Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Doar cu un osciloscop poti vizualiza tensiunea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post injectia functioneaza doar cand e DPF-ul in regenerare activa. Fa un test de compresie, inainte sa incerci alte metode de diagnosticare mai "sofisticate". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

M-am gândit deja la testul de compresie, am și sunat prin service-uri și cel mai apropiat service decent care face și test de compresie este undeva la 45km distanță. Având în vedere ca mașina la peste 1500 ture merge bine și trage ca de obicei ei mi-au spus să merg așa până acolo însă nu cred ca este o idee bună.

 

Am comandat un compresmetru ca verific singur compresia. Stie cineva care ar fi compresia optima sau in parametri?

 

încă un lucru descoperit, avand in vedere ca îmi clipeau becurile interioare și farurile m-am gândit să verific alternatorul și surpriza, încarcă doar 12.6volts, asta măsurat cu multimetru pe bornele bateriei și pe bornele alternator ului. 
 

am lăsat toată noaptea bateria pe redresor și acum masina funcționează perfect in sarcina, nu mai dă nici o eroare pe tester in schimb problemele apar la relanti și dacă o las mai mult apare acea eroare P0269 intermitent.

 

oare să influențeze alternatorul funcționarea în parametri a sistemului de injecție ?

Modificat de DragusPatrick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza,ECU si ala la rindul lui restul.Cel mai simplu schimba bateria,si vezi daca alternatorul mai e bun de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Revin cu un update. 
 

problema a fost din cauza injectorului NOU care efectiv este mort. Pișă puțină motorină pentru 2 secunde și se oprește. L-am mutat pe alte cilindre și același comportament îl are cu eroarea aferentă de contribution/balance fault. Pus înapoi injectorul vechi și problema rezolvată și totul merge brici fără nici o eroare. 
 

mi s-a părut ciudat de când mi-a ajuns ca avea seriile șterse de pe capac și corpul injectorului + duza aveau zgârieturi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai luat de pe OLX sau cum ? Era injector nou, dar in acelasi timp vechi :))? Nu am fost atent, eu am crezut daca deja ai permutat injectorul de pe cilindru cu probleme cu altul de pe alt cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2024 at 5:41 PM, DragusPatrick said:

Contribution/balance fault pe injectorul 3.

 

S-a întâmplat după schimbarea tuturor șaibelor de foc

Poate ca nu am inteles bine dar eroarea era cu injectoarele masinii ,aparuta dupa schimb saibe foc,corect ?

On 2/14/2024 at 1:11 PM, DragusPatrick said:

Am pus injector nou pe cilindrul 3, șaiba nouă șurub nou strâns la cuplu. Acum nu mai dă eroarea cu contribution fault însă motorul merge foarte urat

Cu injectorul “nou”nu dadea eroare.

8 minutes ago, DragusPatrick said:

cu eroarea aferentă de contribution/balance fault

Si aici ne spui ca dadea eroare injectorul nou

9 minutes ago, DragusPatrick said:

Pus înapoi injectorul vechi și problema rezolvată

Si aici injectorul vechi care dadea eroare acum merge .

Ne-ai zapacit de tot ! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Problema la mine a fost ca îmi băteau injectoarele ca toți dracii, am fost să schimb 1 injector cu valorile cele mai mari cu unu din dezmembrări și tot bătea și ăla dar nu băteau exagerat de tare. Pus șaibe de foc noi și la desfacerea primului șurub s-a rupt. Am dat comandă de alte șuruburi să le am și am zis să nu mai am probleme cu injectoarele să comand unele noi la prețul de 1350ron dar de pe site-uri diferite. Pus injectoarele noi, șaibe noi și primul simptom pe care l-am observat a fost un vibrat al caroseriei și relantiul urcă cobora dar foarte puțin. Am lăsat-o la relanti vreo 10-15 min și când m-am întors la mașină era la 1400-1500 ture și martorul de bujii clipea. Am oprit-o am verificat cu VCDS-ul și avea acea eroare p0269. Șters eroare, pornit și eroarea tot acolo, așa ca am pus injectorul vechi și nici o eroare. Pus injectorul nou crezând ca s-a rezolvat și a reapărut. Pornit și lăsat la relanti, am mai accelerat-o și ba apărea eroarea ba nu. Am ieșit cu ea pe stradă și apărea eroarea aia doar după ce o acceleram mai tare. Ce a fost ciudat este ca dacă se încălzea motorul dădea mai rar eroare însă trepidatul a fost permanent. Scos injectorul 2 și 3 să le schimbam intre ele dar greșeala care m-a dus în eroare a fost ca avand doar 2 șuruburi noi am zis să las injectoarele pe aceeași cilindri dar să facem switch ul de mufe, adică mufa de la 2 la 3 și invers, codat și nici o diferență, eroarea tot pe cilindrul 3. Azi am desfăcut injectorul 3 și am observat ca duza era ca nouă, nici măcar un pic de negreața. Așa ca l-am lăsat afară și când dădeam la automat nu spreya deloc, doar ieșea puțină motorină. Pus injector vechi, codat și problema rezolvată. Injectorul cu problema (cel nou) l-am pus pe alte cilindree și se mută și eroarea. 
 

mentionez ca la fiecare intervenție pe injectoare au fost folosite șuruburi noi, strânse la 8nm + 180grade și codate de fiecare data.
 

cam asta este toată povestea și nu m-am gândit nici un moment ca ar putea fi de vină injectorul “nou” ci mereu m-am gândit la supape îndoite din cauza mizeriei căzute.

