Jump to content

Passat B8 2.0 BiTDI


sln

Postare recomandată

La indemnul lui @75NOR fac si eu un scurt topic in care sa ma pot plange de eventuale probleme :mellow: si sa raspund la intrebari daca sunt. :)

Despre optionale, varianta de motorizare vine deja echipata cu foarte multe (DSG, DCC, 4Motion, faruri LED High, ACC, stopuri led, alcantara) iar eu am mai adaugat: Active info display cu Discover Pro, Airbag-uri spate cu pretensionare centuri si airbag genunchi sofer, parbriz atermic (incalzit wireless) obligat fiind de pachetul asistenta plus (lane assist, asistenta ambuteiaj, detectie pietoni, emergency assist, rear traffic, etc), parasolare usi spate si electric luneta, priza 230V cotiera spate, Pachet telefon Comfort cu spatiu depozitare la scrumiera, mufa USB si priza 12V mutata in sub cotiera, pachet Ambient cu led in usi fata-spate), camera spate, geamuri laterale fata laminate (vin si spate), oglinzi rabatabile electric cu sistem antiorbire si iluminare vecinatate, Pachet Easy Open keyless, directie progresiva, park assist (complet aiurea fiind gratuit din alte pachete), volan cu padele DSG, jante 18" Dartford.

Am ridicat masina la inceputul lui mai, am facut 17.000 pana acum a consumat ceva antigel pe la 15000, am completat si de atunci nimic. Ieri mi s-a aprins check oil deci probabil mai completez si cu asta. Ambele par sa fie in "parametri" judecand de la altii cu aceeasi masina, forumuri si dealer.

Consumul in 17.000 km, conform sprit e 8L/100 mers alert, Bucuresti, drumuri tara, etc.

Nu am prea facut poze, atasez cateva mai acatari, inclusiv o situatie funny.

 

 

 

IMG_0555.JPG

 

IMG_0725.JPG

IMG_7099.JPG

IMG_1074.JPG

IMG_0553.jpg

Modificat de sln
Link către comentariu

Superba masina din toate punctele de vedere. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Asteptam mai multe poze.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si dotata, iar motorul bitdi de 240 cp are ceva performante.

Motorul asta e destul de rar, cred ca e o placere la condus.

ps: Bine ca ai scapat ok cu camionul ala de pe contrasens! :)

Link către comentariu

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos ! In sfarsit un topic de B8. Hai nu-l fa scurt, fa-l mai lung :)

Link către comentariu

Multumesc, asa sa fie!

O sa revin si cu cateva impresii pozitive/ negative la masina.

Despre poze e totul standard. Am mai pus eu folie LLumar Air 80 fata-spate, faruri si parbriz pe exterior pt pietrele nelipsite de pe drumurile noastre, mama lor de cnandr, dorei de la drumuri si de la volanul camioanelor de constructii ce folosesc soselele de parca e drumul lor personal de la balastiera la santier.

Despre camion, constant mi-a fost in fata.... :P

 

 

 

IMG_1076.JPG

IMG_1075.JPG

Link către comentariu

Sa-l stapanesti sanatos (pe B8)!

Simpatice pozele cu camionul, fiind pe Valea Oltului, nu era ceva prea neobisnuit o fortare d'asta. :) 

Cat mai multi kilometrii fara evenimente !

 

Link către comentariu

@sln: Si pe aceasta cale, felicitari pentru mega-Passatul din dotare :) 

Ai optat pentru niste dotari foarte misto, inclusiv culoarea si jantele :)  Sa te bucuri de masinuta, sa te poarte fara griji si probleme.

Apropos de asta, ai patit ceva de a necesitat platforma pe Valea Oltului ? 

Si mai am cateva curiozitati:

1- Cum se simte directia progresiva ? In viata reala ii simti beneficiile ?

2- Cum se simte motorul vis a vis de puterea dezoltata ? E brutal in raspuns, sau liniar ca orice CR ?

3- Poze cu interiorul ? :rolleyes:

Link către comentariu

Camionul din fata era tractat pe avarii dar nu-i functiona semnalizarea dreapta asa ca parea sa fie intr-o perpetua depasire, a fost cam creepy sa conduc in spatele lui.

Vis-a-vis de intrebari:

1. nu prea am termen de comparatie recent din grup, asa ca pt mine asta e "normala". Clar avantaj este la bracare pe loc/ viteze mici; un prieten are tot BiTDI fara progresiva si el face inca o jumatate de volan (sau mai bine?) pentru a braca rotile din neutru. In rest el zice ca se simte mai dura/ sportiva, dar poate e si de la jantele pe 18" nu ca cele de 17" (?).

2. Motorul nu il simt de parca ar avea 240....decat dupa ce realizez cate masini am depasit/ lasat in spate. Cred ca e de la sasiu/ caroserie care izoleaza f bine si te duci cu permisul la politie instant. In rest cand urca la 4.000-4.500 una dupa alta, e linear si suna "aproape" ca o benzinara mica turbo. De pe loc/ la viteze mici e tractoras normal, iar la pedala mai sperie vitezometrul din dreapta.

3. O sa incerc intr-o seara macar sa se vada un pic luminile.

Link către comentariu

@sln: Bun asa, multumesc de impresii.

Pozele sunt oricand binevenite :) 

Buna faza cu camionul, era singurul scenariu la care nu ma gandisem :) 

 

 

 

Link către comentariu

@sln: acum ca a venit frigul, poti sa te delectezi si cu cele doua evacuari vizibile, ar trebui sa dea putin abur la rece :) 

Link către comentariu

Nu stiu sigur cum e mai "bine" dar alea vizibile sunt doar la TSI 280.

La 240 sunt orientate in jos (ca si la 190) restul e de design. Daca si Mercedes face aceleasi smecherii, mi se pare perfect normal si aici. :)

Modificat de sln
Link către comentariu

@sln: pe bune, sunt "fake" si la tine ? :( 

Eram convins ca sunt evacuari drepte - prin bara - la motorul tau, nu curbate si ascunse sub bara.

Inseamna ca si pachetul R-Line e cu tips-uri fake, arata identic bara spate cu ce ai tu

Link către comentariu

Da, clar si R-Line e aceeasi poveste. Doar TSI280 ca si la S3 le are "pe bune". Pana la urma cred ca doar acolo nu e riscul ca la o accelerare mai puternica si mai spre batranete sa nu se vada din esapament ca lansarea Atlas V. 

Apropos de frig azi am constat cu surprindere placuta ca am inclazire auxiliara (acea rezistenta) ce baga aer cald foarte rapid. Vestea proasta este ca si daca o dezactivez din meniu si opresc aerul tot este un reziduu de caldura ce intra in habitaclu ce face insuportabil de cald.

edit: pardon, 190 are doua pe stanga iesite din bara, ca sa fie mai greu in caz ca vin idei oamenilor sa schimbe bara cu R-line. :banghead:

 

Modificat de sln
Link către comentariu
16 hours ago, sln said:

Da, clar si R-Line e aceeasi poveste. Doar TSI280 ca si la S3 le are "pe bune". Pana la urma cred ca doar acolo nu e riscul ca la o accelerare mai puternica si mai spre batranete sa nu se vada din esapament ca lansarea Atlas V. 

Apropos de frig azi am constat cu surprindere placuta ca am inclazire auxiliara (acea rezistenta) ce baga aer cald foarte rapid. Vestea proasta este ca si daca o dezactivez din meniu si opresc aerul tot este un reziduu de caldura ce intra in habitaclu ce face insuportabil de cald.

edit: pardon, 190 are doua pe stanga iesite din bara, ca sa fie mai greu in caz ca vin idei oamenilor sa schimbe bara cu R-line. :banghead:

 

Hm, deci au propagat aceeasi idee proasta si la Passat - aia cu evacuarile in jos, invizibile. :( 

Partea buna e ca se poate face retrofit la "stil 280". Cel putin la S3. Trebuie doar schimbata fusta spate, de sub bara si aplicate niste tips-uri dupa modificarea tevilor.

