Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

revin  cu o intrebare !Imi puteti spune ce carbuni trebuie sau de care merg adaptati pentru pompa de apa . Una din ele c am face figuri , cand merge cand nu merge  si dau vina pe carbuni .Multumesc!

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa spui ca inca nu l-ai desfacut in interior unde este bujia?Cu aia trebuia sa incepi.Carbunii sunt 5x5x10.Apropo seara asta am patit-o si eu cu doua sirocouri.Nu porneau si gata.Cand le-am desfacut,la unul mufa interioara a impins pinii de la senzorul de temperatura afara din gaura.La celalalt nu era buna bujia.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbunii la pompa de apa se schimba extraordinar de greu. La dimensiune nu vei gasi dar dupa ce ii ai in mana mergi pe la magazine de specialitate si vezi ce gasesti. Se modeleaza foarte usor cu o pila. Trebuie doar sa fie de aceeasi culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce se schimba greu pavy,eu ii schimb foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si ce pompa ai. La pompa lui din imagine se schimba greu. Eu cel putin m-am chinuit destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar mufa e diversa de a noastra.Stiu te chinui cand sa bagi capacul la loc pentru ca agata carbunii in rotor,iar daca ii impingi in exterior agata in carcasa s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii de ce mai intrebi de ce se schimba greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu este sa gasesti/adaptezi carbunii.De introdus capacul e joaca la modul ca se baga intre carbuni sa-i tina presati ceva de diametrul rotorului,dupa care se pune cate o picatura de apa pe carbuni si suportul acestora, se baga la congelator cateva minute se scoate acel ceva dintre carbuni, apa inghetata tine carbunii presati pana pui capacul la locul lui.Sper ca m-am facut inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pavy"intreb pentru ca:repet,eu ii schim foarte usor.Daca vrei iti mai repet o data.Faci sau cum a scris Razvan sau nu pui arcul pe carbuni cand introduci capacul.Daca tragi carbunii pana la extremitatile gaurii raman blocati lateral de arcul lor.Inainte de a introduce capacul iti ieie masurile necesare,faci doua gauri minuscule in pompa,si cu un ac impingi carbunii la loc.Asa arcul trece in spatele lor si ii impinge pe rotor.Cinci minute de lucru.Noroc camarade.Si fara riduri ca nu-si au locul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 Daca vrei sa pui sirocoul pe vw ai facut o alegere gresita, din punctul meu de vedere. O sa ai numai probleme cu diagnosticarea lui, ca nu poti sa il verifici cu vagul ca are softil de mercedes ( stiu asta din auzite). Daca spui ca merge ventilatorul numai cateva secunde inseamna ca ai o problema cu el , nu atinge turatia necesara si nici nu incearca sa il porneasca. Pe deasupra cum stergi erorile din webasto?
Poate asta e problema lui, daca era de vw puneai vagul pe el si iti spunea singur ce are si ce il doare.

 

Ca recomandare  verifica bujia daca e buna , verifica ventilatorul daca e bun( il desfaci si il invarti cu mana , bu trebuie sa fie infranat, vezi daca ventilatorul are carbunii buni, alimenteaza-l cu 8v sau 12v dar perioada scurta ca il arzi). 

 

Bafta in continuare

 

La pompa sa tii carbunii la locul lor cand pui capacul inapoi se face in felui urmator( fara gauri ca intra praful!!!!)

 

1 se monteaza carbuii se pune arcul cum trebuie.

2 se ia 1 bucata de scobitoare se baga intre carbui sa ii tina departati la maxim

3 se pun 2-3 picaturi de apa pe carbuni

4 se baga 5 min in congelator

5 se scoate scobitoarea si in 2-3 minute se pune capacul pe pompa

5 se asteapta 5 minute sa-se topeasca apa de pe carbuni 

6 se face proba si ne bucuram de o treaba bine facuta.

 

Bafta multa!