 

 

IMG_1058.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de "rasu-plansu" ce scrii tu aici 🤦‍♂️ ... Stii ca motoarele astea au si ele o ordine de aprindere, nu ? Nu poti sa schimbi intre ele mufele de la injectoare si sa te astepti sa mai si mearga bine, e un fel de minune ca mai mergea ... Pretul ala la injectoarele "noi" e per bucata sau toate 4 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, adrian001 said:

e un fel de minune ca mai mergea

Minunea s-a întâmplat din două motive:1-pistoanele 2 şi 3 ajung la PMS în acelaşi timp, 2-este motor cu aprindere prin compresie. Dacă făcea asta la un MAS nu ar mai fi funcţionat pentru că ar fi primit combustibil pe un cilindru şi scânteia pe altul. La fel nu ar fi funcţionat la motorul lui dacă inversa de exemplu 1 cu 2 sau 3 cu 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa,pompangii mai fac rost de clienti,iar farmacistii vind mai multa aspirina pentru dureri de cap.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, lupo_bv said:

2 şi 3 ajung la PMS în acelaşi timp

Da, dar in loc sa injecteze la sfarsitul compresiei (timpul 2) injecteaza la sfarsitul evacuarii (timpul 4) cand supapa de evacuare sunt deschise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei
în urmă cu 11 ore, DragusPatrick a scris:

Problema la mine a fost ca îmi băteau injectoarele ca toți dracii, am fost să schimb 1 injector cu valorile cele mai mari cu unu din dezmembrări și tot bătea și ăla dar nu băteau exagerat de tare. Pus șaibe de foc noi și la desfacerea primului șurub s-a rupt. Am dat comandă de alte șuruburi să le am și am zis să nu mai am probleme cu injectoarele să comand unele noi la prețul de 1350ron dar de pe site-uri diferite. Pus injectoarele noi, șaibe noi și primul simptom pe care l-am observat a fost un vibrat al caroseriei și relantiul urcă cobora dar foarte puțin. Am lăsat-o la relanti vreo 10-15 min și când m-am întors la mașină era la 1400-1500 ture și martorul de bujii clipea. Am oprit-o am verificat cu VCDS-ul și avea acea eroare p0269. Șters eroare, pornit și eroarea tot acolo, așa ca am pus injectorul vechi și nici o eroare. Pus injectorul nou crezând ca s-a rezolvat și a reapărut. Pornit și lăsat la relanti, am mai accelerat-o și ba apărea eroarea ba nu. Am ieșit cu ea pe stradă și apărea eroarea aia doar după ce o acceleram mai tare. Ce a fost ciudat este ca dacă se încălzea motorul dădea mai rar eroare însă trepidatul a fost permanent. Scos injectorul 2 și 3 să le schimbam intre ele dar greșeala care m-a dus în eroare a fost ca avand doar 2 șuruburi noi am zis să las injectoarele pe aceeași cilindri dar să facem switch ul de mufe, adică mufa de la 2 la 3 și invers, codat și nici o diferență, eroarea tot pe cilindrul 3. Azi am desfăcut injectorul 3 și am observat ca duza era ca nouă, nici măcar un pic de negreața. Așa ca l-am lăsat afară și când dădeam la automat nu spreya deloc, doar ieșea puțină motorină. Pus injector vechi, codat și problema rezolvată. Injectorul cu problema (cel nou) l-am pus pe alte cilindree și se mută și eroarea. 
 

mentionez ca la fiecare intervenție pe injectoare au fost folosite șuruburi noi, strânse la 8nm + 180grade și codate de fiecare data.
 

cam asta este toată povestea și nu m-am gândit nici un moment ca ar putea fi de vină injectorul “nou” ci mereu m-am gândit la supape îndoite din cauza mizeriei căzute.

 

 

IMG_1058.jpeg

returneaza injectorul,daca ai bon fiscal sau factura.

Sper ca nu l-ai cumparat de pe olx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, practic mergea in doi cilindrii. Ordinea de combustie la motoarele astea e cea standard 1-3-4-2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

L-am cumpărat de pe site-ul autopiesa.ro și nu prea vor să îl primească înapoi. Aștept să îmi dea mecanicul o notă de constatare, devizul de montaj și le trimit piesa înapoi împreună cu toate actele.

