Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Nu-l va ajuta deloc modelul asta pt ca are gatul ala aiurea care nu face decat sa complice inutil treaba.E pt altceva aia.Circuitul trebuie sa pastreze cat mai mult forma originala sa "curga" fara devieri in sus sau jos.

Este o poza cu pompa corecta pe prima pagina la topicul cu reconditionarea webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim fara gat http://www.ebay.de/itm/VW-T5-Kuhlwasserpumpe-Wasserpumpe-Heizung-Standheizung-3-09500-00-30950000-/321047983532?pt=DE_Autoteile&hash=item4abff375ac.Adrian multumesc pentru precizare.Daca nu specificai diferenta nici ca imi dadeam seama.Ai dreptate.Din poza ta vad ca treaba este foarte original facuta.Spune-mi, furtunele de unde le-ai cumparat,de la reprezentanta?Vreau sa le pun si eu noi.Si inca ceva,vad eu bine in poza sau ai pus o supapa de sens,ce e chestia aia pe tubul drept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc nelu_24 pentru îndrumare! Am rezolvat problema după ce am desfăcut pompa și am schimbat cărbunii (15 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul e cel original doar ca a fost sectionat de la jumatate.Lucrarea din poza nu-mi apartine e pusa doar asa orientativ nu e aia masina mea,dar asa trebuie sa arate la final.

Acolo nu e supapa de sens...din ce-am tradus din textul original al doc. aia ar fi un senzor de temperatura care opreste pompa dupa ce s-a racit apa suficient.Eu am facut altfel, cu temporizare la 3 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am incalzire stationara pe GOLF 5 PLUS 2005 2.0 TDI si iarna asta m-am hotarat sa verific de ce nu functioneaza. Detin masina din 2008, anterior a fost masina de SHOW ROOM si TEST DRIVE, ma rog .... cu putini KM la bord.... Nu stiu cat de des a fost folosit sistemul WEBASTO in perioada de dinainte (intuiesc ca foarte rar).

Eu de cand o am n-a functionat deloc.... asta din cauza unei erori de functionare a pompei de recirculare. Am fost la un prieten am aflat care e cauza si am schimbat pompa cu una noua si originala.

La testul de functionare separata a subansamblelor sistemului au rezultat ca:

- pompa de motorina functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- ventilatorul arzatorului functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- pompa de recirculare - recent schimbata - functioneaza,(nu are erori, se aude)

- bujia de initiere a arderii functioneaza (nu are erori).

In prezent ma confrunt cu urmatoarele probleme si simptome

- Telecomanda functioneaza fara probleme, LED verde aprins 2 secunde - initiaza sistemul, lampa de incalzire auxiliara de pe butonul de la climatronic este aprinsa, deasamenea - pot porni si din buton,

- Pot opri functionarea si din telecomanda si din buton,

- porneste climatronicul dupa programul setat,

dar .... nu porneste si sobitza,

in plus dupa ce porneste climatronicul din programarea zilnica a incalzirii auxiliare.... cu temp pe HIGH... asa o gasesc dimineata, tot pe high (fara ca incalzirea sa functioneze.... imi baga aer de afara).... dar dupa ce introduc cheia in contact climatronicul trece pe LOW.... si spre surprinderea mea imi baga aer rece continuu... adica rece ...16 grade. aer conditionat activ

Nu mai stiu ce sa cred....

temperatura exterioara pe timpul testelor sub +5 grade

nu am lasat pe ECON climatronicul

nu am lasat nivel combustibil pe minim

modul de functionare - setat pe HEATING pe BC+

Cred ca am inteles deplin meniul de setare si programare..... nu m-am incurcat deloc in intelegerea acestuia....

Ce are? de ce nu functioneaza?.... erori pe VAG nu are....

Aaaa, am uitat sa spun .... putini specialisti la SERVICE in domeniul WEBASTO.... niste urechisti... "nu stim, sa vedem....", unul mi-a spus ca el nu se baga ca e mult de lucru la demontat-montat.

invit un specialist sa ma sfatuiasca.... vreau caldurica in masina...voi cei care stiti ce si cum... AJUTATI-MA

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model ai pe masina?Webasto sau eberspacher?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu,deja a spus colegu ce sistem este,webasto.Pompa de motorina chiar daca se aude nu si functioneaza,daca are membrana sparta nu baga motorina si nici ca eroare nu o da.Asta am intampinat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt din Suceava....momentan stau prin Bucuresti

a montat fabrica OEM webasto modelul cu telecomanda si cu pornire programata pe BC+

masina din semnatura GOLF 5+ motor BKD

post-77291-0-69085400-1358610304_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l pornesti pur si simplu,fara sa-l programezi,apasa direct pe semnul de flacare si vezi ce face.Asta dupa ce anulezi toate programarile ce le-ai facut.Aici mai este o problema,daca webasto ,,simte,,ca bateria este slaba nu porneste in veci si nici cand mergi cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat deoarece si eu in postarile mele anterioare am folosit uneori supranumele de "webasto" sau "sirocou" in loc de "incalzitor eberspacher".Asta din motive de pronuntie ca imi venea mai usor sa scriu webasto.Cristian daca nu porneste nici cum ti-a spus Razvan nu ai alternativa,jos cu el si pe masa de operatie.Eu cu al meu de pa sharan asa am facut,bucatele si acuma mananca jar.Nu cred ca e mare diferenta,au acelasi principiu de functionare,incearca la topicul touran,care au webasto pe ele.Poate gasesti ceva raspunsuri.Salut.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

i-mi poate spune cineva unde se afla pompa de motorina ?

