Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 10 ore, mishu achihaitei a scris:

vp44 la injectorul nou cumparat cu seriile sterse,se poate duce la un pompagiu si ii genereaza ei cod, care sa fie introdus

Ce spui tu merge cu o singura conditie, ca injectorul sa fie acelasi numar de referinta, sau unul equivalent 100%.

Observ destul de des ca exista mecanici care cred ca daca un injector provine dupa o masina de acelasi tip, si estetic este identic cu cel inlocuit, ei cred ca ,, merge si asa" ca au mai pus ei si a mers,doar e acelasi motor, nu?

In alta ordine de idei, un cod nou, generat pentru un injector uzat, dar care functioneaza la limita parametrilor, este ca o placuta de matricula noua, pe o masina din cimitirul de masini, adica nu foloseste la nimic, mai bine folosesti codul vechiului injector si asa nici nu mai cheltui bani la pompangiu.

Sa revin la subiect.Injectorul in cauza, este compus din parte electrica si parte mecanica.

Aplicam regula de 3 simple, daca injectorul da eroare pe un cilindru, se schimba locul cu un alt injector de pe un alt cilindru, si se verifica fiecare pe cilindrul respectiv, apoi se parcurg citiva km daca este posibil si masina functioneaza.

In cazul in care acelasi injector care dadea eroare prima data, continua sa o faca pe celalalt cilindru unde a fost mutat, atunci injectorul respectiv trebuie inlocuit sau reparat daca este posibil.

In cazul in care eroarea persista pe acelasi cilindru, dar cu un injector diferit, atunci se suspecteaza cablurile care il alimenteaza, sau ECU.

Nu le stiu din memorie, azi am sa masor ca sa ma asigur, dar un injector piezo, masurat cu un multimetru intre cei doi pini din conector, trebuie sa indice peste 1 Mohm, si intre oricare dintre cei doi pini si corpul injectorului nu trebuie sa indice nimic, sau mult peste 20 Mohm ...depinde de instrument si conditii, si de regula se masoara sub tensiunea de lucru, nu la rece.

de asemenea, intre cei doi pini trebuie sa indice o capacitate minima de 2..2,5 microfarazi.Ambii parametri, rezistenta si capacitatea, sint obligatorii.

Mie imi executa bancul de probe aceste teste automat, si nu mai am practica ca sa fiu sigur de valorile enumerate, dar azi verific si revin cu informatia.

 

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc.

Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil.

Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser.

Injectoare.

Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari.

Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment.

Aici aveti duze curatate cu ultrasunete.

307340995_duzacurata.thumb.jpg.fffe94e0df0a0a6cbf86f378a540fe88.jpg

 

apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice

242428698_duzanoua.thumb.jpg.2ec46450b2332c22d34f6befa8453a72.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, vp44 said:

Rapoartele nu pot fi falsificate ... 

 

Eu nu as fi asa sigur ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa comentez,vad atit de multe lucruri,atit pe internet cit si in viata reala,ca orice comentariu ar duce in acelasi loc,discutii,certuri,etc.Am invatat ca in viata,vorbele fara o demonstratie reala,stiintifica,nu isi au rostul,si cum ne aflam pe un forum tehnic,imi tin comentariile pentru cind ma intilnesc cu amicii la un pahar de whiskey.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Silvian21

Bună ziua ! 
Dețin un Audi a5 8ta 2011 , cod motor CAGA . 
De când am luat masina am un țăcănit la accelerație care pare sa fie legat de injecție . 
Am încercat ( injectoare duse la recondiționat , alta rampă de injecție , alte injectoare , acel senzor de presiune care este montat lângă pompa de înaltă ) + schimbarea motorului ( și alte motive pt care s a schimbat ) 

Am zis ca le rezolv pe toate cu schimbarea motorului , dar pare sa nu fie asa . 
Țăcănitul încă a rămas , se aude numai în accelerezi , indiferent dacă motorul este cald sau rece . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca totusi vrei sa continui,pai fa o lista cu piesele care le-ai mutat dupa motorul vechi al masinii,pe cel cumparat,apoi schimba-le pina nu mai face acel zgomot.

Tacanitul caracteristic motoarelor diesel,este notabil intrun motor,atunci cind preinjectia nu functioneaza corect,adica injectoarele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am un Passat B7 2.0 TDI 140CP, CFFB din 2012 cu 290000km cu injectia originala.

 

La prima pornire la rece injectorul 2 are o valoare in jur de +0.8.

 

La cald la relanti valoare sta aproape de 0.00 dupa cum se vede in prima poza.

 

Problema e in sarcina. In sarcina are valori de +1.5, iar in sarcina medie spre mare (de ex mers in a 6-a pe accelerare usoara cu un consum instant de 8-9l/100km) e la maxim, adica +3.00, dupa cum se vede in ultima poza. In kickdown coboara la in jur de +2.00. Cald sau rece la fel face.

 

Masina merge perfect, rotund, nu intrerupe in nicio plaja de sarcina sau turatie, toba este perfect curata, dpf se regenereaza la peste 400 de km, nu sunt sunete ciudate, nu sunt probleme la pornire, nu am transpiratii de niciun fel pe la injectoare, nu sunt slabite suruburile, nu am span / pilitura pe traseu. Toata injectia e originala si neatinsa.

Ar trebui sa inlocuiesc injectorul avand in vedere ca nu da niciun fel de simptom ?

 

E relevant testul asta in mers si in sarcina ? Nu stiu cata lume il face...

Am riscuri da a provoca daune / topi un piston daca merg asa ?

relanti cald.jpg

sarcina cald.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector/injectoare noi  (cel putin nr 2)  daca sunt cu terminatie J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cele cu J sunt. Este ok daca pun doar nr. 2 nou (care vine pe Bosch cu piesa veche la schimb deci probabil e reconditionat) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!