Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Daca firul de diagnoza nu e conectat la ECU masinii, nu il poti citi decat in pinul de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com se conecteaza la placa electronica cu aceasta demontata de pe sirocou?Adica deconectata de la mufa din sirocou.

Nu imi face atingere undeva (ba il citeste ba nu) vreau sa demontez numai partea aia sa vad unde e intrerupt si sa-i fac o proba asa "la rece" fara sa o montez in sirocou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge. Doar stocheaza o gramada de erori pe care ulterior le stergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.In caz ca e desprins ceva de pe placa cu ce as putea topi gelul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, eu n-am reusit sa ma bag in niciunul pana acum. Daca-i busit, altul si la revedere. Nu merita efortul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am sters toate erorile mai putin asta care persista:

00668 - Supply Voltage Terminal 30
            07-00 - Signal too Low

La care  terminal 30 se refera ca in mufele D5WZ nu-s asa multe.

 

edit..hai cred ca am gasit tot io dar daca se refera la pinul principal de alimentare de ce s-a conectat la vag ?

Capture.jpg

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca incerc sa fac diagnoza cu vcds pe un d5wz de exemplu, nu pe masina ci "pe banc", cum leg pinii la diagnoza?

pur si simplu leg firul de diagnoza al incalzitorului la firul k-line de la vcds?

cu scula de diagnoza, pe masina, reusesc sa il fac diagnoza, dar cu vcds, pe masina, inca nu am reusit

gresesc undeva in program, la setari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se leaga firul 2 parca la kline la cablul de vag com, si din tester selectezi com de la cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Da, Speedo , se refera la pinul 1 al mufei , adica firul principal ce alimenteaza cu ´(+). Eroarea aceea poate venii de la la un fir mancat in izolatie, poti sa faci diagnoza pentru ca  la diagnoza nu consuma curent mult . La un ciclu de pornire are nevoie de mult mai mult curent si daca este un contact imperfec sau lite rupte in conductor sa nu mai aibe sectiunea de 1,5 , atunci ai o cadere de tensiuune sub 8v si intra in eroare. Poate sa o mai dea de la o baterie descarcata.  

Verifica conexiunile lui , siguranta sa fac contact bine si nu in ultimul rand integritatea firului de (+).

 

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Spuneti-mi va rog ce dimansiune au carbunii de la pompa de recirculare

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Verifica conexiunile lui , siguranta sa fac contact bine si nu in ultimul rand integritatea firului de (+).

 

 

Ala era.In prag ca de obicei.Unde ai imbinare,lipitura,papuci electrici,acolo se coace.Merge si la mine in sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreiTd, poti sa explicit mai exact cum e asta?

daca interfata e pe usb, nu selectez din program usb?

inteleg ca mufa de la diagnoza trebuie alimentata corespunzator , sa aiba + si - ca in mufa obd a masinii, dar pinul 2 al incalzitorului nu e masa ( - 12)  ?

stiu ca pinul 5 al incalzitorului este firul de diagnoza..

daca poate cineva explica mai detaliat cum se face, ar fi excelent , nu doar pt mine, ci si pt cei care vor sa-l testeze pe banc cu vcds, nu pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un manual cu date despre mai multe modele de Eberspaecher, sunt coduri si vechi/noi pt componente. Cine are nevoie il poate descarca.

eberspacher.pdf

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pinul 5 este K-line , se conecteaza la vcds pinul de K-line .

Pe pc se instaleaza softul , si se selecteaza rs232 , conectezi cablu de date , si selectezi com cablului de date .

Nu stiu sigur daca functioneaza softul cu cablul acela de date , sau are nevoie de un cablu cu id sa interactioneze cu softul .

La webasto merge cu WTT , la eberspacher merge cu edith , parca il au ei pe site la downloads .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am inlocuit carbuni la pompa de recirculare.

Acum se aude cum merge.

Miine urmeaza sa sterg posibilele erori si sper ca pina la iarna viitoare sa nu mai discut despre incalzirea auxiliara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa fac urmatoarea lucrare https://www.sgaf.de/content/abschalten-zuheizer-hilfe-taxischalters-253045 dar nu gasesc nicaieri butonul respectiv am incercat in cateva locuri sa-l comand dar dupa cateva ore m-au sunat ca nu pot aduce butonul respectiv,stie cineva vreo sursa de unde as putea procura intrerupatorul in discutie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA reprezentanta ai sunat ?

LE: nu  suna ca nu se mai produce acel buton ....
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si eu butonul ala vreo 2 luni(inclusiv dezmembrari) si nu l-am gasit.Am pus un intrerupator on/off si l-am pus in zona sigurantelor de sub bord ca sa nu se vada urat in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta dezmembrari, mai ales cele de Anglia au dotari mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cautari zilnice si insistente pe la dezmembrarile din zona si pe net tot nu am gasit butonul buclucas pt a opri porni incalzitorul asa ca m-am reorientat si am pus un intrerupator ce l-am gasit la un magazin de tuning,poate mai sant si altii cu aceeasi problema.Pe de alta parte incalzitorul scotea un fum tot mai mare si curgea motorina pe esapament pana nu a mai pornit,la tester dadea eroarea "repeat flame out"desfacut verificat bujia buna caile de aerisire evacuare ,absorbtie curate ca pana la urma sa constatam ca bujia era slabita(a imbatranit  saracuta) nu reusea sa aprinda motorina inlocuita cu alta si merge ok.20160211_162214.thumb.jpg.1fa080aa8f528d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am reusit dupa multe aminari sa inlocuiesc carbunii de la pompa de recirculare.Acum o aud pornind dar si mergind dupa oprirea motorului o perioada de timp,dar la scanarea cu vcsd apare eroarea 01490-flame monitor (g64)/36-00-open circuit.Despre ce poate fi vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de flacara defect.

41244f_temp_sensor-2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

George cred ca inainte sa postezi ar trebui sa citesti putin prin arie sa vezi daca sa mai discutat dar nu ai timp sa citesti regulile ca doar trebuie sa iti rezolvi problema si apoi pa pa. Sunt multi care repede repede sa isi rezolve problema dar apoi uita de forum. Nu astept raspuns sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. De cateva zile am observat ca nu mai porneste incalzirea auxiliara la sharan.  Imi poate spune cineva daca exista un senzor care activeaza aceasta incalzire? Sau care e principiul de pornire?Pe tester nu imi da nicio eroare. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!