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt toate recomandarile .Sirocoul il pun pe un opel astra ! Pt cateva secunde dupa ce am alimentat la baterie sirocoul , sa auzit pompa de apa cred ca sa initializat  , apoi am programat ceasul sa porneasca si nimic . 

Ciudat este ca ianinte de al da jos de pe masina i am facut probla si a fc fara nici o problema . L-am pornit cu ceasul programator si apoi am inceput sa l desfac, iar acum cand am vrut sa i fac proba nu a mai vrut sa mearga . Momentan il am la un prieten pt al diagnostica ,el are interfata dar pt webasto si incercam sa l resuscitam si pe acesta.Oricum va tin la curent cu situatia lui . Nu ma asteptam ca si D5-urile sa fie cu asa mari probleme. Inainte probase m d3wz si din toate nu am reusit sa pornesc nici unul si am zis ca , cu D5-urile nu se mai intampla la fel . Partea nasoala este ca mi am comandat sita, o bujie , sorbul din rezervorul de combustibil , conducta de combustibil de pe ebay si in vara cand imi vine  un prieten in tara, acasa mi le va aduce , sper sa reusesc sa l rezolv sa porneasca pina atunci . 

Nelu- de desfacut nu m am bagat sal desfac , nu  e mare lucru din ce am vazut pe net sau prin tutoriale dar daca nu mi am bagat nasul niciodata in asa ceva , parca am si o retinere, dar daca reusesc sal fac sa porneasca imi voi mai cumpara unul ori D5WZ si ai voi scoate eu fire afara pt alimentarea pompei de apa , ori inca un D5WS. Oricum mi e groaza de suruburile alea cand le voi desface , cat de greu ies de acolo .Zilele astea primesc raspunsul de la diagnoza si vad ce fac mai departe cu el . 

Multumesc frumos de ajutor si va urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi !Sa auzim cu bine si sa ne mearga sirocourile!

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,la fel si tie.Pana acum din cate am desfacut,la fiecare s-a rupt cate un surub.Succes pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sirocou nu a generat nici o eroare .la tester. La desfacut prietenul meu  si sa uitat inauntru lui , placa este data cu un gel /silicon pe ea, bujia este buna , ventilatorul la miscarea mainii se misca foarte usor , mai departe nu sa desfacut .  Se va testa si partea electronica , dar mare ciudatenie , a funct pe masina , sa dat jos si nu mai merge fara sa genereze nici o eroare. Tesarea sa facut cu interfata pt eberspacher.Sa razuit si acel gel , pina acum dioda este ok , nu este arsa . Prietenul meu mi a zis ca este o dioda  mai aparte . Se va mai testa si mai departe , vreau cel putin sa vad daca in urma masuratorilor arata ceva defectiuni pe placa .

