Jump to content

Acumulator Golf 3


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Datorita faptului ca masina mea este recent achizitionata, si nu stiam cat de buna este bateria, am stat linistit in privinta ei.

Lucrurile au luat o alta intorsatura in momentul in care in prima zi de frig ( - 2 * C ) bateria a cedat.

Obligat fiind de situatie am dat fuga la cel mai apropiat magazin si am luat o alta baterie.

Rombat Premier 75A cu garantie 2 ani.

Acuma sa vedem cum se va comporta.

Sper ca nu am gresit cand am ales aceasta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu mai multe detalii. Azi 24 Octombrie 2011 dupa ceva luni de trait cu ea pot spune ca nu am nemultumiri si nici nu am intampinat probleme cu ea.

NU cred ca Rombat sau Caranda, care sunt romanesti si beneficiaza de "tehnologia" romaneasca care este sublima, minunata, dar...lipseste cu desavarsire, ca sa citez din clasici, ar fi fost o solutie mai buna.

Pretul ridicat pentru produsele Rombat si Caranda comparativ cu Varta nu se justifica, in viziunea mea. Bateria precedenta cu care a venit masina a fost Varta. A tinut 6 ani si zic eu ca a fost in regula.

Fiecare , sunt convins, are propria experienta cu baterii diferite si pe masini diferite. Eu am mai avut Bosch SIlver si a tinut pe aceeasi masina 3 ani.Aproape fix 3 ani, ceea ce m-ar face sa cred ca nu e o firma tocmai buna....insa , cum am mai zis, fiecare are experienta personala...

Bafta tuturor.

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu momentan am pe masina o Varta de 74 Ah . E pe duca dar cand voi lua alta, probabil in iarna asta tot pentru modelul acesta voi opta. Cand am avut probleme cu alternatorul am omorat-o grav dar am "resuscitat-o" punand-o pe redresor. Asta fiind treaba de un an jumate. Deci..

Toata lumea spune ca Varta it's the best.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce amperaj trebuie sa fie la o baterie pentru un golf 3 1.9D din 1997 / actuala baterie are 62 A si da semne de oboseala/ ce valoare trebuie sa fie si la demaraj ?/ multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 80Ah cu 760A. Bateria anterioara a fost Caranda 75Ah/ 780A si m-a tinut 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca vine si frigu, trebue sa schimb si eu bateria...

sunt indecis decat sa fie bateria.

alternatorul dupa masina este de 70A.

motorul de 1.4

insa sistemul audio dupa masina cere mai mult curent si bateria actuala nu face fata. ( este de 50A)

ce baterie pot pune ? de cati amperi sa fie maxim sa o poata si incarca alternatorul, dar sa si reziste bine inteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune linistit, mai mare. Acum, depinde si de spatiul pe care il ai, la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul spatia...ce inseamna mai mare ? si cat ar fi bine ? pot bune de 70 ? ca de atat e alternatorul ? sau pot pune si de 90-100 ca asa vreau eu ? dar o mai incarca alternatorul la valoarea ei ? asta nu pricep eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune de 60 Ah, 64 max. eventual vezi sa fie pt masini moderne, gen varta silver.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 70 A si e ok,dar poti pune si mai mare fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin iarasi peaici. pentru cei care au folosit si care vor sa-mi dea o idee.

am fost prin magazine cu gandu sa-mi cumpar o baterie . ce am eu acuma e mica . 50 sau 55 ah. si are undeva la 5 ani .

ce am gasit si ma incantat la preturi sunt asa. CARANDA 65ah 255 lei. BOSCH STANDARD 70ah 290 lei(e promotie) VARTA 63ah 330 lei .

care din cele 3 credeti ca e mai ok , sau care e cea mai slaba.

mai spun ca : am pe masina si un sistem audio care suge putintel energie ( cred eu ) . 2 amplificatoare , 4difuzoare la unul si un subwoofer de 500 la celalalt.

aaa si nu ascult muzik in general cu motorul oprit. poate de proba sa pun o melodie ceva.

alternatorul este de 70ah daca conteaza cumva ... mersi si astept idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ei bosch,are 70ah si un pret bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte pareri ? dacar fi sa raman la Bosch , trebue sa verific ceva pe la ia ? an de fabricatie si altele ? mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta iti spun ca am avut Bosch si s-a cam inmuiat pe la 2 ani si jumatate. Unii spun ca ar fi bune Caranda, nu bag mana in foc.

