Jump to content

Legislatie


alexserb2000
 Share

Postare recomandată

eu am si pe sasiu, in porbagaj, in dreptul rotii de rezerva, o placuta nituita cu seria caroserie, care bate, bineinteles, cu cea de sub bancheta :))

PS: da' aia poate trece neobservata, mai ales daca nu trebuie "vazuta" :))

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    12

  • MikeRG

    11

  • RaduI

    7

  • teh

    7

Top Posters In This Topic

eu am si pe sasiu, in porbagaj, in dreptul rotii de rezerva, o placuta nituita cu seria caroserie, care bate, bineinteles, cu cea de sub bancheta  :))

PS: da' aia poate trece neobservata, mai ales daca nu trebuie "vazuta"  :)

<{POST_SNAPBACK}>

o dai pierduta...in fond cat poate sta o placuta la locul ei? 20-30 de ani... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarile ar fi - cum se ia itp-ul la o masina veche? daca iau itp-ul (banuiesc ca pe naspa) si ma duc cu ea la identificare.. au ce sa comenteze cei de la rar? astept si alte sfaturi. multumesc

ps - e vorba de un opel rekord

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai ITP-ul, pentru identificare nu prea au ce sa comenteze, ca ei doar fac nishte poze,dar am impresia ca trebuie si ITP-ul facut tot la rar pentru ca inca nu ai carte de identitate. :))

<{POST_SNAPBACK}>

copchii mosului - din ce stiu eu trebuie sa te prezinti la RAR, in vederea identificarii cu ITP valabil - ma indoiesc ca nu va ridica suspiciuni o epava tractata cu ITP de nota 10 - dar daca nu este acesta cazul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai exact ce spui tu spuneam si eu.. vin cu itp-ul facut cu o saptamana inainte si masina e cam epava. nici nu stiu daca pot sa ajung cu ea la rar in starea asta.. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori faci ca mine (o descompui si o restaurezi/tuning/adaptari s-o faci functionala din puncte de vedere functional: motor/directie, franare, amortizare si-ti ia vreo 4 ani) ori te duci si faci identificarea, pe carte iti vor scrie "neverificata din punct de vedere tehnic" si apoi te duci la ITP si.. apoi la politie sa faci si certificatul :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic ca-i mai bine sa treaca la RAR si sa faca identificarea, cu ocazia asta isi da seama daca masina e in regula si apoi se apuca de lucru serios...

daca fac cei de la RAR gat, macar spune ca e o masina de epoca (sau o sa fie) si nu vrea sa-si bage banii aiurea in ea... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi :banghead: astept sa se faca succesiunea cu mostenitorii si astea, dupa care voi face cum m-a invatat mihaiachi si :rolleyes: ptr toata lumea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. o hartie de la un service autorizat de rar ca schimbul de caroserie s-a efectuat la ei si ca a fost efectuat conform stas...(ASTA e f nasol: de obicei broscarii isi repara complet singuri masinile)

7. cu toate actele de pana acum si cu mashina te prezintzi la rar sa efectueze

omologarea,ITP-ul si sa treaca in cartea de identitate noua serie de shasiu (si daca seria nu se schimba, cum se schimba toata procedura?)??? :)

Modificat de Kamikaze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    7. cu toate actele de pana acum si cu mashina te prezintzi la rar sa efectueze

omologarea,ITP-ul si sa treaca in cartea de identitate noua serie de shasiu (si daca seria nu se schimba, cum se schimba toata procedura?)??? :P

<{POST_SNAPBACK}>

pai.... atata timp cat corespunde seria din carte cu aia de pe tunel , nu mai e cazul de omologare ! clar ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

mie mie clar totul , mai putin chestia cu scurtatul sasiului.

daca scurtezi la noi sasiul oare ce se intimpla cu partea cu seria????

ramine sau .......

carapacea din fibra e floare la ureche si nici nu ma impresionat super tare, e usor de facut.

numai jantele 680 lire ,....mda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

deci sa inteleg radule ca daca am sasiul in regula si modific carapacea nu e obligatoriu omologare artizanala???

ca si asa am in cap un proiect de buggy

dar nu vroiam sa ma leg la cap cu birokratia si de aia nu am inceput nimic. :unsure: :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg radule ca daca am sasiul in regula si modific carapacea nu e obligatoriu omologare artizanala???

ca si asa am in cap un proiect de buggy

dar nu vroiam sa ma leg la cap cu birokratia si de aia nu am inceput nimic. :unsure:  :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

ba da, nu mai corespunde caroseria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg radule ca daca am sasiul in regula si modific carapacea nu e obligatoriu omologare artizanala???

ca si asa am in cap un proiect de buggy

dar nu vroiam sa ma leg la cap cu birokratia si de aia nu am inceput nimic.

