Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

cristi511

SEAT Arona

28 postări în acest subiect de discuţie

cristi511

Autobild zice ca in Noiembrie se va lansa mini-suvul Arona, fratele mai mic al "scumpului la vedere" Ateca.

Informatii avem aici si vreo 2 poze mai jos.

Pana acum viitorul arata bine doar ca nu stiu ce vor face cu capacitatea de productie.

 

 

seat_ibiza_suv_watermarked_-_rear.jpg

seat_ibiza_suv_watermarked_-_front.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CristiALF

Arata bine ca SUV-ulet de oras, bun pentru femei mai ales :) 

Daca il baga si pe asta in aceeasi fabrica, e clar :D

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
The_Ego

Mda, mai mic decat Ateca (care oricum e comparabil cu X1 la dimensiuni). Miniaturizarea asta a SUV-urilor ma depaseste. Cel mai probabil va fi in ideea Audi Q2.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

Asta se svoneste ca se va produce in Spania, deci probabil vor face mai multe de 50 pe an. :))

Revenind, e bazat pe ibiza deci va fi cam de dimensiunea Leonului zic. Not bad pentru 4 persoane sau o familie tanara. :)

Tinand cont ca Q2-ul costa cat un A4 b9 sa speram ca Arona o fie la jumatate de pret. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tavitara

ce au ajuns si SUV-urile astea

nici nu se mai vad in parcari , sunt ascunse dupa loganuri

  • Upvote 4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

In plus nu cred ca va primi 4x4 sau 4drive cum se numeste sistemul in ograda Seat.

Fiindca foloseste mqb-ul va avea suspensie semi independenta pe spate si cel mai probabil accentul se va pune pe motoarele de cilindree mica ca 1l tsi.

De asemenea, in buna traditie Seat, ne putem astepta la versiuni Reference, Style, Excellence si Fr. In pozele prezentate anterior se pot vedea clar faruri si stopuri led dar si o schema de culori tipica aproape tuturor noilor modele subcompacte (in 2 culori).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Pentru ca tocmai s-a lansat generatia noua a Ibiza, cred ca avem o idee destul de clara despre cum va arata Arona. Eu cred totusi ca va primi 4drive, nu ar fi singurul model din aceasta clasa care are 4x4, a se vedea Moka, Juke sau Ecosport.

Probabil va avea un succes relativ bun, avand in vedere cererea foarte mare de suv-uri, indiferent de marime, care mai nou inlocuiesc versiunile break sau mpv.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CristiALF

Simpaticut, dar din pacate nici o motorizare nu are DSG umed si nu vad nimic de tractiune integrala, sa inteleg ca o sa fie doar FWD? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Da, e doar fwd. Sunt sigur ca au facut ei un studiu si 90% din cumparatorii de suv mic vor alege tractiunea fata.

E ok masina  a design, e o combinatie intre Ateca si Ibiza.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CristiALF

Da, nu contrazic acele studii, doar ca mica/marea problema ramane lipsa DSG umed. Cu un 4x4 s-ar fi rezolvat si automata. Asa, "pe la noi prin oras" ramane doar manuala ca varianta safe sau automata pentru cine tine masina 2-3 ani maxim :) 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

De ce vezi o problema atat de mare lipsa dsg umed? Eu iti spun ca la o utilizare normala nu sunt probleme cu dsg uscat. Ca unii care conduc 'diferit' au probleme cu ambreiajele... Eu nu as generaliza.

Revenind, lipaa 4*4 poate fi un handicap major, atata timp cat sunt modele de la concurenta care au tractiune integrala.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi511

IMG_20180112_163741.jpg

IMG_20180112_163750.jpg

IMG_20180112_163730.jpg

IMG_20180112_163811.jpg

IMG_20180112_163800.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Marius82

Ca si competitori directi pentru Arona, ii consider pe Renault Captur, Mazda CX3, Hyundai Kona.

Modificat de Marius82

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ToniM

Am de vineri pe luni la TD un Arona, revin ulterior cu un mic feedback/review/parere personala despre masinuta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Asteptam impresiile, te gandesti sa inlocuiesti Ibiza cu asa ceva?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ToniM

Da, asta e planul, acuma vedem cum se comporta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Ce asteptari ai?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cowboy

Si eu sunt curios sa vad cu ce impresii se intoarce Toni pt ca sunt fix in aceeiasi situatie: acea de a comanda una. Bine, eu deja am inceput etapa preliminara de acte pt leasing, cu adunatul de adeverinte & stuff  :D 

A aparut o Arona FR rosu + plafon negru in showroom la Avia Pantelimon. O sa ma duc sa dau si eu o geana maine pe langa ea..pt ca FR-ul nu l-am vazut decat in filmarile de pe net..si echiparea aceasta vreau sa o comand.

