Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, vp44 said:

Vezi daca pompa de injectie are si ea ,,un senzor" de fapt o valva de control de presiune 

Pe pompa de inalte se afla doar regulatorul de debit.

In poza e regulatorul de presiune de pe rampa.

Incearca sa nu induci colegii in eroare.

1 hour ago, vp44 said:

Presupun ca daca a mers pe rezerva,poate fi plina de mizerie

Asta e doar un mit vechi.

Pompa din rezervor trage numai de pe fundul rezervorului ,indiferent de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și pana la urma cum ar trebui sa sune recomandarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.06.2022 at 12:08, EEXCALADE a scris:

Pe pompa de inalte se afla doar regulatorul de debit.

In poza e regulatorul de presiune de pe rampa.

Incearca sa nu induci colegii in eroare.

Asta e doar un mit vechi.

Pompa din rezervor trage numai de pe fundul rezervorului ,indiferent de nivel.

 

20211130_091605.jpg

20220104_170421.jpg

20220104_173505.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca piesele respective sunt de VAG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,sint doar ca exemplu,dar am si de vag numai ca nu am stat sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Ce părere aveți de aceste valori? Ar trebui sa investighez putin cilindrul 2?

Passat B6 CBAB, apa la 90 grade. Masina merge ok, singura data cand simt mici bâlbâieli este atunci cand e motorul rece.

Mulțumesc!

PXL_20220819_161541626~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este problema,  la cil 2. Cel mai probabil, injector. Il poti muta pe alt cilindru, rescrii cele doua injectoare mutate si vezi daca se muta si valoarea. Daca da, injectorul este cel cu probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, Florin. Ce presupune rescrierea? O pot face si eu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

 

Am pe masina motor 2.0 tdi CFFB, stiu cu siguranta ca se potrivesc injectoarele (04L130277AE) de pe cod motor CUNA 184 CP si la CFFB. Se potrivesc insa cu modificare din soft, se pare ca la acelasi timp de injectie au debit mai mare.

 

Stie cineva cine ma poate ajuta cu adaptarea injectoarelor in ECU? un tuner...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, nelly said:

motor 2.0 tdi CFFB, stiu cu siguranta ca se potrivesc injectoarele (04L130277AE)

Mai verifica odata dupa seria VIN 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa VIN nu se potrivesc cu siguranta. 

Am citit pe forumuri externe de persoane ce au facut modificarea. Si mai am o confirmare si de la noi.

 

LE: de aceea am specificat ca este modificare, doar montajul fizic este plug and play.

Modificat de nelly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, dețin un golf 6 cffb și am următoarea problema 
Clănțăne și Trepidează la relanti
Și in mers la 2000 ture face la fel
Cum trec de 2000 ture își revine
Am schimbat regulatorul de presiune depe rampa de injecție cu unul original nou
Precizez ca pe diagnoza nu am nici o eroare 
Dar la relanti cu motorul rece am valori pe injectoare 
Inj1 3.00
Inj2 3.00
Inj3 -3.00
inj4 -3.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca masina sa functioneze dupa schimbarea injectoarelor,indiferent de marca,nu este nevoie de codificare de niciun fel,se monteaza si se porneste masina,restul cu parere de rau,si indiferent de comentariile care vor aparea,insultele si restul,sint doar gogorite.

Codificarea injectoarelor se recomanda de fabricant,si in multe cazuri ajuta ca motorul sa functioneze cit mai suav.

Cu alte cuvinte,cind se codifica un injector pe masina,calculatorul de bord va sti ce impuls electric va trebui sa dea injectorului,de asa manera,ca atunci cind injecteaza sa pastreze debitul injectat in parametrii care exista in calculatorul masinii.

Asta nu vrea sa insemne ca nu este buna codificarea,doar ca se poate fara ea in cele mai multe cazuri.

In decursul anilor,am montat pe masini injectoare noi de fabrica care nu mergeau cum trebuie daca le codificam cu noile coduri,si prin urmare le puneam codurile vechi,ale injectoarelor inlocuite,si mergea foarte bine.

Trebuie insa sa presupunem ca regulile fabricantului sint de luat in seama,si sa incercam sa ne aliniem sfaturilor lui,dar nu trebuie sa exageram,si astia mint ca si politicienii.

In privinta injectoarelor common rail,indiferent de numarul de referinta,exceptie cele piezo electrice,dar nu este cazul in acest topic...toate se pot repara,majoritatea schimbind duzele si calibrindu-le din nou,daca este cazul.

Uite,ca sa ma injure toti cei cu afaceri in domeniu...in 99% din cazuri,punind duze noi,si calibrind injectoarele,se rezolva orice problema.

Exceptii fac injectoarele oxidate prin interior,cele ale caror ,,bobine" sint defecte,destul de rare in marca bosch,si cele care din cauza mizeriei acumulate in interior,au degradat iremediabil valvula de control.

