Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

de aerisit o sa se aeriseasca cel mai bine cand o sa mearga pompa,pompa din cate stiu eu se produce numai pe bosch si nu e din plastic,asta numai daca nu sa pus o alta pompa decat cea originala,dupa ce o dai jos,e fixata pe un suport de guma in spatele vasului de apa,o sa vezi cum se desface,dupa cum te a sfatuit si colegul @Adrian,schimba pompa sau carbunii,din cauza la pompa ai acea eroare nici decum de la neaerisirea sistemului,pt ca tie acum nici macar nu ti da flacare,porneste si se opreste in cateva secunde

@Al Bundy,nu aia e pompa din discutia noastra,aia e o alta pompa ce o are doar sharanul cu webasto programabil,adica a doua pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea pare a fi ca cea din postul lu Al Bundy, dar pana nu ma bag eu adanc in compartimentul motor, si sa o dau jos nu pot sa spun sigur. Sper sa fie de metal, si sa pot sa o desfac, sa ii schimb numai carbunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de plastic inseamna ca a fost inlocuita,si nu stiu daca se schimba carbunii la modelul ala,prea adinc nu ai unde sa intri,trebuie demontat doar panoul de deasupra vasului de apa care e prins cu 3 suruburi de 6,daca intampini greutati la scoaterea furtunelor de pe pompa,demontezi si filtrul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.azi am reiusit sa fac sa imi porneasca sirocoul si acuma ii sus pe masina

se simte diferenta la temperataura la apa ca acuma imi sta numa la 90 pana acuma daca mi se ridica pana la 75 si aia in mers ca in stationare imi cobora mult mai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am si eu probleme cu sirocoul. Am avut cateva fire rupte la mufa de pe masina pe care le-am refacut.

De asemenea pompa de recirculare era moarta, i-am schimbat carbunii si functioneaza. Asta se intampla anul trecut.

Acum insa porneste cand vrea si cand ti-e lumea mai draga (ger de crapa pietrele) numai pleaca.

Am facut o scanare si rezultatul este acesta:

5 Faults Found:

01414 - Combustion-Air Blower (V6)

16-00 -- Signal Outside Specifications

01415 - Recirculating Pump (V55)

16-00 -- Signal Outside Specifications

01427 - Radio Louder

16-00 -- Signal Outside Specifications

01418 - Switch Valve 1 for Electronic Stability Program (N225)

16-00 -- Signal Outside Specifications

01428 - Radio Quieter

16-00 -- Signal Outside Specifications

Mentionez ca au fost sterse erorile si bineanteles ca au aparut iar.

Nu inteleg de ce da eroare la pompa de recirculare pentru ca se aude la punerea contactului si la oprirea motorului.

Celelalte nu stiu ce sunt, poate ma ajutati voi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un uruit mai ciudat. Sa fie din cauza depunerilor de funingine?

La pornire incepe cu un tacanit mai rar si accentuat, iar cand se incalzeste se aude mai incet si des.

Banuiesc ca este pompa de combustibil, dar este normal sa se auda asa de tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,asa se aude pompa,funingine pe paleti nu are cum sa se depuna,doar altceva,praf,sau mai stiu eu ce a tras pe admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit in ultimii 2 ani multe din forumurile despre "webasto", am 2 intrebari:

1. Pana cand va trebui sa incercam sa ne reparam noi singuri sistemele de incalzire stationara?

2. Chiar nu gasim un mecanic in toata Romania care sa se priceapa si la Eberspacher dar si la Sharan?

 

Practic unde am gasit mecanic relativ bun, habar nu are ce este ala sistem de incalzire stationara, am incercat chair la 3 dintre colegii de forum care isi fac reclama pe pagina de service; cand am sunat la reprezentanta Eberspacher in Romania (http://www.eberspaecher.com.ro, pentru cei interesati) au spus ca repara cu drag (100 lei doar diagnoza???) dar nu se pricep la restul instalatiei de pe masina.

 

Totusi, cunoasteti pe cineva care m-ar putea ajuta cu punerea in functiune a Eberspacher-ului meu. Este modelul fara comanda in interior, l-am auzit de 2 ori mergand si gata. I-am sters erorile de aprindere flacara si nimic.

