Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 10 ore, mishu achihaitei a scris:

vp44 la injectorul nou cumparat cu seriile sterse,se poate duce la un pompagiu si ii genereaza ei cod, care sa fie introdus

Ce spui tu merge cu o singura conditie, ca injectorul sa fie acelasi numar de referinta, sau unul equivalent 100%.

Observ destul de des ca exista mecanici care cred ca daca un injector provine dupa o masina de acelasi tip, si estetic este identic cu cel inlocuit, ei cred ca ,, merge si asa" ca au mai pus ei si a mers,doar e acelasi motor, nu?

In alta ordine de idei, un cod nou, generat pentru un injector uzat, dar care functioneaza la limita parametrilor, este ca o placuta de matricula noua, pe o masina din cimitirul de masini, adica nu foloseste la nimic, mai bine folosesti codul vechiului injector si asa nici nu mai cheltui bani la pompangiu.

Sa revin la subiect.Injectorul in cauza, este compus din parte electrica si parte mecanica.

Aplicam regula de 3 simple, daca injectorul da eroare pe un cilindru, se schimba locul cu un alt injector de pe un alt cilindru, si se verifica fiecare pe cilindrul respectiv, apoi se parcurg citiva km daca este posibil si masina functioneaza.

In cazul in care acelasi injector care dadea eroare prima data, continua sa o faca pe celalalt cilindru unde a fost mutat, atunci injectorul respectiv trebuie inlocuit sau reparat daca este posibil.

In cazul in care eroarea persista pe acelasi cilindru, dar cu un injector diferit, atunci se suspecteaza cablurile care il alimenteaza, sau ECU.

Nu le stiu din memorie, azi am sa masor ca sa ma asigur, dar un injector piezo, masurat cu un multimetru intre cei doi pini din conector, trebuie sa indice peste 1 Mohm, si intre oricare dintre cei doi pini si corpul injectorului nu trebuie sa indice nimic, sau mult peste 20 Mohm ...depinde de instrument si conditii, si de regula se masoara sub tensiunea de lucru, nu la rece.

de asemenea, intre cei doi pini trebuie sa indice o capacitate minima de 2..2,5 microfarazi.Ambii parametri, rezistenta si capacitatea, sint obligatorii.

Mie imi executa bancul de probe aceste teste automat, si nu mai am practica ca sa fiu sigur de valorile enumerate, dar azi verific si revin cu informatia.

 

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc.

Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil.

Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser.

Injectoare.

Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari.

Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment.

Aici aveti duze curatate cu ultrasunete.

307340995_duzacurata.thumb.jpg.fffe94e0df0a0a6cbf86f378a540fe88.jpg

 

apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice

242428698_duzanoua.thumb.jpg.2ec46450b2332c22d34f6befa8453a72.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, vp44 said:

Rapoartele nu pot fi falsificate ... 

 

Eu nu as fi asa sigur ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa comentez,vad atit de multe lucruri,atit pe internet cit si in viata reala,ca orice comentariu ar duce in acelasi loc,discutii,certuri,etc.Am invatat ca in viata,vorbele fara o demonstratie reala,stiintifica,nu isi au rostul,si cum ne aflam pe un forum tehnic,imi tin comentariile pentru cind ma intilnesc cu amicii la un pahar de whiskey.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Silvian21

Bună ziua ! 
Dețin un Audi a5 8ta 2011 , cod motor CAGA . 
De când am luat masina am un țăcănit la accelerație care pare sa fie legat de injecție . 
Am încercat ( injectoare duse la recondiționat , alta rampă de injecție , alte injectoare , acel senzor de presiune care este montat lângă pompa de înaltă ) + schimbarea motorului ( și alte motive pt care s a schimbat ) 

Am zis ca le rezolv pe toate cu schimbarea motorului , dar pare sa nu fie asa . 
Țăcănitul încă a rămas , se aude numai în accelerezi , indiferent dacă motorul este cald sau rece . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca totusi vrei sa continui,pai fa o lista cu piesele care le-ai mutat dupa motorul vechi al masinii,pe cel cumparat,apoi schimba-le pina nu mai face acel zgomot.

Tacanitul caracteristic motoarelor diesel,este notabil intrun motor,atunci cind preinjectia nu functioneaza corect,adica injectoarele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am un Passat B7 2.0 TDI 140CP, CFFB din 2012 cu 290000km cu injectia originala.

