Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Fac ce fac si numai de belele dau.Va scriam mai sus de sharanul din 2004 la care nu ii gaseam senzorul de temperatura.Nu se mai opreste sirocoul.Merge pana opreste masina.Iar daca opreste caldura se opreste.Nu pot sa inteleg.Ma depaseste.Cand lasa motorul la relanti sirocoul trece la jumatate de regim,indata ce accelereaza si porneste din loc trece din nou la regim intreg.Astept sa il puna din nou pe tester si sa vad rezultatele.Astazi mi-au ajuns garniturile.Va tin la curent.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce face?Pleaca ventilatoarele ca vara sa raceasca apa care o incalzeste webasto ca nu inteleg?Sau e termostatul blocat pe deschis si oricat merge webasto nu ajunge apa la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am pus arzator nou la sirocoul meu d5wz. 700 ron dar e perfect. E cea mai buna afacere.

Nelu_24 eu zic ca totul e ok mai ales daca nu mai sunt erori pe sirocou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mort.A murit de tot saracul.Astazi mi-a zis proprietarul masinii ca nu mai porneste deloc.Eu cred ca totul a pornit de la pompa de apa.Necunoscand problema el a circulat cu pompa de apa arsa o luna.O sa vad saptamana viitoare ce rezolv.Va multumesc intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a blocat. Probabil s-au adunat alea 5 erori de over heating.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca pompa de apa merge.Cateva zile in urma l-a pus pe computer si i-a dat eroare la ventilator.L-a resetat si a mers.Dar nu se mai oprea,decat cand opresti masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,altceva se intampla daca era pompa nu mergea deloc dadea over heating si se oprea soba.Alta e cauza,zic eu.Pana la urma ai gasit senzorul ca nu ai mai zis nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu l-am mai cautat.Cand am schimbat pompa am dat jos scutul de sub stergatoare si aveam acces la el,o sa vad pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenti grija sa nu patiti ca cel din interviu:

 

www.emaramures.ro/Video-Maramures/Video.aspx?VideoID=14040

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce situatie penibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin.Prietenul meu a mers cu masina la mecanic si din nou 5 erori la ventilator.Duminica imi ajunge vagcom-ul si am scapat de dubii.Suspectez senzorul de la incalzire din sirocou(cel care intervine atunci cand apa ajunge la 75° respectiv 90°).Banuiesc asta pentru ca sirocoul merge de nebun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut si Bine v am gasit!. De curand am achizitionat si eu un sirocou D5WS. Are in componenta lui  pompa de apa , pompa de motorina , ceas programator, senzor de temperatura.Astazi am incercat sa il pornesc , dar fara succes. Pasii au fost asa . mai intai am facut leg sirocou si ceas.

pinul 1 alimentare -legat la baterie 12v
pinul 2 masa legat la baterie
Pinul 5 parca (firul galben) sirocou l am legat la firul galben de la ceas
Am mai legat la plus 12 v si firul rosu-galben de la ceas care pt protectie l am trecut printr o siguranta
firul maron la masa de la baterie
Fiind D5WS are iesire pentru alimentarea pompei de apa asa ca am conectat o si pe aceasta .
Am amorsat pompita de motorina apoi am facut legaturile acestea la bornele baeriei si nu a schitat absolut nimic ,
Independent pompa de apa si pompa de motorina lucreaza se alimenteaza
Daca cineva imi poate da un sfat sau idei m ar ajuta foarte mult .Culmea este ca inainte de a se demonta i am facut proba pe masina  cu ceasul si a pornit foarte bine acum nu vrea sub nici o forma. Mentionez ca a fost dat jos de pe un mercedes vito.
Ideea este ca sistemul doresc sal montez pe alta masina dar ce vreau daca imi puteti spune daca am facut leg corecte sa zic "asa la rece"

Daca se poate sa ma indrume cineva , as doriu sa atasez si o poza dar nu gasesc care este butonul magic . Va multumesc!

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-116558-0-04129400-1367093494_thumb.post-116558-0-37943900-1367093582_thumb.post-116558-0-21785100-1367093578_thumb.