De curiozitate, la tine iesirea (capatul tevii) este imbracat intr-un scut de plastic care merge pana la bara ? Am vazut asta la S3, ca sa reduca turbulentele de sub masina.

Cum adica dezactivezi incalzirea auxiliara din meniu ? Te referi la incalzirea stationara ? 

Link către comentariu

Frumoasa masina, superba motorizarea :)

@75NOR exact la fel este si pe Tiguan, la cel de biTurbo vine cu evacuari false si cele reale sunt doar pe partea stanga, mascate sub bara.

@sln draguta treaba cu camionul tractat, si eu am inlemnit un pic doar vazand poza, mai ales cu acel "blinker aprins" :P

 

Drumuri bune, sa va poarte sanatosi !

Link către comentariu

Sa fac evacuarea "reala" nu ma preocupa, atata timp cat nu e si un aspect practic pentru asta. Ca si aspect practic insa, as vrea foot rest si pedalier de R-Line din aluminiu si nu stiu de pe unde sa cumpar.

Nu am incalzire stationara dar mai mult ca sigur am acea rezistenta electrica ce ar trebui sa fie standard pe diesel ca sa incalzeasca mai repede ventilatia dupa pornire.

Uite asa arata evacuarea la mine si meniu Setup de la clima.

 

IMG_0031.JPG

IMG_0032.JPG

Link către comentariu
26 minutes ago, ToniM said:

Frumoasa masina, superba motorizarea :)

@75NOR exact la fel este si pe Tiguan, la cel de biTurbo vine cu evacuari false si cele reale sunt doar pe partea stanga, mascate sub bara.

Mda, cost saving de prost gust. Cat era un tips cromat care sa iasa prin bara? 5Eur ?

La Passat B7 de 170 4motion venea cu evacuari stanga dreapta vizibile, frumos cum e cazul. Nu mai zic ca la S2, 2.0TSI-ul, avea 4 evacuari vizibile, cate 2 pe fiecare parte :) 

In alta ordine de idei si revenind OT, cred ca acest BiTD straluceste la faze gen "tasnit din coloana pe DN-uri cu 1 banda pe sens"...

Link către comentariu

B7 la inceput sau B7 end of life, ca sti cum e...spre sfarsit trebuie sa le faca mai atractive.

Cum am zis insa, daca nici Mercedes nu-si permite aia 5 euro nu ma deranjeaza ca VW s-au zgarcit; iar personal cand am un Audi/ etc cu evacuare dubla in fata in trafic si ii scapa ceva pe la motorul mai vechi de emana un miros specific, as prefera sa o faca intai spre sosea si nu direct in nasul meu.

Link către comentariu
39 minutes ago, sln said:

SCa si aspect practic insa, as vrea foot rest si pedalier de R-Line din aluminiu si nu stiu de pe unde sa cumpar.

Nu am incalzire stationara dar mai mult ca sigur am acea rezistenta electrica ce ar trebui sa fie standard pe diesel ca sa incalzeasca mai repede ventilatia dupa pornire.

IMG_0032.JPG

Footrest nu gasesti la accesorii ? 

Misto meniul de clima. Nu are legatura si cu butonul REST de pe climatronic ? Inca nu m-am lamurit ce face ala, iar oamenii de vanzari cu care am vorbit nu stiau - evident :( 

Link către comentariu

Legat de pedalier, nu ti se potrivesc din grupul vag?

Footrest - Pedalier

 

LE: @sln ai dreptate, sunt mai mult aluminiu, acolo oricum deja tine de gusturi ce prefera stanga si ce prefera dreapta, insa ca format cel putin pedalier tind sa cred ca se potriveste, spor la cumparaturi ;)

 

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!