 

Astept cu interes raspunsurile voastre :icon_bounce:

Am revenit dupa 2 luni super fericit!

Milioane de multumiri colegului crocodill. El a fost pana la urma super mesterul cu o rabdare de fier.

Pe scurt:

- am pus contactul si a constatat ca nu se aude nici un bazait si nici nu vibreaza pompa de apa - asa ca s-a pus problema inlocuirii (incrdibil de scumpa) dar avea una el reconditionata cu niste carbuni de motor de frigider, asa ca am scapat ieftinache

- a demontat incalzitorul

- am constatat ca sunt 2 fire partial rupte si dezizolate, ca este sita impuscata, garnitura lipita si exfoliata si multa pasta alba, ca un ciment pe subansambluri

- am cumparat de la reprezentanta Eberspacher (0266 311 323) sita si garniturile cu 104,58 lei - am atasat factura ca poza

- a curatat crocodill tot molozul din interiorul incalzitorului si a uns toate partile in miscare

- le-a montat crocodill la loc

- ne-am intors la masina, a pus in loc de termostat o agrafa de birou

- l-a montat provizoriu si l-am incercat cu motorina din bidon - MINUNE, functioneaza!!!

- i-a bagat putina motorina pe furtunul spre pompa ca sa nu fie mult aer si l-a montat

- pun contactul, porneste pompa de apa, se aude tacanitul pompei de motorina, porneste incalzitorul, da flacara, incepe sa arda si dupa 1 nminut se opreste ????!!!!!

- reluam, la fel...

- pana la urma a demontat pompa de motorina si a descoperit pe bilutza aceea de 3 mm diametru o particula tare de maxim 1/2 mm

- dupa ce a curatat-o, a montat totul pe masina

- incalzitorul functioneaza la fel de bine si in zilele noastre, tot cu agrafa de birou izolata in mufele termostatului, ca sa nu mai depind neaparat de cele 7 grade (sau cate o vrea el). Evident ca la primavara ii scot agrafa :)

- totul a durat 2 sambete si 2 duminici

COD SITA EBERSPACHER D5WZ: 2521219901130A

COD GARNITURI EBERSPACHER D5WZ: 2018209900010A

Cred ca am gasit cele mai mici preturi, chiar la reprezentanta Eberspacher Romania.

Mult succes si sper ca v-am putut fi de folos.

post-46429-0-94253500-1329757855_thumb.j

post-46429-0-05758400-1329758051_thumb.j

post-46429-0-53537600-1329758088_thumb.j

post-46429-0-78797600-1329758111_thumb.j

post-46429-0-45403800-1329758143_thumb.j

post-46429-0-27759700-1329758260_thumb.j

Modificat de CGM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da razvan am inteles. am sa-l dau jos sa-l fac bucati si sa vad ce gasesc in el.

sunt curios cam ce ar fi putut sa traga pe admisie tinand cont ca este infipta in prag.

dar eroarea asta de la pompa de recirculare ce inseamna?

01415 - Recirculating Pump (V55)

16-00 -- Signal Outside Specifications

asa cum am spus mai sus i-am schimbat carbunii. posibil sa nu lucreze in turatii corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CGM...cum ai facut comanda la sita si garnituri si care a fost modalitatea de transport ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrusel am vorbit cu Cristian (@GCM) pt ca eram interesat de aceeasi problema si mi-a spus ca a dat comanda direct la reprezentanta din Miercurea Ciuc si i-au trimis piesele prin posta in doua trei zile. Vezi ca are nr. de tel si site-ul pe factura atasata.

Eu am intrat pe site-ul lor si am gasit reprezentanta in Constanta in Bucuresti, Brasov... Daca vrei adresa si nr. de tel da-mi mesaj pe PM sau suna-ma. Am sunat la cei din Constanta si am dat codurile postate de Cristi - garniturile si sita au costat 127 lei cu TVA. Aveau pe stoc sita si garniturile le-au adus a doua zi.

