Jump to content

Acumulator Golf 3


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

salut baieti!se pare ca bateria tine curent,am masurat-o cu motorul oprit si are voltajul corespunzator, binenteles dupa ce am completat cu 600 grame de apa distilata,alternatorul incarca super bine, am facut o masurare si cu motorul pornit,acum nu stiu sa fi fost din cauza lipsei de acid,ramane sa o tin doua zile fara sa o pornesc ca sa i-mi dau seama daca nu cumva se descarca in timp,mai am garantie la acumulator opt zile. Multumesc celor care si-au aratat interesul in problema mea si sper sa pot si eu face ceva in viitor pentru voi.STIMA. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut pana ieri, pe masina din semnatura, Bosh Silver de 74 Ah, care a tinut 4 ani fix.

Cam putin dupa parerea mea, cea originala a masinii cred ca Varta a fost (Varta Black) si aia a tinut 6 ani...

Am pus Varta Silver Dynamic de 77 Ah.

Conteaza la baterie, ceea ce se cheama "Cold start current A" si la bateria asta noua , acesta este de 780

Acum om vedea cum se comporta.

Bateria veche in iarna asta a mers fara probleme, insa am sesizat o degradare a capabilitatii de pornire de cand a venit frigul. (adica nu o lua din prima tot timpul).

Ca pret a costat 405 lei. Am vrut sa imi iau Rombat sau Caranda cu valori similare, modelele lor de top. La 70 Ah acestea costau 326 lei si 378 lei, asa ca am preferat sa dau 405 lei pe Varta.

Foarte scumpe cele romanesti.

Bafta tuturor!

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterii Caranda sau Rombat trebuia sa vezi cat sunt la reprezentanta. Eu am avut o Caranda care m-a tinut 7ani, acum am Rombat (a fost un pic peste 200RON la reprezentanta - fara adaosuri puse de vanzatori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!nu stiu daca am postat bine aici,dar am si eu o intrebare,poate sa-mi spuna cineva ce rol are cablul acela de masa care vine legat la capota? am observat ca era oxidat excesiv iar cand am vrut sa pun mana pe el sa rupt.am sa caut unul pentru al inlocui pe cel rupt.dar ma repet ce rol are?observ ca vine de sub aripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu pe masina o Varta 72 Ah (originala cu varsta de aprox 5 ani - de cand a fost livrata masina) si cam da rateuri la pornire, in sensul ca, masina porneste dar face o pauza de aprox 1 secunda timp in care am senzatia ca se stinge tot bordul. Nu face figuri la rece dar imi da de inteles ca ar trebuii sa fie schimbata cat de curand. Modelul e din ala cu indicator "ochi magic" dar nu disting culoarea, ori e un galben inchis ori e negru :) ca verde nu imi aduc aminte sa-l fi vazut.

Azi mi-am zis sa incerc sa verific nivelul acidului si sa completez la nevoie. Am rupt folia aia lipicioasa de pe capace si le-am desfacut.

Din cate am vazut bateria este impartita in 2 jumatati a cate 3 elemente (fiecare celula cu capacul ei). Cele 3 din stanga comunica intre ele si lichidul se distribuie uniform intre ele. Cele din dreapta sunt la fel structurate ca cele din stanga. Ochiul magic fiind dispus la elementul din centru (jumatatea dinspre minus).

Inauntru capacele erau uscate. Am avut surpriza sa constat ca mi-au intrat cam aprox 800ml de apa dedurizata (distilata) si ma intreb oare daca este firesc pentru o baterie de 5 ani sa fie asa de uscata chiar daca o fi ea fara intretinere. In manual scrie ca nivelul acidului tre verificat perioadic si recompletat la reprezentanta.

Acum dupa "refill" ochiul ala inca nu are nici o culoare. Sper ca maine dupa ce merg un pic cu ea sa constat o schimbare de culoare. Daca isi revine am avut noroc, daca nu.. va fi inlocuita cu una noua dar macar am incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o schimbi. 5 ani e destul si masina are motorul destul de mare.

