Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Asa facea si la mine fara sita din arzator Marius,dar eu am brodit-o din prima,confectionata din sita de la bujie si merge,poate am fost eu mai norocos,oricum,bine ca functioneaza si nu mai stai stresat ca vin gerurile :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Razvan, chiar ma gandeam la tine ca ai spus a merge. Poate sita pe care ai schimbat-o tu era putin mai rara. A mea era foarte deasa, cand am taiat-o am vazut ca este conectionata din trei straturi suprapuse. Am incercat cu trei, cu doua si cu un strat si rezultatul acelasi se chinuia scotea fum mult si se oprea. La asta de chiuveta am pus doua si este ok. Azi cand am venit de la munca am mai pus odata senzorul pe direct numai pentru placerea de a-l auzi la cat m-a chinuit.

Adrian, spuneai ca cineva a vazut la Termoport un arzator fara sita in acel locas, probabil ca are sita imprejurul arzatorului intre cei doi pereti, altfel nu merge. Sau poate era pentru alt model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate a facut gaura mai mica si nu a mai pus sita,eu la asta m-am gandit.La tine nu a mers cu sita de la bujie din cauza motorasului,nu avea turatia necesara,parerea mea.

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, spuneai ca cineva a vazut la Termoport un arzator fara sita in acel locas, probabil ca are sita imprejurul arzatorului intre cei doi pereti, altfel nu merge. Sau poate era pentru alt model.

Sharanul lui e model II nu e facelift are sita in doua diametre este exact ca al meu.Fiind prea cald nu l-a pornit inca nu stie daca-i merge.Eu i l-am montat asa daca a zis ca arzatorul arata exact ca cel nou.

Cred ca maine se lamureste :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica l-ai montat cu o mare gaura in loc de sita sa inteleg?Daca da maine ai de lucru iar. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sita asta nu se poate comanda ca sa nu faci tot felul de improvizatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, pai toate probele cu sita veche de la bujie le-am facut dupa ce am curatat motorasul si merge ca nou. Se chinuia si schimba turatiile de ziceai ca a luat-o razna si nu reusea sa aprinda flacara. Acum porneste lin se aude zumzetul placut si creste in turatii constant.

Adrian, nici la mine nu era rece, dar i-am scos senzorul si l-am pus pe direct si mergea si la 19 grade. Apropo, pot sa pun in schimbul senzorului un comutator direct cu firele in mufa senzorului (nu pe firul lui) sa-l pornesc cand vreau pentru ca dimineata nu apuca sa porneasca bine ca-l si opresc si nu cred ca-i face bine? Merg aprox 1 km si opresc la scoala sa las copii.

Dimineata, arata 10 grade in bord si la pornirea motorului a pornit si webasto. Am o satisfactie deosebita.

Andrusel, sita asta vine sudata pe arzator inainte de a imbina cele doua corpuri ale lui. Se poate cumpara arzatorul de la reprezentanta Webasto in Romania, S.C. Termoport, am si eu in Constanta, este si in Bucuresti. Dati un search pe net si comandati piese la ei (trimit si prin curier rapid) sunt preturi de importator, mai ieftine decat la altii care le comanda tot prin ei si isi pun un adaos consistent. Adrian a spus ca s-a interesat cineva in zona lui si costa 106 euro fara tva. La banii astia mai pun ceva si iau un webasto sh de la dezmembrari si nu cred ca se compara.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si eu Marius...,ma gandeam totusi ca la mine merge si chiar f bine cu sita de bujie si nu am curatat motorasul deloc si arata jalnic,atingeau chiar si paletii de carcasa,am bagat un jmilgher fin sub paleti si am rotit pana nu au mai atins,deci ce sa zic,tu ai facut o treaba mult mai buna,eu nu am rabdarea necesara, ma enervam numai cand ma gandeam ca la celelalte nu am umblat niciodata si au mers fara probleme.Adrian poate sa-ti spuna cum sa legi senzorul si un comutator,mie mi la legat un amic care se pricepe,eu sant pe langa la electrica/electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, la comutatorul asta nu trebuie si un releu, parca este de impuls si releul face treaba? Daca este asa spune-mi un cod al releului. Daca este comutator cu retinere este mai simplu pt mine ca nici eu nu sunt artist in electrica auto. Ma descurc la lucruri mai simple. Ma gandeam la un comutator montat pe unul din blocurile oarbe care este intradevar mai inestetic, dar mai ieftin, ceva de genul asta:

