Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

 E un vw Passat 2014. La punerea contactului becul de la lichid parbriz se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cum pot sa stiu daca masina isi face ciclul ala de curatare a filtrului de particule? Arata in bord ceva? am oprit de mai multe ori si am observat ca merg ventilatoarele. intreb ca sa stiu sa las macar motorul pornit sa-si faca damblaua . Nu prea fac drumuri scurte. In general naveta 25 km dus si drumuri lungi.

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic, din pacate - doar ca ii creste un pic turatia la relanti, creste consumul la relanti - aprox 0.9l/h fara consumatori si pornesc ventilatoarele. Se modifica un pic si comportamentul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2016 at 3:17 PM, F l o r i n said:

nimic, din pacate - doar ca ii creste un pic turatia la relanti, creste consumul la relanti - aprox 0.9l/h fara consumatori si pornesc ventilatoarele. Se modifica un pic si comportamentul motorului

Salut,

Cat dureaza de obicei regenerarea?

Astazi dupa un drum de 10 min prin oras la intoarcere spre casa la semafor am vazut turatia stand la 1000rpm iar consumul oscila intre 0.9 si 1l/h. Am ajuns acasa, am parcat si am lasat-o la relanti vreo 20 min. In tot acest timp ventilatoarele mergeau, turatia aproape de 1000rpm. Nu am stat pana cand s-au oprit ventilatoarele si prin urmare va intreb:

Trebuia sa astept oprirea lui si revenirea turatiilor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa mergi in a 3a sau in a 4a intre 2000-2500 rpm si sa nu opresti masina pana nu termina regenerarea.

Si da, nu trebuia sa opresti motorul pana nu termina regenerarea..adica revenirea turatiiei cum spui tu.

Vezi ca e topic pt dpf. 

Off topic: vad ca esti din plo..data viitoare cand mai face asa scoate pe Dn ..si fa cum ti.am spus

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am avut disponibilitatea sa fac asta azi chiar daca as fi vrut.

Poate pe viitor isi va face si el regenerarea in alt moment:scratch:.

Merci @MariusPD

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei dureaza aprox 15-20 minute, in mers - trebuie sa stai cu ea turata un pic, cand ai ajuns acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎31‎/‎2015 at 3:17 PM, emilian2005 said:

rns510 cred ca la-m codat...adica i-am bifat ca are sign assist....

   ma gandesc , trebuie codat ceva si la can?

   multumesc

Salut!

Ma confront cu aceeasi problema .. Ai rezolvat-o ?

Daca da cum ?

Merci !

B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba ține strict de hartă? Pe RNS315 chiar dacă nu aveam harta României funcționa.. 

Merci, 

B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e: daca ai hartile de Vest, Sign Assist functioneaza limitat, adica apare un warning pe bord, si recunoaste doar limitarile de viteza.

Dar ca sa functioneze bine, trebuie sa mergi in Europa de Vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am cautat dar nu am gasit asa ceva in problemele expuse. Eu am fost chemat la Vw sa imi resofteze passatul 2011 ca cica este obligatoriu. Cu 2 zile inainte mi sa aprins senzor checkengine in bord. Cel de la Vw (in Germania) era roman si imi spune ca trebuie schimbat egr caci altfel nu poate face resoft deoarece nu poate sterge eroarea. Ok toate schimbate caci la ei am garantie platit 300 €. Apoi am facut si Tüv iar acol imi zice ca am arc rupt spate dreapta. Schimbat si arc dar la cateva zile apare in bord surpriza... senzori au luato razna.senzor abs, esc, presiune roti (palpaie), auto-hold si martor volan. Merg iar la Vw face scanare si cica este senzor abs dreapta spate. Acum trebuie sa merg sa il schimb dar ideea este ca mergand la munca am simtit miros de fum in masina, ca si de ferodou, intepator. Pareri sau daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva

20161021_060100.jpg

20161021_060105.jpg

20161021_060141.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, trebuie scanare sa vedem exact unde este problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi la tot ce ii acolo problema cica este senzor abs spate ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil - dar poate sa fie problema de - conectica, cablaj, senzor, rulment,s.a.m.d - din pacate nu putem sa ghicim, deci ne trebuie o scanare, sa vedem codul de eroare/problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca simti miros de ferodou pune mina la fiecare roata in parte pe janta sa vezi daca simti una calda dupa ce faci citiva km. Posibil problema sa fie mecanica si o roata nu se invirte cu turatia care trebuie si sa dea eroare pe ABS. Identifica clar sursa mirosului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa nu se invarta cu viteza care trebuie.... asta inseamna sa taraie roata dupa el - sa mearga infranat, este alta treaba - dar nu aprinde martori, in acest caz.

