Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

aseara am desfacut webasto si am pus sita cu cele 4 gauri ila 90 de gr fata de teava,  azi a dato sa o ia, dar na luato , a dat un pic de motorina si pe jos pe la teava de evacuare , acum am sal desfac din nou si am sa pun cu alea 4 gauri la 180  gr de teava de motorina . si pe direct il pot alimenta la baterie din mufa cum as proceda fara sa mai fie pe masina?

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Incearca sa sa il pornesti atarnat de masina si fara sa ii bagi furtunul de motorina , daca a dat cateva rateuri sita este plina de motorina nearsa . Sau scoate sita de pe el si spalo in alcool apoi arde-o putin la o falcara mica (pune alcool pe as si dai foc).Daca ti-a dat motorina pe afara inseamna ca este inundat de combustibil de aceea este posibil sa nu se aprinda , prea mult combustibil si prea putin oxigen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat jos dupa masina si l-am desfacut tot , sita in care poza e pusa bine ? 

post-71286-0-77038900-1360236114_thumb.j

post-71286-0-07272000-1360236208_thumb.j

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus sita ca In poza 1. Si functioneaza bine. Inainte sa o pui, curata bine sita, teava de motorina, Curata cu un compresor si interiorul webasto-ului. E posibil ca acolo sa ai o gramada de chestii. 

Eu am preferat sa il desfac cu totul si sa il curat. Vezi ca daca il desfaci, ai nevoie de garnituri. 

 

ps: am pus sita asa pentru ca si cea originala era pusa la fel.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lam desfacut complet si nu mi sa rupt nici o garnitura din fericire au ramas lipite , arzatoru l-am ars bine si suflat cu aer ca era imbacsit rau iar camera de ardere  am frecato cu periuta de dinti si motorina . au esit ca noi acuma ma pun la asamblat  am ars putin sita adica gazele care arau

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti sa degresezi si motorasul de la ventilator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sita am puso intre , fata de modelu din poze sa nu se certe nimeni, la motoras nu iam facut nimic , ce anume sa degresez ? merge foarte usor cand rotesc de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine atunci. Al meu a trebuit degresat ca altfel stiai din capatul strazii ca mi-a pornit webasto :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca motorul ventilatorului sa nu atinga turatia maxima si din pricina asta sa dea destul oxigen pentru cantitatea de motorina furnizata de pompa. Si asta poate fii o cauza a rateurilor de pornire. Acest defect este posibil sa treaca nedetectat de calculatorul webastoului, din cauza asta este recomandabil ca motorasul ventilatorului sa fie gresat si verificat la o revizie capitala a webastoului.. O alta cauza poate fii pompa de motorina sa fie decalibrata datorita uzurii excesive, sa furnizeze o cantitate mai mare de motorina. Pomapa nu poate fii reglata decat pe un banc de probe specializat si dotat cu debitmetru.

