Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

On 29.10.2016 at 14:28, andrusel a scris:

Wrong....la 85-86 intra in standby si sta asa in ventilare si la turatie scazuta pana ajunge apa la 75.

asa lucreaza si eberspacher-ul meu model D5Z-F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut diagnoza si am 5 erori, le-am sters si nu vrea sa porneasca sobita. Ma ajuta cineva cu erorile acestea?  trebuie sa schimb pompa?

2016-11-01 07.34.39.png

Modificat de Kata 19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina nu funcționează ori firele întrerupte de la aceasta la sobita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cauta in primul rand in mufa lui ca firele din mufa sa nu fie intrerupte, Apoi cu sigugranta sa iei alta pompa cu toate ca sunt FOARTE fiabile acele pompe. Ca ultima varianta ai defect in electronica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Short to ground = scurt la masa. Vezi vreun scurt al iesirii de pompa spre masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor:)!

Detin un Sharan din 2002, 1.9 TDI , cod motor AUY de 116 cai iar de cand cu perioada rece si ploile din ultima vreme, am remarcat o problema destul de grava, In momentul cand masina atinge temperatura de lucru de 90 de grade si merg cu caldura o perioada mai lunga de vreme, sub masina aud cum porneste un motoras sau calorifer, care din cate am inteles ajuta la incalzirea motorinei sau antigelului. Este situat in partea stanga (partea soferului) undeva langa prag cu un "esapament" separat din care iese fum cu miros de motorina.

Nu asta ar fi problema, mentionez ca nu am incalizre auxiliara programabila din masina, problema este ca intr-un drum mai lung sau dupa o anumita perioada de timp, interiorul masinii se umple cu un fum inecacios de plastic ars sau motorina nearsa, cateodata vad fumul cum iese prin stalpul de la sofer si partea stanga in special, :o

A  mai intalnit cineva problema asta sau poate cineva sa imi zica daca calorifereul respectiv are vreo treaba cu fumul inecacios din masina ?:huh: Mentionez ca in momentul cand caldura e pornita sau o temperatura mai scazuta se intampla chestia asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de incalzire auxiliara fara comanda programabila by remote. Asa am si eu la sharan dar din pacate e decedat si nu am avut timp sa merg la service dedicat webasto. Faptul ca baga fum in masina semnalizeaza ceva in neregula pe sistem. Macar sistemul tau e in viata. Daca nu ai idee de mestereala mergi la cineva priceput si vezi ce conducta e sparta, pentru ca altfel nu vad de ce ar patrunde fumul in masina

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare; am webasto pe un audi a8 2008 si nu aud pompa v55 sa functuoneze defectul fiind ca imi baga aer rece in interior si se inhiba dupa cateva minute de functionare; daca pornesc webasto si pe contact (fara motor pornit), totul merge perfect; 

Am situatii cand merge webasto, da aer cald in interor si fara sa pun contactul, si fara sa se inhibe dar de 2, 3 ori s-a intamplat.. Eroari nu sunt absolut deloc! la output tests la pompa: am a treia casuta 99,6% si imi apare OFF la ultima. 

Se poate sa imi spuneti de unde pot sa compar carbuni pt pompa de recirculare? AM inteles ceva ca merg si de la frigidere... si apoi sa le pui la racit in congelator ca sa le instalezi mai usor? 

Va multumesc anticipat pentru orice informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul tau mai mult ca sigur pompa e fara carbuni. Daca ai dubii de functionare, schimba pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat initial in masina in zona aerotermei, am dat tot jos de acolo si conductele par in regula. Iarna trecuta am intampinat alta problema, acelasi fum/abur sub masina cu miros de motorina la o anumita perioada de timp. Nu ramane decat sa gasesc o persoana priceputa la astlfe de sisteme si sa localizam problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista vreo metoda de a-l opri din functionare?

Si eu am tot asa (fara comanda programabila), dar nu mai imi merge de multa vreme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, nu m-am interesat de lucrul asta. La mine porneste cand merge clima fata si spate la o temperatura interioara de peste 22 de grade, ma gandesc ca este setat sa porneasca cand temperatura de afara e mica de asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Elucidati "misterul" daca cititi topicul(sau macar o parte din el).Spor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Stie cineva ce fel de webasto este montat pe sharan 2 .multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un sharan 1.9 TDI 4 motion 2005. De anul trecut nu mai functioneaza incalzirea auxiliara. Anul trecut, un mecanic mi-a schimbat o siguranta care parea arsa, undeva pe sub capota, si a pornit. Dupa aprox. 2 sapt. n-a mai vrut. Anul asta. cand a venit frigul am verificat sigurantele...sunt in regula. Am fost cu ea in service vw si mi-au spus ca nu comunica cu testerul si trebuie sa o schimb cu totul. 2 800 lei. Modelul este (va spun ce scrie pe el) : Eberspächer D5Z-F 25 2278 05 si pornea auromat la temp sub 4 grade. Are cineva, din experienta, vreo parere? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Va rog daca ma poate ajuta/indruma cineva catre un service, coleg pe forum pt reparatie sirocou. Alhambra 2006 cateodata porneste,isi face treaba dar da cu fum excesiv, alteori nu porneste.

eroarea este:

01414 - Combustion-Air Blower (V6)

            29-00 - Short to Ground

01409 - Repeated Flame-Out

            35-00 -  -

probabil aici nu porneste.

  modelul este:

Control Module Part Number: 7M3 815 071 C

  Component and/or Version: HEIZG. B/D5W       0001

  Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,ma poate ajuta cineva cu aceasta problema? mersi frumos!

15215878_1247969795225610_352922292_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba ventilatorul intern daca se poate,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,astazi am pus testerul pe a mea masina si am aceste coduri de eroare....imi puteti spune care ar putea fi cauza.

01492-Function Lock-Out

06-00-Signal too High

01410-Heater Over-Temp

06-00-Signal too High

aceasta apare de 4 ori

 

Mentionez ca pompa de recirculare se aude mergand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ori nu merge pompa in permanenta ori este obstrucționat traseul  lichidului de răcire( cam imposibil). Verifica pompa sa fie in buna stare de funcționare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de recirculare cu una noua si degeaba....:banghead:  merge 2-3 minute si opreste.

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie conectata pompa pe invers....sau de fapt cum trebuie montata coect.

5 hours ago, silvesru said:

Am schimbat pompa de recirculare cu una noua si degeaba....:banghead:  merge 2-3 minute si se

5 hours ago, silvesru said:

Am schimbat pompa de recirculare cu una noua si degeaba....:banghead:  merge 2-3 minute si opreste.

Ma poate ajuta cineva?

opreste.

Ma poate ajuta cineva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este stricata comanda pompei de apa . Măsoară timpul de functionare după ce iei contactul daca este egal cu timpul de funcționare cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand e motorul pornit ,pompa nu trebuie sa mearga tot timpul?

Am mai citit k poate fi de vina si senzorul de temperatura din sirocou.......

Modificat de silvesru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sirocoul nu comanda pompa de apa !

Pompa de apa trebuie sa meargă in permanenta când funcționează motorul, independent de sirocou. După luarea contactului pompa trebuie sa funcționeze 2-3 minute independenta de funcționarea sirocoului.

De aceea te-am întrebat eu cele de mai sus

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!