Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Vă rog o părere despre aceste injectoare, motor CBDC, passat b6, pornește bine în toate situațiile, un pic tremurat dar ușor sesizabil, distribuție făcută recent după procedură, consumul ușor crescut undeva la 7%, un țăcănit sesizabil mai ales dacă dau capacul de protecție jos și buretele de pe injectoare. Motorul era cald. Să le dau jos să le verific oare? 

IMG_20230821_220812.jpg

Mașina trage mult mai bine după ce am schimbat distribuția, am uitat să specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hallo

masina nevestei

Tiguan cff 2013 a inceput de o vreme sa faca figuri dupa aprox 5 min de la pornit dimi.. cateodata parca merge in 3 …. Si se aude clantanit clar de injector .. la ture mici.. peste 2000 rpm merge perfect…

am pus vcds dar bineinteles ca azi nu a fost asa rau

am urmarit si in mers… inj 2 are corectiile cele mai mari - la un moment dat a trecut de +3

Sa-l schimb? Poate fi curatat?

mersi de feedbak

Peace!!

IMG_6304.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta-l pe alt cilindru. Daca se muta si valoarea mare, trebuie inlocuit injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am un motor 2.0 TDI CR cod CBDC la care s-au inlocuit de curand injectoarele cu unele second (pompa de inalte a bagat pilitura in instalatie).

Dupa cateva saptamani am observat ca iese ulei pe langa injectoare, se aduna in capacul ala de plastic... singura explicatie pe care o gasesc e ca ies gaze pe langa injector/injectoare si imping ulei afara.

Nu am nicio incredere ca reparatia a fost facuta bine si nu mai vreau sa mai bag bani in masina pana nu imi dau seama ce e cu ea, asa ca as vrea sa desfac injectoarele si sa inlocuiesc garniturile.

Are cineva sa imi dea un manual cu procedura de demontare/montare?

 

Valorile corectiilor de pe injectoare nu-s prea grozave, poate fi o lipsa de compresie? Aici e un grafic cu valori in mers, linia portocalie e turatia/1000.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vR33oXV0BulzeSukp4_zK2VCgjMmMOne2JZcnN1xOXXew5E6XE_CKTOj0T_QFi_QnopTV1zZcnlKOb1/pubchart?oid=390951712&format=interactive

 

 

 

IMG_20231003_140954755.jpg

IMG_20231003_141037354.jpg

IMG_20231003_141103739.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune toate garniturile noi. Asa fac ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Vreau sa cumpar un Golf 7 2.0 TDI SCR din Germania si am reusit sa trimit pe cineva  sa vada masina si mi-a trimis un video cum suna motorul. A reusit sa porneasca motorul la rece si zice ca se aude un tacanit / clantanit destul de pronuntat si motorul nu merge rotund. Aici e inregistrarea: https://photos.app.goo.gl/1sevEfVbCspKLS1j6 A zis ca si pe esapament se simtea cumva tacanitul respectiv.

 

Puteti sa va dati cu parerea daca sunt injectoarele duse ? Oricum mie mi se pare ca nu e in regula ceva cu motorul acela.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Valorile urmatoare sunt ok?

 

Injector 1:       -0.59

Injector 2:       -0.02

Injector 3:       +0.66

Injector 4:       -0.05

 

Valorile sunt masurate la relanti cu motorul cald la vreo 15 minute de la iesirea de pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Vin cu o problema. Mașina un Passat b6 2010 2.0 TDI CBDC. Ieri seară și azi dimineață se auzea un zgomot (scartait cred eu) de la mașină când acceleram, adică când plecam de pe loc, dar și în mers. Am mers la mecanic. Singurul pe care l-am găsit deschis și mi-a spus ca zgomotul se aude de la admisie, mai precis de la injectoare. A dat jos materialul care vine peste injectoare s-a uitat și a spus ca de acolo este. Întrebarea mea este: se poate ca mașina să scoată un zgomot de la admisie când accelerezi? A mai întâmpinat cineva problema asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Stie cineva la ce cuplu se strange surubul ce tine “potcoava” dintre injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti sa pui surub nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi.👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara. O parere, un sfat, va rog, este vorba de un B8, biturbo, 322.000 km. Ce ar fi de facut?? De inlocuit, de reparat la cei de Bosch din Rahova?. Multumesc

Screenshot_20240129_224250_Gallery.jpg

Screenshot_20240129_224242_Gallery.jpg

Cod motor CUAA. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
DragusPatrick

Salutare.