Nu e chiar asa. Cred ca radu se refera la faptul ca daca ai un sasiu in regula poti sa ii pui o caroserie, alta decat cea originala, dar care sa nu sara in ochi. Exemplu: Luam o Dacie 1300 si o facem cabrio. Asta inseamna ca nu am umblat la seria de pe caroserie, am taiat doar plafonul. Insa asta nu inseamna ca primul politai nu o sa iti ia talonul.

Daca insa tu vrei sa faci un buggy, in sensul de a inalta putin suspensiile, de a pune niste roti mai mari de off road si de baga roll cage si scuturi s-ar putea sa mearga fara sa treci pe la RAR, desi teoretic daca schimbi rotile tre sa modifici si talonul. Practic insa multi le schimba si nu schimba talonul.

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca insa tu vrei sa faci un buggy, in sensul de a inalta putin suspensiile, de a pune niste roti mai mari de off road si de baga roll cage si scuturi s-ar putea sa mearga fara sa treci pe la RAR, desi teoretic daca schimbi rotile tre sa modifici si talonul. Practic insa multi le schimba si nu schimba talonul.

<{POST_SNAPBACK}>

nu folositi corect termenii: buggy e covatica de fibra (Bruce Meyers 's Manx Buggy e bunicul lor); aici e vorba de baja bug, adica broasca off-road, cu aceeasi caroserie dar cu aripile scurtate, fara sort spate fara capota spate etc.

daca omul vrea buggy, adica alta caroserie pe sasiu -> omologare artizanala

pentru baja bug iti trebuie doar sa treci in carte alte dimensiuni de roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg radule ca daca am sasiul in regula si modific carapacea nu e obligatoriu omologare artizanala???

Vorbeam strict despre inlocuirea unei carapace "duse" cu una la fel, in stare mai buna. Desi, cineva pe aici sustinea ca a pus carapace de KG pe sasiu de broasca si aia nu s-au prins ... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ce vremuri, dom'ne, ce vremuri, cand crucificam intreprinzatori privati... bune vremurile alea, or mai veni altele? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bulan sa pun carapace de KG pe shasiu de broasca cu nr noi si pe numele meu. Ca un politist, vorba aia, ce shtie tzaranu' ce-i ciocolata :D Dar cu buggy, mai greu :lol: Ca la englezoi o merge- la noi nu, ca s'tem mai dashteptzi :lol:

Ca bine zicea (cica) Atilla la descalecare "Frumoasa tzara- pacat ca-i locuita!" :lol:

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca dereanjez din nou, m-am uitat acum prin actele de la rekordul din 70 si am vazut ceva ciudat... pe cartea de identitate nu e trecut nimeni acolo la detinator. in rest are folie peste serii, stampile, identificare de cand a fost adusa, etc. are si un talon pentru numere vechi unde scrie posesorul, dar pe carte nimic. ati mai vazut asa ceva? e grav? cum se rezolva?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bulan sa pun carapace de KG pe shasiu de broasca cu nr noi si pe numele meu.

Pe tine te cred, esti in stare sa recarosezi si IJ-ul si sa-i faci acte de VW1302 :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca dereanjez din nou, m-am uitat acum prin actele de la rekordul din 70 si am vazut ceva ciudat... pe cartea de identitate nu e trecut nimeni acolo la detinator. in rest are folie peste serii, stampile, identificare de cand a fost adusa, etc. are si un talon pentru numere vechi unde scrie posesorul, dar pe carte nimic. ati mai vazut asa ceva? e grav? cum se rezolva?

mersi

<{POST_SNAPBACK}>

No problemo. Inseamna ca omul a facut cartea dar n-a apucat sa faca talonul nou. Politzia trece proprietarii in carte, nu Rar'u'. Ii dau cartea asha cum e cui te-am invatzat. :blink:

P.S. D'o dracu de succesiune :P :salut:

Modificat de mihaiachi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ma duc sa vad ce-a facut notaritza cu succesiunea. te tin la curent cu problemele ;) mersi mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce, da nu pot sa sa editez postul de mai sus

asadar, dupa o ora m-am intors de la notar, am o foaie cu succesiunea si o procura cum ca pot sa fac cam ce vreau cu masina (sa o radiez, sa o scot din evidenta la impozite, sa mi-o vand singur, etc) in numele celor 3 mostenitori care apar pe succesiune. cu asta cred ca am cam tot ce-mi trebuie ptr radiere/inmatriculare ( folosind solutia integrata :) ). incerc sa dau saptamana care vine de cine trebuie si sa vad cum iese. trebuie sa predau numerele alea vechi la radiere (sunt cu 1-b-cifre)?

pe asta pot sa-l editez ;)

Modificat de teh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nebunie mare asta cu masinile vechi - e mai rea ca gripa aviara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cui ti-am zis eu nu-i dai placutzele vechi ci numai hartzoagele, tot-tot ca si cand ai face radierea si inmatricularea la ghisheu, mai putzin cele 2 chestii B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!