Jump to content

2.0 TSI Cylinder disabled , check engine/


AndreiCC

Recommended Posts

Salut baieti.

 

Am o problema la motor la care nu`i da nimeni de cap. Pe scurt , masina intre 1200 si 1900 rpm da missfire , pe diagnoza (doar missfire , aleatoriu , in rest nici o eroare) , dar la mersul motorul nu se simte. Adica merge rotund , nu vibreaza nu balbaie nu face nimic doar ca da missfire. Daca o tin in plaja aia de turatii check engine ul clipeste pt 10-15 secunde fara sa se intaple nimic , dupa care taie 2 cilindrii. Daca trec peste 1900 rpm , gen 2000 rpm , nu are nimic, sta aprins martorul dar nu se intampla nimic. De stat la relanti , sta , de tras trage ca inainte , vmax merge la fel ... bobinele au fost schimbate , bujiile , la fel , pompa si calculatorul din rezertvor , la fel ... 

 

Peste tot pe unde am mers , inclusiv 2 reprezentante , imi spun toti alte chestii si nu garanteaza nimeni ca ar fi de acolo.Macar de ar fi spus 2 persoane alcelasi lucru ...

 

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator , ca nu ma apuc sa desfac motorul si dupa ce`l pun la loc sa faca la fel ca ma iau cu mainile de cap :)

Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca problema de compresie nu are cum sa fie din moment ce motorul nu a pierdut din putere. Tind sa cred ca poate fi ceva din distributia variabila sau injectie.

Link to post
Share on other sites

Ai dreptate. Dar zic sa inceapa cu compresia pentru ca e 30 de ron si nu scoti decat bujiile. Pe urma sa cerifice distributia si apoi injectia

Link to post
Share on other sites

check engine ul clipeste pt 10-15 secunde fara sa se intaple nimic , dupa care taie 2 cilindri

 

Si ce se intampla cand taie 2 cilindri? Se opreste masina? Ca spui ca merge perfect...

1 hour ago, AndreiCC said:

 

 

Link to post
Share on other sites

Da , am facut test de compresie , totul ok.

Check ul clipeste 10-15 secunde dupa care taie 2 cilindrii daca nu trec de 1900 rpm. Cand taie cilindrii nu moare motorul , doar ca nu se mai accelereaza , decat foarte greu ca si cum ai 30 de cai. 

 

Nu e neaparat o problema ca moare motorul ca m-am bisnuit , oricum nu o conduceam sub 2000 rpm dar e enervant.

 

Distributia si injectia se pot verifica fara ca motorul sa fie desfacut ? 

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Primele 10 secundr cand e rece motorul nu face si iarasi daca urc o panta iar nu face. In rest face mereu. 

Link to post
Share on other sites

Gazprom de 100, cand plec din vest , omv carerra 100 ... MOL: ... buna in general. 

De ce ?

Edited by AndreiCC
Link to post
Share on other sites

Ma gândeam ca-i bagi de 95 / 98 ca am auzit la cineva ca-i dădea missfire din cauza benzinei proaste .

Iar cum punea de 100 mergea brici .

Link to post
Share on other sites

Ultimul full l`a avut cu Vpower de la SHell ... Nu e de la benzina.

 

Face asa de vreo 12k km.

Edited by AndreiCC
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mai nou a inceput sa huruie si lantul de la distributie. Un huruit asa fin pe care`l auzi doar daca te apleci in partea tanga a motorului.

 

Din cate am inteles poate fi si de la lant problema cu checku-ul. 

 

Daca desface acolo trebuie schibat tot ? Reprezentanta spune ca doar ce e uzat , gen intinzator sau lant sau pinionoane sau etc , sau trebuie schimbat absolut tot ce tine de distributie.

 

Intreb in ideea in care daca schimb doar ce spun ei sunt acoperit de garantie , dar nu vreau ca dupa ce iese din garantie sa se rupa la urmatorul proprietar ca nu vreau s o mai tin asa mult. Acum are 185k.

 

Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, se schimba lantul si intinzatorul. Userul Golfix de aici de pe forum a facut si detaliat operatiunea pe undeva.

Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat distributia variabila, la TSI distributia principala este pe lant, el cred ca despre ea vorbeste :) Poate e sarita de la punct

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Da ., despre ea vorbesc. AM fost sa o asculte cu stetoscop sau cum s o numi , nu are nimic. S-o ia Benga :) 

 

Ai intalnit pe careva cu distributia (pe lant) sarita Golfix ? 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 years later...

Ati descoperit pana la urma despre ce era vorba? am intalnit si eu aceeasi prolema la un mk6 gti. ms!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept