Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

La sharan nu vede sirocoul decat cu motorul pornit. 

E valabil doar pt modelul mai evoluat de sirocou (ala cu pompa de apa in el) adica de la anul 2005 in sus.Astea mai vechi se vad si numai cu contactul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-l vede in diagnoza inseamna ca nu se alimenteaza. Asa am patit si eu si am avut firul de + intrerupt.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Daca nu-l vede in diagnoza inseamna ca nu se alimenteaza. Asa am patit si eu si am avut firul de + intrerupt.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-l vede in diagnoza verifica toate firele de la mufa care e in sobita. La mine era desprins un fir si nu s-a vazut decat dupa ce s-au analizat toate firele din mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius , poti verifica pompa de apa separat sa o alimentezi direct la 12V , dar nu mai mult de 3 sec in gol , pt ca exista riscul sa se arda. Instalatia electrica ar trebui sa fie la fel , la D5WS difera doar cele 2 fire care pleaca din placa electronica catre mufa care duce catre pompa de apa iar din capatul celalalt al mufei pleaca un singur fir catre pompa de apa adica alimentarea , in rest conexiunea firelor este identica cu cea de la D5WZ. .

poze cu mufa care iese din sirocou pentru pompa de apa pentru instalatia de la tipul D5WS.Intslatia pentru D5WZ nu are aceasta mufa !

post-116558-0-07774700-1385841824_thumb.

post-116558-0-13748100-1385841832_thumb.

post-116558-0-43413900-1385842005_thumb.

post-116558-0-34787100-1385842009_thumb.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa poti sa o tii si cateva zile la 12V ca nu se arde nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In gol(sa nu treaca apa prin ea)... nu stiu !?

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu stii??? E un motor electric, ce crezi ca are? Daca ar merge in sarcina(cu apa) crezi ca ar fi mai putin stresat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu un webasto thermo top c pe masina dar nu reusesc sa.i dau de capat,nici dupa zile intregi de citit forumuri. Daca puteti sa ma ajutati cu o idee,sfat v.as fi recunoscator. Cred ca am prins ideea de baza al functionarii si am procedat in felul urmator. Inainte de a opri motorul,am lasat climatronicul pe deschis,3-4 liniute la ventilator,fara sa apas butonul econ. Dupa ce s.a racit motorul,am pornit webasto de la o telecomanda telestart t80. Dupa 20-30 minute de functionare,simptomele ar fi urmatoarele: porneste,incalzeste conductele,furtunele,scoate aer cald pe la teava esapament dar in habitaclu imi baga aer rece,nu aer cald. Ieri mi s.a parut ca se incalzesc ambele furtune pana la intrare in masina iar astazi doar unul dintre ele a mai ajuns cald pana acolo.Aveti cumva idee ce poate fi defect sau nu procedez eu corect de baga aer rece in habitaclu,in loc de aer cald? Poate fi arsa pompa de recirculare a lichidului de racire sau vreo clapeta de caldura blocata pe inchis? Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai conexiune directa intre webasto si clima atunci ar trebui ca webasto sa dea drumul la caldura cand temperatura antigelului ajunge la 30 gr. Eu am tras de la webasto(termotop C) fir direct in mufa climei si el imi deschide ventilatia in interior pe treapta a 2a . Incearca sa scoti capacul de deasupra de la webasto sa ajungi la mufa pompei de apa si cu 2 fire le legi la baterie si vezi daca fc.Odata ce porneste si incalzeste nu ar tb sa nu mearga. Posibil sa fie si vreun senzor nu stiu .Pompele de apa de la webasto sunt mai pacatoase cedeaza mult mai usor fata de astea de la Eberspacher.

