Jump to content

Acumulator Golf 3


Golf3_CL
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Azi dimineata dau sa pornesc masina, prima tura de cheie ok, la a 2-a se "inneaca"...se stinge totul pe bord si incepe sa urle alarma. La motor se aude ca parca s-ar invarti ceva. Acum 2 sapt. am avut la reparat masina ca mi s-a dus electromotorul, dar atunci la a 2-a tura de cheie nu se auzea absoult nimic de sub capota...

Aseara am parcat-o ok, pornirea in ultimele dimineti a functionat ok.

Mai precizez ca bateria (Varta) nu am schimbat-o de cand am cumparat masina (aprilie 2006).

Ce sfaturi imi dati? Sa merg sa cumpar baterie noua sau sa sun mecanicul? :D

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea incarca bateria pe un redresor (timp de 12 ore cel putin). E posibil doar sa fie rau descarcata. Totodata verifica si incarcarea.

Dupa asta daca se repeta figura cu problema la pornire inlocuiesti bateria.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca iti incarca alternatorul, cu motorul pornit tre sa ai intre 14,2 si 14.5 V, verifica daca nu ai consumatori, nivelul in baterie, (tre sa fie peste placi cu aproape 1 cm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni dimineata am ramas fara baterie(nu am mai pornit-o de vineri). seara am completat cu apa distilata in baterie si am lasat-o la incarcat. vad ca azi nu a facut figuri. iar la malul marii este si temperatura scazuta si bate foarte tare vantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In speranta sa gasesc un raspuns aici si sa nu mai deschid un topic inutil (sper) aceeasi problema am avut-o si eu; mai precis in seara asta cand am vrut sa pornesc masina mi-a invartit de 2 ori motorul apoi a murit. Masina nu am mai pornit-o de duminica seara si tind sa cred ca frigul este de vina. Partea ciudata a lucrurilor este ca atunci cand m-am uitat la bord aveam ceasul resetat, acul de la benzina imi indica mai mult decat normal si cand luam contactul mi se auzea un sunet ciudat la bord, parca aveam un motoras in interior care invartea. Sper sa nu am consumatori ca pana acum nu mi s-a mai intamplat asta. Sunt destul de nervos ca aveam f mare nevoie de masina.

Va rog sa imi spuneti daca am si alte probleme si daca ati mai intalnit aceasta problema.

PS: este vorba de masina din semnatura si cred ca acest topic este postat la Golf III & Vento.

Imi cer scuze dar sunt disperat.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

genul asta de probleme unde este suspectata bateria sunt f usor de verificat .

imprumuti de la un prieten bateria si vezi daca merge masina , daca da este bateria dusa

oricum odata cu venirea frigului genul asta de probleme incep sa apara ( sa moara bateria ) se poate incerca o reincarcare insa daca bateria nu a fost descarcata fortat ( s-a uitat un bec aprins sau un consumator funct. ) nu prea este o sulutie , cel mai probabil la urmatorul ger o sa se descarce iar .

cel mai indicat pentru a vedea daca bateria s-a uzat din cauza duratei de folosire sau a sistemului de incarcare defectuos ar fi recomandat sa se verifice cat incarca cu un simplu voltmetru conectat pe bateria , tensiunea de incarcare trebuie sa fie undeva intre 14.1 - 14.5 .

atunci cand se duce bateria este posibil ca si martori din bord sa se aprinda si sa dea erori pentru ca ei nu mai sunt alimentati cum trebuie deci nu aveti de ce sa va speriati ca clipoceste abs-ul sau mai stiu eu ce , este de la baterie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am luat curent de la o alta baterie si a pornit. Diseara cand ajung de la munca o sa incerc sa o pun pe redresor. Daca se manifesta la fel cumpar alta.

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie vreo masa ceva;

la a mea imi ramaneau carbunii blokati.. si facea decat clik si canci.. o lasam asa cam 5 minute si tot incercam si pornea.. pana se dezlipeau carbunii aia pe care i-am inlocuit intr-un final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria si am ramas cu aceeasi problema,cand dau la cheie se aude cum se invarte electromotorul dar nu are suficienta putere sa roteasca motorul si are un zgomot ciudat.Intrebare:posibil carbunii sau ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornind de la contacte imperfecte (ma refer in primul rand la circuitele de "forta")si terminand cu electromotorul, orice este posibil. La electromotor mai pot fi de vina si bucsele; oricum, pana nu il desfaci nu ai cum sa-ti dai seama ce anume este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor...

Am si eu o intrabare in legatura cu bateria.Citind postul asta , am observat ca, in timp ce motorul este in functiune, bateria ar trebui sa se incarce cu tensiune intre 14.1 si 14.5 volti. La masina mea, incarcarea se face cu 13.5 volti. Se poate regla de undeva incarcarea? Sau trebuie sa schimb alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data tre sa iti masori bateria sa vezi daca mai are ceva vlaga in ea. Deci valoarea unei baterii incarcate de masina trebuie sa depaseasca 12.8V. Daca are 12.5V bateria e jumate. Iar daca are 12V bateria e descarcata. Daca vrei sa vezi ca iti incarca alternatorul atunci masori valoare la borne in timp ce incarca. El mai tine si functie de incarcarea bateriei. Daca bateria e full atunci alternatorul ar tre sa dea mai putini amperi iar daca bateria e descarcata ar tre sa dea mai multi amperi. Problema e ca nu poti masura amperajul decat cu un Clampmetru care nu prea se gaseste usor si atunci masori volti care ii da alternatorul insa nu e 100% garantata ca iti incarca bine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e f. buna si daca iti arata 12.4V! Iar la relanti e f. OK 13.5V!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 12.4V in gol fara sa fie conectata la borne inseamna ca e cam dusa bateria. Are sub jumate si in sarcina o sa iti scada voltaju poate chiar la 12 sau mai putin. Si deci s-ar putea sa fie asta problema(bateria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet...la 12.4V e buna bateria!