Modificat de Cowboy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ToniM

Na bine....hai ca nu eram in dipozitia necesara ieri sa scriu despre model, cateva impresii personale despre Arona

  • Motorul 1.0 TSI este de ajuns pentru drumuri in 2 persoane, chiar si DN de 60km lungime, l-a trecut fara emotii
    • din pacate unitatea de la TD era manuala, nu ma pot exprima asupra DSG-ului
    • totodata, unitatea de TD, avea un defect la motor, o data ce ajungeai sa faci "kick-down" la pedala sau sa trece peste 3500rpm, suna sub orice critica motorul, parca nu era la fel de "elastic/lung" ca si pe Ibiza 1.0 TSI DSG
  • Spatiul este suficient pentru 4 adulti, am fost pe o portine de aprox 2km in spate 3 persoane, cel din mijloc sta aplecat si se "lasa" pe umerii celor de la geam, insa nu cred ca avea cineva impresia ca se va comporta altfel masina
  • Portbagajul este un pic mai "smart" fata de Ateca, parca carligele si plasele elastice se "apropie" (chiar daca doar putin) de conceptul "simply-clever" de la Skoda
  • La fel lumina ambientala din usile fata, este doar in fata ca si la Ateca, iar in portbagaj este un singur spot de lumina intro parte, insa parca mai slabut ca pe Ateca
  • Bordul mi s-a parut "curat", liniile ma atrag pe mine mai mult decat pe Ibiza-ul personal 6P , parca un pic mai mult softplastic, insa oricum sub Ateca, care nici acest model nu exceleaza la acest capitol
  • Infotaimentul din bordul central are rezolutie si claritate peste Ateca, acest aspect a fost sesizat inclusiv de catre sefa, deci tind sa cred ca macar in acest punct poate am dreptate, desigur ma las contrazis cu drag usor :P
  • Ecranul dintre ceasuri arata ca in '98, si avand o rezolutie clara in dreapta, te zgarie parca si mai tare cel dintre ceasuri, nu stiu insa daca exista si alt fel de "maxidot" etc in afara de acesta monocron, daca cumva exista color, as merge pe acela clar daca am si navigatia in consola centrala (desigur acest aspect se poate remedia cu Active-Info-Display/bord digital, il puteti numi cum doriti)
  • Masina atrage priviri, si o vad clar ca o masina mica, de oras, pentru "ale noastre sefe"
  • Insa, sa nu uitam, o data ce punem un FR pe ea, un DSG, scaune incalzite, si cat de cat poate inca 1-2 pachete, sarim de 20/22k€, care nu e neaparat putin, oricum as incerca sa o laud, nu cred ca vom gasi justificarea schimbarii la Ibiza 6P '16 pe un Arona, la ora actuala
  • Inchisul portbagajului/haionului i s-a parut foarte greu la sefa, intr-adevar parca necesita un pic de forta o data ce sta 1-2 minute deschise, deci daca revii de la shopping si iti ia 2-3 minute pana aduni plasele din el, si ulterior incerci sa il inchizi, e enervant cum se "intareste" putin

Pro's:

  • Design simplu si atragator
  • Infotaiment actualizat la anul calendaristic in care suntem ca si calitate
  • Micuta si cu putin ruliu, chiar si cu pneuri de iarna

Con's:

  • Scaunele de pe Xcellence mi s-au parut obositoare la intoarcerea spre Cluj dupa un drum de 60km dus inspre judetul Alba, 30km intors pe DN, aspect sesizat in drum spre Cluj cand cautam suportul lombar (neexistent)
  • Suspensia spate rigida - tind sa cred, la cum il simteam mi-am adus aminte instant de suspensia avuta pe Octavia 3, pentru confort as adauga neaparat DCC/suspensie adaptiva, insa si aici este un lucru subiectiv
  • De bugetul final poate merita luat in considerare si un SH de maxim 1an vechime

....Și v-am spus povestea așa

 

2nd edit: @Cowboy daca consideri FR cu suspensie adaptiva, eu zic ca alegerea "e ce trebuie"

3rd edit: daca nu vi se pare neconforabila atunci este ok, subiectiv vorbind, nu m-as reintoarce la suspensie spate punte, atata timp cat pot alege, Ibiza 6P pe pneuri de iarna R17 cu suspensie adaptiva, desi mai mic "balon" cat si in configuratie FR, fata de acest Xcellence avut la TD, este mult mai comod pentru gropile si denivelarile noastre, si inchei epopeea de edituri ^^

Modificat de ToniM
le: portbagaj 2nd edit 3rd

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cowboy

Interesant aspectul legat de motor si zgomotul dubios la talpa peste 3500rpm..fix acelasi lucru l-am observat si eu la masina de drive test cu care am mers in urma cu 2 saptamani...Si nu cred sa fie aceeiasi masina avand in vedere ca eu sunt in Bucuresti si tu in Cluj...Sau o fi fost aceeiasi? :D

Personal  consider mult mai atragatoare masina asta in echipare FR...schimba mult atat din aspect cat si din functionalitate (la FR ruliul nu prea se mai simte din ce am citit pe net al review-urile de FR)  

later edit: @ToniM DCC-ul este disponibil doar in Street Pack..ceea ce te obliga la jante pe 18"...si cred ca este prea mult pt  masina asta si 1.0TSI..Plus ca as ajunge probabil client fidel al service-urilor de indreptat roti la cum "evita" consoarta gropile..

 

Modificat de Cowboy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri