Jump to content

Acumulator Golf 3


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

am golit toata solutia din baterie , am spalat-o cu apa normala, iar acum am pus apa distilata in toate orificiile si am pus-o la incarcat.Momentan bateria indica 12.5 volti.

Ce sanse mai sunt ca bateria mea sa mai duca macar iarna asta?

Daca ai facut asta, o poti arunca.

Nu trebuia golita, nici spalata cu apa normala si nici umpluta cu apa distilata. Trebuia scoasa apa in exces din elementii respectivi, dupa care trebuia pusa la incarcat si comparata densitatea electrolitului in fiecare element. Se facea o incarcare de egalizare, iar cand densitatea era 1,28 bateria era OK. Este indicat ca dupa completarea cu apa distilata, acumulatorul sa fie pus la incarcat pe redresor. Sorry! Cumpara alta!

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, am si eu o nelamurire. Bateria mea, si-a cam facut viata, asa ca am rugat un prieten, care are o duba, si are cutia stricata, sa-mi dea si mie bateria lui, pana isi face el masina, sau pana imi iau eu alta. Bateria lui, este de 100 amperi, si curentul de pornire de 880 amperi. Cineva care a vazut-o pe masina mea, mi-a zis ca imi poate zapaci calculatorul de bord, caci este amperajul prea mare. Este adevarat? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, am si eu o nelamurire. Bateria mea, si-a cam facut viata, asa ca am rugat un prieten, care are o duba, si are cutia stricata, sa-mi dea si mie bateria lui, pana isi face el masina, sau pana imi iau eu alta. Bateria lui, este de 100 amperi, si curentul de pornire de 880 amperi. Cineva care a vazut-o pe masina mea, mi-a zis ca imi poate zapaci calculatorul de bord, caci este amperajul prea mare. Este adevarat? Multumesc

Salut! acum vin din service...am cam acelasi model de masina vento 1.8 cl 75 am avut ateria p masina de 6 ani ,si-a cam facut treaba era de 45amperi am pus una de 62amp pt ca, constructorul recomanda o baterie de maxim 80 de amperi, nu mai stiu exact cat e o baterie acasa dar in spania am dat pe ea 45 de eur mai ales ca nu e marca grozava... exact acelasi lucru il fac si in service, se uita la amperajul maxim admis si asa itzi recomanda bateria...nuj cat te-a ajutat raspunsul meu dar no parca mi se pare mult 100amp..

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deja sunt la doua baterie

prima bateri..

daca nu porneam masina timp de 2 zile nu mai pornea nu mai aveam curent in ea

am alta baterie

ieri am mers cu masina. Acum cateva minute cand sa plec nu mai aveam curent in ea asa dintro data

Pe unde pot avea perderi de curent?

Am o alarma si o inchidere centralizata pusa acum cateva luni ( plusu e pe baterie, minuse e pe caroserie)

Am un amplificator si un condensatoe(in porbagaj) ( minusu iar e pe caroserie)

Bendixul de la electromotor tres sal schimb ca se cam inverte in gol

Casatafonul e pus pe direct nui pus pe contact

Pe unde ar putea fii pierderea de curent..?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e mi se descarca bateria in aprox o saptamana din cauza radio-cd-ului care era pus pe direct.(baterie buna)

cel mai bine ar fi sa mergi cu ea la un electrician auto. dar pt inceput leaga casetofonul pe contact (dar va functiona numai cu contacul pus) sau poti face cum am facut eu. am cumparat un buton de dezaburire si de acolo opresc/pornesc alimentarea cu curent a radio-cd-ului, indiferent de contact.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de cand a dat frigul bateriile sunt puse la incercare.Masinile pornesc,dar mai invarte odata sau de 2 ori.Dimineata cand dau sa pornesc , invarte motorul de vreo 4 ori si si ultima data s-a simtit ca nu mai are curent bateria,dar noroc ca a pornit masina.M-am si gandit bateria poate sa fie problema.Am umblat putin prin oras ~ 10 km si vreo 5-6 porniri.Apoi am verificat bateria si imi arata 12,7 volti cu motorul oprit.Cand am pornit motorul aparatul a indicat 13,8-13,85v(nu mai stiu daca aveam sau nu caldura pe nivelul2).Bateria are 5-6 ierni, deci posibil sa dea semne de oboseala cu toate ca este de 75Ah.N-am apucat sa verific starea bateriei dupa o noapte ca sa vad daca cat se descarca si nici nivelul electrolitului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

V-as ruga sa ma ajutati si pe mine sa inteleg de ce

ramane aprins martorul de baterie in bord si dupa ce porneste motorul...

Dupa ce merg cu masina vreo 30 de min am vazut ca se stinge.

Si mai face figuri si motorul, nu se tureaza pt vreo 5 sec si apoi isi revine...

Am scos azi bateria si am pus-o la incarcat...poate nu incarca destul alternatorul ???

Mentionez ca am acesta problema de vreo 2 zile de cand am luat in plin vreo

2 balti de pe carosabil....

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara bateria si apoi o sa afli care este problema

Ok...merci

Dar nu cred ca bateria e cauza principala a neincarcarii ei...

incerc sa-mi dau seama unde (in ce) ar fi putut intra apa

care sa duca la simtomele semnalate.

