Jump to content

Acumulator Golf 3


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

Am si eu cateva probleme ciudate cu masina si vreau sa stiu daca sunt din cauza bateriei:

1. Cand e motorul rece nu imi sta la relanti

2. Cand dau drumul la mai multi consumatori odata, masina incepe si tremura, scade relantiul, cand e calda mai merge cum merge ... dar cand e rece sigur moare daca nu o tin din acceleratie.

Poate fi din cauza bateriei ? Stiu sigur ca e cam terminata, trebuie sa o schimb ... Dar ma gandeam sa ma mai duc si pe la un mecanic sa verifice senzorul de relanti ... sau ma duc si imi ia banii degeaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pus aparatu de masura pe borne? tre sa ai intre 14.2v si 14.4v cu motorul pornit si fara nici un consumator activ. daca nu te incadrezi verifica releul de incarcare.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus aparatul. Dar vreau sa stiu daca bateria poate influenta relantiul ?

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la baterie,verifica senzorul de temperatura,motorasul de relantiu si poti sa cureti si clapeta de accelertatie.In momentul cand dai drumul la un consumator turatia motorului scade din cauza ca alternatorul trebuie sa produca mai mult curent iar motorasul de relantiu trebuie sa suplineasca aceasra scadere de turatie si trebuie sa o mareasca pana la normal,asa ca ori el,ori senzorul de temperatura nu isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa motorasul de relanti ? Unde se afla ? Cum se curata clapeta de acceleratie? Ceva poze daca aveti va rog. Motorul este 1.4 ABD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva probleme ciudate cu masina si vreau sa stiu daca sunt din cauza bateriei:

1. Cand e motorul rece nu imi sta la relanti

2. Cand dau drumul la mai multi consumatori odata, masina incepe si tremura, scade relantiul, cand e calda mai merge cum merge ... dar cand e rece sigur moare daca nu o tin din acceleratie.

Poate fi din cauza bateriei ? Stiu sigur ca e cam terminata, trebuie sa o schimb ... Dar ma gandeam sa ma mai duc si pe la un mecanic sa verifice senzorul de relanti ... sau ma duc si imi ia banii degeaba ?

Una din problemele tale o am si eu si anume dupa ce s-a incalzit motorul si pornesc consumatori electrici motorul incepe si tremura. Daca cresc turatia si cu 50 RPM nu se mai simte nimic. Eu am o baterie de 44 Ah. Am probat alta de 66 Ah si la fel face. Am testat bateria si este foarte buna (cea de 44 Ah pe care o am) . In concluzie nu este de la baterie. Alternatorul din moment ce imi incarca bine bateria l-as exclude.

Ideea e ca daca aflii cauza acestor trepidatii cand pornesti consumatori electrici te-as ruga sa ma anunti si pe mine. Eu suspectez motorasul de ralanti (pas cu pas) si am mai citit pe forum un user de prin 2003 cu aceeasi problema si a schimbat motorasul si s-a rezolvat. Acum un motoras e destul de costisitor si nu prea merg facute experimente. Astept un raspuns in eventualitatea in care rezolvi ceva.

Succes !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Radu Ionutz problema ta nu este de la baterie. Bateria are rolul de a ajuta masina sa porneasca si sa intretina consumatorii cat timp motorul este oprit (un ceas, cd-playerul si ce mai ai tu pe acolo) . La tine alternatorul este de vina. Nu iti incarca bine. Deci daca iti porneste bine , bateria n-are treaba. Consulta un electrician sa-ti masoare tensiunea pe baterie cu motorul pornit...trebuie sa fie pe undeva pe la 14 V un pic peste...atunci e OK. Daca nu e asa cumpara un alternator de la baieti. E 150 de lei.

Salutari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat bateria si vad ca merge OK. Nu mai am probleme cu relatiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat incarcarea nu? sa nu ai surpriza ca merge bine pana se gata curentul din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva din Timisoara aparat de masurat incarcarea ? Am luat o baterie si vreau sa verific si incarcarea sa nu faca surpize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau la randu-mi sa schimb bateria.

Acum am un Motorcraft de 52A, veche de aproape 6 ani, si-as vrea un Rombat Premier, insa vanzatorul mi-a recomandat una de 65A.

Nu-i cam mult pentru un benzinar?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarele baterii sunt recomandate de Rombat pentru masina ta

Premier 12 V - 65 Ah

Tornada 12 V - 60 Ah

Calciu 12 V - 62 Ah

Cyclon 12 V - 55 Ah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Phenom,

Daca ai un tabel de corespondenta a curentului necesar la baterie in functie de capacitatea si tipul motorul, pune-l la shareuiala. :icon_thumright:

Eu sunt lamurit, insa poate sunt si alti utilizatori care au intrebarea asta.

