Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Daca are cineva o unitate D3WZ din grupul vag il rog sa masoare ce rezistenta are intre pinii 1 si 3 si sa posteze rezultatul. Bineinteles unitatea sa fie functionala. Multumesc.

Cred ca t4 are,si sharanul pana in an fabricatie 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvi spune-mi te rog cum stai cu diagnoza pe eberspacher ca am auzit ca vcds-ul cam o da de gard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvi spune-mi te rog cum stai cu diagnoza pe eberspacher ca am auzit ca vcds-ul cam o da de gard.

Nu e adevarat,se descurca minunat.Sant cazuri cand sant fire rupte si nu comunica dar in rest este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi spune si mie cineva care este temperatura gazelor de evacuare la un d5wz?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au mai mult de 100-150 grade... din moment ce poti tine mana la aprox 2-3 cm de evacuare.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun sigur ca are in jur de 300 de grade. Am citit eu in vag cand faceam probe dar nu mai stiu sigur cat are . Ca in functie de temp gazelor de evacuareiti dai seama daca merge in parametrii su nu . 

Pune vagul pe el si vezi cat zice ca are . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Dupa multe crize , nervi si nenumarate tentative de documentare  despre vestita sita mica din arzator , eu m-am hotarat sa tai un arzator sa aflu ce si cum e treaba ..

Iata ce am gasit in el:

 

Sita care este in el este in mai multe straturi , cam 3 straturi cu ochiuri de 1mm si este sudata electric in puncte.

 Eu zic ca are rolul de a se imbiba cu motorina si flacara este mentinuta pe suprafata ei , daca se rupe sita in dreptul bujiei motorina nu se mai raspandeste pe suprafata sitei si efectiv curge in arzator . 

Acuma dati si voi idei ca eu am cam ramas la ideea ca dac vreau sa am caldura in  masina la iarna trebuie luat un arzator NOU!!!!

post-15307-0-63400200-1362170794_thumb.j

post-15307-0-13845900-1362170910_thumb.j

post-15307-0-52318700-1362170922_thumb.j

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uuuu, ce-i acolo :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia ar fi cam asa....si daca improvizam bucata aia de sita(la cea vizibila ma refer)la un moment dat se arde in interior si tot nu o sa mearga.Nu ma gandeam sa mai fie sita si in interiorul arzatorului.Uite arunca o privire si pe aici pentru preturi http://fomcoservice.ro/index.php?categorie=66&p=66

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Realizabil este, nu se poate sa nu se poata inlocuii plasa aia, dar cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nici nu ma gandesc sa fac o operatiune de inlocuire la sita aia.Nu sti ce material este si se poate arde in prima iarna.asa ca ori la dezmembrari unul mai nou de an cu totul ori numai arzatorul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.fomcoservice.ro/index.php?fomco-detalii=816  una noua e 550 ron. Pana la urma, daca nu gasesti in dezmembrari... eu zic ca e mai bun unul nou. Nu stii materialul din care e facuta sita aia, nu stii densitatea, etc.. 

 

Edit: Ce zici daca scoti sita cu totul si...incerci sa vezi daca porneste in felul asta? 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a pornit fara bucata aia mica pe care am rupt-o din greseala ca nu am vazut-o(care acum vad ca e corp comun cu toata aia din interior)dar fara toata sita din interior nici atat.Dar daca ai rabdare si timp sa demontezi/montezi intruna merita incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sita nu va porni in veci, motorina are nevoie de suport pe care sa arda. Cea mai buna si mai ieftina solutie este un arzator nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sita aia e din alama si are 3-4 straturi, de schimbat se poate schimba si are ochiurile de.1 mm. Ideea este de.gasit cineva cu un aparat de sudura finut.

la dezmembrari poti gasii unul intreg dar cine te lasa se cautii prin ele pana gasesti unil bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, cea mai buna varianta e sa strangi niste banuti si pana la iarna sa iti cumperi un arzator nou. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bunaseara la toti.Ma confrunt cu o problema.Am schimbat sita la un D5WZ pe un sharan III an 2004.Dupa ce am schimbat sita am descoperit ca era arsa si pompa de apa suplimentara.Am constatat asta deoarece incalzitorul mergea trei minute si se oprea.Schimband pompa de apa cautam senzorul de temperatura sub stergatoare ca la modelul meu dar nu am gasit nimic.Stie cineva unde este pozitionat senzorul de temperatura al sirocoului la sharan III?Sau este acelasi de la climatronic?Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare: de ce imi pleaca webasto chiar si la +10 grade? Temperatura exterioara din climatronic e buna, erori in modulul webasto nu am...deci ce ramane?

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy mi s-a intamplat si mie.De obicei cand temperatura noaptea coboara pana sa declanseze senzorul iar masina este parcata in garaj sau intr-un loc unde nu bate soarele,senzorul nu se mai deschide pana la 10 grade ci ramane inchis.In schimb daca masina este parcata undeva unde dimineata bate soarele,chiar daca sunt zece grade nu mai porneste incalzitorul deoarece caldura soarelui deschide contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat la senzorul de temperatura, am patit ca voi cand afara era frig dar masina se incalzea de la soare si senzorul nu mai functiona corect.  L-am pus pe direct, am tras un fir in bord cu un intrerupator si pornesc/opresc  incalzitorul cand doresc eu, indiferent de temperatura exterioara.

(in imagine butonul aprins cu rosu)

post-37944-0-86868900-1363502604_thumb.j

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet intrebarea,stie cineva unde este pozitionat senzorul de temperatura al sirocoului la modelele de la 2004 in sus?va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te cu atentie,trebuie sa fie putin mai in spate prin/pe langa cablurile ce alimenteaza stergatoarele si din cauza asta l-ai ratat prima data.Eu stiu ca locatia este schimbata doar cu cativa cm fata de ce avem noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti treaba e urata.Incalzitorul despre care vorbeam mai sus scotea fum puternic in masina prin stalpul de la sofer.Prin urmare i-am schimbat sita.Cum spuneam si mai inainte pompa era arsa de o luna aproximativ(asta in urma spuselor proprietarului care spune ca de cel putin o luna masina incalzeste mai greu.Am constatat ca in aceasta perioada sirocoul pornea doar pentru cateva minute si se oprea.Dupa schimbarea sitei a continuat sa iasa fum in masina,nu ca inainte dar oricum destul.Asta nu mereu.Alta defectiune pe care a notat-o proprietarul e ca nu porneste decat cand porneste caldura si se opreste indata ce o opreste.Altminteri nu se mai opreste deloc.A pus vagcom-ul pe ea si i-au aparut cinci erori legate de motorasul care baga aer.Le-a resetat astazi si e de vazut cum va merge in continuare.Oricum dupa ce le-a resetat a scos fum din nou in masina(putin).Dupa voi ar trebui sa desfac si arzatorul sa-l curat?Aveti vreo idee?E ciudat sharanul asta din 2004.Va multumesc anticipat.

Mersi Razvan, o sa controlez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l jos cu totul acum ca a trecut iarna, il desfaci complet, iti cumperi si setul de garnituri, il cureti (piesa cu piesa) si dupaia sa vezi ce merge. Al meu zbarnaie... si nu scoate gram de fum ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apel la toti colegii.Am schimbat o pompa de apa si mi-a ramas cea uzata.I-am cumparat carbuni dar nu reusesc sa introduc  rotorul din cauza carbunilor impinsi de un arc.Stie cineva daca pot sa scot cealalta parte a rotorului din pompa?Asa introduc mai intai cea din spate si dupa cea din fata.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!