Jump to content

Golf 6 - Problema cu turatia


Valyi93
 Share

Postare recomandată

Va salut pe toti . Am un vw golf 6 cu motor de 2.0tdi de 110 cai . Masina are 68.000 de km realisi de pe la 40.000 s-a aprins martorul de "check engine", facea figuri cand se stringe , cand se aprindea ....

Cel mai mult a stat stins 4-5 zile (cu 1 saptaman in urma) si iara s-a aprins. Am fost la 2 oameni sa fac o puna pe tester dinala. Unul a spus ca are nu stiu cate grame de funingine depunere pe filtru de particule si celalalt a spus ca e stricat nu stiu ce senzor de la EGR. Cat timp e becul aprins turatia motorului e tot la 950 - 1000 rpm ...

Motorina primeste doar de la pompa. Cu masina merg eu si tatal meu , el nu vrea sa asculte si ii cam da a3a prin oras (1600 1700rpm) , eu cand merg cu ea incerc sa repar ce face el si merg doar cu a 2a la 2500-2700rpm sa o mai desfund...

Ce m-a cam ingrijorat , azi cand am plecat de la semafor a dat un nor de fum urat de tot:|

A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • radutionut

    5

  • goguXXL

    4

  • KimDiesel

    3

  • Valyi93

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci ai mers 30.000 de kilometri cu becul de "Check Engine" aprins in bord, nu ai facut o curatare a filtrului de particule, nu ai schimbat un senzor stricat si mergi cu masina cu maxim a 2-a in oras ???

La o reprezentanta ti-a dat prin cap sa te duci? Nu sa o repari, macar sa vezi sigur ce are ca sa stii ce ai de facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta, eu am avut problema asta la masina firmei. Se blocase vana EGR si nu mai evacua gazele arse, debitul de noxe pe traseul de evacuare era mult prea mic si mersul turat nu facea altceva decat sa puna presiune pe motor. Poti sa distrugi motorul foarte usor in conditiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus ca am fost la 2 sa o puna pe tester ma refer ca am fost la SKODA si la un service din oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa. Si care sunt erorile de pe masina? Ai rezultatele diagnozei? Posteaza sa le vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti cam zgarcit in detalii...

Tind sa cred ca e vorba de senzorul G450, cel de presiune a gazelor din filtru de particule, dar ne trebuie o eroare exacta ;)

Daca e vorba de P1137 si/sau P2453, cam despre asta e vorba... pretul e in jur de 200 lei si e usor de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu cred ca avea rost sa pornesc un topic nou intrucat problema mea e in aceasta categorie.

Nu stiu daca asa a facut mereu, doar de curand am observat ca la mers constant turometrului nu ii place sa arate 1900 rpm si merge 1mm in sus si 1 in jos. Astfel, cel putin in treptele 5 si 6 sigur, la putin peste 1800rpm, in jur de 1900, turometrul variaza ca si cum ar fi acul indicator al cantarelor vechi si proaste.

Cand aveti ocazia, va rog, verificati daca semanifesta si la voi. In speta, cei cu CAXA.

numai bine!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vitezometru iti face la fel cumva? Adica o usoara oscilatie pe la 50kmh. La turatie nu m-am uitat desi e foarte posibil sa am aceeasi manifestare, insa la vitezometru am o mica oscilatie.

In plus cand il pun pe tempomat la fix 50, acul e fix sub linie adica la 49 si tot asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi fenomen apara si le mine, iar eu am diesel, CBAB, tot in acelasi interval de turatie, din cate am observat indiferent de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine oscileaza vitezometrul, dar la viteza mare, peste 140. Deci e "buba".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si la mine face exact asa turometrul,cred ca este normal . Va voi spune cat de curand ce spune testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o problema asemanatoare. la 120 km/h mi se apare martorul de la buji incandescente, si imi tai din puterea motorului, mai mult de atat nu pot merge cu ea. am pus-o pe test - mi s-a spus ca este de la EGR - l-am curatat, dar tot asa face.

ceva idei? tin sa precizez ca este vorba de un motor 2.0, diesel 110 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0299 Reglare presiune de supraalimentare

S-a ramas sub limita de reglare

Si mai am asa:

Diagnoza unitatii de comanda VW Diesel EDC 17CP14 Valori reale

Sistem de reciclare gaze de ardere

95%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu un golf 6 tdi 110 cp si din cand in cand sta turata la 1000 de turatii. Merg aproximativ 4-5 km si isi revine. Am pus-o pe tester dar nu apare nicio eroare. Este normal? Sau de la ce ar putea sa fie? Un mecanic mi-a zis ca este posibil sa stea turata deoarece exista un consumator si trebuie sa incarce bateria. Astept pareri. multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de particule isi face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cand isi face aceasta regenerare? La ce perioada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista perioada fixa. Este in functie de cat de plin e, asta depinde mult de regimul de functionare al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. M-am linustit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce l-am schimbat!

Masina facea asa si inainte sa schimb actuatorul turbo!

Si acum face in continuare la o perioada de 5-6 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam repede.... depinde si cati km faci in astea cateva zile... daca nu faci prea multi, e destul de repede.

 

trebuie vazut daca filtrul este plin sau masina da cu fum.... caz in care incarca foarte repede filtrul si acesta trebuie sa isi faca regenerarea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu da cu fum deloc. Dar sunt perioade in care se intampla o data la doua luni si se intampla si dupa 5 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, am si eu un golf 6 tdi 110 cp si din cand in cand sta turata la 1000 de turatii. Merg aproximativ 4-5 km si isi revine. Am pus-o pe tester dar nu apare nicio eroare. Este normal? Sau de la ce ar putea sa fie? Un mecanic mi-a zis ca este posibil sa stea turata deoarece exista un consumator si trebuie sa incarce bateria. Astept pareri. multumesc frumos

 

Exact aceeasi problema o am si eu la un golf 6, 2.0 tdi, 140CP si in fiecare dimineata sta turata la 1000 turatii, iasa un fum albicios putin albastru, iar dupa cativa km se opreste. Nu are nici o eroare, m-am gandit si eu la regenerare, dar chiar in fiecare dimineata ? In ce camp imi arata in vcds incarcarea filtrului si cat e normal sa fie (intre cat si cat) si ce ii pot face daca e de acolo

Modificat de ghitaTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un golf 6 tdi 110 cp si din cand in cand sta turata la 1000 de turatii. Merg aproximativ 4-5 km si isi revine. Am pus-o pe tester dar nu apare nicio eroare. Este normal? Sau de la ce ar putea sa fie? Un mecanic mi-a zis ca este posibil sa stea turata deoarece exista un consumator si trebuie sa incarce bateria. Astept pareri. multumesc frumos

salut. am si eu un golf 6 1.6 tdi , am exact aceiasi problema , e de la filtrul de particule ,la mine deobicei sta turata la 1000 cand stau prin ambuteiaje ,am intrebat de chestia asta si la reprezentanta VW ,mi-au zis ca poate fi e  de la consumator cum ar fi AC ,dar daca scoate fum alb cu miros intepator (ca in cazul meu ) e de la filtru de particule , sta mai tot timpu infundat si necesita regenerare , si la mine la inceput daca era odata in luna , acuma e odata la 3 zile , testerul arata 43g in filtru mai tot timpul , doar dupa un mers pe autostrada turat la 3000 scade cantitatea la 20g , singura solutie ar fi inlocuirea sau anularea DPF

 

Salut, am si eu un golf 6 tdi 110 cp si din cand in cand sta turata la 1000 de turatii. Merg aproximativ 4-5 km si isi revine. Am pus-o pe tester dar nu apare nicio eroare. Este normal? Sau de la ce ar putea sa fie? Un mecanic mi-a zis ca este posibil sa stea turata deoarece exista un consumator si trebuie sa incarce bateria. Astept pareri. multumesc frumos

 

Exact aceeasi problema o am si eu la un golf 6, 2.0 tdi, 140CP si in fiecare dimineata sta turata la 1000 turatii, iasa un fum albicios putin albastru, iar dupa cativa km se opreste. Nu are nici o eroare, m-am gandit si eu la regenerare, dar chiar in fiecare dimineata ? In ce camp imi arata in vcds incarcarea filtrului si cat e normal sa fie (intre cat si cat) si ce ii pot face daca e de acolo

 

dimineata e ok sa faca treaba asta cat motorul e rece , dupa ce se incalzeste isi revine la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!