Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Pui un cot intre ele ca sa le dai continuitate. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, va rog sa-mi spuneti pe care siguranta e alimentarea de la webasto

ca nu reusesc sa ma conectez pe el, am masurat mufa care vine din prag si am tensiune doar pe pinii 4 . 6 si 5. 7 iar pe pinii 1.2 firele maro si rosu plus si minus nu am nimic si nici nu am vazut sa fie intrerupte

http://www.sgaf.de/node/198853

am gasit asa,,ca ar fi pe aceeasi siguranta cu scaunele incalzite 9 S9 15A

acu 5 min am masurat si am 13 V

alte sugestii

multumesc

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... am rupt 2 capete de chei de alea stelate desfacand webasto, l-am trimis pe tata la cineva sa desfaca mai departe.. i-am dat instructiuni:D

acum.. cine ma lamureste cum verific firele de alimetare, daca are continuitate/tensiunea necesara?... unde gasesc o schema sau poate spuneti aici.. sa verific daca este ok... eventual ce siguranta este pentru webasto.

daca tot m-am apucat sa fac toate verificarile (ne)necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corneliu vezi aici poate te ajuta ce a facut colegul Speedo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti sa verifici continuitatea fiecarui fir in parte din mufa de afara pana in capacul lui(e boala lui cu fir intrerupt ,eu am avut 2).Ce Sharan ai ?1 sau 2 ?Rabdare la desfacut suruburile de la capac si mult degripant.Ti-am atasat un pdf cu schema la modelul de webasto D5WZ(mai este pe undeva postata).

Sharan_D5WZ.pdf

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai continuitate la fire in capacul webasto-ului,deobicei problema apare la mufa care pleaca din prag si ajunge inauntru.Si ca sa te conectezi la auxiliary heating e musai sa fie motorul pornit,ca altfel nu poti sa te conectezi ca nu-i vine tensiune de la un fir din alternator.

RUGAMINTE LA UN MODERATOR(@flotouran ,ca el ne supravegheaza pe noi in ultima vreme) SA MUTE TOATE POSTARILE DE AICI IN TOPICUL WEBASTO,ASTFEL DIY-ul ASTA, FOARTE UTIL, SA RAMANA CURAT.MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit undeva ca la D5WF cum ai tu, te poti conecta doar cand sunt indeplinite conditiile de functionare (frig afara,apa rece).Si vezi ca in vag-com mai este un modul in care se poate face conectarea incearca si acolo..am uitat cum ii zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa era...motorul pornit/apa rece/ afara 2 grade

nu am nimic tensiune pe firele alea 2 si modelul meu e ca al tau, faza e ca nu se potriveste nimic de la modelul nou D5z-F II iar chestia e ca a mers cand l-am montat ma refer la a ma conecta pe el cu vag-comul si imi dadea eroarea cu bujia, am schimbat-o si acum nimic si l-am pus si pe al meu orginal si tot la fel nu merge/ si da am masurat in mufa ce vine din prag (mufa mama)

o fi de la sigurante ?

post-10769-0-67018500-1322232145_thumb.j

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici si sigurantele,da vezi ca sunt multe care au legatura cu webasto,cred ca vreo 7-8 si mai sunt si cateva relee.Si eu stiam ca e una singura,dar m-a contrazis un mecanic si mi-a aratat intr-un program ca sunt mai multe.Cel mai bine verificale pe toate din panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , din nou :)

deci am verificat toate sigurantele am gasit 2 arse le-am inlocuit si tot nu ma puteam conecta.

In manunchiul de calbluri ce vine din pragul masinii le-am masurat inainte si dupa mufa si is ok

numa ca pe cablul de( +) ala rosu cu alb pe el nu am nimic tensiune iar la cat am putut vedea eu sub masinu e ok ca are protectia aia de plastic pe el

L-am julit pe la jumate si are continuitate si pana in pinul din mufa mama si dupa in cablul ce duce in ECU webastoului.