Va salut si Bine v am gasit!. De curand am achizitionat si eu un sirocou D5WS. Are in componenta lui  pompa de apa , pompa de motorina , ceas programator, senzor de temperatura.Astazi am incercat sa il pornesc , dar fara succes. Pasii au fost asa . mai intai am facut leg sirocou si ceas.

pinul 1 alimentare -legat la baterie 12v
pinul 2 masa legat la baterie
Pinul 5 parca (firul galben) sirocou l am legat la firul galben de la ceas
Am mai legat la plus 12 v si firul rosu-galben de la ceas care pt protectie l am trecut printr o siguranta
firul maron la masa de la baterie
Fiind D5WS are iesire pentru alimentarea pompei de apa asa ca am conectat o si pe aceasta .
Am amorsat pompita de motorina apoi am facut legaturile acestea la bornele baeriei si nu a schitat absolut nimic ,
Independent pompa de apa si pompa de motorina lucreaza se alimenteaza
Daca cineva imi poate da un sfat sau idei m ar ajuta foarte mult .Culmea este ca inainte de a se demonta i am facut proba pe masina cu ceasul si a pornit foarte bine acum nu vrea sub nici o forma. Mentionez ca a fost dat jos de pe un mercedes vito.
Ideea este ca sistemul doresc sal montez pe alta masina dar ce vreau daca imi puteti spune daca am facut leg corecte sa zic "asa la rece"

Rog un moderator daca sepoate sa mi ataseze pozele la postul de sus ! Imi cer scuze pt postarea facuta gresit!

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un manual de la d5ws dar are mai mult de 1 mb si nu pot sa-l incarc.Pompa de motorina trebuie obligat sa o legi la mufa lui altfel nu porneste nicidecum.Apoi vezi ca pompa de motorina are 12 v impulsiv.Inutil ca o legi la baterie,trebuie sa creezi tu impulsurile pentru a o amorsa.Si 7 tot la ceas trebuie sa il duci.Iar la ceas ii trebuie + si -.5 nu-mi rezulta ca trebuie sa mearga la ceas ci 7 care in cazul tau e corect.Asadar legi 1 si 6 de la sirocou impreuna cu1(rosu)de la ceas la + baterie.Legi 2 de la sirocou si un pol de la pompa de motorina(indiferent,nu e polarizata)la minus impreuna cu 3(maro) de la ceas tot la masa baterie.7 de la sirocou(galben)la 2 de la  ceas.Iar 4 de la sirocou la celalalt pol de la pompa de motorina.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , inainte de a lega sirocoul am amorsat pompa impulsiv pina mi a intrat motorina in ea , apoi am bagat mufa ei  ce iese din sirocou

Maine am sa ma uit pe schema sa spun exact care este firul (pinul ) exact care mi a plecat catre ceas, oricum culoarea firului din mufa sirocoului este galben si acela l am legat la ceas. Din ceas pleaca mai multe fire , care se despart in 2 mufe . una din care pleaca 3 fire( rosu12 v permanent , galben- care se leaga la firul galben de la sirocou, si maron (masa) si una din care pleaca un singur fir(rosu-negru)- care nu l am legat nicaieri ca nu e dat ca s ar lega undeva .Multumesc de raspuns!

ce am eu , este asa pe mufa cu 8 pini 

pinul 1 rosu  alimentare +12v baterie

pinul 2 maron-masa baterie

pinul 3 , l am introdus eu ca se leaga la climatronic

pinul 4 verde este pompa de motorina  si eu le am conectate deja 

pinul 5 rosu galben-este pinul pentru diagnoza

pinul 6 - verde galben -senzorul de temperatura

pinul 7-galben- se leaga la ceas sirocou

pinul 8  nu exista dar daca ar exista stiu ca se leaga pentru modul vara

post-116558-0-99539300-1367100071_thumb.

post-116558-0-56545000-1367100076_thumb.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca firul rosu negru merge la radio  dar nu-ti trebuie.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele la pompa de motorina(verde si maron) pleca in manunchiul firelor  de la mufa sirocoului ,atasez primele 2 poze cu pompa de motorina .O sa desfac si banda izoler sa le vad direct conectivitatea.

Am atasat si poze cu mufa cu 8 pini - ce nu se vede in aceasta mufa pinul 3 care l am bagat ulterior pentru climatronic

 Atasez si o poza cu mufa  ce iese din sirocou pentru pompa de apa . Deci din sirocou pleaca  separat de mufa cu 8 pini , alte 2 fire (mov si maron) care intra intr o mufa separata si continua mai departe cu un fir(verde albastru) acest fir din ce am eu se leaga la plus pompa apa(cazul meu firul verde rosu) si masa de la pompa apa la baterie .

Ok , multumesc frumos de ajutor , maine cum am zis revin , cu detalii daca sunt alte diferente.

post-116558-0-59128500-1367102116_thumb.

post-116558-0-80176600-1367102121_thumb.

post-116558-0-15589500-1367102132_thumb.

post-116558-0-03785500-1367102136_thumb.

post-116558-0-14458200-1367102194_thumb.

post-116558-0-50404500-1367102198_thumb.

post-116558-0-74119500-1367102202_thumb.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin .

Astazi am legat iarasi sirocoul la baterie , am amorsat pompa de motorina . Am facut legaturile exact asa cum trebuie , am legat la bornele bateriei - si + si sa auzit un vajait scurt de vreo secunda , doua , a pompei de apa , dupa care am setat ceasul pe una din cele 3 variante de pornire si NIMIC. sirocoul l am tinut alimentat la baterie nu mai mult de 3 minute. Ideea este, intreb , in mod obligatoriu trebuia sa se auda pompa de motorina si abia apoi dupa ceva timp sa plece el , sau cum e mai precis?!

