Jump to content
karburator

Pareri despre dealeri

5 postări în acest subiect de discuţie

karburator   
karburator

Salutare tuturor!

Nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile legate de acest topic dar vreau sa ridic si eu o problema lagata de calitatea relatiei cu clientul a celor din grupul VW.

Concret este vorba de modul cumse face livrarea masinii.

Anul trecut am achizitionat de la unul din dealerii seat un toledo nou. Dupa ce m-au plimbat cu vorba aproape 3 luni, cand mi-au livrat masina am constatat ca scaunele din fata erau sub orice critica. Prezinta niste pete asemanatoare celor de noroi pe care nu am reusit sa le indepartez nici astazi. Nu stiu daca vina apartine productaorului si masina a plecat asa murdara din fabrica sau romanii nostrii sunt mai neglijenti si se urca cu salopetele murdare la bord atunci cand pregatesc masina pentru livrare.

Oricum nu mi se pare normal ceea ce se intampla si consider ca atunci cand liv rezi o masina noua trebuie sa arate impecabil. Prima impresie conteaza intotdeauna

A doua problema este legata de aceste mici atentii pe care dealerul le promite ca sa te castige de client. Mie mi-a promis un senzor de parcare din "partea casei", senzor care dupa nici 6 luni nu mai afiseaza absolut nimic ci doar piuie cand vrea el.

Astept sa vad cum se comporta si cu serviciile post vanzare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dnd   
dnd

La urmatoarea mea masina o sa incerc sa fac un act aditional cu dealer-ul de la care o cumpar.

Acest act va contine urmatoarele:

1.Posibilitatea de a asista in mod fizic la toate interventiile asupra masinii atat in perioada de garantie

cat si in perioada post garantie.

2.La toate problemele ce au fost sesizate in perioada de garantie, voi cere un raspuns scris in care sa justifice tehnic explicatia oferita de dansii in cazul in care explicatia oferita in mod verbal nu ma satisface.

3.In cazul unei interventii de lunga durata sa accepte un control al calitatii care va fi efectuat prin mentionarea intr-un caiet al beneficiarului toate operatiunile efectuate asupra autovehicului.Acest caiet

va contine urmatoarele rubrici

1 -nr criteriu

2- data

3- numele clar al operatiei tehnice (inlocuire, reparare,etc...) ce a fost efectuate si a reperului care a fost supus acestei operatii.

4- numele mecanicului care a efectuat operatia respectiva

5- semnatura mecanicului respectiv.

Acest act va fi autentificat in prezenta unui avocat.

Parerea mea de consumator care plateste pentru un bun este ca dealer-ul care va accepta aceste conditii

minimale de la mine, o sa isi incaseze comsionul cuvenit.Daca cei de la VW nu accepta aceste conditii

foarte bine o sa ma indrept spre o marca care imi va accepta si mie doleantele.Insa cred ca numai in acest

mod vom putea sa ne aparam drepturile.

Din nefericire, la toate aceste concluzii am ajuns dupa niste experiente amare si numai daca toti mai multi posibili clienti vor cere aceste lucruri va duce la o schimbare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
elad   
elad

Cred ca esti suparat rau de tot pe unii dealeri.

In ceea ce priveste punctul 1 expus de tine ,nu cred ca o sa ai posibilitatea de a asista in totalitate la toate interventiile efectuate asupra masinii pentru ca se doreste ca atentia mecanicului sa fie indreptata asupra reparatiei automobilului,pentru relatia service client existind personal adecvat(consilieri service,coordonatori ateliere,directori service etc.).De asemenea cum ar fi ca toti clientii sa solicite sa stea linga automobil pe durata reparatiei-cred ca ar semana mai mult a acvariu nu a service.S-ar impiedica de exemplu mecanicul de la rampa 2 de clientul de la rampa 3,antigelul scurs de la autoturismul de la rampa 4 l-ar murdari pe clientul de la rampa 5 samd.

Cred ca poti verifica ca toate piesele+consumabilele inlocuite ,precum si restul de ulei, antigel samd sa fie in portbagajul masiniii la predarea acesteia.Poti de asemenea sa soliciti o proba de drum pentru a fi sigur ca s-au remediat toate problemele pentru care autoturismul a ajuns in service.

In ceea ce priveste punctul 2 cred ca este ok.

Pentru punctul 3 nici nu cred ca este nevoie de asa ceva intucit pentru fiecare comanda ar trebui sa se elibereze un deviz pe care sa fie trecute toate operatiunile efectuate la autoturism,precum si piesele inlocuite,semnatura mecanicului si a unui reprezentant service.Ar trebui specificat in carnetul service al autoturismului perioada de timp in care a fost imobilizat in service , pentru ca garantia sa fie prelungita .Daca doresti ca aceste lucuri sa fie specificate printr-un contract.....hmm!!!....succes!

Modificat de s_c

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tirneat   
tirneat

Are cineva experienta cu dealerii online de masini noi din Germania?

Ca exemplu – am vazut http://juetten-koolen.de/CM/ - unde preturile la unele modele sunt mai bune ca cele de catalog din Romania.

La o prima analiza, ar trebui tinut cont de:

- eventualele discount-uri ce le poti obtine la dealer in Romania, sau chiar programul Rabla daca ai noroc

- costul transportului (pentru o comparative corecta, trebuie adaugat costul platformei pana in orasul unde este dealerul cel mai apropiat)

- garantie producator vs garantie din tara (presupun ca la Skoda se dau doar 2 ani de garantie la un dealer online, se poate extinde contra cost la 4 la extra cost si nu e clar daca e internationala)

- diferenta de TVA (19% vs 20%)

- probabil ca depinde de la dealer la dealer daca se poate achita fara TVA sau se achita suma totala si se recupereaza apoi cei 19%

Sunt ok astfel de dealeri? Se pot intampina ceva probleme sau alte costuri ascunse? Care ar putea fi costurile aproximative de transport daca ar veni pe platforma cu o firma serioasa?

Scuze daca s-a mai discutat subiectul, am dat un search si nu am gasit informatii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
75NOR   
75NOR

Daca te ajuta cu ceva, transportul si asigurarea, facute de o firma serioasa (nu de 2 baieti care agata o platforma dupa un Sharan) sunt 1,000Eur.

In al doilea rand - masinile noi in Germania sunt mai scumpe decat in Romania, pe echipare echivalenta - deci nu vad avantajul. Trebuie sa compari mere cu mere, nu echipare de varf aici, vs. chel-line din Germania.

Nu in ultimul rand - se poate: una dintre multinationalele din Ro cu cel mai mare parc auto, cumpara 100% de la ASW Automobile din Germania. Comanda la ei, cei de al ASW se ocupa de tot, inclusiv de livrarea pana la sediul acestei multinationale. Dar, asa cum spuneam se comanda la preturile de lista din Germania si se primesc rebate-uri de flota.

Evident, tu ca PF, vei cumpara la lista + transport + asigurare.

Daca stii sa pui problema, nici in Romania nu cumperi la lista...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×