se comporta

la fel am incercat si cu clapeta de acceleratie/egr

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorina folosesti?

Bujiile sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Motorina de peco,

Bujiile nustiu daca sunt bune adica pe vcds nu am eroare de bujii, dar din experienta mea o masina daca are 1, 2 sau chiar 3 bujii arse dupa cca 2 3 secunde de mers "in 3"  isi revine. Mentionez ca masina porneste la sfert chiar si la -20 grade, avute zilele trecute. si cand zic ca accelereaza sacadat chiar o face foarte simtitor 

Modificat de Blurrrache
Rautacios degeaba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca bujiile cu incandescenta functioneaza si dupa pornirea motorului, nu numai in interval de 2-3 secunde...cat este motorul rece si calculatorul considera ca mai este nevoie, le mai foloseste din cand in cand...cel mai bine ar fi sa dai jos si sa  verifici bujiile..eu aveam la un V6 arse patru din sase bujii, pornea saraca la -20, dar se chinuia teribil..si nu aparea nici o eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic de bujii,(nu bag mana in foc ,dar parca functionau doar la pornire) dar neaparat da injectoarele jos si pune-le pe bancul de proba la un atelier specializat Bosch. Unele din simptomele astea le-am avut si eu si nu am rezolvat problema pana n-am schimbat un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am spus ca sunt folosite 2 3 secunde ci ca motorul cand este rece si porneste cu bujii arse isi revine la un mers rotund dupa 2 3 secunde. Repet masina porneste la sfert chiar si la -20 de grade si merge prost in sarcina chiar si 10 min revenindu-si doar dupa ce depaseste apa 60 de grade. Daca spui  ca ai intalnit situatie cand nu aveai eroare si totusi erau buji arse ma face sa verific chiar sa schimb bujiile fara prea multe comentari dar eu am intalnit doar situatii cand pe tester imi aparea bujie arsa si cand o probam se inrosea deci avea ceva in neregula.

As face un log cu vcds dar nustiu exact ce sa urmaresc. Ce anume se schimba dpdv functional dupa ce trece de 60 de grade apa? M-as duce mai degraba spre egr sau injectoare.

La capitolul injectoare totusi stiu ca ar trebui la cald sa faca probleme dar cine stie partea electrica poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, Blurrrache said:

 Motorina de peco,

Foarte explicit...

Si te astepti la raspunsuri pertinente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina de omv sau petrom. intradevar nu bag varianta scumpa, fenomenul se intampla de cand sunt mai putin de 5-6 grade afara. Totusi nu am intampinat sa mearga vreo masina prost pana acum cu motorina standard petrom.

 

Nu am fost explicit deoarece credeam ca intrebarea se refera  motorina de "groapa".

Modificat de Blurrrache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa fie de la motorina. Petrom si OMV folosesc si eu, si in principal standard, ce vreo zece ani, si nu am avut nici un fel de problema...filtru de motorina a fost verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, AdySpecie said:

Nu stiu ce sa zic de bujii,(nu bag mana in foc ,dar parca functionau doar la pornire) dar neaparat da injectoarele jos si pune-le pe bancul de proba la un atelier specializat Bosch. Unele din simptomele astea le-am avut si eu si nu am rezolvat problema pana n-am schimbat un injector.

Nici nu stiti cat de folos mi-a fost informatia data de Dvs si va multumesc mult de raspuns.

Intradevar am fost putin mai atent si am remarcat ca la pornire in acele 5-10 min de functionare sacadata un singur injector are valori mari de corectie.(2-3).

Urmeaza ca maine sa dau jos injectorul cu pricina si sa il duc la verificat si daca totusi iese bine la verificat desi nu cred, il inversez cu alt injector si vad daca a 2 zi la prima pornire fuge valoarea de corectie pe celalt piston

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/15/2017 at 6:17 PM, AdySpecie said:

 

Am dus la verificat injectorul dar a iesit in parametri normali, totusi crezand ca a fost testat doar la temperaturi normale de lucru am decis sa il inversez cu injectorul de langa el  si a doua zi am pornit motorul rece si evident ca  a plecat valoarea de corectie anormala pe pistonul de langa, si de aceea am decis ca este injectorul defect. Azi am schimbat injectorul iar maine dim vad cum se comporta la prima pornire. Va tin la curent oricum mulumesc mult inca o data de interventia facuta

Modificat de Blurrrache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara...dupa inlocuirea acelui injector..problema d-voastra a disparut???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15/01/2017 at 8:41 PM, Blurrrache said:

Nici nu stiti cat de folos mi-a fost informatia data de Dvs si va multumesc mult de raspuns.