Legat facute- mufa cu 8 pini

pinul 1 alimentare 12 v(rosu) -impreuna cu acest fir am legat firul rosu-galben ( plus 12 v de la ceas ) 

pinul 2 masa (maron) de acest fir am legat minusul (maron) de la ceas , masa de la pompa de apa

pinul 3- verde-negru NU l am conectat pt ca se conecteaza la climatronic 

pinul 4 verde- este firul care pleaca din mufa cu 8 pini si se duce in pompa de motorina( banuiesc ca este alimentarea pompei de motorina)

pinul 5-rosu-galben- este pinul care se duce la diagnoza

pinul 6- verde-alb- alimentarea senzorului de temperatura , dar NU l am conectat pt ca pornirea i am facut-o din ceas

pinul 7 galben- l am legat la firul galben de la ceas

pinul 8- NU l am conectat

 

Cu toate acestea sirocoul nu vrea sa porneasca si nu stiu de ce. Inainte de a se da jos de pe masina sa pornit cu ajutorul ceasului , acum are ambitie si nu vrea , posibil sa genereze ceva erori sau sa fie alte cauze?

Rog pe cei cu mai multa experienta sa mi spuna exact pasii de pornire a unui astfel de sistem , toate simptomele de la pornire . Multumesc! 

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Tu esti sigur ca nu are erori stocate? Este posibil sa nu mearga bujia si el nici macar nu incearca sa porneasca daca este arsa bujia!

 Verifica elementele minime pe care trebuie sa le aibe sa incerce sa porneasca.:Bujie buna, minim 8v in baterie , sa nu fie ventilatorul blocat , pompa de motorina sa fie prezenta si buna, memoria lui sa nu aibe mai mult de 5 erori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ti-a zis ca 6 nu trebuie legat?Si inca ceva,noi pe sharanuri avem majoritatea d5wz si nu 5dws.Incearca si tu la cei de la mercedes de unde l-ai dat jos si poate rezolvi.Mai multa experienta decat atat...............Pasii de pornire ii gasesti pe paginile anterioare.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am zis , inainte de a se da jos de pe masina a mers , acum chiar parca e blestemat.

Pe vito nu a avut senzor de temperatura , conexiunea de pornire era doar prin ceas , asa ca ma gandesc eu ca nu ar trebui sa fie diferit dat jos de pe masina . la erori ma gandesc si eu ca nu cumva sa aiba si de aceea sa nu fie lasat sa porneasca . Diferente intre D5WZ SI D5WS , sunt doar la cei 2 pini care se opresc in mufa de pe placa sirocoului si are legatura doar cu pompa de apa , in rest sunt identice.O sa mai citesc poate gasesc ceva ce nu am procedat eu cum trebuie . Va multumesc pentru sfaturi si va tin la curent cu ceea ce se intampla cu el . Daca nu reusesc sa l resuscitez atunci intreg sau dezmembrat va ajunge la vanzare , si adio ebespachere, deja este al 2 lea care imi da batai de cap

.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca vajaitul dureaza doar o secunda?La un sirocou normal cand porneste vajaie aproape cinci secunde si se opreste.Sta vreo 30 de secunde oprit apoi incepe sa invarta din nou usurel,accelerand treptat.Imediat porneste pompa de motorina sa pacane din ce in ce mai rapid iar intre timp se aprinde flacara.



incearca cum spunea colegul crocodil sa ii faci un test



eu iti dau un sfat,leaga si 6 la plus si o sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos , ideea este ca am legat si pinul 6 si nu vrea deloc . In specificatiile tehnice , sirocoul din ce am vazut eu se poate porni cu ajutorul senzorului de temperatura ( acolo unde exista ceas nu exista senzor) , ceas programator sau din modulul cu telecomanda . Acum o sa incerc sa il testez  sa vad daca genereaza erori , pt ca altceva nu as vedea ce sa aiba , adica l am vazut pornit pe masina si asa la" rece" nu merge . Incerc sa i cumpar si o diagnoiza sa il pot testa si dat jos de pe masina  , asta in viitor . Multumesc frumos de sfaturi si va tin la curent cu ceea ce se intampla cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai un fir rupt

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am, verificat si acest aspect sunt toate in regula din ceea ce este pe exterior , nu stiu in interior , orice este posibil . Il voi testa si voi reveni cu impresii in urma testarii  iar daca nu va merge il voi dezmembra , verifica fiecare componenta in parte si apoi  il voi vinde pe  piese , pt ca da foarte multe batai de cap din ce vad eu.

Modificat de gabiopel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!