Apropo, vezi ca ai gresit aria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pana ieri, pe masina din semnatura, Bosh Silver de 74 Ah, care a tinut 4 ani fix.

Cam putin dupa parerea mea, cea originala a masinii cred ca Varta a fost (Varta Black) si aia a tinut 6 ani...

Am pus Varta Silver Dynamic de 77 Ah.

Conteaza la baterie, ceea ce se cheama "Cold start current A" si la bateria asta noua , acesta este de 780

Acum om vedea cum se comporta.

Bateria veche in iarna asta a mers fara probleme, insa am sesizat o degradare a capabilitatii de pornire de cand a venit frigul. (adica nu o lua din prima tot timpul).

Ca pret a costat 405 lei. Am vrut sa imi iau Rombat sau Caranda cu valori similare, modelele lor de top. La 70 Ah acestea costau 326 lei si 378 lei, asa ca am preferat sa dau 405 lei pe Varta.

Foarte scumpe cele romanesti.

Bafta tuturor!

Ai sa razi.. dar rombat/caranda sunt mai bune decat varta..

E o gandire destul de raspandita printre cei care au probleme cu bateria: "domne iau varta..lucru nemtesc" - eu am vazut ca nu prea mai e asa, si de la altii, dar si pe pielea mea. Varta a fost..CEVA, odata. Nu mai e.

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii,

Ma confrunt cu urmatoarea problema si anume: Timp de aprox 20h am pus bateria pe redresor deoarece am avut un consumator.Am verificat bateria cu aparatul de masura dupa incarcare si im arata peste 13V deci baterie cat de cat incarcata.Am mers la masia sa verific incarcarea si imi arata pe borna undeva la 13,5V.e posibil daca e bateria full sa imi dea mai putini volti alternatorul?Pt ca din cate am citit si am auzit incarcarea se incadreaza in jurul valorii de 14V si peste.Va rog ajutati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand mi-am cumparat baterie si am fost de mia verificat ca sa-mi dea garantia arata pe aparat 14,15 V. Eu stiu ca asta e tensiunea de incarcare, si daca nu ma insel nu ar trebui sa aibe deaface cu bateria, adica dupa ce ai pornit masina bateria o poti deconecta si trebuie sa mearga in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai merge masina dupa ce ai pornit-o si deconectezi bateria. Ecu are nevoie constant de curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai verificat odata si se pare k imi incarca cu peste 14V.Alta problema e ca am consumator.Undeva prin acest topic cineva spunea k daca valoarea e peste 0,05 sau chiar atat exista un consumator.La mine e 0,07A.E adevarat k am un amplificator in portbagaj dar l-am pus pe intrerupator.Am scos siguranta de la lumina in bord si ceasuri etc... si a scazut doar cu 0.01A.Unde ar putea fi pierderea de curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto. Asta am incercato pe masina unui prieten (mercedes clasa C din 2002) avea problema cu bateria de nu-i pornea si puneam bareria mea in locul bateriei lui o porneam bupa care inlocuiam bateria, nu stiu cum sar fi comportat masina daca as fi mers cu ea, cert e ca mergea k la relanti fara baterie. Eu ma gandesc ca incarcarea bateriei ar trebui sa fie cel putin egala cu curentul consumat de masina, daca curentul consumat de masina e mai mare de cat cel de incarcare ar trebui sa se consume bateria. Practic ea merge pe alternator. Asta e o terie de amator (adica eu :) ). E tare faza sa vezi cum un Golf 3 ii da curent unui Mercedes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cv cercetare inlegatura cu consumatorul revin cu informatii> Consumatorul cu pricina era CD player-ul(oprit).Am scos siguranta din panou si dupa,imi indica un consum d doar 0,03A.Acum nu stiu c sa ii fac .E legat la cablul original unde era radio-casetofonul.Mentionez ca cd player-ul era pe masina cand am cumparat-o.Am observat ca in spate mai are o cutie cu sigurante si filtru.Ma gandesc sa o elimin din moment ce are una pe tablou.Sa fie asta cauza?C parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca CD player-ul are un consum si daca este oprit, nu stiu sa-ti spun cat consuma, dar cert este ca el consuma, la fel si ceasul de bord, practic memoria o tine datorita curentului. In cutie sunt sigurante (adica la plural)? Cu siguranta filtru si sigurantele nu sunt consumatori, asa ca nu tear deranja. Am gasit ceva, pe scurt ai voie sa ai un consum 1-3 mA cu toti consumatorii opriti si cu usile de la masina inchise.