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis ca nu ar fi buna insa sub 12.5 bateria e jumate ca incarcare. Asta in gol iar o masuratoare in sarcina se face cu farurile aprinse si alti consumatori s-ar putea sa scada destul de mult si sa nu mai aibe forta necesara pt a invarti demarorul. Daca puneti informatia si sutineti ceva dati si detalii mai multe 12.4 nu e suficient(cum e masuratoarea facuta?in sarcina sau in gol? e mare diferenta si conteaza destul de mult). :)

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica, ce detalii mai vrei, parca tu spuneai ca: "Daca are 12.4V in gol fara sa fie conectata la borne inseamna ca e cam dusa bateria. Are sub jumate si in sarcina o sa iti scada voltaju poate chiar la 12 sau mai putin. Si deci s-ar putea sa fie asta problema(bateria)."???

Citeste, invata, dupa care da sfaturi altora... Uite cum sta treaba, nu stiu ce meserie ai DAR: Un acumulator in gol, neconectat nu iti spune nimic daca indica la borne 12,4 V, asadar nici pe departe nu iti da informatia ca nu ar fi suficient. Ca sa poti da un diagnostic unui acumulator trebuie sa ii faci testul de capacitate, ce consta intr-un ciclu complet de incarcare si un ciclu de descarcare constant, controlat, care iti poate spune prin regula de trei simpla care este capacitatea acumulatorului. Incarcarea acumulatorului nu poti spune ca se face in 12 ore pentru ca depinde de curentul absorbit in timpul incarcarii si de gradul de sulfatare al placilor din elementi... Raspunsul meu este: Ba da, 12,4 V sunt suficienti pentru un acumulator neconectat. Tensiunea normala cu bateria conectata si motorul pornit este cuprinsa intre 13,8 si 14,1 V. (Curent continuu!). :) Cu cat postam mai mult, cu atat ajungem mai RPD la pozitia de moderator. Parerea mea. Si nici nu conteaza detaliile profilului meu, daca sunt sau nu sunt complete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu baterii, am avut de aface in practica si stiu si teoria(e o mica diferenta intre practica si teorie daca o sa ai experianta o sa iti dai seama despre ce vb). La baterie dusa m-am referit ca e cam consumata (iar pentru anumite motoare necesita putere mare(curent mare) pt a invarti alternatorul) Daca vrei sa stii ca atunci cand cumperi o baterie de firma trebuie sa iti dea si niste instructiuni pe care daca le citesti iti zic exact ce am scris eu. Multa bafta la citit. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu probleme la pornire ... care tind sa cred ca e de la baterie. Mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca si dupa 5 minute de la oprire si dupa cateva ore .

Am fost la un service care mi-a pus un aparat la bornele bateriei. Rezultatele au fost: Tensiune 12,75V, capacitate pornire 54%.

Cel de acolo a zis sa iau o baterie noua.

Credeti ca va rezolva problema pornirii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: cati ani are bateria? Daca are mai mult de patru ani poti cumpara alta pentru ca vine iarna si e posibil sa nu mai fie capabila sa stocheze suficient curent la temperaturi scazute. Daca insa nu are inca varsta, primul lucru pe care l-as face eu ar fi o incarcare completa a bateriei pe redresor, minim 24 ore. Pusa bateria pe masina si daca face iarasi o schimbi. Repet: nu poti da un diagnostic unui acumulator doar masurandu-i tensiunea la borne. Chestii de genul "Tensiune 12,75V, capacitate pornire 54%" sunt vrajeli specifice "specialistilor" din service-uri.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cati ani are bateria ... am schimbat-o si nu imi pare rau ... sper doar sa nu mai imping la ea sa o pornesc ...

Multumesc pentru raspuns! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am comis-o si eu cu bateria! In urma cu 2 zile am bagat apa distilata in baterie,dar fiind in necunostinta de cauza am umplut pana la refuz 2 orificii. Astazi dimineata masina nu a mai pornit deloc! Am luat de la socrul meu un bosch de 55A din 2003 si merge brici .Acum ca tacamul sa fie complet (ca doar ce-si face omul cu mana lui lucru manual se numeste :P ) am golit toata solutia din baterie , am spalat-o cu apa normala, iar acum am pus apa distilata in toate orificiile si am pus-o la incarcat.Momentan bateria indica 12.5 volti.

Ce sanse mai sunt ca bateria mea sa mai duca macar iarna asta?

post-30655-1257610680_thumb.jpg

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-o pe masina si vezi dimineata dupa ce sta noaptea in frig cat de greu porneste masina etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!