Jump to content

Probleme servo


shkoda
 Share

Postare recomandată

Inteleg ca faci o conversie la masina pentru volan stanga.

 

Caseta pentru volan stanga, generatia 3, este:

- 1K1423055M - mecanism directie, piesa eliminata la 07.02.2012 si inlocuita cu

- 1K1423055MX - mecanism directie cu piesa veche la schimb.

 

Pentru conversie s-ar putea sa fie nevoie si de un cablaj pentru caseta, asta daca mufele nu sunt suficient de lungi sa ajunga la noua pozitie:

- 1K1971111AJ - cablaj servotronic

 

Atasat sunt foto cu caseta de gen2 si gen3 ca sa le deosebesti intre ele, precum si foto cu cablaj-ul.

image.thumb.png.2ebb7c084a2e9683d1cf4252470b2f4c.png

 

image.thumb.png.85edc0b9e56be4f3e36fd173662d7f3d.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dogaruflorin

    17

  • edy2007

    8

  • clau_lcf

    6

  • xxnelu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Conversia am făcut-o, am și înmatriculat masina, dar pt ca a fost din scurt RAR ul, am pus caseta de la fosta Octavia, care avea caseta generatia 2. Dupa RAR am parcat masina, si acum sa pun de trebuie. 

Un alt prieten, care lucrează la piese auto, mi a dat același cod. Când am vb la dezmembrari pt a cumpăra, m-a băgat în ceață, pt ca mi-a spus ca o are, dar nu s ar potrivi caseta  cu codul 1K1 423 055 M, pe 2012  ca ar fi cu 1k0....

Deci se pare ca am 2 răspunsuri cu 1k1 423 055 M. 

Multumesc pt raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul corect este cel pe care l-am scris.

 

ETKA precizeaza ca la trecerea de la caseta Gen2 la Gen3 se schimba si cablajul.

Eu nu inteleg cum ai putut pune o caseta Gen2 pe un cablaj de Gen3 si sa si functioneze corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, a "funcționat" cu 2 martori portocalii în bord, dar ascunși, si cu un servo de 30-50%😇. Am aflat ca nu e compatibila cu 2 zile înainte de programarea RAR, si nu ma mai incadram în timp, sa caut, cumpar, montez. 

Precizez ca nu sunt adeptul la martori obturații, km dați înapoi, sau improvizații, dar a fost o varianta de moment. 

Conversia am făcut-o eu, fără cabluri tăiate, lungite, cu toate cele de volan stanga la locul lor, pana la ultimul clips / surub . 

Ms încă o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fara setare g85, fara revenire la pozitie de 0. Asa funcționează in regim de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello again! 

Deci, cum minunata caseta 1k1 423 055 M  sau echivalent, momentan nu se lasă găsită decât noua, (undeva la 2300 ron ), am luat o caseta de pe un Scout 2011, (al meu 2012) care are codul 1k1 423 051 EE.

Ca si aspect are prinderea în 3 suruburi,direct în aluminiu, cablajul a venit unde trebuia sa vină, deci ar trebuii sa fie generația 3.

Rezultatul același. G85 lipsa.

O fi generație 2, dar în prindere de 3 Suruburi? 

Casetele generația 3 nu se pot coda? Sau trebuie sa iau exact codul din ETKA? 

Un sfat? 

Cred ca ajung sa iau noua, pana la urma. 

Va multumesc. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K1423051EE este un cod care a fost eliminat in 2009 si definea o caseta cu tot cu bielete, de generatie 2 cred, pentru ca generatia 3 a aparut in 03.01.2011.

 

O caseta de generatie 2 nu functioneaza pe cablaj pentru generatie 3.

 

O caseta noua de generatie 3 este ~7.900Lei, atentie la ce cumperi nou cu 2.300Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz rezolvat! 

Am bagat masina în garaj, sa scot caseta, si sa ii dau retur mâine. Zic... Ia sa vad, siguranta o fi buna, pt ca parca după montare nu mai aveam deloc servo.. Când... Surpriza. Întreruptă. S-a rupt siguranta. Nu s-a ars. Practic s-a rupt. 

Am verificat cablajul și e cel dat de Dolfin. 

Am modificat blocul comun de siguranțe (de ce o fi ales sa facă bloc comun), am pus o siguranta de 80 amp, am pornit masina, si gata funcționează! 

Mulțumesc încă o dată pt ajutor! 

IMG_20210321_121002_copy_684x912.jpg

IMG_20210321_135052_copy_684x912.jpg

IMG_20210321_130740_copy_912x684.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In foto siguranta pare ca s-a topit, nu s-a rupt, si asta nu s-a intamplat fara motiv.

 

In continuare nu cred ca este rezolvata problema, caseta de gen 2 pe cablaj de 3.

Sa mai scrii aici daca apar probleme si chiar daca functioneaza bine, ajuti si alti useri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînțeles că revin cu informații.

E rupta sigur. S a rupt când am strâns piulita. S-a înclinat "talpa" siguranței în locaș,si aia a fost.  Poate pare topita în poza. 

Masina merge în parametrii momentan, fără erori, servo ok. 

Poate o fi și asta gen3. Ea corespunde descrierii fizice data în poza cu diferențele de caseta gen2 / gen 3, ca fiind generația 3. 

Revin cu informatii după cateva zile de mers.

Merci! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!