Intradevar am fost putin mai atent si am remarcat ca la pornire in acele 5-10 min de functionare sacadata un singur injector are valori mari de corectie.(2-3).

Urmeaza ca maine sa dau jos injectorul cu pricina si sa il duc la verificat si daca totusi iese bine la verificat desi nu cred, il inversez cu alt injector si vad daca a 2 zi la prima pornire fuge valoarea de corectie pe celalt piston

 

Injectorul cu corectii mari nu este problema, el corecteaza ceea ce injectorul anterior(in ordinea aprinderii) face gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Passat B7 2012 2.0 CFFB 140
Problema fara eroare.
Dupa o stationare mai lunga de 8 ore exclusiv la rece pornirea este lunga dar nu atat de lunga incat sa fie nevoie si de a 2 a cheie,.
La cald porneste la sfert cum trebuie, de functionat o face fara repros, singura problema este cheia lunga la rece.
Uneori o ia aproape bine din prima alteori este la limita celei de a 2 a cheie.
Am schimbat diverse sortimente de motorina si am observat ca atunci cand bag Rompetrol se rareste fenomenul dar sunt convins ca e doar o intamplare si undeva in adanc este un inceput de problema.
Ma gandesc ca ar putea fi regulatorul de presiune de pe pompa de injectie ?
Ce parere aveti ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necesita investigatii

Log turatie electromotor

Log presiune specificat/actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi un element pe care am uitat sa il mentionez, bateria este schimbata cu una normala iar masina are start stop care functioneaza si cu baterie non agm
are rost sa investighez si in directia asta ?

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica curent baterie si incarcare alternator . Poate fi si de aici problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e invers, de vreo 2 ani si 35k km. La rece porneste la sfert, la cald dau 2-3 chei sa porneasca. Am facut teste la service de vreo 4-5 ori, nu am erori. Bateria buna, verificata. Nu am umblat prin electromotor, pt ca nu ma pricep, iar mecanici buni nu stiu. La service-uri este acelasi mesaj: "Odata si odata tot va pica ceva, schimbam atunci, nu are rost sa schimbam motorul acum"...:banghead:

Un singur lucru care s-a intamplat diferit zilele trecute a fost un delay de invartit la electromotor (contacte functionale, becurile in bord aprinse normal). Adica am mers cu masina pana s-a incalzit motorul, trafic de Bucuresti, drum de 35 min. Am oprit motorul, am stat vreo 10 min. Ma asteptam la urmatoarea pornire sa invarta electromotorul si sa nu porneasca la prima cheie, ca de obicei. Numai ca de data asta, tinand cheia apasata, nu a mai facut nimic timp de 2-3 secunde, dupa care a inceput procesult de invartit electromotor. Bineinteles ca nu a pornit si am mai dat 2 chei si la a 4-a a pornit. 

Sincer, chiar nu stiu ce sa fac: senzor, pompa motorina, pompa de injectie, sonda, electromotor - toate sunt cam scumpe sa le schimb.  Aveti vreo recomandare de un mecanic bun in Bucuresti care ar sti sa verifice cele de mai sus si sa piarda vremea pentru a identifica problema? La service daca nu sunt erori pe calculator - totul e brici.

Modificat de Jes Ji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, Jes Ji said:

La rece porneste la sfert, la cald dau 2-3 chei sa porneasca.

La Octavia pe care am avut-o inainte aveam aceleasi simptome si s-a rezolvat cu rescrierea softului. 

Intereseaza-te si vezi sa nu fie si la varianta asta de motor aceeasi problema....nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit despre rescrierea softului si chiar am vorbit cu membrii formului care fac asta. Dar, se pare, generatia 2010-2014 passat nu ar avea problemele de soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a îmbunătățit considerabil după ce am pus rompetrol si am renunțat la mol/petrom, dar nu au dispărut total și simtomele sunt doar primele secunde si  învârte mai mult demarorul dacă a stat mai multe zile masina. Corecțiile erau 0,28-0,5, de când pun rompetrol nu am mai verificat, dar se pare că merge mai bine si consumul a scăzut la viteze mari

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am aceleasi probleme ca cele relatate de initiator in primul post, doar ca la mine a inceput sa se manifeste de 2 zile, cand temperaturile au fost destul de mari.

Se intampla(merge in 3 pistoane) la pornirea motorului ,,rece,,, iar cand apa ajunge la 90, merge normal. Fara erori in bord.

Stiti pe cineva sau coleg de forum, in Ploiesti cu tester.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!