Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Da asa,ca altfel nici nu intra dar cu gaurelele pe partea opusa tevii de alimentare cu motorina fix la 180 grade fata de aceasta.

Dar vezi ce erori iti da acuma...daca da repeated flame out e din cauza sitei pusa aiurea  daca zici ca ai pus piese noi.

Sa nu dea ceva legat de ventilator.Daca ai de gand sa-l desfaci iar scoate mufa sa nu mai porneasca sa poti refolosi garnitura (dupa ce faci o diagnoza)

Later edit:

Nu stiu daca sa incerc repararea electronicii D5WZ sau sa cumpar un B5WS.

Ar merge?Asta ar fi mai usor de upgradat avand comanda pt pompa de apa.Nu stiu cat e de fiabil comparativ cu D5WZ...sau are aceleasi probleme cu placa?Ce ziceti?

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi "B" e pentru BENZINA. Are alti parametri in soft!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D5WS am vrut sa zic...am vazut tarziu greseala.E compatibil cu D5WZ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de Vw , da poți sa o pui. Nu stiu vagul cum o ved , partea de pompa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu cu un coleg sa reparam o placa de D5WZ. Nicio sansa! Dupa vreo luna pierduta in teste si ridicari de scheme, iti spun ca mai bine dormi. Cablajul multistrat (mai are si intre cele 2 care se vad la exterior) te incurca rau de tot. Noi nici macar n-am ajuns sa intelegem pe deplin modul de functionare. Apoi sa cauti piese... 

Poti pune linistit electronica de D5WS, am mai facut eu. Doar ca trebuie sa conectezi neaparat pompa de apa, altfel nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis-o la reparat la unul care zice ca o face (sau incearca,a zis ca nu e sigur)..deci e posibil sa-mi iau teapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, multumesc pentru informatii (speedo) ,am fost la cineva cu VAG si da urmatoarea eroare :Combustion-Air Blower (V6)  ; Open Circuit,  stiti cumva ce este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eu da nu-ti zic :)

Am aceeasi eroare,am trimis electronica la reparat te anunt saptamana viitoare daca s-a rezolvat sau nu.

Problema e ca se incalzeste afara cred ca o sa trebuiasca sa fac testul cu unitatea abia scoasa de la congelator ca sa simulez conditiile de acu' 3-4 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ticutabel verifica intai motorasul daca nu e gripat si dupa urmezi sfaturile lui speedo.Si pe mine m-a chinuit eroarea asta vreo cativa ani,am rezolvat-o schimband bujia :huh:,cazul pomenit mai sus de crocodil,si de vreo 3 luni nu a lasat nici o eroare,si merge fara rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit după montare și pus testul pe el îmi da eroare                             VCID: EDDB2241A774D3707AA 5 coduri de defecte: 01492 - Limitare functie 35-00 - - 01409 - Lipsa repetata de flama 35-00 - - 01409 - Lipsa repetata de flama 35-00 - - 01409 - Lipsa repetata de flama 35-00 - - 01409 - Lipsa repetata de flama 35-00 - -.                                          Am pus bujie noua, sita noua și da aceiași eroare doar că acum scoate fum pe țeava care ar trebui să tragă aer din prag iar pe eșapament nimic. Eșapamentul rămâne rece pe când țeava de aer se încălzește ușor.  Care sa fie cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

S-a inversat sensul la ventilator sau sunt puse firele invers. Scoate teava de admisie si vezi daca scoate sau trage aer pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa ii inversez firele sa vedem ce face. Mă frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand scoate teava de admisie si verifica daca sufla pe acolo. Dupa aceea dezmembrezi instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,revin cu noutati in cazul meu,simbata l-am desfacut din nou pe al meu  am pus sita dupa indicatiile lui speedo si am verificat si motorasul de la ventilator cum mi-a zis andrusel ,l-am remontat pe masina si am pornit-o ,la inceput a dat semne de pornire dar la scurt timp a inceput sa curga motorina pe la teava de evacuare si s-a oprit. Imi puteti da o alta sugestie despre ce ar putea sa mai aiba ?, 

Speedo daca ai noutati cu al tau  da te rog de stire, eu m-am uitat pe ebay un pic si am gasit unitate de comanda pentru d5wz noua din germania la 120-130 de euro, ce crezi merita ?

Multumesc!