Am tras din tabloul de sigurante un fir de (+) l-am legat de firul rosu + si bingo m-am conectat. am sters erorile si gata a pornit a mers 2 3 minute si apoi pauza.

eroare este

AG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 7M3 815 071

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

01410 - Heater Over-Temp

06-00 - Signal to High

Acum : firul ala rosu de + care vine din pragul masinii inseamna ca e rupt pe undeva ... sugestii? el vine de unde....? din Tablou.., prin pragul din stanga soferului pana in spate .sau dintr-un nod ceva,

iar eroarea asta e de la pompa? pe unde e localizata

bafta si astept sugestii, pareri si reclamatii :) :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea vine de la pompa de recirculare lichid,si se afla in spatele vasului de expansiune,seamana cu o bobina de dacia.Dar mai intai rezlova cu firul.Si cand te conectezi la webasto trebuie sa fie si motorul pornit,ca-i vine alimentare si din alternator pe un fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma l-ai alimentat cu japca cum ti-am zis :icon_cheesygrin:

Daca nu gasesti unde e intrerupt ala din prag o sa trebuiasca sa-l lasi asa cu plusul ala numai sa fie pe o siguranta, daca nu ii pui tu una si-l treci prin prag pe langa celelalte.Oricum era plus permanent la webasto deci nu cred ca e vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit in ultimii 2 ani multe din forumurile despre "webasto", am 2 intrebari:

1. Pana cand va trebui sa incercam sa ne reparam noi singuri sistemele de incalzire stationara?

2. Chiar nu gasim un mecanic in toata Romania care sa se priceapa si la Eberspacher dar si la Sharan?

Practic unde am gasit mecanic relativ bun, habar nu are ce este ala sistem de incalzire stationara, am incercat chair la 3 dintre colegii de forum care isi fac reclama pe pagina de service; cand am sunat la reprezentanta Eberspacher in Romania (http://www.eberspaecher.com.ro, pentru cei interesati) au spus ca repara cu drag (100 lei doar diagnoza???) dar nu se pricep la restul instalatiei de pe masina.

Totusi, cunoasteti pe cineva care m-ar putea ajuta cu punerea in functiune a Eberspacher-ului meu. Este modelul fara comanda in interior, l-am auzit de 2 ori mergand si gata. I-am sters erorile de aprindere flacara si nimic.

Astept cu interes raspunsurile voastre :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai sters erorile fara sa rezolvi cauza lor.Cum vrei sa-ti mearga?Mecanicii nu se pricep pt ca ei nu asta fac toata ziua.Nu prea tine de ramura lor de activitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt nu se baga nimeni ca e vorba de bani putini si din punctul lor de vedere nu e rentabil, eu caut de 2 zile un electrician care sa aiba si sculele necesare sa ii dea de capat si la al meu si cand am gasit pe unul (stai domle ca nu ma complic eu cu prostioare din alea): Concluzia este una... ne apucam de mecanica si le reparam singuri sau poate un coleg mai talentat isi face atelier de reparat eber /webasto si isi face instalatie de proba independenta de masina pe care sa le testeze. idee de afaceri cine o pune in aplicare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Rog o informatie ,ma intereseaza un sirocol (incalzire stationara) pentru un VW sharan 2005 , cod d5s-f, secand-hand. Mersi

Modificat de sorin.gsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau te duci pregatit si instruit bine(manuale,DIY,poze....) si le spui ce sa faca pas cu pas ,cel putin eu asa am facut cand am avut probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee cu atelierul specializat, intrebarea mare este : Cati bani sunteti dispusi sa dati unui CUNOSCATOR care sa stea in frig sa il dea jos de pe masina sa il repare? Ca daca faci un atelier in toata regula cu rampa, scule specializate etc. numai o trusa de scos pinii din mufe costa cam 4 miliane, asa ca va dati si voi seama cat ar costa o reparatie. Sincer nu am auzit pe nimeni pe perioada verii sa isi faca probleme ca nu merge webasto, toata lumea se alarmeaza cand le este frig in masina. Eu am ajutat pe cativa colegi de forum dar in limita timpului disponibil si al temperaturilor de afara. Eu va stau la dispozitie in limita timpului disponibil si al cunostintelor, pot sa zic ca webasto de pe saran "nu mai are secrete fata de mine" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi, am si eu o problema:D azi am desfacut si eu pompa auxiliara de la sharan pentru schimbarea periilor (carbuni) dar tot nam rezolvat problema cu flame out de la webasto :dry: :angry: si acuma dupa ce am pus baterie la loc numai am frana si numai trage masina, dupa 2 km ce am parcurs cu ea mi s-a aprins semnu de la esp pe bord.

am pus Vagu pe ea si imi da urmatoarea eroare

00814 - Solenoid for Brake Pressure (N247)

35-10 Mechanical failure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

flame out nu e de la pompa!