 

La prima pornire la rece injectorul 2 are o valoare in jur de +0.8.

 

La cald la relanti valoare sta aproape de 0.00 dupa cum se vede in prima poza.

 

Problema e in sarcina. In sarcina are valori de +1.5, iar in sarcina medie spre mare (de ex mers in a 6-a pe accelerare usoara cu un consum instant de 8-9l/100km) e la maxim, adica +3.00, dupa cum se vede in ultima poza. In kickdown coboara la in jur de +2.00. Cald sau rece la fel face.

 

Masina merge perfect, rotund, nu intrerupe in nicio plaja de sarcina sau turatie, toba este perfect curata, dpf se regenereaza la peste 400 de km, nu sunt sunete ciudate, nu sunt probleme la pornire, nu am transpiratii de niciun fel pe la injectoare, nu sunt slabite suruburile, nu am span / pilitura pe traseu. Toata injectia e originala si neatinsa.

Ar trebui sa inlocuiesc injectorul avand in vedere ca nu da niciun fel de simptom ?

 

E relevant testul asta in mers si in sarcina ? Nu stiu cata lume il face...

Am riscuri da a provoca daune / topi un piston daca merg asa ?

relanti cald.jpg

sarcina cald.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector/injectoare noi  (cel putin nr 2)  daca sunt cu terminatie J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cele cu J sunt. Este ok daca pun doar nr. 2 nou (care vine pe Bosch cu piesa veche la schimb deci probabil e reconditionat) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi si bine v-am gasit. 

De un an sunt posesor de Passat B7 2.0 TDI manuala. La un moment dat a inceput sa vibreze la relanti, dar nu face constant. Poate fi un vibrat super subtil sau poate fi agresiv. Poate aparea aleator. Atasez un video cu valorile pe injectoare. Duma este ca valoarea urca pana la 3mg/stroke si vibreaza doar cand coboara apoi valoarea se duce pe alt injector. Eroarea care era in VCDS este "P1065 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy".

Banuiesc ca daca se duce de pe un injector pe altul, nu poate fi decat regulatorul, dar va rog  sa imi confirmati voi pentru ca eu nu ma pricep atat de tare.
Multumesc anticipat!
 

Video: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 14.06.2024 at 23:31, EEXCALADE a scris:

Injector/injectoare noi  (cel putin nr 2)  daca sunt cu terminatie J

    Am pus injectorul 2 nou cod cu Q si face exact le fel (nu SH, nu reconditionat, nu nou cu piesa la schimb).

+3 in sarcina. Saiba de foc noua, oring nou, oring retur nou, surub nou, garnitura din capac noua si garnitura surub din capac noua toate OEM. Scaunul curatat luna, strans la 8Nm + 180 grade. Injectorul scris in ECU, facuta aerisire calumea cu VCDS inainte, a pornit aproape la sfert din prima. Am mers deja vreo 200km si si-a facut si o regenerare in speranta ca se "invata", dar exact la fel face. Masina merge perfect dupa cum am zis, niciun simptom, fara rapaieli / cloncaneli la injectie si fara fum. Vreo idee care ar putea fi problema ? Mi-e greu sa cred ca am o problema pe cilindru gen o supapa care nu etanseaza bine sau ceva si motorul sa mearga perfect rotund.

 

    Am incercat sa scot bujiile ca sa iau o compresie insa fara succes. Am pus wd40 la ele zilnic cu vre 3 zile inainte, am incalzit masina cum trebuie, dar in afara de nr. 1 n-am putut sa desfac niciuna. Nu am vrut sa fortez ca e clar ce se intampla daca le rup. Sunt si ele originale ca de, daca merge dc sa le schimbi.

 

    Am bagat o camera endoscopica inainte sa pun injectorul si cilindru arata ok, uscat, fara urme de apa / rugina, fara zgarieturi sau efect de oglinda. Pe honuire inca pare ok. Oricum masina nu consuma gram de ulei sau lichid de racire, deci cred ca singura varianta ar fi vreo supapa ?

 

   

Modificat de Andi414
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie.

