Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

@ calinmaris,  raxvi_gyl are 100% dreptate, defectul este strict legat de bujie, nu are legatura nici cu pompa de combustibil si nici cu pompa de apa.

Nu sunt la curent cu toate post-urile tale, dar care a fost cauza pentru care ai cumparat o alta sobita? a ta nu se mai putea reconditiona?

 

PS: pe mine m-ati pus pe ganduri cu cealalta sita. Maine promit sa ma uit in program sa vad daca este ca si piesa de schimb.

Si ca sa fiu un coleg bun :RO flag: , o sa vorbesc si cu cei de la Eberspacher sa vad unde vine si cat costa aceasta sita.

Modificat de valy5110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine nu! Cat timp merge fara... sa-i fie de bine! :)) 

Altfel - alti bani...alta distractie. Alta munca...etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 @Emy D.La ce functioneaza nu umbla,lasa-l asa,sita de pe arzator nu este piesa de schimb,trebuie sa intelegeti lucrul asta,este lipita pe arzator.Din dorinta sa curatam cat mai bine arzatorul si tot ce se mai afla prin webasto o rupem sau este arsa.Cum se arde sita de pe bujie asa se arde si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pai am inceput  sa studiez problema de ce nu imi merge incalzirea  si  la inceput imi dadea intreruperi repetate de flacara  ,l-am dat jos l-am desfacut am masurat buja am incercato pe un acumulator si am vazut ca se inroseste deci este ok am masurat senzorii (rezistenta ohmica )tot buni erau am mers mai departe  ,am cumparat garnituri si sitita cu totul ca nu era asa uzata nici cea veche  si l-am inchis .dupa ce l-am montat mi-am dat seama ca nu merge ,crapam de ciuda asa ca il mai dau o data jos il pun pe masa si incerc sa-l pornesc cand injectez motorina cu seringa merge cand nu pauza pompa de motorina nu primea pe pini 3 si 4 tensiunea pt alimentare cu motorina si constat ca vine din placa electronica din webasto  asa ca acolo nu am mai avut ce sa fac si asa am mai cheltuit inca 700 ron pe un alt sirocou  care la teste pe masa merge si pe masina nu

 asa ca acum ma intelegeti ca am sapat un pic si am motiv sa explodez de ciuda ca nu merge ,   a si ca meniul sa fie complect am mai dat 500 ron pe pommpa de apa ca si aceea nu mergea si ce am zis hai sa cumpar si o pompa de motorina poate electrovalva aceia nu baga bine nu are puter sa impinga motorina si uite asa am ajuns intrun impas e aceea va cer ajutorul 

            va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune calculatorul dp asta ce lai cumparat acum pe ala de l-ai reparat,barem ala stii ca e buna bujia,si sita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai designul si mufa sant la fel chiar daca este dupa 2004,o sa functioneze la 5 grade in loc de 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e bine. Sa faca acea combinatie de care ziceai si ar trebui sa functioneze!

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a dat boala rea in sobita mea ,  am pus sita pe arzator , montat pe masina aseara. dimineata am pornit masina si el imediat dar aceasi problema ca inainte am mers cu maisna sa se aeriseasca sistemul de racire ca avea aer , dupaia am oprit sa racit apa , am pornit din nou si aceasi faza acuma cred ca am acumulat cele 5 erori . Astept o interafata vag com ca m-am saturat sa ma duc sa sterg erorile :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D pina la urma ti lai facut sa-l poti porni din telecomanda sirocolu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si multumita lui Speedo merge foarte bine . Schita e in topicul de reconditionare realizat de Speedo. 

Ai nevoie de ceva cunostinte de electronica (de baza), o pompa de recirculare, un modul de inchidere centralizata cu telecomanda, un releu zettler , si...  o cutie in care sa le aranjezi pe toate. 

Dar mai multe detalii despre asta,gasesti pe acel topic. Pentru nelamuriri, ma poti intreba pe mine sau, pe maestrul Speedo. 

:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult o sa studiez sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica instalatoa electrica intre pompa si godin, sa nu fie intrerupta , atentie la mufe se oxideaza!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters cele 5 erori repeat flame aout si aceleasi simptome , da motrin pe teava sa tot repetat pornirea si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- Bujia e ok? Ai testat-o tu si se incinge? Vezi ca e pe 8V, nu pe 12.  Daca ai pus una pe 12...nu se incinge si nu iti pleaca. 

2- Output test ai facut pana acuma cu vagcom-ul sa vezi daca merg  toate componentele? 

3- Ai testat toti senzorii si sunt buni? (in special cel de flacara?)

4- Ventilatorul(blower) iti merge? 

ps: cate straturi are sita? a mea are 3 straturi (am comandat piesa originala.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut urmatoarele probe , bujia montata pe sirocou dar afara din locas ,  inrosit inainte de a porni sirocou si pe tot parcursu incercari de a porni, am facut test cu vag comu la ventilator si pompa de motorin , merge , sita tot 3 straturi, am schimbato in toate pozitile posibile si imposibile , senzoru de flaca cum il masor ca am pus aparatu pe el sa vad daca are continuitate si pauza 

toate probele au fost facute cu el pe masina si eroare numai flame aut

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"-Daca e cazul se remediaza izolatia senzorilor de temepatura/supraincalzire si se verifica impedanta sa corespunda cu valorile din tabel (manualul de la colegul crocodill).La temperatura camerei aceasta ar trebui sa fie de vreo 12 kohmi." - preluat din topicul cu reconditionarea webasto-ului. 

 

Al meu, (senzorul de flacara) avea undeva la 0.9 Kohmi sau ceva de genul. Vorbeste cu colegul crocodill sa iti spuna el care e impedanta senzorului de flacara. Cred ca de la el ai probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu are undeva in jur de 10 kohmi Am facut un film cu pornirea la webasto sa vedeti ce simptome are, linku aici 

http://www.hostfiles.ro/download.php?get=video_2013_02_18_19_50_34.mp4

am verificat toate la el si nu inteleg ce poate sa aiba :sly:

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 10K inseamna ca e varza. Verifica si tensiunea conform tabel.

post-53989-0-79988300-1361309580_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Mai iai o varianta :

 Scoate furtunul de motorina din godin si cu o seringa si un furtunel baga tu motorina in el in momentul in care incearca sa porneasca, o sa auzi daca in el o ia pe flacara ca isi schimba sunetul intr-un vuiet mai gros , si il alimentezi cu seringa putin cate putin . in felul asta aflii daca poate sa ia foc motorina in el . Cu metoda asta poti sa iti dai seama daca cumva problema este de la pompa sau ventilator , elimini sita si senzorul de temp. Apoi faci rost de un recipient gradat si dai test cu vagul pe pompa de motorina, masori cata potorina scoate intr-o anumita perioada de timp si compari cu cat iti spune in manual ca trenuie sa dea( am postat eu pe undeva pe aici cata motorina trebuie sa scoata int-o anumita perioada de tim) si in felul asta elimini si pompa . Ce defect ramane de verificat este ventilatorul pe care il probezi doar facain rost de altul sau masurand viteza pe care o atinge ceeace este imposibil afar la bordura. Ventilatorul poate sa functioneze sa bage aer sa aibe un "sunet " corespunzator DAR nu ai de unde sa sti ca baga destul aer ca amestecul si vaporizarea din camera de ardere sa fie propice aprinderii amestecului.Daca amestecul este prea bogat in motorina nu se aprinde , daca e prea sarac in motorina se aprinde si nu atinge temp optima DAR ARDE!

 

Treburil epar simple  cu sobita asta dar la miez sunt extrem de complicate , trebuie sa ne dam seama ca initializam arderea de la o suprafata fierbinte(buzia) ceeace este destul de greu .

Din ce am mai aflat  de pe la unu si altul cica s-ar zice ca si bujia s-ar deteriora in timp, adica nu mai atinge temperatura oiptima si ca ar trebui schimbata cam la 2 ani. Sincer nu prea imi vine mie sa cred dar na ce sa mai zic , asa o fii !

 

 

 

 

Greg  daca in timp ce incerca sa porneasca cand a inceput sa scoata fum il mai lasai 2 secunde si scoteai furtunul de motorina  o lua baiatu , bagai furtunul inapoi si ill lasai sa mearga cam 15-20 de minute sa ajunga la temperatura optima si sa arda toate rezidurile de prin interior si poate aveai bafta sa functioneze . Daca are prea multe incercari esuate sita se umple de funingine si adio, nu mai poate sa o ia sub nici o forma . Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc in seara asta treaba cu seringa , ma gandeam totusi sa iau si o bujie noua ca asta e cea originala si am sa fac test si la pompa de motorin daca gasesc timpu si cata motorin trebuie sa scoata

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc crocodil , dar nu am mai avut timp sa ma uit la el si dimineata am plecat la focsani si ce sa vezi surpriza a dat sa porneasca de vreo 2 ori si nimic apoi mai tarziu a inceput sa iasa un fum de nu se vedea masina si a luato . Dupa ce am ajuns acasa am oprit masina, mai pe seara dupa vreo 5 ore de stat am pornito sa chinuit de vreo 3 ori sa o ia si a patra oara a luato. Am lasat masina pornita cu caldura la max vreo 30 min cam asa ca  dupaia sa oprit si  mergea numai ventilatoru , ajunsese la 90 gr .Acuma sa vad maine ce mai zice 

|Am sunat la Miercurea Ciuc sa intreb de o bujie ceramica si a zis ca e in jur de 320 ron  :sly:

cred ca bujia numai arde cum trebuie si cam asta banuiesc ca e problema ptr la iarna ma pregatesc de una noua

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are cineva o unitate D3WZ din grupul vag il rog sa masoare ce rezistenta are intre pinii 1 si 3 si sa posteze rezultatul. Bineinteles unitatea sa fie functionala. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!