Eu, cel putin, n-am reusit sa ma dumiresc din paginile forumului, iar in manualele de intretinere (Haynes/Etzold) n-am reusit sa gasesc asa ceva.

Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere.

Nu am tabel de corespondenta , dar pe siteul Rombat iti poti alege tipul automobilului si ti se recomanda acumulatorii optimi.

Modificat de phenom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu cu mult timp in urma mi-am schimbat si eu acumulatorul, am luat un ROMBAT capsulat de 65A. Inainte aveam ceva acumulator de 52A, mai micut. Dealerul mi-a spus ca la motor de 1.8 merge linistit un acumulator mai mare, si mi-a spus ca iarna va porni mai usor motorul, curentul de pornire fiind unul net superior.

Mi-a explicat ca cel de 52A e ca si un copil de 7 ani care incearca sa porneasca la manivela motorul, iar cel de 65A e ca si un om de 20 de ani care incearca sa porneasca motorul la manivela. Mi-a spus ca tensiunea e aceeasi, 12V si ca nu risc sa ard nimic prin masina.

In Vento locasul e destul de mare, si mi-a spus ca ar fi incaput si o baterie mai mare, dar erau mai scumpe si m-am limitat la buget :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrajeala a avut si vanzatorul ala in el

pai ce diferenta mare de curent nu e

puteai sa iti iei una de 52 ,cum ai avut inainte dar el ca sa iti vanda ceva mai scump normal ca a inceput cu teoria curentului

e buna asta de 62 clar dar nici cu cealalta nu imi era frica :icon_thumright:

ai undeva la 100 A diferanta la aia de 62

apropo ,sigur e de 65 ca stiu ca nu prea xista de 65

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate e de 70 nu e de 65.

DSC00277.jpg

E Rombat Premier de 70 Ah. Si ce scrie cu galben pe eticheta mi-a explicat omul, +30% curent demaraj si durata de viata sporita.

Eu vroiam sa-mi iau Varta pentru ca am avut experiente placute cu acumulatorii VARTA, dar din pacate erau mult mai scumpi decat Rombat. Pe asta am dat aproximativ 300 RON prin Septembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva din Timisoara aparat de masurat incarcarea ? Am luat o baterie si vreau sa verific si incarcarea sa nu faca surpize.

poti cu orice tip de multimetru. cel mai eftin e 20 lei cu afisaj digital. se gasec prin supermarketuri si is destul de bune (io am luat un maxwell cu 23 lei din cora de 1 an merge). avantajul e ca are mai multe domenii nu doar volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti! am si eu o problema; azi de dimineata ma duc sa pornesc masina si ? surpriza , nu se aprind nici macar martori de la bord, bateria pare sa aiba martorul verde aprins adica ar avea curent. ce se putea intampla? are vreo siguranta care alimenteaza tabloul. mentionez ca am pus si caluri de curent de la alta masina si dupa 10 minute tot nu se aprinde nimic.Multumesc anticipat celor care ar putea sa-mi dea un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era indicatorul verde si d-abia pornea cand era peste 0 grade , cand era sub nici nu avea rost sa ma chinui. Dar ma indoiesc sa iti fie gata de tot bateria , adica sa nu mai aprinda nici macar martorii din bord. Cand dai la cheie nu iti face un "pac" la baterie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde nimic la bord deci nu are curent si nu stiu ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin in cazul problemei mele cu precizarea ca am reusit sa o pornesc cu ajutorul altei masini conectata cu cabluri bune pt. ca ale mele erau defecte,ramane sa vad din ce cauza s-a descarcat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo aceeasi problema o am si eu.

Am recurs la urmatoarea varianta dupa ce am reusit sa o pornesc. Scot borna seara sau daca stau mai mult undeva. Deci batertia defecta cade deoarece pe frigurile astea nu ar mai avea putere (pun bornele la loc si porneste la sfert). E un consumator sau un scurt pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi daca ai un consumator mare care iti consuma bateria se procedeaza in felul urmator(este necesar un aparat de masura care se pozitioneaza pe scara de 10 amperi)

cu toti consumatorii si mororul oprit se scoate borna minus si se inseriaza aparatul de masura intre borna minus de la baterie si borna scoasa (cea cu cablu)si ar trebui ca aparatul de masura sa indice mai putin de 0.05A (50mA),si la 0,05A se considera ca este un consum mare si este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!