Te intreb daca nu folosesti webasto ti se incalzeste in masina ,baga caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi, pe masina la mine am montat  Eberspacher., l-am demontat de pe masina ,l-am desfacut bucati garniturile erau praf bujia cind am alimentato s-a si rosit, motorasul  ventilator era gripat un rulment pe care l-am degripat l-am alimentat cu curent si a pornit,, pe mufa de la masina vine curent si pompa de motorina baga.. am reusit sa fac ceva de la vazut pe tester[ dar cu motor nepornit] trebuie pornit motoru cind se pune testeru??, A AVUT O EROARE PE MOTORAS, a sters-o  a incercat sa-l porneasca din tester se auzea doar impulsul pompei de motorina ,  Eberspacher. nu vrea sa porneasca. nu gasesc nici un specialist in zona, stie cine pe BAIA MARE, dimineata au fost -5 grade am pornit motoru dar  Eberspacher. zero, in schimb dupa ce am oprit motoru a ramas pornita pompa de apa cea deasupra filtrului de motorina, bizaia. ce naiba poateavea???? caldurac in masina putina am lipsa 2 motorase cel de la recirculare v154 si unu v145 cred ca cel ce deschide clapeta de la caldura???? am bulit-o rau de tat... ma puteti ajuta cu un nr de-al vostru de tel sa vb , adresa mea de gmail   pdarius8@gmail.com   merci anticipat!!!


am vazut ceva scris ca ar fi un senzor sub stergatoru din parteasoferului, ala da comanda la ,   Eberspacher., sau senzorul din barafata partea stinga?? pe urma tre sa porneasca pompa apa,  climatronicu trebuie setata cumva anume???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani tuturor romanilor! Merci pentru raspuns gabiopel. Cu motorul pornit,fara webasto,imi baga caldura in masina dar e un aer cald moderat,nu fierbinte chiar daca temperatura motorului a ajuns la 90 de grade. Asa e normal sa bage? Azi dimineata am dat drumul din nou la webasto. Dupa 20-30 de minute s-a oprit,probabil ajunsese la temperatura optima dar degeaba...in masina tot aer rece baga. Am pus din nou mana pe furtune si turul era fierbinte iar returul rece sau putin dezmortit. Asta inseamna ca intra cald in caloriferul masinii dar nu trece mai departe si de asta returul e rece sau care e principiul? Incalzirea webasto-ului nu tot prin  caloriferul masinii trece sau are ceva separat? 


Inca ceva...Am intrat in submeniul climatronicului si acolo pe pozitia 20,unde spun colegii de pe forum ca ar trebui sa fie valoarea 00 sau 01,la mine arata valoarea 100. Am eu alt tip de climatronic si nu corespunde pozitia 20 la toate modelele? Ma gandeam inclusiv ca poate  nu e  cumva climatronicul sincronizat,setat cu webasto dar daca era asa nu baga nici aer rece cand porneam webasto,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius daca este sa porneasca ,porneste si fara senzorul de temperatura cand am avut eberspacherul l am pornit din ceas nu avea senzor de temperatura ,acum la webasto la fel nu i am legat senzorul si nici modul vara/iarna si sirocoul il pornesc din ceas si telecomanda si porneste bine merci.Senzorul este cel de sub stergatoare .Din ce mi aduc aminte in mufa de alimentare pe linga plus si minus mai este un fir pe contact ce da impuls la pornire parca . Nu vad ce setari sa i faci climatronicului pt ca nu el da comanda sa porneasca ci sirocoul porneste clima Baietii cu experienta de aici iti pot zice mai in detaliu .

Silverone -daca sirocoul merge atunci sfatul meu este sa verifici caloriferul din interior ca nu cumva sa fie infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabiopel,ok dar daca ar fi caloriferul infundat nu as intampina aceeasi problema si cu incalzirea proprie a masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sirocoul este montat de fabrica?

A functionat vreodata ok? Eu nu cred ca a functionat 20-30 de minute si nu a incalzit apa din calorifer pe vremea asta intra imediat in overheating si se oprea. Incalzeste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit,fara webasto,imi baga caldura in masina dar e un aer cald moderat,nu fierbinte chiar daca temperatura motorului a ajuns la 90 de grade. Asa e normal sa bage?