M-am uitat sub mașina și nu am văzut decât conducta de alimentare,conductele de apa și mufa pentru sorbita (mașina nu a avut sorbita pe ia, probabil a fost vânduta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe rezervorul de motorina in partea din fata,intra intru-n suport de cauciuc sa amortizeze zgomotul,cam greu sa faci o interventie sau sa o vezi fara sa o urci pe elevator/groapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva incercari nereusite, azi am fost din nou la diagnoza si si m-am trezit cu ceva nou...

2 Faults Found:

01410 - Heater Over-Temp

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Freeze Frame:

Ctrl. Pause

Temperature: 148.0°C

Temperature: 40.0°C

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Ce ar mai putea fi de data asta?

Amintesc ca dupa ce am schimbat pompa de recirculare, butonul de pe climatronic ramanea aprins atat timp cat il lasam..(cateva minute in care rabdarea mea ceda asteptand sa aud ventilatorul de initiere a arderii)... dupa aceste erori ..... webasto a intrat in LOCKED si ledul de pe climatronic se stinge dupa 1-2 secunde... si gata e mort....

Ce sa-i mai fac?

nelu_24 ai un atelier in Suceava ? poate imi dai o mana de ajutor...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e pompa electrica de apa care ziceai ca e inlocuita,se pare ca nu functioneaza,mai insista cu inca una sau schimba carbunii,Nelu are atelier da pe la Udine :icon_thumleft:

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Are cineva o pompa de motorina în plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma poate ajuta cineva cu schema electrica pentru un Webasto Termo Top E?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am schimbat releu acela cu nr 430 si pompa a pornit, am fost am sters erorile din webasto si a pornit mai greu un pic in aceea seara . Dimineata am pornit masina , webasto tot dadea sa o ia dar se oprea la un momendat si na mai vrut ,pompa fuctioneaza perfect se opreste dupa 3 min, porneste , sa tot repetat operatiunea de pornire pina sa acummulat iar 5 erori care scria flame aut . Am desfacut webasto am verificat bujia la 8v functioneaza normal, sita noua acuma am sters erorile si na pornit era apa calda , opriri multe de aceea banuiesc ca nu a dat sa porneasca . Maine dimineata sa vad daca da sa porneasca sau daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu tocmai a pornit si functioneaza perfect dupa reconditionare :) Repeated flame out imi zicea si mie, si l-am dat jos cu totul, l-am desfacut bucati, am schimbat toate garniturile, am pus sita noua, l-am asamblat si apoi l-am pus pe masina. Merge super! 

Multumesc inca odata lui Speedo pentru ajutor si pentru instructiuni! 

ps: pentru cei care vor sa inteleaga mai bine functionarea lui D5WZ - aveti un manual atasat aici 

Hydronic D5WZ.pdf

 

 

@nicuhurloiu: click aici

Salut!
Ma poate ajuta cineva cu schema electrica pentru un Webasto Termo Top E?
Multumesc.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata aceeasi problema da sa porneasca , scoate fum si se opreste .... mai poate fi alta defectiune cand da flame aut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diseara cand o sa ajunga masina acasa ma pun il desfac din nou si ferific pozitia  sitei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greg verifica pozitia sitei.Pe sita are punctele de lipire,doua pe o parte si patru pe cealalta daca nu gresesc,oricum cand o pui,gaura pe unde iese motorina trebuie sa fie perpendiculara pe partea curata a sitei,adica lipiturile alea sa fie sau pe partea dreapta sau pe partea stanga nicidecum pe directia tevii de motorina.Nu-ti scriu prostii pentru ca le-am sucit de o mie de ori si pe ale mele pana sa le dau de cap.Apoi incearca sa il pornesti jos fara sa-l pui  pe masina daca ai posibilitatea.Eu am avut aceeasi problema cu unul reparat cateva luni in urma si de vina era calamina acumulata in perioada cand el incerca sa porneasca si nu reusea.De fiecare data cand incearca sa porneasca arunca motorina care daca nu se aprinde se amesteca cu funinginea din arzator si formeaza calamina aia.Daca tu incerci sa il pornesti jos fara sa fie montat pe masina,deconectand mufa de la curent se sterg in automat unele erori.Daca a apucat sa porneasca o data nu mai ai probleme(jos ma refer).Trebuie sa-l faci sa mearga cat mai mult posibil ca sa arda toata calamina.O sa vezi ca dupa o ora de mers nici fum nu o sa-ti mai faca.La mine nu reusea sa porneasca din cauza calaminei dar pana la urma a reusit,si de atunci mananca jar.Ca sa nu se opreasca cand ajunge apa la 90 de grade o schimbi din mers pentru ca in 25 minute aproximativ apa ajunge la 90 de grade si se opreste.25 de minute e cam putin sa se curete bine.Incearca cu un compresor sa sufli in gaura aia unde intra sita sa dai drum liber la flacara.Sa stai atent in gaura aia ca e blestemata,sa nu fortezi cu surubelnita sau altceva ci sa curati delicat acel orificiu sa nu faci altre daune.Bafta.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 4 lipituri pe o parte are sita si exact cum spune Nelu,daca porneste odata nu mai ai probleme,de pus e simplu de pus sita in pozitia corecta,te uiti unde vine tzeava care baga motorina si pui sita cu partea fara lipituri in dreptul tzevii.Fum nu scoate nici la inceput nici dupa daca functioneaza cum trebuie,cel putin la mine.Da mai e putin si vine caldura,lasam webasto si incepem cu A/C ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!