Cum sunt compensatiile la restul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca si in poza ce am pus-o. 3 compenseaza cel mai mult, 1 si 4 mai putin, dar toate compenseaza. Sincer nu stiu cum ii iau compresia ca am tot insistat la bujia de la 2 dar n-o ia. Am desfacut ceva pana acuma si is 90% sigur ca daca fortez mai tare o rup. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu motorul foarte fierbinte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.06.2024 at 10:54, EEXCALADE a scris:

Incearca cu motorul foarte fierbinte 

Am revenit cu compresia

1 30

2 : 26.5

3 : 29

4 : 27.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat pare ca si-a mai revenit putin. Nu am mai putut sa ajung in deviatie de +3. Cu motorul rece urca pe la +1.5 in conditiile mentionate de sarcina medie, iar pe masura ce se incalzaste urca tot mai mult. Cam la +2.5 se opreste, am reusit sa il duc in +2.8, dar pt foarte putin timp. Probabil ajuta injectorul nou, dar tot mi-i se pare mult

Pt compresie limita admisa de producator intre cilindrii e 5bari diferenta si eu am 3.5 bari diferenta. Si pe cilindru 4 am 27.5bari si nu are deviatii de +3, nu cred ca am vazut vreodata sa sara de +1.

Am dat jos si admisia si era destul de putina calamina pt 300k km, avand in vedere ca n-a fost curatata niciodata. Nu erau obturate porturile din chiulasa de la supape, am vazut mult mai infundate care nu aveau pb asta. Probabil ajuta faptul ca nu am update-ul la dieselgate. EGR e de asemenea original si inca nu da erori.

Modificat de Andi414
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema. Am prajit injectoarele, viteza cam 180 pe autostrada, caldura ff mare, a fiert si apa.

Am pus injectoare verificate pe stand si imi da eroare de comunicare pe 1 si 3.

Am schimbat injector 1 cu 2 intre ele si tot pe 1 imi da eroare comunicare.

Ce sa mai fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Injectoarele nu sunt calculatoare sa nu comunice, postează erorile si ce cod motor ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a facut diagnoza cu ea pornita, dar merge f tremurat, parca in 3 pistoane si miros de combustibil nears...ceva de genul.

Ma gandeam sa nu o mai fortez.

Daca fac doar cu contactul pus nu cred ca imi arata ceva.

Modificat de LoliSor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile rămân memorate și pot fi citite indiferent daca este motorul pornit sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diagnoza nu a iesit nimic pe Engine, el a intrat sa verifice valorile in mers, altfel erori nu am avut, doar pe alte module.  Intre timp a crapat si bateria, am pornito cu cablu.

Nu cred ca ar putea avea importanta mare.

Mai jos atasez erorile cand a crapat pe autostrada. De atunci doar m-am jucat sa pun alte injectoare si pe engine nu am mai avut nimic.

 

  VIN: WVWZZZ3CZ9E106893
    Mașină: Volkswagen Passat
    An: 2009
    Tipul caroseriei: Variant
    Motor: CBAB
    Kilometraj: 360480 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    Descriere sistem: R4 2.0l TDI G000SG
    Număr software: 03L906022QC
    Versiune software: 9980
    Număr hardware: 03L907309
    Versiune hardware: 78
    Număr de serie: VWZCZ000000000
    Codare: 0000072

    Coduri de eroare:
        P1065 - Fuel Pressure Regulation Control difference
            static
                Priority:  2
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 255
                Mileage: 360484 km


---------------------------------------------------------------
03 Brakes

    Descriere sistem: J104    C4 440 V1
    Număr software: 3C0614109S
    Versiune software: 0013
    Număr hardware: 3C0614109S
    Versiune hardware: K03
    Număr de serie: 00000786499140
    Codare: 0000274

    Coduri de eroare:
        00778 - Steering angle sensor no or incorrect basic setting/adaptation
            static


---------------------------------------------------------------
04 Steering Angle Sensor


    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
08 Air Conditioning

    Descriere sistem: ClimatronicPQ46 133
    Număr software: 3C0907044DK
    Versiune software: 0909
    Număr hardware: 3C0907044DK
    Număr de serie: 00000000000000

    Coduri de eroare:
        01810 - Right temperature flap positioning motor
            static
                Priority:  3
                Frequency counter: 254
                Driving cycle: 40
                Mileage: 358208 km
        01592 - Air quality sensor Faulty
            static
                Priority:  3
                Frequency counter: 254
                Driving cycle: 40
                Mileage: 358208 km
        01809 - Left temperature flap positioning motor
            Intermittent
                Priority:  3
                Frequency counter: 236
                Driving cycle: 80
                Mileage: 358208 km