Legat de baterie...cam cat se lasa la incarcat...daca pe redresor arata la inceput ca este incarcata 75% ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi mai sta bateria aprinsa in bord cateodata,dupa ce pornesc cateva secunde,si bateria este relativ noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa aruncati bateria la gunoi si sa dati alti bani pe alta uitati-va atenti si la firul gros care este atasat de alternator sa fie bine strans inclusiv acea mufa cu 2 pini.Martorul luminos va sta aprins in bord deorece toti consumatorii vostrii sunt alimentati direct din baterie fara ca alternatorul sa functioneze.Alta problema mai apare cand carbunii alternatorului sunt terminati si nu mai fac contact pe rotorul alternatorului. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

Am lasat bateria la incarcat toata noaptea si azi cand am pus-o pe masina

am masurat in timp ce mergea motorul si tensiunea la borne

si era..12.08 V

deci problema o am la alternator...perii carbune duse...sau contact imperfect (as vrea eu)

Mai stiti si alta 'buba' care ar putea fi...?

Merci...si spor in toate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat...era alternatorul...

unul din perii nu facea contact aproape deloc..celalat facuse sant in rotor de atata uzura

am schimbat tot modulul cu perii cu tot si acum totul e ok...s-a stins si becul rosu din bord.

Spor in toate tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema, nu am vrut sa deschid alt topic pentru ca e o problema asemanatoare.

Acum cateva zile mi s-a aprins martoul de la baterie si de la ulei, cum as fi avut motorul oprit. Am fost cu masina la mecanic si mi-a spus ca e releul de incarcare defect. Bun, a schimbat releul, mi-a incarcat bateria la redresor, consumase cat de cat masina (aeroterma + casetofon + stergatoare si alti consumatori) pana am ajuns la mecanic. Toate bune si frumoase pana acum 2 seri cand am observat ca farurile clipesc, luminile din bord clipesc, lumina din habitaclu clipeste, martorul de la frana de mana clipeste. Daca ambalez masina clipesc mai repede. Poate fi bateria dusa? sau sa fie alternatorul.

Masina Golf III TD motor AAZ, alternator de 70A, bateria este de 75A

LE. Nu am masurat sa vad cu cat incarca (neavand cu ce:) ), dar martorul de la baterie nu se aprinde ....

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e de la alternator/grupul redresor de diode.

Din cate stiu eu este facut pe 3 faze, conectate prin punte de diode la restul sistem electric. Probabil la tine nu mai merge decat pe 2 faze, sau doar pe una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut rost de aparat de masura, incarca cu 15,7, dar cand ambalez motorul variaza intre 15,1 si 15,7. Cu consumatori incarca la fel poate cu 0,1 mai putin .....

Bateria este buna, cred, Masina porneste fara probleme si pe frigul asta.....

Sa cumpar niste benzina sa ii dau foc ?:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult 15,1-15,7

trebuie sa fie 13,8 -14,2 V. nu sunt chiar sigur dar pe aici pe undeva

incearca sa masori si tensiunea direct pe alternator

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare, bateria e veche dar inchiderea merge , se aprind beculetele etc ....., dar sa fie ea atat de descarcata sa nu fie deajuns sa dea curent la pompa de benzina , intreb si eu ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa pornesti masina trebuie sa ai o tensiune la baterie in jur de 12.5 V.

Incearca sa pornesti masina cu instrumentul de masura pus pe baterie si vezi care sunt fluctuatiile atunci cand pui contactul sau cand dai la automat. Nu trebuie sa scada tensiunea sub 9 V (nu mai stiu exact care este valoarea). Chiar daca ai initial peste 12 V, in functie de consum tensiunea poate sa scada foarte mult la conectarea unui consumator oarecare. Asa iti poti da seama cat de cat cam cum se prezinta situatia. Oricum beculetele si inchiderea centralizata consuma prea putin pt. a fi un indiciu. Eventual aprinde farurile, da muzica la maximum, claxoneaza.... Astea consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zicea cineva acum ceva timp ca cel mai mult la o masina ar consuma stergatoarele,deci da si la alea drumu`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema la un Golf 3. Am dat prin niste gropi cu ea si dupa o zi - doua mi s-a descarcat bateria. Am incarcat bateria dar am constatat ca am un consum de la baterie fara sa bag cheia in contact de 0.68A ceea ce mi se pare cam mult si presupun ca mi se va descarca rapid bateria. Aveti idee ce consumator poate fi de vina? e vorba de un consumator de 5-7W..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cu un ''cleste ditz'' de curent continuu (cc) te ''pui'' pe fire si aparatul o sa-ti indice daca ai consum si cat. acest aparat il gasesti la un electrician sau in magazin . succes.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Salutare!

Am si eu o problema la un Golf 3. Am dat prin niste gropi cu ea si dupa o zi - doua mi s-a descarcat bateria. Am incarcat bateria dar am constatat ca am un consum de la baterie fara sa bag cheia in contact de 0.68A ceea ce mi se pare cam mult si presupun ca mi se va descarca rapid bateria. Aveti idee ce consumator poate fi de vina? e vorba de un consumator de 5-7W..

Am rezolvat problema mai demult. Imi facea scurt borna plus pe blocul motor. Se dezizolase cablul + chiar langa motor si era si foarte aproape de motor, fara a face contact direct insa. Am observat asta seara, pt ca-mi facea scantei acolo cand conectam bornele bateriei.

Cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara

Are cineva niste scheme detaliate despre un alternator. Am fost la electrician si mi-a spus ca s-a dus releul de incarcare "scade turatia cand pornesc consumatorii" . Si vreau sa vad dac aeste dificil in al schimba pentru ca eu dau banul dar el acolo poate sa puna altceva . Si ce-si face omul cu mana lui e mai sigur . va multumesc

Apropo a mai schimbat cineva un releu de incarcare , poate sa-mi dea ceva inforamtii .

O seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!