Eberspächer Steuergerät für VW Sharan D5WZ Zuheizer 25216305 NEU

Speedo uite linkul pentru unitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Curata camera de ardere in baie cu ultrasunete si o sa meargă ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut crocodill ,cum se face asta ,si  unde gasesc asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegule cel putin de pe telefon nu vad nici un link dar eu nu as lua unitate..as cauta alt model (D5WS).Eu m-am trezit tarziu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu prea găsești baie cu ultrasunete. Trebuie sabcunoati pe cineva care are un var si il știe pe......... Sa dai de așa ceva. E o scula destul de specializata pe anumite domenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea fuge de electronica lui D5WZ si trece la D5WS si tu vrei inversul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu problema ventilatorului care și-a schimbat sensul după ce l-am desfăcut și am scos magnetii , l-am desfăcut iar aseară și am întors magnetii dar fără să-și schimbe sensul așa că am inversat firele și am reușit să-i dau sensul corect, a scos puțin fum și a pornit dracovenia ,dar, a dat prima data eroare de scurt la masa ventilator apoi de supraîncălzire.

Luni,20,Februarie,2017,22:24:13:5879

Numar VAG: 7M3 815 071

Componenta oi/sau versiune: HEIZG. B/D5W 0001

Codare soft:

Numar atelier:

VCID: EDDB2241A774D3707AA

1 cod a gasit:

01414 - Ventilator aer pentru ardere -V6-

29-00 - scurt la masa

Marti,21,Februarie,2017,10:24:38:58797

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.5

Adresa 18: Încalzire sta?ionara Eticheta: ROJ\7M3-815-

071.clb

Numar VAG: 7M3 815 071

Componenta oi/sau versiune: HEIZG. B/D5W 0001

Codare soft:

Numar atelier:

VCID: EDDB2241A774D3707AA

5 coduri de defecte:

01410 - Sistemul de încalzire supraÎncalzit

06-00 - Semnal prea mare

01410 - Sistemul de încalzire supraÎncalzit

06-00 - Semnal prea mare

01410 - Sistemul de încalzire supraÎncalzit

06-00 - Semnal prea mare

01410 - Sistemul de încalzire supraÎncalzit

06-00 - Semnal prea mare

01414 - Ventilator aer pentru ardere -V6-

16-00 - Semnal înafara limitei de toleranta

Pompa de recirculare de este in spatele vasului de aude după ce opresc motorul.

Am urmărit aseară parametrii la senzorul de flacara și am observat că  merge până la 265 grade și pornește la 60.  Ce trebuie sa mai verific? Sa dau pompa jos și să mă asigur că lucrează?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a stricat de tot "meseriasul" placa...asta e "sunt riscuri cand o desfaci"..cam asta a fost explicatia.

Ma las pagubas.

Crocodil pai nu e chiar asa greu de gasit ultrasunete...cand se duce omul la stomatolog ia cu el si camera de ardere intr-o punga si plateste un detartraj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu o problema mica, sper. 

Dupa ce am schimbat pompa de apa, cu una noua, cat a fost frig, a mers brici, azi nu a mai pornit Webasto nici cu motorul pornit! 

Simtomul este: dupa comada din telecomanda sau direct de la buton, incepe ciclul, si dupa ~1:30 incepe sa se auda vuietul acela, dar putin cam agresiv si cam dintr-o data(parca se tureaza prea rapid) dupa care se reduce turatia si se opreste inclusiv ledul din climatronic.  

Cat timp a functionat, am observat ca la oprirea motorului sau numai a Webasto-ului, la decelerarea acestuia, la o anumita turatie, avea un mic "scartzait" pret de 1 secunda...dar ma rog, nu am intrat in panica. Sa aiba vreo legatura? Sau are ceva senzori de umiditate? Totusi astazi a plouat cu galeata la 1 grad cu plus. 

Modificat de tarca_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as face eu (si chiar trebuie sa fac asa pt ca sunt in aceeasi situatie).

Nu ne mai bate capul acuma ca vine caldura.Il dam jos si-l facem in tihna toata vara cautam o unitate la dezmembrari sau noua...fiecare ce vrea.Ce poti sa faci?Il gadili pana merge.

Camera de ardere daca o speli cu diluant iese ca noua nu trebuie nici un ultrasunet...uita-te cum a iesit la mine in topicul ala "Reconditionare...."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!