Jump to content

Probleme webasto passat b7


piciu1993
 Share

Postare recomandată

Dezmembrari, dar trebuie sa urmărești sa iei tot kitul - webasto unitatea, conductele alimentare, recorduri, pompa recirculare, panou clima, modul Telestart și telecomanda, cât se poate din cablaj. Suna pe la dezmembrări și întraba de preturi.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai si evacuarea, cu racord, toba, teava etc...pompa de alimentare webasto, din ce stiu difera si pompa de motorina...are inca o iesire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor se poate modifica. Eșapamentul eu l-am inclus in unitatea de webasto... De ala știu și cei de la dezmembrări, nu e panica. Restul nu prea ți-l dau..... Conducte, Telestart, cablaje... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar...eu am umblat dupa un webasto pt un amic...multi nu dau decat unitatea ca atare fara evacuare...

Iar evacuarea e scumpa...eu am schimbat racordul...150 ron racordul si 60ron un kkt de colier de inox... vb de piese noi ...

E bine sa-si ia tot de la cap la coada...daca gaseste o masina "virgina" se duce cu lectia invatata si ia tot ce trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o patanie asemanatoare cu a colegului @EsTeTicu

Mai exact, ieri si azi, webasto a fost programat la 7:00 sa functioneaze pe caldura pentru 20 de minute. Am ajuns la masina, instalatia se auzea mergand, climatronicu pornit pe 25 grade treapta 4 la ventilatie dar in masina rece (asta dupa ce functionase cam 15-17 minute). Pun mana pe gurile de ventilatie si abia abia se simtea o urma de aer caldut. Pun contactul si acul la apa nu se misca. Pe tester nicio eroare.

Acum dupa ce am citit paginile acestui topic merg la masina sa ma uit in blocurile de masura. Pornesc webasto din buton, cu motorul oprit si surpriza ... in 2 minute deja a inceput sa sufle aer cald si apa sa urce. Dupa 5-6 minute deja apa era spre 80 de grade. Pompa a fost schimbata acu 5 ani cu una noua OEM si de atunci nu prea a avut treaba pentru ca pe timp de iarna masina a stat in garaj.

Asa pacatoase sa fie? Sa ma pregatesc si eu de o pompa noua??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E punctul cel mai de jos... Se adună mizerie... Eu am schimbat după 3ani... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru un passat 2012 140cp cu webasto din fabrica, pentru a cumpara o telecomada second, ce cod trebuie verificat? Am gasit acelasi model de telecomanda pt webasto dar nustiu daca trebuie avut in vedere si un anumita serie de cheie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mașina are modul Telestart instalat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa seria de sasiu,  masina este prevazuta cu webasto si telecomanda pt acesta.

PW9 Parking heater and ventilation withradio remote control and timerParking heater and ventilation with radio remote control and timer

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, omul a pățit ca mine, nu are telecomanda :)

Caută pe olx era unul pe la Roman care vindea telecomenzi... Știa ceva omul, vorbește cu el... 

După care trebuie adaptata pe mașină... Găsești pe wiki sau cauți un meseriaș cu VAG ul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am vazut/gasit cazuri in care au telecomanda....si nu au nimic din kit-ul Telestart, instalat. Adica, pacaleala. De aceea il intreb daca sigur are, sa nu cumpere degeaba telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca iarna asta a fost despre webasto, prima data s-a consumat bateria telecomenzii, greu de găsit, apoi pompa, a mers câteva săptămâni, acum se pare că dintr-un motiv necunoscut, doar cu motorul oprit, nu pornește, se aprinde led-ul 2 secunde apoi se stinge.

Este oare vreo șansă să fie din cauza bateriei pe moarte? Ar avea o logica ținând cont că dacă pornesc motorul pare că funcționează, rămâne led-ul aprins.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels:. 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C8 937 049 E    HW: 3C8 937 049 E
   Component: Bordnetz-SG     H54 2602  
   Revision: 00H54000    Serial number: 00000003990421
   Coding: E7E28F8B01041A0047978F0017000000800BFF4764400165174000000000
   Shop #: WSC 05124 123 12345
   VCID: 336ED92752E7A4D216-8067

   Subsystem 1 - Part No: 3C8 955 119 D  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 310510 010  0603  
   Coding: 00046997
   Shop #: WSC 05124  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
   Component: RLS     230610 054  0403  
   Coding: 00209133
   Shop #: WSC 05124  

1 Fault Found:
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 230
                    Mileage: 212583 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.55 V
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-007.clb
   Part No: 5K0 963 272 E
   Component: Standheizer     043 4709  
   Revision: 00043000    Serial number: 09021534000000
   Coding: 0031012
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3260DC23ADFDADDA1D-8067

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 236
                    Mileage: 213096 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.27
                    Time: 10:00:47


-------------------------------------------------------------------------------

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAre a fi pe duca partea electronica a modului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut , mai nou am aceasta erouare , e stricat webasto sau trebuie doar deblocat? Va multumesc

Screenshot_20190305-181429_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deblocheaza unitatea. Evita sa mergi pe rezerva de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles mersi fain ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai posibil 2 probleme: ori pompa de apa de la webasto defecta ori senzor temp de pe webasto defect. De aceea ai unitatea blocata, pentru ca s-a supraincalzit. Daca mergi pe rezerva de combustibil, webasto nu porneste, nu se blocheaza.

 

Ps. Cel mai probabil pompa de apa.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce este de facut inlocuit pompa si senzor? Daca il las asa afecteaza cu ceva? Ca oricum nu prea il folosesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai fost recent la Polul Nord/Sud, sa ai -48grd schimba senzorii de temperatura...

Trageti un ochi la eroarea a 2 si dupa aia dati cu presupusul...

Fara pompa merge , fara senzori nu...mai ales daca nu e stationara...

E foarte posibil si pompa sa fie blocata, dar cu motorul pornit merge si cu ea blocata...recircularea o face pompa apa motor...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e de overheat = supraincalzire, si webasto era in after run. Si unitatea e stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca e stationara si nu auxiliara? De curiozitate...

Overheat este eroare generica...daca are senzorii dusi cu pluta, ceea ce e cel mai probabil, daca arata -48 grade...posibil si cel ce zice ca are 143 sa fie si el plecat....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din denumire: standheizer.

Si -48 e o temp plauzibila si nu blocheaza unitatea cu eroare de supraincalzire ( care nu e generica). Si la aceste unitati cu acest cod, eu nu am intalnit probleme cu senzorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca cel mai sigur este sa schimb pompa ?

Si o intrebare de "noob" (este prima masina la care am incalzire auxiliara si nu ma pricep...) afecteaza cu ceva climatronicu? Parca citisem undeva daca webasto e defect nu functioneaza climatronicu cum trebuie ,

 

Va multumesc pentru raspunsuri

Modificat de fastas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!