Jump to content

Seat Leon Cupra 1P


andrei.toledo

Postare recomandată

Se pare ca revin cu un nou topic in aceasta sectiune , tot cu un Seat , tot Leon , tot Cupra dar de data asta 1P :)

Este vorba despre un Seat Leon Cupra 1P din 2008 , cumparata din tara , cu 172000 km reali la data achizitiei .

De cand am cumparat-o am schimbat uleiul + toate filtele ( deja am facut 5000 km ) , tachetul de la pompa de inalte , amortizoarele ( Bilstein B4 ) , arcuri Eibach Sportline , i-am montat navigatie replica rns510 .

Astazi am cumparat un set de jante cu tot cu cauciucuri , pe 19 care au fost la un pret pe care nu l-am putut refuza :)

Tot zilele astea am terminat si traseul de admisie aer , care va necesita mici ajustari si sper ca saptamana viitoare sa ajung la resoftare .

Cam atat cu vorba , mai multe se pot vedea in poze 

IMG_2306.jpg IMG_2310.jpg IMG_2494.jpg IMG_2496.jpg IMG_2499.jpg 14339442_994691610641846_1817945690_o.jp

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie, arata super bine masina iar jantele alea pe 19 sunt incredibile! Ce brand sunt?

De curiozitate, cat ai dat pe jante + anvelope? La topic-ul meu tot dezbatem cu preturi jante, cauciucuri etc si sunt chiar curios.

Drumuri bune si la mai multe modificari! :)

Link către comentariu

Multumesc la fel !
Jantele sunt Oxigin , modelul OX 18 din cate am vazut. Cu tot cu cauciucuri aproape noi pe fata Dunlop si bune pe spate Hankook au costat cam cat 4 cauciucuri noi pe 18 la pret mediu. Decat sa cumpar cauciucuri noi pe 18 pt jantele originale am preferat sa iau rotile astea :)

Am uitat sa mentionez ca am anulat din soft si canistra de carbon. Ma adusese la disperare martorul de check engine si dupa ce am facut toate verificarile si tot nu se stingea am preferat sa o anulez :)

Link către comentariu

Inca o data, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme !

Faine jantele:icon_thumright: softu la Powertech nu ?

Link către comentariu

Multumesc ! 
Am rezolvat si cu traseul de admisie aer , a trebuit ingustata teava in care vine montat debitmetrul intrucat citea valori eronate. Consumul o luase razna iar masina nu mai tragea cum trebuie.Acum totul este ok , fara sa mai stocheze erori. :)

Link către comentariu

Sincer nu , mi-a fost frica sa nu stric ceva in el. Nu am gasit nicaieri sa cumpar acel spray special pt debitmetre de la CRC . Probabil il voi comanda de pe net.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut si resoftarea , totul a fost ok cu exceptia unor mici intreruperi pe care le-am datorat benzinei de la Petrom. Rezultatul a fost 290 CP si 424 NM. Cu benzina de 101 cifrele ar trebui sa fie putin mai sus. A doua zi dupa resoftare am depistat si cauza reala pt care rezultatele nu au fost mai bune , mai exact a picat o bobina de inductie. 
Asadar , am comandat toate 4 bobinele noi , de Audi R8 originale , nu aftermarket. Sper ca dupa sa fie totul ok  . Zilele astea trebuie sa ajunga si filtrul K&N :)

Link către comentariu

Intreruperi poti sa mai ai si din cauza  depunerilor in admisie tipice injectie directe, tinand cont de cati km are masina. Am vazut de curand un gti cu admisia desfacuta, avea 120.000km, era destul de murdara. Ai un grafic dyno?

Link către comentariu

Cat au fost bobinele de R8 si cum se comporta cu una defecta?

La mine uneori parca imi porneste in 3 dar in mers nu am avut niciodata probleme (de aici deduc ca nu as avea vreo bobina defecta)

Merci si spor la treaba!

Link către comentariu

Nu am fisa dyno. Am vazut-o cand am facut softul dar am uitat sa o cer baietilor. Saptamana asta curat si admisia , dupa ce vor ajunge bobinele. Se pare ca ajung in vreo 3 zile nefiind pe stock. Au fost 200 lei bucata. :)

Link către comentariu

Nu stiu daca ajuta neaparat la performante dar se spune ca ar fi mai durabile.Le-am montat in urma mai multor recomandari.

Cert este ca a disparut orice urma de missfire la relanti . Uneori se mai simtea o mica smucitura cand stateam la semafor dar acum totul este perfect.

Azi am demontat capacul de culbutori + pcv-ul pentru o curatare dar totul era foarte ok , neasteptat de curat.Nu mi-am facut curaj sa demontez si admisia dar urmeaza cat de curand :)

Daca tot a fost adusa discutia , voi spune si aici ca Seatul albastru nu se mai afla in posesia mea.A fost vandut tot unui pasionat care sper ca va avea grija de ea :)

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, arata super si cred ca se conduce si mai si. 

Ce modificari ai in plan?

Link către comentariu

Multumesc !

Va mai urma un upgrade la pompa de inalte + evacuare dupa care va fi din nou resoftata si acolo ma voi opri pentru ca oricum este puterea destul de mare pentru tractiunea fata.

La exterior vreau sa ii pun praguri aero + eleron dar aici ramane sa ma hotarasc la model. In rest , doar intretinere si kilometri cat mai multi :)

Link către comentariu

Daca ai cum intereseaza te cand/daca s a umblat si la distributie. Daca nu s a umblat trebuie sa o ai in vedere. Ce cod ai la motor?

Link către comentariu

BWJ . Distributia a fost schimbata de fostul propietar care totodata imi este si prieten acum 30k km. Oricum o voi schimba la primavara pt linistea mea :)

Link către comentariu

Eu am schimbat-o la 30.000 km si 4 ani jumate, arata foarte bine, cureaua de accesorii era putin crapata.

Link către comentariu

Superb!  . . .  O mica curiozitate . . .  Cu ăștia 290hp ,  ce consum ai?  dacă ai apucat să faci unul... Poate pui și niște poze cu interiorul . 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Consumul , depinde , de la 12 in sus in oras dar cel mai des sta in jurul lui 14 , iar afara la cel mai economic stil de mers ia 7.7 iar la un mers mai sportiv in jur de 9 :)

A venit si eleronul , de la Maxton Design dar care seamana foarte mult cu cel Aero.Acum caut si niste praguri Aero iar la primavara vreau sa ii schimb culoarea. Totodata am trecut si la rotile de iarna , cele originale de Cupra insa cu cauciucuri noi :)

SDC11454.JPG

SDC11449.JPG

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!