Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

sharan din 2002 auy ,da este dublu climatronic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...daca ai dublu climatronic, iar tu vrei sa anulezi circuitul antigelului direct de langa motor, in spate cum mai ajunge caldura? ai o aeroterma si in spate cu un radiator care face acelasi lucru ca aeroterma din fata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu,linga rar sau inainte este unu ce repara incalzitoare de sharan,cauta si gasesti garantat,ia unu sh.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am gasit sh destule dar au niste preturi de te sperii,si pe langa ca nu ai nici o garantie ca va functiona macar iarna asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pentru ca a venit frigul si webasto nu fuctioneaza am inceput sa caut problema. Am constatat ca bateria de sub scaunul pasagerului din dreapta e varza, urmeaza sa achizitionez una ... insa pina atunci as vrea sa stiu daca si aceasta baterie este incarcata de alternator ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un dubiu am comanadat de pe net bujie incadenscenta pentru webasto si mi-a venit una tot Beru asemantoare la dimensiuni dar difera ultimele trei cifre la cod anume eu am :0100226228 la 8V iar ce am primit este Beru GH001 cu codul 0100226340 tot la 8V.

Ma gandesc ca or fi tot din aceasi gama probabil dar am zis sa intreb pe forum ca nu am pe altcineva cine mai ales ca cei de unde am comandat bujia ziceau ca dupa seria de sasiu eu nu am webasto pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No ii bine ce am lucrat pe acolo, in seara asta am cand am oprit masina si m-am dat jos am auzit ca ceva suna sub masina si cand m-am uitat , minune mergea webasto, acuma nu stiu cum a pornit si cand ca afara erau 7 grade iar temp antigelului era mai mare de 50* C .

Nu am buton separat pentru webasto si testerul nu-mi vede calculatorul ca sa intru si sa sterg erorile dar ma bucur ca functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu buton sau fara testerul trebuie sa ti-l vada oricum.Trebuie sa auzi ca functioneaza in mers cand duduie nu dupa ce opresti motorul atunci se poate auzi doar ventilatorul.

Pui mana la relanti in dreptul tevii de evacuare daca scoate gaze fierbinti e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Am si eu nevoie de ajutor. Problema incepe cu nepornirea incalzitorului D5Z-F. Am dat jos am verificat in afara de ventilator care se misca greu n-am observat nimic. Cu testerul nu se poate identifica, cred ca electrinica e dusa.

Intrebarea ar fi daca se poate schimba cu unul mai vechi D5W-Z? Sau sa incerc sa caur doar electronica?

Mersi anticipat!

IMAG1625.jpg

IMAG1626.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus mana pe toba aia micuta si era calda si am vazut ca porneste cam la 1 minut dupa ce pornesc motorul, testerul nu-mi vede calculatorul din cauza unei probleme electrice  cred ca-i intrerupt ceva fir pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Nu mai obosi cautand electronica, il arunci pe tot si pui altu, model anterior.

Nu merita efortul costurile , la urma se va strica electronica in maximum 3 ani( vorbesc de electronica noua). Acest model este construit sa-se strice, sa nu fie servisabil. Daca te uiti mai atent la ele constati ca se autodistrug singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi model am si eu D5Z-F, am gasit stutul pe care se prinde toba lui retezat din carcasa. Nu este nici o urma de lovire , de batranete, este din 2008 nov. masina. Deci, merg modelele mai vechi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am verificat pompa de apa si merge...(verificata intr-ul vas cu apa) insa tot nu reusesc sa scap de eroarea asta  01410 06 00 - heater over temperature...care o fi problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Da am probat si merge perfect D5W-Z in loc de D5Z-F.

Aveti idee unde gasesc schita de alimentare pentru a testa inainte sa montez pe masina?

Mersi pt sfaturi!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Daca scoti pompa de pe masina si te joci cu ea va mai functiona o perioada scurta de timp, reasezi carbunii pe pozitie. Incearca pompa pe masina . te urci , pui contactul 3-4 secunde, iei contactul , ridici capota si asculti acolo daca merge. Asase verifica corect. Daca ai motor de 2000 de cm. Cubi poare sa fie din comanda ei , la aceste masini este radical schimbata instalatia electroca si este un mistr cine comanda pompa si in ce mod. 

