Jump to content

Passat B8 2.0 BiTDI


sln

Postare recomandată

am intrebat la dealer despre foot rest si pedalier...si a ramas intrebat...pauza raspuns.

REST este explicat in carte, se refera la utlizarea caldurii reziduale a motorului cand ai ajuns la destinatie si mai stai in masina/ vrei caldura fara sa mai tii motorul pornit si aerul. Dar in cazul meu, cu caldura ce intra in habitaclu in mers cu aer oprit si din meniu si butonul REST sunt pe off. E enervant doar in situatiile in care afara sunt 17-20 si pur si simplu nu am nevoie de vreun fel de aer pt ca e temperatura perfecta ce oricum as seta-o in masina.

 

@ToniM mersi de linkuri! o sa studiez problema, desi parca la R-Line era mai mult aluminiu si mai putin cauciuc/ material negru. Practic de ce as vrea sa le schimb? Cu anumiti pantofi "scartaie" cauciuc pe cauciuc si ma enerveaza. :P

Modificat de sln
Link către comentariu

Eu am luat acelasi set din Ciana cu pina in 20 de dolari cu tot cu trasport. Iar din cite am studiat, la platforma MQB cu acceleratia prinsa in tavan si nu in podea, nu exista inca accesorii pedale R line.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am incaltat-o azi de iarna. Sunt socat cat de silentioase sunt Dunlop Wintersport 5 17inch vs Pirelli din fabrica pe 18. + e mult mai comoda la gropi si denivelari.

 

 

 

 

iarna b8.jpeg

Modificat de sln
Link către comentariu

Ce ciudat arata cu rotile mai mici :))Ce consum ai ? Motorul te multumeste ? :)

Modificat de Retzius
Link către comentariu

Da, si eu trebuie sa ma adaptez un pic cu look-ul de 17''. 

Consumul "all time" dupa ~21000km e 8,16 conform spritmonitor. Este acceptabil pentru Bucuresti si drum lung fara menajamente. 

Motorul...imi place, nu strica niciodata mai mult... :)

Link către comentariu

urban, Bucuresti, cam 11-12, extra urban mers ca besmeticul, cam 6-7.5, autostrada mers .... (mai bine nu zic) 8,5, iar la mers cuminte/ in limite (1 bucata drum) 5,3

Link către comentariu
  • 2 months later...

Not bad at all. De curiozitate, ti-au zis cumva la cat prevede planul de service schimbarea filtrului motorina ?

Filtru aer si polen nema schimbat ?

Link către comentariu

Nimic, asa scrie la carte...asa sa fie!

N-am intrebat, presupun ca la 60.000, cand ar fi si uleiul cutie. Ce am inteles din discutie e ca daca ar fi fost toate filtrele schimbate se ducea spre 1200. O sa vad la sf.2017.

 

Link către comentariu

Nu cred ca ai schimbat tot. La Golf la 60k km e mai scump. Cu reducere si nu la PBN am avut 900 lei (cu toate filtrele schimbate). PBN imi dadea pret de 1200 lei.

Link către comentariu

@sln: traiasca Long-Life-ul.

Daca o sa incepi sa simti un miros de intepator in masina, e filtru de polen. Il poti schimba singur in 10minute si te costa (filtrul) intre 60 si 100Ron, depinde ce vrei. Musai sa fie cu carbon activ. Pentru confortul tau - evident.

Nu's ce tratament are filtrul OEM de polen, dar orice AM nu rezista mai mult de 15-20k fara sa inceapa sa miroasa in masina.

Link către comentariu

@edi10000 pai n-am schimbat tot. Asta am si spus, ulei si filtru ulei cum e la carte.

@75NOR mersi de sfat, o sa caut un tutorial daca va fi cazul. Cu carbon am pus si la masinile anterioare. 

Link către comentariu
  • 3 years later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!