---------------------------------------------------------------
09 Central Electrics

    Descriere sistem: Bordnetz-SG     H54
    Număr software: 3C8937049E
    Versiune software: 2602
    Număr hardware: 3C8937049E
    Versiune hardware: 063
    Număr de serie: 00000009219372
    Codare lungă: ED889F0700041A00470A00000F00000000095D435C00012C000000000000

    Subsisteme:
        Descriere sistem: Wischer 171008 004
        Număr software: 3C1955419A
        Versiune software: 0206
        Codare: 0046997

        Descriere sistem: RLS     210109 054
        Număr software: 1K0955559AH
        Versiune software: 0402
        Codare: 0208936

    Coduri de eroare:
        00061 - Footwell lights Electrical error in circuit
            static
                Priority:  5
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 40
                Mileage: 358882 km
        02390 - Interior ambient lighting regulator Open circuit/short circuit to ground
            static
                Priority:  5
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 40
                Mileage: 358877 km


---------------------------------------------------------------
15 Airbag

    Descriere sistem: J234__005 VW10 HI
    Număr software: 5N0959655J
    Versiune software: 1916
    Număr hardware: 5N0959655J  *
    Versiune hardware: inv
    Număr de serie: 003E2PSB4W9%
    Codare: 0012341

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
16 Steering Column

    Descriere sistem: J0527
    Număr software: 3C0953549AD
    Versiune software: 0020
    Număr hardware: 3C0953549AD
    Număr de serie: 3C9953507CL
    Codare: 0000014

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
17 Dashboard

    Descriere sistem: KOMBI
    Număr software: 3C0920871T
    Versiune software: 0107
    Număr hardware: 3C0920871T
    Versiune hardware: H04
    Număr de serie: 00000000000000
    Nume ODX: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09
    Versiune ODX: A04040
    Codare lungă: 160F00

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
19 Gateway

    Descriere sistem: J533__Gateway   H13
    Număr software: 3C0907530L
    Versiune software: 0152
    Număr hardware: 3C0907951
    Număr de serie: 3300P09119013A
    Codare lungă: F9807F06400602002002

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
25 Immobilizer

    Descriere sistem: IMMO         043
    Număr software: 3C0959433AR
    Versiune software: 0383
    Număr hardware: 3C0959433AR
    Versiune hardware: 008
    Număr de serie: VWZCZ000000000

    Subsisteme:
        Descriere sistem: ELV          027
        Număr software: 3C0905861G
        Versiune software: 0380

    Coduri de eroare:
        01330 - Comfort system central control module Implausible signal
            Intermittent
                Priority:  4
                Frequency counter:  4
                Driving cycle: 80
                Mileage: 360484 km


---------------------------------------------------------------
37 Navigation

    Descriere sistem: J401
    Număr software: 1K0035191H
    Versiune software: 0460
    Număr hardware: 1K0035191H
    Număr de serie: VWZ1Z2J9015162
    Codare: 0043400

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
42 Driver Door

    Descriere sistem: J386  TUER-SG FT
    Număr software: 1K0959701AC
    Versiune software: 1517
    Număr hardware: 1K0959793N
    Versiune hardware: 222
    Număr de serie: 00000709289203
    Codare: 0000181

    Coduri de eroare:
        00932 - Motor for window lift, driver side no or incorrect basic setting/adaptation
            Intermittent
                Priority:  6
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 80
                Mileage: 360484 km
        00096 - Driver door central locking SAVE motor Electrical error in circuit
            Intermittent
                Priority:  3
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 59
                Mileage: 360050 km
        00109 - Mirror turn signal bulb, driver side Electrical error in circuit
            Intermittent
                Priority:  5
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 73
                Mileage: 360259 km


---------------------------------------------------------------
44 Steering Assistance

    Descriere sistem: J500__APA-BS KL.081
    Număr software: 5N1909144J
    Versiune software: 0502
    Număr hardware: 5N1909148F  *
    Versiune hardware: H02
    Număr de serie: 00083340312002
    Codare: 0000258

    Coduri de eroare:
        01288 - Terminal 30 steering assistance Open circuit
            Intermittent
                Priority:  9
                Frequency counter:  3
                Driving cycle: 81
                Mileage: 360484 km
        00778 - Steering angle sensor no or incorrect basic setting/adaptation
            static
                Priority:  2
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 40