Injectorul 04L130277AE in zona unde muncesc eu,se repara pe 100 eur contind cu duza noua.Nu locuiesc in RO,nu ma cautati pentru reparatii.Pot oferi doar informatii,nimic mai mult.Daca aveti probleme cu injectia adresati-va colegilor de pe forum.

 

Am modificat mesajul pentru foto...si pentru faptul ca vad ca multa lume greseste crezind ca numarul de referinta este cel notat cu 04L130xxxxx dar in realitate numarul de referinta BOSCH este 0445110471,cu toate ca nu are mare importanta,cei care lucreaza cu asa ceva au ambele numere,si nu este gresit niciunul din cele doua.

 

04L130277AE.jpg

Modificat de vp44
foto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Cam 4 inj noi o sa rezolve problema 

Toate 4 dintr-o data?

cand am ajuns in Germania și am pus motorina de la Shell a început sa facă așa

sub 2000 rpm 

dupa in cam 200km

a început sa facă la relanti

si doar după 2000 rpm își revenea 

cum ajungea la sub 2000 începea iar sa faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da toate odata,daca pompa baga span,sau daca are combustibil cu probleme.

Eu personal,nu as face nimic,prima data as schimba motorina din rezervor si filtrul,apoi as parcurge 50...100 km,sa vad daca mai da probleme.

Bineinteles ca si eu pot gresi la fel ca toti ceilalti,e doar opinia mea,nimeni nu poate ghici ce se intimpla,doar ne dam cu parerea.

 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana acum am schimbat 
Senzorii Depe rampa de injecție OEM
Senzorul Depe pompa de injecție OEM
Și injectoarele
Și face același lucru🤦🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de retur la injectoare,si vino aici cu rezultatul.De preferat cu ceva gradat ca sa vad citi ml iti da.Testul trebuie cronometrat,am nevoie sa stiu in ce timp iti da XX ml de combustibil.Sa zicem un test de 20secunde,maxim 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
kosmyn_aurel89

Salut !

Am un Vw  Crafter 2.5 tdi E4 la care imi da fum(gaze vizibile la gura tevii) cand sta in relanti , si la prima accelerare dupa ce sta 5min sau mai mult in relanti da un nor mare de fum albastru care miroase a motorina nearsa. In prima faza am schimbat injectoarele, ca pe ele dadeam vina,chiar daca ele aveau valori bune si cantitate mica injectata, pornire cald rece foarte buna, la tras la fel. Am luat altele sh pe care le-am dus pe bancu de probe, ceea ce mi-a confirmat ca sunt bune, ptr ca le stiam cum mergeau de pe masina donatoare.

Dupa inlocuire situatia neschimbata.

Am facut probe cu egr blocat, am pus alta sonda lambda, masina are dpf off. Ulei consuma undeva 6-700ml la 12mii km.

Acelasi simptome, aceasi situatie acelasi consum de 14% gol sau plin.

Intreb acum:

Ar putea regulatorul de rampa sa cauzeze acest consum mare si sa genereze acest fum albastrui dupa prima accelerare a motorului dupa ce a stat in relanti mai mult timp? Nu are oscilatii in relanti, sau in mers. urmareste aproape perfect actual cu specific. Adica ii cere 280bar el face 281-284barScreenshot_20230104_211310_Gallery.thumb.jpg.127a6f0046a31d545e6eb4f23692a321.jpg

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru fum albăstru la accelerare după 5 minute de relanti aș înlocui mai degrabă simeringurile de la supape. Asta după ce schimb mecanicul.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa segmentezi,nu rezolvi doar cu simeringuri de supape. Mergi la service care repara vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn,poti sa imi spui ce tip de injectoare si ce pompa de injectie ai pe masina?Daca nu stii unde sa te uiti dupa numerele de referinta,fa  cite o poza la fiecare si pune aici,chiar daca in poza nu apare si numarul de referinta.

In alta ordine de idei,ai spus chiar tu,face la fel cu doua jocuri diferite de injectoare,deci logic nu este o problema din ele,iar fumul albastrui de obicei e chestie de ulei nu de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut! Multumesc de implicare. Nu prea cred ca ar fi vorba de consum de ulei , din moment ce masina nu consuma mult ulei, adica catologhez normal consumul de ulei ptr un motor care "munceste" cu greutati 1.5t-2.5t. Daca era sa consume ulei si la cat fum scoate era clar ca trebuia sa am un consum mare de ulei, cel putin de 1l la 5-6000miikm.

Tot pe consum de motorina merg deoarece consumu gol-plin, nu este diferit, mie imi consuma 14%; In mod normal un 2.5tdi in mintile lui nu sare de 10-11%, scoate chiar si 9% si cu cine am mai vorbit despre acest cod motor bjm si de 2.5tdi la fel imi spun ca este un consum mare de motorina.

 0445115029 Bosch
076 130 277 cod Oem 

 Si pompa 059130755n pompa regasita si pe a6 , 2.7 si 3.0tdi

 

Screenshot_20230105_121541_Gallery.thumb.jpg.237b1f5f152fe102fdeef2aa86d08817.jpg 

Screenshot_20230105_125718_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230105_125847_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!