La el este una dintre problemele de mai sus, descrise de mine - poate s-a frecat cablajul de ceva, cine stie ce i-au lasat pe acolo.... sau s-a dus banda magnetica de pe rulment... doar supozitii - doar scanarea ne va zice exact, care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este momentan in service...pe langa senzor abs care era mort este si "roata" pe care citeste senzorul zgariata.probabil acea banda magnetica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

nu are cum sa nu se invarta cu viteza care trebuie.... asta inseamna sa taraie roata dupa el - sa mearga infranat, este alta treaba - dar nu aprinde martori, in acest caz.

La el este una dintre problemele de mai sus, descrise de mine - poate s-a frecat cablajul de ceva, cine stie ce i-au lasat pe acolo.... sau s-a dus banda magnetica de pe rulment... doar supozitii - doar scanarea ne va zice exact, care este problema

pai sistemul ala fara senzori de presiune, care iti spune ca ai pana pe o roata, nu asa sesizeaza roata desumflata? ca are alta turatie? 

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general aceasta este de vina - partea magnetica, care vine pe rulment si pe care citeste senzorul

7 minutes ago, yuk said:

pai sistemul ala fara senzori de presiune, care iti spune ca ai pana pe o roata, nu asa sesizeaza toata desummflata? ca are alta turatie? 

este diferenta intre ceea ce zici tu - si care este perfect adevarat, ca teorie, ca sistem TPMS ....

si 

Daca simti miros de ferodou pune mina la fiecare roata in parte pe janta sa vezi daca simti una calda dupa ce faci citiva km. Posibil problema sa fie mecanica si o roata nu se invirte cu turatia care trebuie si sa dea eroare pe ABS. Identifica clar sursa mirosului.

Adica sa tarai o roata dupa tine...mai greu sa nu realizezi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa fie blocata, poate fi doar o rotatie care nu se produce liber. Analogia cu TPMS o vad corecta si de altfel fara sa fie o aluzie catre cineva, sunt multi(e) care nu simt ca au pana pe spate, cu atit mai putin o roata cu probleme, cum dealtfel nici rulmentii nu fac sunetul acela scrîșnit de la inceput dar cei ce nu au urechea formată nu-l percep în momentul de inceput cind demult mai discret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin, ca idee - problema la el nu are nicio treaba cu roata infranata.... nu se manifesta asa, nu da erorile acestea in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul post face referire la miros posibil de ferodou, de aceea am presupus in primul rind o parte mecanică, aceasta poate fi complementară sau cauza celei electonice, vizibile într-un posibil log. Daca are confirmare ca e vorba de senzor sau banda traductorului Hall, tot ar trebui sa fie pus pe ginduri cum s-au dus ambele simultan, in conditiile in care e gru sa se agațe ceva acolo. Dacă vrei, Florin, e relația cauză-efect tu te-ai orientat către efect, eu în situații de genul acesta plec de la cauză pentru că nu e vorba de o piesă care să se defecteze de la sine. Dacă mașina tot e in service, o să afle probabil mai multe date despre reparație și poate revine să ne lămurească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei se strica banda... iar mecanici schimba senzorul - dupa care realizeaza ca era de la banda/rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz rezolvat...banda magnetica si senzor abs schimbate iar totul a disparut ca un fum. Vw a suportat cheltuiala 65% iar restul de 300€ iam pus eu. Martorul AutoHold se aprinde pt ca nu functioneaza abs iar cel de presiune roti ca aveam o roata desumflata plus o problema la roata cu pricina. Oameni buni eu va multumesc...coduri de erori nu am caci astia iti spun exact ce este si cat costa in rest mare lucru nu afli. Multumesc incaodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!