post-81846-0-54627600-1351253133_thumb.j

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu impuls sunt alea pt ESP si dezaburire luneta/parbriz asta e doar on/off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb singur pompa de recirculare.Daca e motorul rece si mai desfac si capacul de la vasul de expansiune,mai curge antigel cand scot furtunele de la pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai curge antigel. Ar fi bine daca ai 2 chei franceze sa strangulezi cele doua furtune sau clesti din aceea care se blocheaza si poti sa-ti faci traba in liniste, sa schimbi pompa sau sa pui o teava intre ele pana o repari pe cea de pe masina. Dar de ce o schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au "expirat" carbunii dar am una de rezerva.Ieri am observat ca nu mai porneste sirocoul si de la pompa se mai aude doar un pacanit anemic.Plus eroare cu overheating.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu primavara scot mufa si o mai bag toamna tarziu,tocmai sa nu se mai invarta vara degeaba sa consume carbunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaseara.Este pentru prima data cand postez pe un forum asa ca va rog sa-mi intelegeti erorile ,daca vor fi.Am si eu minunea asta de eberspacher.Am cumparat masina in martie fara acest aparat(a fost dat jos pentru ca s-au rupt toba si tubul de la aer,probabil a agatat cu masina ceva dedesupt) iar vechiul proprietar mi-a propus de la dezmembrari unul uzat.Zilele trecute trecand pe la dezmembrari am gasit un SharanII accidentat.Am luat de la el eberspacher-ul reusind sa-l scot doar la 80€,in conditii foarte bune.Vreau insa sa iau si pompa de motorina al acestuia si nu stiu unde este pozitionata,daca ma poate ajuta cineva.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pozitionata in partea dreapta in fata rezervorului de motorina al masinii, vis-a-vis de webasto. Intai monteaza vebasto pe masina si conecteaza-te cu vag com-ul la el si da-i un output test si vezi ce zice pompa. Se defecteaza foarte greu si nu cred ca este cazul sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi va rog, de nu vede testerul auxiliar heating-ul. nu ma pot conecta la el. scoate fum gros si curge motorina din el.

Va rog ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e sharanul?Daca e 2005 sau mai nou te poti conecta la el doar cand merge sirocoul adica trebuie sa fie indeplinite conditiile de pornire.La modelele mai vechi nu se poate sa scoata fum si sa nu-l vada la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este din 2002. la suceava sunt acum 5.5grade , am suntat senzorul de temperatura, a pornit sirocoul, scoate fum gros, merge incet-nu la turatie normala , iar pe terster nu ma pot conecta la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata a inseput sa-mi faca figuri. Pana ieri totul a fost OK. Ieri dupa amiaza am luat sita si bujia de pe un sirocoul pe care l-am inlocuit si m-am apucat de treaba.Sita avea o gaura cat o fasola mica , am inlocuit-o , am inlocuit si bujia. Am pornit ,scotea fum si din el picura motorina. Am pus testerul si nu vede sirocoul. Ce sa-i mai fac? LA pompa de recirculare a apei i-am schimbat carbunii in primavara , bazaie .

Dati-mi un sfat . Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alt tester.In modulul 18...trebuie sa-l vada daca dracia functioneaza.Zic si eu.Sau poate ai intrerupt doar firul de diagnoza (pinul 5 din mufa)dar nu stiu exact cum ar trebui sa faca in cazul asta doar presupun.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate nu e legat la calculatorul masinii. La noi, la T4, nu e legat deloc si a trebuit sa cumpar diagnoza separata pentru el. Daca erai mai aproape de Bucuresti sau prin imprejurimi te ajutam eu sa ii dam de cap. Din cate am citit, Eberspacher-urile astea au o prostie de protectie si la.nu stiu cate erori (5-10) se blocheaza unitatea aia centrala a lui si trebuie sterse alea ca sa mai plece.

Modificat de chippendelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!