    Daca cititi cu atentie manualul de service  o sa descoperiti ca producatorul  furnizeaza o metoda de a verifica debitul pompei de motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pornit masina , din nou aceeasi treaba , o sa verific si motorasu dar cu pompa nu prea am ce sai fac , ce pini are pompa de motorin sa o verific daca baga ca acum nu se mai aude tacaneala aia care o face la inceput pompa cand pornea webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greg,fa un output test cu furtunul scos de la pompa motorina,scoate-l de langa webasto acolo are o imbinare si vezi daca baga,asa-ti dai seama si de ventilator daca ajunge la turatia de lucru.Am tot discutat pe aici de sita de pe arzator,ai tinut cont sa vezi in ce stare se afla sau daca mai este pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am mesterit la al meu(acum 1 luna) nu am gasit nici o sita de pe arzator(a doua),si merge foarte bine.Si eu sustin ideia de a degresa motorasul de la ventilator,din cauza lui am avut si eu probleme cu flame out si se lasa cu fum si motorina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum.....Dumnezeu stie,eu zic ca daca toata echiparea de pe Sharan 2000-2003 este cu Eberspacher D5W-Z trebuie sa aiba sita aia,eu am rupt-o cand am curatat arzatorul,nu stiam ca e asa ceva acolo,dar dupa ce am spalat bine arzatorul se vedea clar cum era lipita de corpul arzatorului si nu a pornit nici mort pana nu am facut o improvizatie,colegul marius711 la fel,eu am montat prima data soba fara sa fac sita aia,repet,si nu a pornit nici cu ventilatorul gresat,curatat,etc banuiesc ca se face prea mare tirajul si stinge flacara.Nu stiu ce sa zic,dar cand nu functioneaza si sti ca ai facut cam tot ce trebuie te legi de orice.Am mai intampinat o problema la inceputul toamnei cand pompa se auzea dar nu baga motorina,avea membrana sparta,am inlocuit-o,amorsat-o si a pornit din prima incercare,acum pleaca si la +14 grade,de frica....cred,dar nu ma deranjeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut sita dupa arzator defapt numai era acolo ci era gaura , am scos furtunu de motorina si baga treptat in timp ce da sa porneasca din ce in ce mai repede , ventilatoru merge la capacitate maxima lam alimentat direct , am pornit sirocou atarnat de masina si am realizat ca iese fum , aer rece tot timpu cat da sa porneasca , ce pini are bujia pe mufa exterioara ca cea din el am probabato si merge bujia. eu stiu ca trebuia sa iasa fum cald 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vazut gaura fara sita pe arzator si ai montat totul la loc vorbim degeaba.La mine si la colegul marius711 nu a pornit fara sita aia.Fum cald nu prea ai de unde sa simti ca nu se aprinde,daia se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles , il dau jos si ma apuc din nou la desfacut, problema e  ce ati pus voi acolo? cu ce ati inlocuit. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut din sita veche de la bujie,dar lasi un singur strat,sa tai un pic mai mare decat gaura si sa o bagi cu japca,altfel nu are in ce sa stea originala fiind lipita,la marius711 nu a mers si a facut una din sita de la bateria de ghiuveta.Ce sa zic,eu si marius711 am montat la fel prima data,tot cu gaura goala fara sita si nu a pornit in nici un fel,Andrusel zice ca merge si fara,acum fiecare cu bafta lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e si la mine se pare sa nu merga , despre sita asta e vb banuiesc  si o poza cu gaura care nu prea se vede. sita o sa cumpar una noua asta e doar exemplu

post-71286-0-14673700-1360429339_thumb.j

post-71286-0-08513300-1360429365_thumb.j

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Mai baieti unde esita aia mica ?????  eu nu am gasit nimic asemanator cand l-am renovat pe al meu!!!!! Unde vine montata?

 

 

Iata si un tabel cu valorile de verificare a pompei de motorina:

~$surare debit pompa webasto.doc

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut o sita din aia de la baterie in mai multe bucati si cam asa arata ramane sa o tai si sa o intepenesc acolo dar asta cred pe marti-miercuri ca sunt plecat , o sa va tin la curent numai bn  :D

post-71286-0-90770700-1360436351_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nici eu nu am gasit o a doua sita. Din ce inteleg ar trebui sa fie pe arzator? Al meu a functionat corect dupa mai multe incercari esuate de a porni (asta pana s-a aerisit sistemul de racire si a intrat suficient lichid in el, ca sa nu se mai supraincalzeasca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura sita pe care am gasit-o eu a fost cea de pe bujie. Alta ....deloc. :) Si pentru asta merge foarte foarte bine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai gasit asta nu inseamna ca nu exista si daca sa ars nici nu-ti mai dai seama ca a fost acolo doar ca unii din noi sant mai norocosi si functioneaza traznaia si fara,la altii sa dovedit ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog nu stiu ce sa mai fac  am cumparat alt webasto la un sharan din 2005 si imi da urmatorul mesaj dupa scanare 01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

 Am schimbat si pompa de conbustibil si cea de apa       Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!