---------------------------------------------------------------
46 Comfort System

    Descriere sistem: KSG PQ46 ELV 043
    Număr software: 3C0959433AR
    Versiune software: 0612
    Număr hardware: 3C0959433AR
    Versiune hardware: 008
    Număr de serie: VWZCZ000000000
    Codare lungă: 0091020051030E7630049C1D70084F0E707C01

    Subsisteme:
        Descriere sistem: LIN BACKUP HORN H08
        Număr software: 1K0951605D
        Versiune software: 9001

        Descriere sistem: NGS n.mounted

        Descriere sistem: IRUE n.mounted

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
52 Passenger Door

    Descriere sistem: J387  TUER-SG BT
    Număr software: 1K0959702AC
    Versiune software: 1517
    Număr hardware: 1K0959792N
    Versiune hardware: 157
    Număr de serie: 00000752289202
    Codare: 0000180

    Coduri de eroare:
        00933 - Motor for window lift, frt. pass. side no or incorrect basic setting/adaptation
            Intermittent
                Priority:  6
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 80
                Mileage: 360484 km


---------------------------------------------------------------
53 Parking Brake

    Descriere sistem: J540 EPB3  VW-10498
    Număr software: 3C8907801A
    Versiune software: 0003
    Număr hardware: 3C8907801A
    Număr de serie: 00000000237636
    Codare: 0000056

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
56 Radio

    Descriere sistem: R
    Număr software: 1K0035191H
    Versiune software: 0460
    Număr hardware: 1K0035191H
    Număr de serie: VWZ1Z2J9015162
    Codare: 0043400

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
62 Rear Left Door

    Descriere sistem: J388   TUER-SG HL
    Număr software: 1K0959703AB
    Versiune software: 0307
    Număr hardware: 1K0959795L
    Versiune hardware: 159
    Număr de serie: 00000000781885
    Codare: 0000144

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
72 Rear Right Door

    Descriere sistem: J389   TUER-SG HR
    Număr software: 1K0959704AB
    Versiune software: 0307
    Număr hardware: 1K0959794L
    Versiune hardware: 161
    Număr de serie: 00000000792671
    Codare: 0000144

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ai avut probleme,ti-a dat o eroare.... P1065 - Fuel Pressure Regulation Control difference
            static

Chiar daca acum nu mai iese nimic la diagnoza,dupa cum spui ca se manifesta masina,se pare ca totusi ai o problema in sistemul de injectie.

Nu ma apuc sa elucubrez pe aici sa nu se umfle vreun academician youtubist,asa ca pe scurt,verifica,schimba daca e cazul,combustibil,pompa injectie,sau daca vrei un termen mai elaborat pompa de inalta presiune,senzori si regulatoare.

Si ca sa fiu in dezacord cu altii,baga ulei 2T in motorina,cam 200 grame,la fiecare 10 litri din rezervor,apoi iesi cu masina la plimbare citiva km.

La ultimul VW cu probleme de injectie pe care am pus mina,dupa ce i-am reparat pompa de injectie,scotea atit de mult fum,ca au venit pompierii sa vada ce se intimpla,iar dupa 5 minute dupa ce i-am pus ulei 2T mergea masina ca una electrica.

Nu trebuie sa ma crezi pe cuvint,chiar te sfatuiesc sa verifici mereu orice informatie intilnita pe internet,sau auzita la ,,un prieten mecanic" si sa testezi ceea ce tu crezi de cuviinta,pentru ca numai asa se invata.Parerile vor fi mereu impartite,stii cum e in viata,unul e mai destept ca altul,iar eu sint mai destept ca toti.

Daca ai necesarul la indemina,verifica presiunea in sistemul de injectie,de preferat in momentele in care masina merge cel mai rau.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am descoperit calc masina defect, 1100 ma costa diagnoza cu schimbat cu altul, revin cu alte detalii daca primesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/25/2024 at 9:04 AM, vp44 said:

,baga ulei 2T in motorina,cam 200 grame,la fiecare 10 litri din rezervor

Este mult. Valoarea optimă (atunci când tipul de motor se pretează la acest adaos) ar fi de 100 ml/20 litri. Este topic separat pentru această discuţie, nu o lungim aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!