Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Pai am pus mana pe furtunul care pleaca din el spre motor si era fierbinte,alte lucrari gen golit instalatia de antigel nu am facut,de unde sa ia aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si furtunul care vine de la motor in webasto cum era, rece? 

Modificat de luck33ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrusel, daca apa este calda, inseamna ca bujia, pompa de comb, arzatorul si sita isi functioneaza.

Incearca sa verifici pe traseu pana unde este cald, poate totusi nu functioneaza pompa de recirculare in parametri. Poate sa aiba legatura si cu senzorii de temperatura de pe webasto.

La fel am patit si eu dupa ce l-am montat inapoi pe masina( fara apa in el ), a pornit si s- a oprit de cateva ori pana s-a aerisit.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,furtunul care vine de la motor in webasto era rece.Asta cu pornitul si opritul dupa ce il montezi e normal,dar la mine a mers in iarna ,si pe vag-com vad cum creste temperatura de la ambii zenzori si dupa automat se opreste,as scoate din calcul senzorii.Deci mai ramane problema circularii apei,m-ai inspectez si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e pompa de apa,are momente cand merge cand,misc de ea intr-o pozitie iar mai merge un pic.Probabil carbunii sunt dusi.A desfacut cineva ca sa-i schimbe ?Parca Adrian(@speedo) a schimbat,dar nu a intrat de mult timp pe forum,a scris pe undeva pe aici dar nu gasesc. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Carbunii poti sa ii adaptezi tu daca nu corespunde largimea sau lungimea.Ii slefuiesti cu ceva pana la dimensiunea dorita.Lipesti cu cositor carbunii noi si pui o moneda intre ei care sa-i tina largiti.Pui cate o picatura de apa intre carbune si corpul capacului de la pompa si il pui in congelator pana ingheata apa.Dupa aceea scoti moneda afara,introduci capacul pe pompa si tine pompa la cald sa se dezghete.Carbunii o sa revina la locul lor si treaba e facuta.Cand pui moneda sa fii atent ca partea din spate a carbunilor (de unde iese firul)sa nu fie iesiti prea in afara caci iti agata in corpul pompei si nu poti sa introduci capacul la loc.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare as putea sa montez un aux heater de pe passat 2006 pe bora mea din 2001 ? :)

O fi montat sau incercat cineva ?

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa montezi o incalzire de pe un alt model sau alta marca, atata timp cat ai toate piesele, loc sa o montezi si nu in ultimul rand RABDARE !

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ideia cu apa si congelatorul Nelule  :icon_thumleft:,mersi ,eu o stiam cu ceara de la @speedo .Am bagat capacul in congelator cu moneda(5 bani) intre carbuni,vedem ce treaba am facut maine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta la congelat si sper sa se rezolve problema

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.Am atasat si cateva poze.Mersi inca odata colegilor @nelu_24,@valy5110 si @speedo pentru idei. :beer:

post-5886-0-21809800-1380875756_thumb.jp

post-5886-0-90849200-1380875762_thumb.jp

post-5886-0-60579400-1380875769_thumb.jp

post-5886-0-60777900-1380875775_thumb.jp

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De cand am cumparat Sharan-ul am si eu aceasta problema (01410 - Heater Over-Temp 06-00 - Signal too High) am tot citit despre pompa de recirculare dar daca imi poate spune si mie cineva daca modelul cu programare de langa oglinda mai are inca o pompa de recirculare sau este doar cea din compartimentul motor?

Este normal sa vad modulul de auxiliary heating doar dupa ce apas pe butonul de pe programator cu semnul de rezistenta?
Si inca o problema tot la programator nu se ilumineaza decat ecranul, butoanele raman stinse chiar si cand sunt aprinse farurile. O fi vre-un bec sau e defect din programator?
O zi buna la toata lumea!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de langa vasul de expansiune iti merge ?La restul intrebarilor poate sa iti raspunda colegii care au varianta cu ceas programator,din pacate foarte putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am informatii de la un coleg ca incalzirea cu programator are in plus o electrovalva care face bypass la motor, adica lasa deschis doar circuitul din interior.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, inca nu am rezolvat-o dar mai incerc cand ajung pe-acasa ca sunt sofer pe TIR si problema cea mai mare e timpul. Sa va explic ce am facut ieri:

