Jump to content

Golf 4 1.8T AUM 150CP


Raoulemilian

Postare recomandată

 Salut tuturor, dupa 1 luna de la data achizitiei, am zis sa imi prezint si eu masina: un VW Golf Mk4 1.8 T , cod motor AUM, putere 150 CP, cuplu 210 NM. Are 205.000 km.

 Am gasit-o pe OLX ,pozele nu erau cine stie ce dar mi-au atras atentia faptul ca este 1.8T, este neagra si are taxa platita asa ca m-am intalnit cu proprietarul. Am dat o tura de 2-3 km si m-am hotarat,stiam ca masina asta are potential. Am ramas cam dezamagit de cum tragea,mai tarziu s-a dovedit ca era deconectat senzorul MAP,avea cam 110CP din 150 deci nu tragea cum trebuie. Am cumparat-o, s-au facut si actele,asigurarea costand 740 lei la OMNIASIG pe 6 luni.. Am dus-o prin 3-4 service-uri sa verifice daca are pierderi de boost,raspunsul peste tot a fost ca totul e ok.

 In cele din urma am dus-o la cineva mai priceput ,a pus-o pe tester si a iesit ca senzorul MAP nu era conectat,mufa era oxidata. Dupa ce am conectat MAP-ul, a inceput sa traga ca nebuna. Problema acum era ambreiajul,trebuia schimbat fiindca patina.

 Apoi a urmat o revizie completa la motor incluzand urmatoarele:

  • lichid racire: 66 lei
  • kit ambreiaj cu masa simpla,valeo: 1233 lei
  • pompa apa: 171 lei
  • filtru benzina: 30 lei
  • filtru polen: 52 lei
  • filtru aer: 54 lei
  • filtru ulei: 22 lei
  • lichid frana: 55 lei
  • kit distributie: 374 lei
  • kit accesorii: 305 lei
  • suport motor: 182 lei
  • bujii NGK Iridium PFR6Q: 240 lei
  • burdufuri planetara stanga: 150 lei
  • debitmetru: 400 lei
  • diverter valve: 220 lei
  • valva PCV: 230 lei
  • manopera: 1000 lei
  • TOTAL 4784 lei 

 Dupa ce am terminat cu reviziile in service am cumparat un set de anvelope de iarna PETLAS 205 45 R16 ca cele vechi erau foarte uzate. Au costat 960 lei,cu transport si montaj 1140 lei.

 Alte imbunatatiri au fost:

  • imbracare fete usi in textil 300 lei
  • schimbator s-line 150 lei
  • set manere usi+butoane usa sofer 380 lei
  • evacuare sport 100 lei montajul.
  • curatat senzori: IAT,MAP,N75
  • montat kit filtru sport Turboworks 250 lei
  • montat ceas presiune boost 150 lei
  • montat player auto SH 100 lei

 Acum dupa ce am bagat cam 9600 lei in ea si in taxe, inca mai am de rezolvat destule probleme:

  • etrierii din spate sunt in stare proasta,li s-au rupt burdufele si nu mai merg pistonasele cum trebuie,de aceea la franare nici masina nu mai are stabilitate
  • trebuie si un set de suspensii sport, ceva de la h&r pe la 2000 lei
  • volanul trebuie imbracat in piele 250 lei
  • vreau sa ii pun jante pe 18 cu anvelope de vara
  • montaj navigatie in bord
  • montate aeratoare model de Bora
  • montate ceasuri maxidot immo3 care arata si range-ul 
  • montate leduri alb-rece prin interior la lampi
  • pt exterior o bara fata de R32, o prelungire bara spate 25 edition, stopuri cu leduri,un set de praguri si farurile vopsite in negru

 Masina mananca ulei,cam 1l/1000 km si are si depuneri multe in interiorul motorului se vede pe la buson ca e murdar motorul pe interior. As vrea sa ii fac si o segmentare si curatare,daca se poate desface motorul sa il fac ca 'nou' chiar as vrea asta. Alte probleme, nu merge ESP ,cred ca trebuie o noua unitate ESP.

.  Trage bine masinuta,face suta cat scrie in datele de fabrica. In 8,5 secunde.

14970890_1084851891627455_421270461_o.jpg

14971491_1084851848294126_701163198_o.jpg

14959166_1084851871627457_553318953_o.jpg

14954296_1084851911627453_520191392_o.jpg

14958046_1084851934960784_1550429459_o.jpg

14954386_1084851921627452_560369743_o.jpg

14970921_1084848434961134_1935900143_o.jpg

14924013_1084849818294329_1711963217_o.jpg

14971732_1084851951627449_1885043500_o.jpg

Modificat de taz21
Link către comentariu

Foarte faina mașinuța! 

Îmi place ca ai început tare și vrei sa o pui la punct. Te invidiez pentru motor.

Etrierii spate abia i-am schimbat și eu ( Trw aprox 300/buc) 

Link către comentariu

Felicitari pentru curaj sa investesti atat intr-un timp scurt. Bine pentru linistea si siguranta ta, rau pentru portofel. Din cate spui mai inghite cam tot pe atat sa o puia punct. Cu toate ca imi place ca masina sa fie in perfecta stare, cred ca as fi spus pas la o astfel de investitie. Bafta pe mai departe.

Link către comentariu

Da cam inca 3500 euro mai am de bagat in ea. Macar e o masina care a facut istorie nu e orice panarama. Si e si 1.8t gti deci merita. ;)

Modificat de Raoulemilian
Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Si eu am bagat in golf-ul 4 pe care l-am luat de curand cam 2600 euro si mai am ambreiajul ca a inceput sa bata(am ajuns la 5000 euro pana acum cu tot, insa vreau sa o tin cel putin 5 ani). Daca vrei sa o tii merita insa daca ai de gand sa o schimbi in 2-3 ani mai bine nu investi in ea.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina si pentru curajul tau de a investi in masina.Oricum o sa merite pe deplin, macar stii in ce stare se afla masina si ca pot sa te bazezi pe ea/.Motorul are super potential.O sa fie un adevarat sleeper in marea de Golfuri 4 de pe strazi.De aceea as zice sa renunti la bara de R32.Un lip discret este suficient sa iesi putin din anonimat.

Dupa ce segmentezi si cureti si motorul, nu o sa ai ce sa ii mai reprosezi.Oricum o sa ajungi la segmentare in maxim intr-un an, din pacate,O sa dea in fum alb si consum si mai mare de ulei, dar cu ocazia asta desfaci motorul si esti multumit ca stii exact starea lui.Dupa urmeaza soft, evacuare si multe allte modificari pentru marirea puterii.

Dupa poti sa treci si la interior, sa il pui la punct si pe ala.Dar toate in timp si cu rabdare.Multi km fara probleme si spor la modificari,

 

Link către comentariu

Super masina. Nu ii pune bara de r32 - in cel mai bjn caz o fusta de anni. 

Pastreaz-o "curata" - este un golf clasic deja, cunoscatorii vor sti ce e.

Unde ai mult de lucru ea este interiorul, trimuri mai deosebite, de bora, aluminiu sau de ce nu, lemn (multe gti-uri au venit cu lemn). Si volanul musai...

Si ceva sa nu schimbi niciodata - jantele 

Iti urez sa te bucuri de masina asta multi km de acum inainte!

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

E un coleg pe forum ce imbraca volane si le face foarte foarte bine. Cauta la prestari servicii.

Uite volan facut de el. Il am de 3 zile pe masina : 

14954527_1298626166835797_623666387_o.jp

Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada. Sa ai spor

Link către comentariu

Felicitari pentru tot ce faci, este extraordinar si efortul financiar este impresionant. Sa ne tii la curent cu toate activitatile ce le vei face pe masina.

Link către comentariu

Ok ma bucur ca va place :) Deocamdata pentru 7 luni golful va ramane in stadiul asta si imi voi pregati urmatorul teanc de bani special pt  ea^_^ haha

Link către comentariu

Btw - cumva masina a avut spalatoare de faruri? Imi pare ca ai bidonul de 5 l de lichid

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Da a avut si spalatoare de faruri si are si reglaj automat pt farurile cu xenon in functie de incarcarea masinii. Dar a fost lovita cine stie cand si s-au pus faruri si bara normala.

Link către comentariu

In legatura cu spalatoarele de faruri.Daca dai bara jos, cred ca gasesti marcate locasurile pentru spalatoare.Decupezi bara, pui capacele si ai rezolvat.Asta daca mai ai instalatia completa.

Link către comentariu

M-am indragostit de fratele mai mare al Golfului, de Vw Bora. Urmatoarea achizitie Vw Bora 2.3 V5 150/170 CP. Golful se va vinde la anul. Eu am luat Golful mai mult pt motorul asta nu pt aspect. In schimb 2.3 V5 se aude bestial si pus pe o Bora... :o

 

volkswagen-jetta-bora-blue-5772 - Copy.jpg

Modificat de Raoulemilian
Link către comentariu

am ambele - si golf si bora.

bora este o masina foarte practica, echilibrata - rationala

golful are potential mai mare de hothatch

am mers si cu bora vr6 insa golful meu actual cu aceeasi motorizare are alt feeling...

Link către comentariu

alh cu remap. vezi topicul meu.

daca vrei bora merita un diesel. in principiu oricare din variante e ok

iar golful il tii de masina de weekend si fun.

 

Modificat de loghy
Link către comentariu

Nu iti recomand bora de 2.3 si 150 de cai. E ff lenta si consuma de rupe fara a avea niste performante remarcabile..In schimb cel de 170 e ff ok 

Legat de sunet nu pot sa zic ca se aude bestial, e destul de discret pt un v.

 

Link către comentariu

In cazul in care vrei sa faci un proiect din Golf sau din alta masina, dupa cum spuneai Bora, pentru sanatatea ta si a buzunarului, e indicat sa-ti stabilesti foarte clar obiectivele, in caz contrar rezultatul nu o sa fie cel asteptat. :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!