Pai ai zis ca nu prea iti baga cum trebuie aer cald in habitaclu , eu asta zic ca ar fi .La 20-30 min de fc apa ar fi ajuns sus si ar fi trebuit sa ai cald calumea in habitaclu si motorul cald . Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy, ai puteasa-mi zici daca cumpar un alt siroco pot sa-l incerc atasindu-i mufa si alimentat cu motorina fara sa-l pun pe masina????sa-l leg in circuit


00812 si 00814 a avut careva aceste eroari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile de eroare respective nu au treaba cu webasto ci cu brake pressure solenoid.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se poate ca in cateva secunde de la aprindere se va supraincalzi si se va opri. Obligatoriu sa fie exact la fel sirocourile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pavy,din identificarea V.I.N-ului reiese ca nu are incalzirea auxiliara din fabrica ,cu toate ca pe eticheta de sub capota scrie ca e montat tot in 2004 de cand e fabricata masina. nu stiu daca a functionat vreodata webasto ca abia am cumparat masina,cu vreo 2 luni in urma. Motorul cred ca se incalzeste pentru ca in urma unui test,dupa ce am pornit motorul,mi-a trecut de pe benzina pe gpl,aproape instant,deci temperatura din motor era undeva la 30 de grade.. gabiopel.din cate am inteles de la altii,incalzirea prin clima nu da aer fierbinte,ci unul cald pentru ca face temperatura ambientala in habitaclu,nu fortata...


hop...stati ca mi-a mai venit in minte o buba... Astia de la service cand mi-au montat gpl-ul,pe instalatia de racire mi-au pus 2 teuri,si unul pe tur si unul pe retur. am observat ca webasto baga caldura pe tur si pe instalatia de gpl.prin teurile alea. Oare se pierde pe acolo si nu mai ajunge atat de fierbinte in calorifer,incat sa aiba putere sa bage si in habitaclu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum se incalzeste mai greu lucru acesta l am observat la mine care nu am avut webasto din fabrica si traseul este mai mare si de aici motivul ,la tine esti sigur ca aia de la montarea gpl-ului nu or fi pus vreun furtun iurea..,sa mai intamplat...?,totul este sa verifici traseul furtunelor.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,o sa mai verific traseul furtunelor. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nici anul asta nu vrea sa functioneze sobita fara demontare de pe Sharanel.

A inceput sa dea cu fum dupa ce opresc motorul.

PS: anul trecut am inlocuit sita, garnitura si o-ring-urile.

Idei?

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Va cer ajutor daca puteti sa-mi dati un sfat ,am un sharan din 2004 si normal ca nu mi-a mers webastoul niciodata de cand l-am luat

 am inceput cu schimbatul pompei  de recilculare (ce-a mica din fata stangade sub capota )am lut garnitur sita curatat etc  nu baga pompa de motorina motorina schimbat si aceea tot nu merge schimbat si pompita si schimat si webasoul cu altul luat tot de second si tot nu merge imi vine sa mor de ciuda am bagat o gramada de bani acum idupa ceam schimbat si webastoul imi da urmatorul mesaj: 01491-glow-plug for heater (q9)

            29-00-short to ground

 

 va multumesc din suflet daca ma puteti ajuta

 0744560989 calinmaris@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descrierea ta inteleg ca nu ai inceput cu inceputul.Ai facut un test inainte sa schimbi pompa de motorina?Din eroarea ce spui trebuie sa controlezi bujia,s-ar putea sa fie dusa,apoi ai un scurt la masa,controleaza firele in mufa.Bujia daca ti-i dusa poti sa stai in cap si nu-ti porneste.Si inca ceva controleaza toti senzorii:overheating,temperatura de flacara,motorasul etc.Este de ajuns unul sa nu comunice cu centralina sirocoului si nu porneste niciodata chiar daca stergi erorile.Cand ai o eroare inseamna ca trebuie reparat ceea la ce iti da eroare,bafta

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!