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara continuitatea la fire,cele din mufa cu capatul lor avand in vedere ca ai razuit gelul.Vezi sa nu ti-l strice acum in schimb.Dioda are doar rolul de a nu inversa polaritatea(TVS).Aia chiar daca o arzi functioneaza oricum unitatea,chestia e ca daca inversezi polaritatea cu dioda arsa ai stricat toata scheda.(Am experimentat si pe asta).Ciudata treaba.Asculta,dar daca elimini ceasul si incerci fara el?pui galbenul pe plus?Poate ceasul nu e impostat bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul ai da comanda 12 v , nu cred ca acolo este problema . Vad dupa ce prietenul meu il va verifica. Am mare incredere in ceea ce face  , i a trecut prin mana cateva webasto termo top  si sa jucat prin ele , consider ca l am dat pe maini bune  . Oricum va mai tin la curent cu ceea ce se intampla cu el si va multumesc pt tot ajutorul  si pt sfaturile date  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin , pina acum pacientul este tot mort , urmeaza sa se mai faca ceva masuratori pe placa  si daca nu se gaseste ceva atunci va ajunge la dezmembrat . Pacat de el ca era complet - sirocou complet(pompa apa, pompa motorina) ceas programator, tobita . Ce sa verificat pina acum - bujia este perfect functionala , la vel si ventilatorul este bun , dar se pare ca problema vine din placuta electronica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De programator as fi eu interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan este in teste sirocoul iar daca nu se va reusi nimic atunci voi deschide un topic de vanzare , pe acesta sa l lasam strict pentru probleme .O sa va contactez cand voi deschide topicul si discutam acolo . Multumesc de intelegere.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut . Pina la urma cu toate ca nu am avut rabdarea sa l mai resuscitez am hotarit sa l dezmembrez . Pt ca nu pot pune anunt aici si nu vreau sa incalc regulamentul forumului , am pus anuntul pe mercador si pe piese auto.ro.Imi pare rau ca sa ajuns la dezmembrat dar macar sa mi recuperez si eu din investitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu al meu.In paginile anterioare scriam despre sirocoul care imi dadea eroare la ventilator.Proprietarul masinii,cu venirea caldurii a decis sa-l dea jos de pe masina si l-a adus la doctor.L-am probat dat jos,functioneaza dar nu-mi placea zgomotul la ventilator.Am scos capacul de deasupra elicei si l-am urmarit fara capac.La pornire cand face prima rotire de cateva secunde este instabil.Accelereaza cand mai repede cand mai usor.Totusi sa presupunem ca ar fi normal.Cand trece la faza a doua incepe sa accelereze usor iar la un moment dat se opreste (pe cand la unul normal nu trebuie sa se opreasca altminteri baga fum in masina prin stalpul soferului deoarece sirocoul aspira aer din pragul masinii care are legatura cu stalpul)cu totul,motiv pentru care intra fum in masina tipului.Pe masa cu el.Asadar am desfacut motorasul si am gasit o frumoasa cantitate de pilitura de carbuni in interior.Ceva asemanator cu cafeaua doar mai fina.L-am curatet bine,pus la loc si tot nu ma convinge.Ba merge bine ba se opreste din nou.Punand centralina la un alt sirocou totul decurge normal.Dupa voi ar putea fi de vina rulmentii de la motoras?Eu i-am controlat si par buni.Sau trebuie schimbat motorasul.A intalnit cineva probleme asemanatoare?Va multumesc.Mentionez ca motorasul pus la o baterie de 6 v merge super.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu , sper sa i dai de cap , pe mine cel putin ma dezamagit si D5-urile , am crezut ca numai D3-urile sunt cu probleme . Am renuntat sa l mai verific, cel putin eu , prietenul meu se mai joaca cu placa electronica , bine ca restul este functional si asa mai pot recupera ceva din paguba , oricum incerc sa scap cat mai repede de piese si sa nu mai aud de el , asa ca astazi am facut pasi mari catre un webasto termo top c, urmeaza sa mi achizitionez unul complet  , iar D5-ul a ajuns la vanzare pe site-uri , intreg sau pe bucati . Oricum de la Eberspacher nu voi mai lua nimic , m am lamurit despre ele .Mult succes si sper sa ti l rezolvi .

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Gabi,astept garniturile pe saptamana viitoare si o sa vedem la montare cum se comporta.Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inutila operatiunea de  resuscitare.Merge de cinci ori si bluff se opreste deodata la sfarsitul ciclului cinci.Cand se opreste pompa de motorina,in loc sa arda toata motorina din arzator(cum face la primele patru cicluri),se opreste brusc si scoate o tona de fum din toate partile.In final de vina este partea electronica.Nu inteleg de ce da eroare la ventilator cu toate ca l-am schimbat.Punand o alta unitate electronica pe el merge perfect.Imi pare rau.Cam astea sunt rezultatele.Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil tranzistorul final care comanda ventilatorul nu lucreaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea proprietarul sa-i dau gelul jos.Daca abdica ma pun pe el.Mersi pavy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!