Razvan, l-am dat jos si l-am curatat. Avea sita arsa si infundata. Paletii nu atingeau si nu avea mizerie, in schimb cand invarteam de fulie axul motorasului freca fier pe fier si mergea greu. Am dat fulia jos cu grija si am uns axul motorasului cu vaselina spray. Am verificat senzorii si bujia care erau ok si am montat totul la loc cu sita si garniturile noi. A pornit la prima cheie cu toate erorile care le-am mentionat mai sus si bineanteles ca s-a oprit dupa putin timp ca nu era aerisit.

Dupa cateva opriri prin oras s-a aerisit si bazaie albinuta sub masina si isi face treaba bine.

Multumiri colegilor pentru ajutor.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrusel, am sunat la reprezentanta 0266 311 323 si le-am cerut sa-mi trimita prin posta produsele, evident dupa ce mi-au cerut codul 25 2163 de pe eticheta dezlipita de pe incalzitor, poza atasat mai sus, pentru a se asigura ca imi trimit exact ceea ce am nevoie. Doar ca a trebuit sa le dau datele unei firme, nu au putut ntrimite pe persoana fizica. Le-am primit prin Fun Curier (parca) in 2 zile. Transportul m-a costa 40 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii, am rezolvat problema cu pompa de recirculare, i-am schimbat si eu carbunii si acum functioneaza. In acelasi moment, am schimbat si termostatul, acum apa sta la 90 grade, dar, este o problema, sau mai mult o nelamurire, am plecat de dimineatza cu masina, cam 10 km, (cald afara 14 grade) si cand opresc si ma dau jos, se auzea turbina cum se invarte, prin webasto.

Nu trebuia sa se opreasca webasto de mult, din moment ce apa era la 90 grade, si afara erau 14 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Am o intrebare despre aux. heat. Mi-a dat de 5 ori eroarea cu "repeat flame out" , dar nu mi-a blocat functionarea incalzitorului , ba acum porneste ventilatorul, scoate un pic mai mult fum si tot incearca sa-l porneasca , dar nu reuseste . La un moment dat de pe teava de evacuare curge motorina pe jos . In momentele cand incearca sa-l porneasca , se aud sub masina conductele cum pacane de la caldura . Mentionez ca pompa suplimentara de apa lucreaza , i-am schimbat carbunii acum o saptamana . Ce sa-i fac sa-i sterg iar codurile cu "repeated flame out " ? Poate aveti vreo idee ? Saptamana asta mi-a pornit , dar tot asa cu o gramada de fum si intr-adevar face caldura foarte rapid 5-6 min. temp. ajunge la 75 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nevoie sa sterg obligatoriu codurile de eroare repeat flame out ? Poate ca din cauza asta porneste ventilatorul ,da drumul la motorina , dar nu o aprinde ca bujia nu lucreaza din cauza ca are 5 coduri de repeat flame out ? Si inca ceva cand da sa intre ventilatorul in turatie mare se aude ca un hop asa si se plafoneaza zgomotul nu-si mai mareste viteza peste valoarea aia . Cu toate astea stiu ca dupa aceste 5 coduri de eroare , incalzitorul trebuie sa fie blocat , inchis pana la remedierea defectiunii sau pana la stergerea codurilor de eroare , nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroririle, aia cu repeat flame out are si un subcode de eroare, ca parere e sita imbacsita si nu se face arderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut baieti. am si eu o problema. am un golf V 1.9 TDI 2005 cu webasto din fabrica. masina e la mine de 10.000 km si iarna asta m-am folosit de webasto. pe la jumatea lui februarie a incetat sa mai functioneze incalzirea. cand apas butonul de on de pe telecomanda, ledul clipeste ca si cum nu gaseste masina in raza de actionare, iar daca incerc sa pornesc webasto de pe panoul climatronicului, se opreste dupa 1 secunda. am facut un scan si mi-au reiesit urmatoarele erori:

Address 18: Aux. Heat Labels: None

Part No: 1K0 815 007 T

Component: Standheizer 011 1706

Revision: E Serial number: 09008375

Coding: 0001112

Shop #: WSC 76082 146 00286

3 Faults Found:

01406 - No Flame

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 6

Reset counter: 51

Mileage: 125048 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 27:47:57

Freeze Frame:

Start

Temperature: 74.0°C

Temperature: 75.0°C

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 25

Reset counter: 59

Mileage: 126279 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 24:01:28

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 25

Reset counter: 59

Mileage: 126279 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 24:01:28

ma poate ajuta cineva cu descifrarea logului? sper ca am nimerit topicul si ca nu repet inca o intrebare pusa deja . multumesc anticipat.