 

Cea mai simpla de a proba este pe masina, pentru al testa jos de pe masina ai nevoie de pompa de motorina +un flux continuu de apa........ Este cam complicat. 2 suruburu si 2 furtune de apa nu este complicat. Zic eu!

 

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am incercat pompa de apa in felul urmator, (cea de langa incalzitor) .... am dat pompa jos de pe instalatie, am alimenta la aceeasi sursa de curent (cea a incalzitorului), m-am conectat cu VCDS la masina si am dat "output test" la pompa de recirculare a alei si am pus pompa sa traga apa dintr-un vas...si mergea chiar foarte bine! cea de langa motor se aude cand pun contactul, deci, ce ar mai ramane de verificat? oare sa fie infundata pe undeva instalatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o problema, pe unde ar putea baga gazele de la incalzirea auxiliara in interiorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o nelamurire.Pompa de apa se aude ca functioneaza acum patru ani am schimbat carbunii dar acum dupa ce porneste si se incalzeste se si opreste din electronica de parca n-ar circula apa deloc.

Poate ca ar trebui aerisit sistemul de circulare?

Eroare nu-mi da nimic.

Mersi pt raspunsuri!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.11.2017 at 19:50, crocodill a scris:

Salut! Da, este incarcata de alternator.

Daca la mine alternatorul nu o incarca care ar putea fi problema, am masurat pe bornele bateriei secundare si nimic,  ... am verificat toate sigurantele si sunt ok, am scanat cu vag si nimic !!! ???  

Log-BV 60PUF-WVWZZZ7MZ3V024227-205670km-127797mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 2 baterii trebuie sa ai si un"izolator diode" sau un "solenoid" pentru a nu afecta bateria cu care porneste masina .In cazul in care bateria de pornire se incarca si auxiliara nu .Vina este a"izolatorului diode".Trage 2 fire de la ce cu care porneste masina si vezi de merge webasto.Eu am webasto pe masina ,un golf 4 si trebuie sa fac chestia cu izolatorul pentru ca nu pot folosi webasto fara sa pornesc motorul (se descarca bateria si nu mai am curent de pornire).La mine pornirea la webasto e prin telecomanda.

https://youtu.be/CGD8HAeg5UA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde avem asa ceva pe Sharan, acel solenoid pt cea de a 2-a baterie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2017 at 5:47 PM, Man2 said:

Eu am webasto pe masina ,un golf 4 si trebuie sa fac chestia cu izolatorul pentru ca nu pot folosi webasto fara sa pornesc motorul (se descarca bateria si nu mai am curent de pornire).La mine pornirea la webasto e prin telecomanda.

Nu e normal sa ti se intample asta. Sigur ai bateria obosita. La mine pe Passat merge Webasto cu tot cu aeroterma, fara probleme chiar si mai multe cicluri de 30 minute.

Si la orice masina e la fel. A 2-a baterie e doar un bonus si o masura de siguranta, dar trebuie sa functioneze fara probleme si doar cu o baterie.

La Sharan cred ca are 2 baterii pentru ca are aeroterma si in spate, din cate stiu. Care suge si ea semnificativ din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

La sharan a2 a baterie este pentru functionarea incalzitorului in rgimul de auxiliar sau parcare, fara motor pornit, a2 a aeroterma functioneaza doar daca este motorul pornit. 

Pornesti incalzitorul in regim de parcare , acesta consuma curent din bateria auxiliara,incalzitorul si aeroterma, dupa ce ai pornit motorul curentul dat de alternator cupleaza un releu si unifica cele 2 instalatii electrice ,scoate climatronicul din incalzire auxiliara porneste a 2 a aeroterna si incalzitorul ia in considerare senzorul de temperatura si functioneaza in functie de el. 

In acelas timp alternatorul incarca si cea de a 2 a baterie. 

Cam asa functioneaza la Sharan incalzitorul in cele 2 regimuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu incarcarea celei de-a doua bateri, era o siguranta (S65) arsa pe care a trebuit sa o "repar" pentru ca nu cred ca se gasesc pe undeva de cumparat, problema este ca nu reusesc sa intru in 18 Aux Heatting, sa vad ce erori mai sunt ... verificand un pic o mufa la care am reusit sa ajung de pe langa webasto (cred c e de la pompa de benzina) am constatat ca nu vine curent . De unde pleaca curent la webasto, doar din a doua baterie sau si din  ceea principala ? M-am uitat un pic in Elsa dar i-mi prind urechile . :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!