Jump to content

trepidatii relanti Leon 1P 1.4 Tsi


pityku96
 Share

Recommended Posts

Cum mai toate problemele pe care le am apar doar cand e frig ... imi trepideaza destul de tare motorul la relanti cand si cand ! Atunci cand se intampla asta , imi da si o vibratie a unor plastice (banuiesc) pe dedesubt , pe partea pasagerului fata, zgomotul fiind destul de puternic ! 

Precizez ca nu imi fluctueaza turometrul ..este foarte stabil !

Nu am nici o eroare ... am pus si benzina mol 98 , am schimbat bujiile si tot nici o diferență .

Edited by pityku96
Link to comment
Share on other sites

Am sesizat si eu aceeasi problema, se manifesta intr-adevar mai rau cand e frig.

La Ibiza aveam trepidatii din cauza clapetei de acceleratie murdare, o curatam singur si apoi faceam adaptare. La Leon nu as face asta singur, ma gandesc sa solicit operatiunea asta cand voi face revizia, in iunie.

Link to comment
Share on other sites

Pai in toamna am facut "prostia" sa curat eu clapeta , dar nu am făcut adaptarea ! Crezi ca asta ar fi cauza ?

La tine ...in afara de trepidatii , aveai fluctuatii si la turometru ? Sau era fix ?

Edited by pityku96
Link to comment
Share on other sites

Nu am fluctuatii la turometru si nici nu se simt mereu, le simt mai mult ca si vibratii in caroserie, volan si pedale. De obicei se simt pana cand ajunge lichidul de racire la 90 grade, insa mai apar izolat si cu motorul cald.

Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajuta un coleg care are diagnoza sa imi recalibreze clapeta de acceleratie? Contracost evident ! 

 

Daca e din sectorul 4 sau 5 e si mai bine !

Link to comment
Share on other sites

Spido/ Pronet/Florin/Al Bundy toti sunt din Buc.acum o sa te deplasezi tu daca esti interesat!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am si eu o problema oarecum asemanatoare la al meu Leon 1.4 tsi.

La relanti patesc asa: 

 

Precizez ca nu intotdeauna se opreste si nu intotdeauna variaza turatia. Nu mi-am putut da seama inca daca e vreun factor care o influenteaza.

 

Am fost la VW ca s-a aprins check engine si au spus ca e amestecul bogat dar nu isi dau seama de ce. Stie cineva de aici cauza si rezolvarea problemei?

In prima faza am zis ca poate e de la distributie ca era lantul destul de intins asa ca e schimbata de 2 zile iar astazi din nou a aparut problema. Chiar nu ii dau deloc de cap!

 

Multumesc! 

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca ai probleme cu bateria .. ti se aprinde martorul intermitent .. nu stiu daca are legatura cu fenomenul ..

Link to comment
Share on other sites

Pityku, in filmare nu e masina lui, ala e bord de jetta, el are Leon 1P.

Link to comment
Share on other sites

Spre deosebire de filmare, la mine nu este (sau cel putin nu era) niciun martor aprins. Intre timp s-a aprins check engine cu avertizarea de amestec bogat. Daca il sterg se stinge si se aprinde la loc dupa o perioada. In cazul de fata a fost dupa o saptamana.

De asemenea, nu se manifesta problema intotdeauna. Defectul e intermitent si nu imi dau seama ce il provoaca (am crezut ca distributia, dar nu.)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut twism0007, 

Am exact aceeași problema la Leon-ul meu. Cum ai rezolvat problema? 

Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Daniel Valeriu

Salutare! pityku96, AMan, ati reusit sa rezolvati problema? 

Link to comment
Share on other sites

bagati o diagnoza serioasa. parametri senzori de citit nu codurile de eroare.

Se incepe cu aprinderea.

in video pare a fi o problema de alimentare cu carburant, pompa de benzina, dar trebuie investigat.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am si eu o problema similara. Detin un Seat Leon 1.4 TSI si pot spune ca am ajuns la disperare ... de cateva luni tot ”tremura” la relanti si mi se aprindea martorul Check Engine. Am pus testerul si am sesizat erorile P0300 si P0302, detectand rateuri pe cilindrul 2. Am verificat compresia pe fiecare cilindru si am avut valori de 12 bari pe fiecare cilindru, dupa care am decis sa schimb toate bujiile (am pus NKG). Nicio schimbare, aceleasi simtome. Dupa care am zis ca poate e bobina defecta si am cumparat toate bobinele(BERU). Chiar si dupa aceste schimburi masina mergea intrerupt la relanti, detectand aceleasi erori pe cilindrul 2. Am trecut la urmatoarea etapa si am schimbat injectorul: am luat un injector SH si l-am montat (am schimbat si injectoarele intre ele, cel de pe cilindrul 3 l-am pus pe cilindrul 2 si asa mai departe pentru a vedea daca cel din dezmembrari este defect) .. spre mirarea mea si a multora, masina facea mai rau, trepidatiile fiind tot mai accentuate, nu puteam sta cu masina la relanti mai mult de 2 minute. La spusele multora, am schimbat lantul (lant OEM) precum si regulatorul axului cu came (cei de la service mi-au recomandat sa l schimb) ........ si degeaba ... masina se comporta la fel de ciudat. Apare aceeasi eroare pe cilindrul 2. Pe tester (delphi) , atunci cand masina sta la relanti , pe valorile cilindrelor, valoarea pe cilindrul 2 creste exagerat de mult (pana aproape de 200, celelalte cilindre ramanand pe zero). Totodata, atunci cand pornesc masina se tureaza la fel ca cea din filmuletul anterior. Am observat ca atunci cand sta la relanti, variaza intre 600 si 660 RPM , iar in momentul cand ating acceleratia si o turez foarte foarte putin (800 RPM) masina nu mai tremura, martorul Check Engine se stinge si parametrii de pe cilindrul 2 nu mai cresc, raman pe zero ca si ceilalti. Marturisesc ca masina nu consuma gram de ulei, nu scoate fum, in schimb daca o las 2 minute la relanti (la un semafor de exemplu) tremura excesiv de tare dupa care pleaca automat in 3 pistoane, fiind nevoit sa opresc motorul si sa il repornesc pentru a merge normal. Ce sfaturi imi dati pentru a rezolva problema ? 

Link to comment
Share on other sites

verifica comanda bobinelor de inductie, comanda bobinei pe cilindrul 2 si cablajul aferent

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ar fi util sa postam si rezlovarea problemei pe care o avem. Si eu am aceeasi problema la un Seat Leon 1P 1.2 TSI si mi ar fi fost de ajutor sa citesc si rezolvare problemei  .De multe ori se intampla sa schimbi aiurea piese costisitoare pana ajungi la cea care e de vina .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am si eu un 1,4 TSI  trepideaza motorul la pornire si se aude ceva pe sub masina pe la teava de evacuare. Ce poate fi?

Un fel de mici rateuri, daca ma exprim corect

Link to comment
Share on other sites

Verifica racordul flexibil, posibil de acolo sa fie problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 5/13/2019 at 4:07 PM, Daniel Valeriu said:

Salutare! pityku96, AMan, ati reusit sa rezolvati problema? 

Scuze pentru raspunsul intarziat .. problema mea a fost cu tevile de benzina de dedesubt , posibil sa nu fi fost prinse bine si imi trepidau/loveau in podea !

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

La rece de ieri au revenit trepidatiile, fluctueaza relantiul. 

Nu am vcds. Recomandati un mecanic priceput în sectorul 6?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
marius_priti

NU a rezolvat nimeni nimic, aceleasi trepidati la o Skoda Superb .4 tsi 125 cp

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)