Modificat de stevendor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deblocheaza unitatea , tot cu VCDS pe un canal din adaptari (nu mai stiu care) , mergi cu mai multa motorina in rezervor si verifica bujia incandescenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna! Vin cu o problema si eu. La inceputul iernii mi s-a schimbat bujia de la sirocou, dupa ce se blocase dupa 5 coduri de eroare (ceva de genul "defect de aprindere" - intepretat ca aici pe forum); problema e ca nu a mers (l-am avertizat pe mecanic sa aiba grija in ce pozitie pune sita la loc; nu sunt sigur ca a luat in considerare); am lasat-o balta atunci.

Acum am pus-o pe un nou test si-mi arata alt cod:

Adresa 18: Încãlzire staþionarã Eticheta: ROJ\7M3-815-071.lbl

Numãr VAG: 7M3 815 071 C

Componentã ºi/sau versiune: HEIZG. B/D5W 0001

Codare soft:

Numãr atelier:

VCID: 30656584DAB3

5 coduri de defecte:

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

01414 - Turbina de aer pentru amestec -V6-

29-00 - scurt la masã

01414 - Turbina de aer pentru amestec -V6-

29-00 - scurt la masã

01414 - Turbina de aer pentru amestec -V6-

29-00 - scurt la masã

01414 - Turbina de aer pentru amestec -V6-

29-00 - scurt la masã

Asta inseamna ventilator blocat sau ars? Mecanicul respectiv (vecin de scara) nu a vazut inca acest rezultat, dar tot imi zice ca pompa de apa suplimentara e de vina, indiferent ce coduri "aiurea" arata testul. inainte de a apela la el, va rog pareri. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu se mai opreste pompa auxiliara , normal dupa 10 min trebuia sa se opreasca

dar nu , dimineata cand am intrat in garaj sa pornesc ea bazaia, am pornit a pornit si webasto , am scos - la baterie sa dau un restart la computer am pus la loc dupa 5 min iar pompa a pornit dar nu sa mai oprit

merge non-stop

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu completare la postul nr 548

Pe neasteptate, inainte sa intreprind ceva, sirocoul meu a mers 1 zi, apoi iarasi pauza... Am fost la un nou test - erau erori cu "Glow Plug..." (din pacate nu am listarea completa). Parerea celui care mi-a facut testul era ca pot fi in principal 3 cauze: fire intrerupte - care intamplator au facut contact in ziua aia - ; pompa de recirculare a apei (care parca se aude, dar foarte slab) - chiar daca codul nu este de "overheating..."; ultima varianta (mai naspa) - defectiune la modulul electronic (avand in vedere ca au variat codurile de eroare in ultimul timp; pentru asta ar pleda si faptul ca in ziua in care a mers - a functionat la turatie mai mica circa 6 minute si la 10 grade ambiante si 85 grade ale apei in motor). Urmeaza sa verific firele si carbunii pompei.

Apropo... desi o conduc de 2 ani, tot nu m-am lamurit de unde provin anumite zgomote de functionare si anume:

- cand pun contactul - se aude un bazait gros ca si cum s-ar umfla mai zgomotos o minge, care treptat devine mai lin si inceteaza dupa circa 10-15 secunde; in cursul aceleiasi zile, la reporniri de obicei nu mai apare (explicatii oferite de diferiti mecanici: motorasul nu-stiu-carei clapete / pornste pompa de apa/ se creeaza presiunea necesara nu-stiu-carui sistem servo)

- cand opresc motorul - mai bazaie fin ceva inca circa 10 secunde, apoi se opreste prin pacanitul unui releu (asta sa fie pompa mea auxiliara de apa? - nu ar trebui sa mearga 3 minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni de la ce poate sa imi mearga pompa auxuliara non stop? Am vacut VAG-com si nici o eroare. am inteles ca ar fi o sonda de temperatura care are legatura cu ea , ramane sa verific, alte idei daca mai are cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva,cum se porneste sirocolul?su cum sa verific daca este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!