 

din spusele mecanicului acela nu era nici măcar un injector recondiționat ci doar spălat foarte bine iar problema lui este ca da toată motorina pe retur 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Din păcate azi când am pornit mașina eroare a reparut pe cilindru 1 (unde acum am un injector vechi care bătea puțin). Aceleași simptome, mașina vibrează puternic la relanti apoi turația se ridică singură la 1400rpm și clipește martorul de bujieAm ieșit iarăși cu mașina să merg puțin și ce am observat din nou este ca dacă temperatura antigelului trece de 50grade și șterg eroare cu VCDS, aceasta nu mai apare și nici martorul de bujie nu mai clipește dar mașina vibrează grav la relanti. La peste 1600 ture trage foarte bine dar sub este moartă. Am verificat eu locașul bujiilor să nu se scurgă ulei acolo și în jurul primei bujii este ceva ulei dar pare a fi vechi. Acum mă gândeam, ar putea da aceste probleme de la vreo pierdere de vacuum? Ca s-a desfăcut capacul de culbutori am văzut ca au deconectat și un furtun de vacuum iar pe cele din dreapta l-sau prin foarte greu înapoi în clipsuri. 
 

marți voi duce mașina în service să verifice iar și tot atunci vom face și un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul de ulei de motor, sint curios daca ti-a perforat pistonul.Nu stiu de ce, am senzatia ca ceva nu ne-ai spus, ori ai omis, ori nu ti-ai dat seama ca trebuie.

Ai verificat ca injectorul cumparat sa aiba acelasi numar de referinta? Sau ai pus unul care arata la fel pe exterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Tocmai au verificat compresia în service și are următoarele valori: cilindru 1 25, cilindru 2 25, cilindru 3 24. Mecanicul spune ca este perfectă compresia. A desfăcut și regulatorului de presiune și nu există șpan deloc, a verificat filtru de ulei de șpan și nimic, nivelul de ulei verificat și este perfect la maxim. Mecanicul tinde să creadă ca este ecu de vină dar eu totuși tind să cred ca este ceva la vacuum deoarece turația stă ridicată iar dacă apăs frâna puternic turația coboară iar dacă țin pedala apăsată pedala devine moale 

Modificat de DragusPatrick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca compresia e bine,si daca orice injector ai pune pe acel cilindru da aceeasi eroare,nu mai ramine decit partea electrica.

In unele cazuri este nevoie sa codifici injectoarele,chiar si atunci cind doar ai scos conectorul,apoi l-ai introdus la loc,si bateria masinii nu era deconectata.

In alte cazuri,este nevoie sa mergi o perioada cu masina,ca sa se imperecheze injectorul cu ECU.

In alte cazuri,regulatorul pompei nu este murdar,nu are pilitura,dar nici nu functioneaza corect,si nici nu da erori la diagnoza.

Ai desfacut cumva injectorul respectiv,din curiozitate sau alte motive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

vp44 la injectorul nou cumparat cu seriile sterse,se poate duce la un pompagiu si ii genereaza ei cod, care sa fie introdus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

@vp44 regulatorul l-a desfăcut mecanicul să verifice dacă există pilitura. 
 

Ultimul lucru pe care l-a făcut înainte să iau mașina din service a fost să deconecteze mufa de la injectorul 1 și mașina nu mai dădea nici o eroare și mergea mult mai bine dar tot avea ceva lipsă de putere. El bănuiește ca pe undeva a-ar stinge firele de la injectorul 1 cu 2 și de acolo erorile și mersul Prost.

 

cand am ajuns Acasa cu masina m-am apucat sa curăț motorina de pe capac pentru ca era plin și am observat furtunasul de vacuum de pe capacul de culbutori rupt de la îmbinarea capacului și practic nu se mai poate pune la loc. L-am sunat dar el spune ca nu are treaba vacuumul cu mersul motorului. 
 

iar injectorul l-am desfăcut ca să văd starea duzei și să văd dacă este înfundată duza.
 

Am mai comandat un injector dar din dezmembrări și îl voi pune singur pentru ca m-am săturat sa dau bani aiurea pe manopera fără nici un rezultat

Modificat de DragusPatrick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, DragusPatrick said:

fost să deconecteze mufa de la injectorul 1

Mare greseala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick
4 minutes ago, EEXCALADE said:

Mare greseala !


îmi poți explica de ce?

 

am observat unele greșeli la el și anume nu prea voia să aerisească sistemul cu țeavă desfăcută înainte să dea la automat, nici de codat nu prea voia când schimbă injectoarele între ele iar lucru care ma îngrijorează a fost ca după ce a desfăcut și pus la loc regulatorului de presiune nu a aerisit din VCDS (nu știu dacă trebuie făcut asta sau este obligatoriu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te opresti pana nu e prea tarziu, e clar ca te depaseste complet problema si nu ai nici macar ABC-ul ca sa poti aborda problema intr-o maniera logica si competenta. Practic, incerci sa le potrivesti si treaba asta te poate costa scump. Mergi la cineva care chiar stie ce face si povesteste-i tot ce ai facut la masina, nu ca aici pe forum, doar jumatati de masura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!