Jump to content

Probleme webasto passat b7


piciu1993
 Share

Recommended Posts

Raulbogdan

Am sunat pe la mai multe serviceuri & magazine de piese auto. Nu prea stia nimeni cu ce se mananca si cum se repara. Mi-au cerut serie de sasiu dar nu au gasit niciun cod pt acei senzori. Nu a mai avut cineva problema aceasta sa imi zica un cost estimativ ? Al meu e din 2011 CFFB.

Link to comment
Share on other sites

La mine au fost vreo 200 RON... Pompa la fel... 

Eu am decodat VIN-UL meu în Etka... Și am găsit... 

La magazinele care vând pâine e nasol... Și aia care știu ce fac și-o iau de multe ori... 

Dacă ești din București vb cu băieții buni de pe acolo, Al Bundy, Florin, Pronet, ăștia te pot ajuta și cu reparația cred... 

Nu are treaba cu codul motor ci cu versiunea de webasto... 

Edited by Moog
Link to comment
Share on other sites

Raulbogdan

@Moog ieftin, ma asteptam sa fie mai scumpi senzorii. Am incercat si eu pe etka cu decoder. Nicio sansa... Se poate ajunge la el doar prin demontarea scut + carenaj ? pt un Variant.

Link to comment
Share on other sites

Sună și povestim. 

Link to comment
Share on other sites

Cu @Florin degeaba vorbesti....pe cumnatul meu la trimis la plimbare ca el NU stie cu Webasto.
Vezi ca e un tip pe OLX....ieftin si bun!

Edited by mariuscbn
Link to comment
Share on other sites

Raulbogdan

Gata, am rezolvat, cel putin asa cred. Se logasera acele erori pe senzorii de temperatura, care au dat lock la modul. Am incercat sa il deblochez, dar nu puteam, m-am uitat pe ross-tech si am modificat pe canalul 042 ca sa pot avea acces sa sterg erorile. Am sters erorile, m-am uitat la senzorii de temp care i-am gasit in lista, si temp pareau okay. Apoi am dat un output test, am auzit cum a inceput pompa sa sune, care a mers cam 5 minute, dupa care s-a oprit. Am apasat pe butonul de la clima, mi-a aparut meniul in bord, m-am uitat pe-acolo si dupa am verificat iarasi sa vad daca nu s-au logat ceva erori. Nimic. Sa fi fost doar atat @Moog ?

image.thumb.png.a3ecd326e464d079fafe533975c30728.png

Link to comment
Share on other sites

Prea mult de scris.... Suna bre... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma inscriu si eu in randul celor cu probleme la Incalzirea Auxiliara. Mai exact acum cateva zile s-a oprit din finctionare iar la verificarea codurilor de eroare mi-a aparut ca nu se poate conecta cu modulul. Am gasit siguranta F43 arsa iar dupa inlocuire a prajit-o si pe urmatoarea. Iar acum incepe partea frumoasa dupa demontare am gasit asa pompa circulatie arsa, senzor temperatura fisurat pe care le-am inlocuit. Dupa montaj pun F43 care se arde din nou. Puuffff, verific placa de circuite ( calculator) care este impuscata. Acum am 2 chestiuni: la placa de circuite am gasit urme de antigel care nu stiu cum au putut ajunge acolo si unde as putea gasi o placa de circuite ca cea din pozele atasate.

IMG-20181006-WA0002.jpg

IMG-20181006-WA0001.jpg

IMG-20181006-WA0005.jpg

Link to comment
Share on other sites

Baftă. Dezmembrări, același model același an. 

Caută pe net, parcă văzusem vreo 2 care se ocupau și de astea pe motorină... 

Sau un electronist pasionat. 

Link to comment
Share on other sites

Am mare nevoie ( ...de bafta). Nu inteleg de unde urmele de antigel acolo, pe placa. Camera de ardere era curata!

Link to comment
Share on other sites

Posibil de la furtunasul de ieșire / întrare... Parcă era ceva pe acolo. 

Mai vezi pe deasupra poate e ceva ce curge... 

Poate fi și lichid de parbriz... Era dulce? :)

 

Link to comment
Share on other sites

Cand am schimbat cablajul de pe unitate am vazut umezeala pe conectori. Dupa demontarea capacului si extragerea acestuia din locas am gasit lichid roz si pe placa si in spatele acesteia. Adevarul este ca nu l-am gustat!?

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Se pot schimba senzorii de pe unitatea webasto la un Passat cc fără a da jos bara? 

Mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Nu cred. Despre care senzori vb? 

Link to comment
Share on other sites

La carte nu. Dai contraaripa jos și se poate... Cel puțin la B6... Tai firele la senzorii vechi... 

Cei 2 senzori de temperatura... Sunt pachet când ii comanzi... 

Nu ai acces la mufă dar se poate face o românească :)

Link to comment
Share on other sites

Salutari, vad ca ma incadrez si eu in aceasta sectiune, asa ca va cer ajutorul celor cu mai multa experienta. 

Incalzirea mea suplimentara este instalata ulterior pe masina(in Germania), si nu o pot vedea pe tester, am incercat diverse variante...nimic.

Am ajuns la o concluzie, si sper sa fie cea adevarata, telecomanda trebuie adaptata/invatata si pentru a face asta, trebuie sa scot siguranta unitatii, imi spuneti va rog care este aceasta sigurata? Atasez cateva poze. M ultumiri anticipate! 

2018-10-16 11.23.19.jpg

2018-10-16 11.23.33.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dacă e pusa after market, de ce cauți siguranța in cutia mașinii? 

Ar trebui sa fie separat... 

Inclusiv mufa de diagnoza... 

Link to comment
Share on other sites

@Muale @Moog Mulțumesc pentru răspunsuri, clare și pertinente. Dar nu vorbiți cu un mare priceput :) scuzați-ma. 

Unde vine "Safety cut out under dash panel, driver side" ? Cele din stanga/dreapta mașinii, de sub capotă, le știu, însă pe partea șofer să mai fie sub bord undeva, eu unul nu văd așa ceva...

 

Link to comment
Share on other sites

Laterală stânga-dreapta, checked. Nu seamănă nici "un strop". Sunt cu totul alte "tablouri"...

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou.

Am reușit după câteva încercări să fac să răspundă Sirocoul, încerc să-l pornesc, led-ul de pe telecomandă se aprinde, stabilește legătura, schimbul de informații, ledul de pe bord se aprinde, dar nu se întâmplă nimic. 

In manual, teoretic acest simptom duce la "learning"...dar nu găsesc siguranța. Trebuie scoasă pentru a putea învăța de la 0 telecomanda...

Am găsit toate tablourile de siguranțe, dar in nici unul nu există siguranță dedicată pentru Sirocou. 

Se poate lega direct cumva? Am fost chiar la un specialist electrician in care am mare încredere, a pus tester pe mașină, s-a uitat destul de rapid, nu a aprofundat problema, dar a zis clar că ceva nu e în regulă.  

Aveți ceva idei? Scot borna de pe baterie și aia e? :) 

Link to comment
Share on other sites

Parca am mai scris, dacă e montată ulterior, siguranța nu e pe tablou, e pe lângă, eventual pe lângă baterie pe fir... 

Poate dacă e  model nou o fi băgată pe can. 

Siguranța e in față, F20 parcă, la B6... Bănui că la B7 nu e în alta parte... Parcă e de 20A...

Link to comment
Share on other sites

Mai sus am atașat 2 poze, F20 la mine e o siguranță de 5A. Ce mi se pare e ca în cealaltă poză, in partea stângă...cele 2 surube parcă ar fi montate after...

Link to comment
Share on other sites

Ați putea vă rog frumos să-mi spuneți și mie ce capacitate ar trebui să aibă bateria din portbagaj? Am senzația că persoana de la care am cumpărat mașina a schimbat-o cu una mai mică și nu prea pot să utilizez webasto mai mult de 5 minute. Dă eroarea cu "low voltage".

Mașina în cauză, Passat 2014 2.0 TDI CFGC DSG

Mulțumesc în avans pentru ajutor.

Edited by rafael21
...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!