post-44347-0-25798400-1299262628_thumb.j

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal un CD player consuma foarte putin curent in standby,nu ar trebui sa iti consume bateria asa repede,dar sunt unele care au o problema si chiar consuma foarte mult curent,am vazut si alarme care descarcau o baterie intr-o singura noapte.

Incearca si pune un intrerupator pe firul care alimenteaza aparatul,dar in primul rand verifica daca este legat corect.

Eu pe golful meu am un consum de 0.01A cu cd playerul in standby.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un cd player de la LG care mi a descarcat bateria in o saptamana si ceva de stat. Cum a zis si colegul i am pus un intrerupator si am rezolvat si culmea setarile sau posturile radio nu se pierd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se perd din cauza ca tu ai intrerupt firul rosu de plus

rosu alimenteaza aparatul

mai e un fir portocaliu de obicei care ala alimenteaza si el aparatul dar ala tine memoria lui(posturi reglaje etc)

ia pune intrerupator si pe ala sa vezi urmarile :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Sunt unele aparate care au o memorie interna si chiar daca il deconectezi de la curent el tot tine minte,mai sunt unele modele care au o baterie interna pentru a tine memoria alimentata,asa ca nu e o regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pentru postul intarziat.Multumesc colegilor pentru ajutor.Cd-player-ul era asa pe masina si o am de 3 ani deci nu e ala consumatorul cu toate k, cu el in stand-by am un consum de 0,07A.Cand scot mufa din spate sau siguranta am 0,03A.e a 3-a baterie(ma rog a 2-a noua).ma roade gandul ca nu am condensator la statie si din aceasta cauza s-ar putea sa fie gata intr-un an.Mentionez inca o data ca statia e pusa pe intrerupator si o pornesc doar cu motorul in functiune.Sa fie lipsa condensatorului cauza a ce mi se intampla?Help pls.Nu ma pricep la amplificatoare si modul acestora de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statia consuma mult curent mai ales daca ea este una de putere mare si din aceasta cauza se pune un condensator,daca statia ta este de putere mare si o folosesti la un volum mare ea solicita mult curent si este posibil ca ea sa consume mai mult curent decat produce alternatorul si bateria nu se va incarca la capacitatea maxima si in timp se srtica,in acest caz este recomandat punerea unui condensator de capacitate mare in apropierea statiei,se mai poate un upgrade si la alternator,sunt alternatoare de 90A pe la dezmembrari de pe masini cu clima.Eu am pus un condensator de 2 farati si nu am avit porobleme cu bateria,dar nici nu folosesc statia la putere mare decat rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o intrebare.Momentam am 3 baterii in posesie: un Bosch de 56Ah(care e pe masina si nu am avut probleme cu ea),inca una cu care am luat masina de 45Ah si un Banner unibull de 80Ah.In caz ca se duce Bosch-ul merge sa o pun pe cea de 80Ah pe masina?(motor 1.8 AAM).Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa nu ai treaba. Uitate de cat e alternatorul. Eu am avut baterie de 80 si alternator de 70 si nu am avut treaba, bateria a mers 5.5 ani. E vorba ca cu cat e bateria mai mare o incarca mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am pus Varta Silver Dynamic de 77 Ah.

[...]

Acum om vedea cum se comporta.

Salutare,

As dori sa stiu daca esti multumit de baterie. Ai concumatori aditionali pe masina (gen sistem audio aftermarket) si daca da cum se comporta baterie, in special cu motorul oprit (putere, durata functionare etc)? Eu ma gandeam sa pun Silver de 63Ah (maxim compatibil cu Fabia mea 1.2).

De unde ai cumparat acumulatorul? Au si service sau trebuie sa mergi in alta parte ca sa iti puna stampila pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!