Am sters erorile si i-am dat sa porneasca sobita, m-am bagat sub masina si am gasit a doua pompa inainte de intrarea in incalzitor am ascultat-o si baga cu turatie mult mai mare decat cea de sus, conductele se incalzesc ambele pana urca la motor. Am demontat pompa de sus am pus-o intr-o galeata cu apa si i-am dat curent si nimic, se auzea ca invarte dar nu circula apa. Am plecat repede la dezmembrari ca mai erau vreo 15 min si se inchidea si am luat una cu 150 ron, mi-a probat-o pe baterie si se auzea cu ceva mai turata decat a mea dar nu cu mult, surpriza cand am ajuns la garaj si am pus-o in apa nu facea nimic (greseala mea a fost ca nu am introdus in apa decat capatul pe care trage apa si cred ca nu a ajuns pana la palete ca sa se amorseze, dupa ce am inundat ambele tevi si dupa aceea am ridicat-o cu un capat afara si baga apa cat e teava de groasa, dar incercand si cu a mea la fel baga). Am montat-o pe cea noua pe masina, am dat o tura sa se aeriseasca dar problema mea tot persista.

Intrebarea mea este daca o fi slabita si aceasta si in galeata baga pt. ca nu e sub presiune sau duc inapoi aceasta pompa si caut mai departe problema poate intre timp ii schimb carbunii la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Razvan mi-a dat idea.Ma bucur ca ai rezolvat.


Marius pompa ta merge cand este montata pe masina sau nu?Pompa daca nu o amorsezi tu poti sa astepti langa ea.Eu de obicei cand fac proba trag cu gura pe partea cealalta a furtunului pana cand aud ca trage apa.Trebuie sa fii rapid altminteri te trezesti cu apa in gura.Parerea mea este ca pompa ta a luat-o dupa ce ai dat-o jos.Probabil miscand-o merge un pic.Incearca sa bati putin in ea in timp ce merge.Daca se intrerupe inseamna xca trebuie sa schimbi carbunii.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylviu laurentiu

Salut.Acest tutorial m-a ajutat sa-mi repar incalzirea auxiliara singur acum 3 ani,multumesc celor care au avut timp sa explice detaliat mai toate problemele.Toate bune pana anul acesta cand cu temperatura scazuta din octombrie ar fi trebuit sa porneasca.Acum fac legatura unui incident avut in primavara cand am schimbat discurile de frana,am pus contactul sa pot roti de volan si am uitat de el o perioada buna, pana cand a inceput sa iasa fum din pompa auxiliara din spatele recipientului de antigel,de ce? nu stiu.....Panica creata atunci m-a facut sa smulg borna de la acumulator,si sa pun mana de unde iesea fum....greseala mare ,m-am fript la degete de fierbinte ce era.Incidentul a trecut dar se pare cu urmari.....asa ca rog mult pe cineva care imi poate spune...estimativ... cat de grav este,si daca am sanse sa mai resuscitez sobita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa montezi o alta pompa de recirculare sau poate reusesti sa o repari pe a ta.

Sobita ar trebui sa fie k, are sistem de siguranta si nu functioneaza daca se incinge.

Ai incercat un scan cu vag-com sa vezi ce erori ia ?

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla cand e multa motorina nearsa inauntru de la incercarile repetate de pornire a lui,dar in cateva minute dispare fumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla cand se uzeaza garnitura mica din arzator si este motorina in excess.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am montat pe masina o unitate completa ( unitatea de comanda + telecomanda) la incalzirea auxiliara. Nu este foarte usor de montat, pentru ca instructiunile sunt in germana. Acum pot programa sa porneasca incalzirea la o anumita ora pe care o doresc. Este foarte placut sa te urci intr-o masina calda de pe care sa scurs zapada fara ca eu sa fi pornit motorul. Motorul il pornesc cand antigelul are deja 85 grade, ceea ce face ca uzurile sa fie mai mici si sa nu am probleme de pornire. Daca nu o programez la o anumita ora, atunci ii dau drumul din telecomanda, din casa. Nu am avut probleme cu bateria pana acum saualtfel de probleme. Am avut ceva probleme cu webasto la inceput, imi scotea fum, dar si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si io unitate din asta - la mine lipseste calculatoru din bord, dar Webasto e la locul ei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat te-a dus toata investitia, din cate am inteles de la colegi e destul de costisitoare. Apropo, ai montat si pompa suplimentara pentru recirculare si supapa de bypass, da ?

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!