Eu acum am o Varta luata de pe un Audi busit( nu stiu cat a stat pe masina,dar a stat 2 ani in service si porneau baietii masinile cu ea) iar la mine este de un an si inca nu am probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa va para SF dar pe Golf am avut o baterie originala de Opel si era din 2001. Am vandut masina vara asta si inca functiona bine.

Colac peste pupaza am descarcat-o complet cand am legat gresit cassul. Dupa ce am pus-o pe rederesor a mers perfect la fel ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 ani a functionat bateria aia a ta?

iarna ai luat-o de p masina?

on topic

eu am luat o varta de 56 acum o sapt.

am gasit-o la oferta la 200 ron

am avut caranda de 45h sau 44 cat naiba are

dar a tinut fix2 ani

in conditiile in care iarna trecuta su a stat pe masina decat in mon=mentu cand a fost folosita masinuta

nu stiu cum sunt caranda dar u unu sa nu mai aud de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am deschis acest topic deoarece masinuta mea cam fura curent din baterie in standby. Am masurat consumul cu masina incuiata si toti consumatorii opriti si e vreo 200mA( foarte mult din ce am mai citit pe net), am scos fata de la player si a scazut la 150mA, am inceput sa scot sigurantele pe rand si doar la siguranta de la ceasuri si lumini interioare mi-a mai scazut la 130mA in rest nu a mai scazut deloc(am scos toate sigurantele pe rand). Aveti idee cam ce ar putea consuma curent fara sa treaca prin panoul de sigurante? Ce mufe sa mai scot sa verific? Din cate am citit eu, un consum normal in standby e undeva la 20-30mA nu 150.

Eventual daca sunt colegi doritori sa isi verifice consumul pe baterie in standby si sa mi-l impartaseasca. Pentru cei care nu stiu cum se face :

-se scoate borna "-" de la baterie

-se masoara curentul( Amperi) intre borna "-" a bateriei si masa( firul care se leaga la borna in mod normal)

Masurarea se face dupa ce ati oprit toti consumatorii, ati incuiat masina si ati asteptat cateva minute sa intre in standby.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si alarma - de regula aceasta "fura" curent si multe service-uri nu o trec prin panoul de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am alarma, doar modul pentru cheie tip briceag si inchiderea OEM pe vacuum. Eu credeam ca modulul are baterii proprii, faza ciudata e ca daca am masina descuiata si usile deschise am un consum de 140mA(fara nici o lumina aprinsa) si daca inchid tot si o incui 130mA ceea ce ma face sa cred ca ea nu intra in standby.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si vreun releu de la inchiderea centralizata scurtcircuitat. Incearca sa le masori pe fiecare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cablaje trase de tine sau de cel de la care ai luat masina? Ma refer la statie, woofer, boxe, neoane interioare, s.a.m.d Ai incercat si fara sa fie casetofonul alimentat deloc?

Vezi ca aici e aria GOLF III. Intreaba-i pe cei cu Passat! Bafta.

L.E ...acum am observat ce masina ai. Ar fi cazul sa mergi la service.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca ce a zis colegul phun scoate alimentarea de tot de la casetofon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos toate sigurantele pe rand, inclusiv cea de la casetofon si de la ceasuri, de la lumini interiorare, toate si consumul nu a scazut sub 130mA. E ceva ce nu trece prin panou si consuma 130mA. Am incercat si cu mufa de la pompa de inchidere si tot asa, nici o schimbare. Stie cineva ce anume consuma curent si nu trece prin panou? Sa stiu unde sa mai verific. Daca as avea un scurt pe instalatie si eu scot toate sigurantele nu ar trebui sa dispara consumul?

Alta varianta ar fi sa incerc cu alta baterie, sa vad daca am acelasi consum...o fi si din cauza bateriei desi e noua...

LE : eu am scos sigurantele pe rand, oare s-ar schimba ceva daca le-as scoate pe toate o data?

Modificat de Cl!cKeRR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare am un golf 3 1.6 AEE am pus o baterie noua Caranda de 60 A parca si dupa o luna nu mai are indicele verde este negru

problema e ca incarca 13.6 fara cosumatori si cand aprind faza scurta (xenon) nu mai incarca deloc

sa fie alternatorul sau releul de incarcare?

Sau fostul CD player care chiar daca il inchideam ii ramanea o lumina aprinsa in jurul butonului de volum,

multumesc anticipat sper sa ma ajutati cu un sfat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!