Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Salut.

A fost facut test cu Vagcom?ce eroare a dat?Daca partea ECU din sirocol e stricat trebuie schimbat cu tot se poate gasi in magazin sau pe net.Undeva in acest topic am citit despre problema asta si e greu repararea fiind lipit partea electronica cu ceva silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut test pentru k eu am galaxy nu sharan,iar de ecu am tras eu concuzia pentru k tot ce se putea verifica am verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub panou de sigurante nu ai o mufa roz?(deasupra la picioru sting), daca ai eu cred sigur ca merge un tester de vw (vagcom) pt ca motoru e vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-i faci diagnoza cu vagcom-ul, sa vezi daca comunica si daca ai ceva erori.

De curiozitate, foloseste o lampa de control si vezi daca ai curent in mufa.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Modificat de valy5110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@

valy5110- poate prezinta interes pentru tine , vezi ca la un parc de dezmembrari din Posta Calnau (pe dreapta cum te duci spre Ramnic )dupa peco , sau la Dan (asa il cheama pe patron) am vazut astazi ca aveau un sharan la dezmembrat si avea eberspacher pe el , D5WZ, parca. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi,nu ramane decat sa montez sirocou pe masina si sa pun testerul sa vad ce erori da, sper sa nu fie placuta electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bagai numa mufa si intra cu testeru si vezi daca comunica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Adrianf ,multumesc .

Acum 2 luni am pus Gutmanul si nu imi vedea sirocoul,credeti k din cauza k era  motorul oprit?sau din ce alta cauza ar fi putut fi

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cu motoru pornit,verifica firele din mufa deobicei firu de + este intrerupt chiar in mufa.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Trebuie pusa diagnoza pe masina , modulul electronic poate sa fie blocat din cauza aerorilor(la 5 erori nu mai porneste, trebuie sterse ),daca  calculatorul nu il vede se verifica mufa sa nu fie firele  intrerupte ,  de obicei firul rosu gros se rupe lagga mufa .

Dupa ce ai parcurs pasii de mai sus te gandesti la o electronica noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se poate face in cazul pompei de dozaj care dupa 10-15 minute de functionare da eroarea ; scurt la masa....

se poate reconditiona ?

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !
Nu prea poti sa faci nimic pompei de dozare , este capsulata si daca dupa 10 min da aeroare inseamna ca este lauat lacul de pe bobinaj si in momentul in care seincalzeste face scurt. 

Sfatul meu este sa o inlocuiesti avand in vedere apropierea mare intre motorina si si un defect de natura electrica!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vagcomul pe galaxy si nu merge,trebuie sa pun testerul de ford

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti vede Incalzirea Auxiliara, mai mult ca sigur nu se alimenteaza sobita cu curent.

Ai verificat daca ai tensiune, de regula se rupe firul de "+" chiar din mufa sobitei.

Spor la verificari.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns dar vagcomul nu vede deloc masina nu numai Incalzirea Auxiliara iar firele sunt verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se poate face in cazul pompei de dozaj care dupa 10-15 minute de functionare da eroarea ; scurt la masa....

se poate reconditiona ?

am schimbat ponpa de dozaj si da aceiasi eroare dupa 15 minute de functionare.......sa fie si a2-ua ponpa defecta[,mentionez ca am luato de la dezmembrari] s-au sa fie alta problema....cablaj? s-au unitatea electronica de comanda?...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Singura varianta pe care mai poti sa o incerci este sa incerci cu alta electronnica. Dupa ce da eroare de pompa daca orestii motorul di il repornesti porneste sirocoul fara probleme? Daca porneste imediat dupa eroare sirocoul sansele sunt sa fie ceva din electronica. Mai este posibil ca in interiorul electronicii sa fie busit un condensator sau un tranzistor si in momentul in care se incalzeste sa o ia pe campii sau o lipitura imperfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am o rugaminte pentru cine poate sa-mi explice cum as putea sa dau  drumul la eberspacher D5W fara sa montez sus pe masina.

Mersi si Sarbatori Fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai o pompa de dozaj pt motorina,o pompa de apa(e buna si una de gradina,o pui intr-o galeata sa isi faca recircularea prin sirocou).Legi pinii 1,6si7 la plus,pinul 2 la minus.Pinul 4 la pompa de dozaj, la care trebuie sa duci si minusul pe care poti sa-l iei de la 2.Sa nu gresesti traseul(adica intrarea si iesirea) la pompa de dozare ca plangi langa ea.Iti recomand sa o amorsezi mai intai.Daca pompa de dozare nu este sub tensiune nu iti porneste.Ca sirocoul sa porneasca trebuie sa aiba conexiunile perfecte,bujia buna,pompa sub tensiune si senzorii in regula.In primile pagini gasesti parametrii senzorilor(in ohm).Bafta.Si sarbatori fericite la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si La Multi Ani! Am gasit rezolvare la problema mea,expusa in trecut aici. Era defecta pompa de recirculare a webasto.ului. Am schimbat.o,merge dar acum am alta problema. Nu mai vrea sa porneasca din telecomanda,ci numai cand pornesc motorul. Daca apas pe telecomanda imi clipeste ledul verde si imi porneste doar ventilatia climei,nu si webasto. Inainte cand pornea webasto din telecomanda,ledul clipea rosu,nu verde. Clima e setata corect,e pe hi,ventilator maxim si nu e pe econ. Nu sunt pe rosu nici cu benzina...Ma gandesc ca singura problema ar putea fi bateria dar toturi nu da semne de oboseala pentru ca porneste la sfert motorul...Ce ar putea avea de nu mai porneste din telecomanda? Multam pentru eventualele raspunsuri si Sarbatori fericite tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy,pe care fir de comanda? Poti fi mai explicit te rog? Nu prea ma pricep...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Singura varianta pe care mai poti sa o incerci este sa incerci cu alta electronnica. Dupa ce da eroare de pompa daca orestii motorul di il repornesti porneste sirocoul fara probleme? Daca porneste imediat dupa eroare sirocoul sansele sunt sa fie ceva din electronica. Mai este posibil ca in interiorul electronicii sa fie busit un condensator sau un tranzistor si in momentul in care se incalzeste sa o ia pe campii sau o lipitura imperfecta.

dupa ce da eroare de pompa, antigelul este undeva la 70 grade si nu m-ai porneste eberspacherul decat a doua zi cind  totul este rece pa masina;motor;antigel.............

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!