 

A mai avut cineva eroare P0269? Contribution/balance fault pe injectorul 3.

 

S-a întâmplat după schimbarea tuturor șaibelor de foc. Scaunul injectoarelor a fost curățat corect, șuruburi noi strânse la 8nm + 180 grade, dau la automat cu mufele scoase până a ieșit motorina pe la țevi și apoi strânse iar la pornire mașina mers ok vreo 10 secunde apoi a început brusc să meargă sacadat și martorul de bujie clipește iar pe VCDS acea eroare. Mentionez ca pornește și foarte greu iar înaintea intervenției la șaibele de foc mașina mergea foarte bine doar ca avea valori de corecție puțin mari pe injectorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Am citit pe Ross tech însă eram curios dacă a mai pățit cineva asta. La mine problema este ca face asta cu orice injector pun pe cilindrul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai citeste odata ,verifica fiecare punct specificat.

-Low compression or engine mechanical issues

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei
On 10.02.2024 at 11:49, DragusPatrick a scris:

Am citit pe Ross tech însă eram curios dacă a mai pățit cineva asta. La mine problema este ca face asta cu orice injector pun pe cilindrul respectiv

trebuie verificat daca nu e vreo supapa care nu inchide bine/cilindru sau daca trebuie segmentat tot motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Este posibil ca în momentul curățării scaunelor să fi căzut mizerie în cameră de ardere și să blocheze închiderea supapei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

La curatarea porturilor se invarte motorul pana sunt inchise supapele .

Altfel calamina cade in capul pistonului si la prima cheie se poate indoi biela .

Fa test de compresie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

Nu indoi biela asa de usor,nu e de plastelina. Plus ca ai loc intre piston si chiulasa - camera de ardere.

Sa nu exageram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Încă un lucru, eroarea respectivă și mersul prost ar putea fi și din cauza unei șaibe de foc proaste? La schimbarea șaibelor de foc mecanicul a pus una veche deoarece nu o mai găsea pe cea nouă dar din spusele lui arată bine. M-am uitat și eu la ea și arată destul de ok dar era puțin “turtită” cu forma locașului acela rotund. 
 

Un alt aspect, la prima cheie după operațiunea cu șaibele motorul a mers destul de ok în primele 5-10 secunde, dar vibrând și apoi a început să se ridice turația singură la 1500ture, sa vibreze toată mașina și să clipească martorul de bujie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, mishu achihaitei said:

Plus ca ai loc intre piston si chiulasa

Este loc ,aprox 1.20 mm 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragusPatrick

Revin cu un mic update. Am pus injector nou pe cilindrul 3, șaiba nouă șurub nou strâns la cuplu. Acum nu mai dă eroarea cu contribution fault însă motorul merge foarte urat și vibrează îngrozitor. Pe tester nici o eroare.

 

EDIT:

am ieșit cu mașina la drum și dacă o accelerez mai brusc apare și eroarea cu contribution fault.

 

acestea sunt valorile injectorului însă am observat la post injecție nu se schimbă indiferent dacă accelerez, stau la relanti etc. 

 

în cazul ăsta aș lua în calcul probleme de tensiune pe mufa respectivă. Are idee cineva ce tensiune ar trebui să am cu motorul oprit și contact pus + motor pornit la relanti ?

IMG_1177.jpeg

Modificat de DragusPatrick
Update
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!