De ce ai scos bateria de la masina?!?! Nu era nevoie, vezi sa nu fii uitat sa bagi mufa de pe tubulatura de turbo, posibila problema cu trasul motorului.ABS-ul nu are traba cu ce ai facut tu pe acolo numai daca nu ai atins un fir cand ai umblat in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut :)) rezolvat problema nu are legatura cu ce am facut , am atins un furtun de vacuum ( exact problema de aici http://www.sgaf.de/node/253307, cam 160 lei am inteles ca e unu nou...) era crepat, si a iesit de pe instalatie ,l-am pus la loc am pus colier si merg iar franele:P, naveam loc de baterie si imi era rupt o mufa la bazinu de la apa trebuia so repar de aia am scos bateria :).

Am desfacut si webasto meu, sita arata ca noua nici macar nu e murdara, bujia merge , totu e curat pe aici pana si garniturile is intacte .... am dat cu spray de contacte am sters cate una alta pe aici sa vad acuma daca va merge .... senzoru ala de flacara era cam negru. Am uitat sa specific modelu D5Z-F. nu prea seamana cu cel a lu @speedo dar am gasit pe un site http://www.sgaf.de/c...b-062004-253300 ceva sa semene :D

@crocodill am inteles ca ai pus pe unde un fisier cu ceva rezistente sau ceva de genu... nu-l gasesc nicicum ma poti ajuta sa verific senzoru ala de flacara?

am mai vazut tipu asta de diagnoza care pare foarte interesant :D sa vad daca nu rezolv nimica am auzit ca este cineva prin Cluj cu asa ceva , o sa merg sa trag cu ochiul putin

Modificat de Juno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt 2 manuale unu de instalare si unul de reparatii, acolo gasesti rezistentele, poati sa pui instrumentul de masura pe senzor si cu o sursa de caldura( flacara) vezi daca se modifica rezistenta "frumos" linear fara hopuri mari sau pauze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti colegi aceiasi problema legata de webasto ma chinuie si pe mine pina acuma de cind sa lasat mai rece am schimbat 2 termostate unu original vw si unul behr si tot degeaba.nu am stiut ca masina are asa ceva si nu l-am vazut niciodata sa fumege.intr-o zi nu stiu ce am vrut sa vad sub masina si am vazut esapamentul ala mic asa miam dat seama ca are asa ceva.masina e cu klinatzronik,toate bune si frumoase am luat laptopu lam bagat in masina am pornit vag com si in modul 18 pauza no respons from controler,nu reusesc in ruptul capului sa ma conectez pe el,am zis ca e de la vag com poate,si am incercat si cu un bosch kts 650 original cu licenta,aceiasi problema,dupa aceea am citit ce au scris colegi aici pe forum tre sa ma bag pe sub masina sper si la mine sa fie ceva fire rupte sa pot sa ma conectez pe el sa vad ce erori are ca deja e enervant nu urca apa mai mult de 65 de grade decit in forta maxima.oricum mare multumire pt poze si explicatii macar acum stiu de unde sa ma apuc ,am dus masina intrun service si miau zis ca nu toate vebasto de la sharan se ved pe tester bla bla bla si ca costa mult reparatia bla bla bla am gasit bujia garniturile si sita complet cu 70 euro in germania si am gasit unitatea completa noua la 299 euro vedem daca se poate repara daca nu vind masina :-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un seat alhambra de 1 an si jumatate si de curand am descoperit si eu pe masina acest webasto.

Nu cred ca a mers de cand o am eu.

Normal ar trebui sa plece singur cand este frig sau trebuie facut si altceva din climatronic?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!